Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Situatia penibila in care m-am bagat

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
macOSXuser

macOSXuser

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.05.2020
Buna, sunt student an terminal, am facut deja aproximativ jumatate din lucrarea de licenta, dar vinerea aceasta am ramas impotmolit fiind cu licenta asa ca la furie m-am plans unor colegi ca nu vreau sa mai dau licenta anul asta. Am primit de la un coleg mesaj pe fb mai tarziu spunandu-mi ca stie el pe cineva care face licente, initial am fost incantat de ideea de a avea un "plan B" in caz ca eu nu termin la timp, si am vorbit cu persoana respectiva, i-am spus ce tema am, ce trebuie facut si na, ma miram ca imi cere doar 1000 lei, care nu sunt chiar multi bani, apoi aceiasi zi mai pe seara, cand imi dau seama ce am facut, numa stres si nu stiu de ce am facut asta, mai trebuie numa sa "trag tare" o saptamana si imi termin licenta, dar eu am ales sa-mi dau foc ca un idiot, pana si gestul pe care l-am facut ma face sa simt grata, pana acuma nu am copiat la nici un examen. Am cum sa intru in probleme pentru o conversatie pe fb cu cineva pt o licenta, cat timp am anulat totul dupa, are cum sa ma santajeze persoana aia? sau exagerez eu si o simpla discutie pe fb, e doar o chestie banala?