Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
eSIM Digi
Last Updated: Mar 26 2024 19:19, Started by
nelutu79
, May 15 2020 12:50
·
69
#685
Posted 09 February 2023 - 14:52
Salut,
Este nevoie de SMS doar daca vrei sa faci trecerea de pe un SIM fizic pe eSIM prin intermediul contului Digi.ro. Daca vrei sa activezi un numar de Digimobil direct pe eSIM, acest lucru se poate face in orice magazin Digi. Semnezi contractul si primesti direct codul QR, fara sa mai primesti SIM fizic. |
#687
Posted 09 February 2023 - 16:32
Cred ca e o mãsurã de securitate.Daca intra cineva in contul Digi isi poate genera esim daca nu e condiționat de codul primit prin sms.
La Orange când genrezi esim fie confirmi cu cod sms,fie cu seria simului vechi parcã.Faza cu seria simului vechi nu foarte ok,nu mi se pare foarte sigurã. Edited by clader, 09 February 2023 - 16:34. |
#688
Posted 09 February 2023 - 16:52
Nu stiu cum e la altii, dar eu ma refeream la posibilitatea deschiderii unui abonament (nou) Digi direct pe eSIM, online. Adica in loc sa-ti trimita SIM-ul prin posta, sa-ti trimita eSIM-ul pe mail sau in contul de client.
|
#689
Posted 09 February 2023 - 18:39
DIGI_Helper, on 09 februarie 2023 - 14:52, said:
Salut, Este nevoie de SMS doar daca vrei sa faci trecerea de pe un SIM fizic pe eSIM prin intermediul contului Digi.ro. Daca vrei sa activezi un numar de Digimobil direct pe eSIM, acest lucru se poate face in orice magazin Digi. Semnezi contractul si primesti direct codul QR, fara sa mai primesti SIM fizic. Cand va fi posibila inlocuirea eSIM-ului din contul de client, la call center sau email, fara deplasare la magazin Digi? As prefera varianta asta, chiar si contra cost (acum parca e 5 RON pentru SIM fizic nou). Exact aspectul asta ma opreste sa trec pe eSIM. Calatoresc mult in afara si in cazul in care as ramane fara telefon (furat/pierdut/etc) nu prea am cum sa ajung imediat in magazin Digi. In plus, as scapa si de al doilea telefon ... Edited by buzz77, 09 February 2023 - 18:44. |
#690
Posted 09 February 2023 - 18:55
clader, on 09 februarie 2023 - 16:32, said:
Cred ca e o măsură de securitate.Daca intra cineva in contul Digi isi poate genera esim daca nu e condiționat de codul primit prin sms. La Orange când genrezi esim fie confirmi cu cod sms,fie cu seria simului vechi parcă.Faza cu seria simului vechi nu foarte ok,nu mi se pare foarte sigură. Ca masura de securitate ar trebui implementat 2FA cu Authenticator app pentru contul de client. Ceea ce au acum e o gluma... Valabil pentru toti operatorii. |
#691
Posted 10 February 2023 - 16:56
Astia nu sunt in stare sa implementeze eSIM pentru smartwatch-uri si tu vrei 2FA ...
Sincer partea de securitate se poate rezolva usor insa doar daca exista si vointa. Cat despre implementare completa eSIM nu doar pentru telefoane, la fel insa RCS inca e RCS la acest capitol... |
#692
Posted 10 February 2023 - 17:31
Aici se vorbește despre esim pentru smartwatch? La Telekom nici nu știu ce-i ala esim.
|
#693
Posted 10 February 2023 - 17:42
Pana acum cateva saptamani nici la Digi nu se stia ce e aia esim, asa ca sa nu vorbim aiurea.
E bine sa avem pretentii de la companii private si de la stat. Altfel s-ar duce in autosuficienta si ar disparea competitivitatea. Si eu astept cu nerabdare esim-ul pe smart watch. Nu, n-am nici iPhone nici Apple watch. Am un galaxy watch 4 44mm LTE luat cu 600 lei. |
#694
Posted 10 February 2023 - 17:44
Și eu zic sa nu vorbim aiurea. Mai ales când contextul ne aluneca.
Ideea e ca lumea cere de la digi, care are abonamente de 2 euro, ce nu viseaza alții care au abonamente de minim 7 euro. Edited by broris, 10 February 2023 - 17:52. |
|
#695
Posted 12 February 2023 - 17:14
Stie cineva cam cat dureaza sa apara in contul digi mutarea pe eSIM?
Am facut ieri 2 abonamente noi, nu am stiut ca pot cere direct eSIM, inca nu apar in cont sa le pot trece pe eSIM. In cont imi apare "Pentru adresa selectată nu există niciun abonament alocat." Edited by PeRuZzI, 12 February 2023 - 17:14. |
#696
Posted 12 February 2023 - 21:56
De obicei apare imediat dupa activarea abonamentului. Nu ai cumva doua adrese pe cont? Sau aceeasi adresa in doua feluri?
(de ex. la mine apare in cont la apartament: "casa" si un alt contract apare cu "ap 2") |
#697
Posted 12 February 2023 - 23:18
Din pacate nu, nu am mai multe adrese. Ma gandesc ca fiind facut sambata intr-un Digi Punct si nu POP o sa dureze ceva sa apara in cont. Imi apare Optim Nelimitat Rural dar cand dau pe el imi spune "Pentru adresa selectatã nu existã niciun abonament alocat."
Attached Files |
#698
Posted 13 February 2023 - 07:29
#699
Posted 13 February 2023 - 10:21
buzz77, on 09 februarie 2023 - 18:39, said:
Cand va fi posibila inlocuirea eSIM-ului din contul de client, la call center sau email, fara deplasare la magazin Digi? As prefera varianta asta, chiar si contra cost (acum parca e 5 RON pentru SIM fizic nou). Exact aspectul asta ma opreste sa trec pe eSIM. Calatoresc mult in afara si in cazul in care as ramane fara telefon (furat/pierdut/etc) nu prea am cum sa ajung imediat in magazin Digi. In plus, as scapa si de al doilea telefon ... Nu prea inteleg... Daca treci pe eSIM, spui ca o sa-ti fie greu sa te duci intr-un magazin sa schimbi eSIM-ul in caz de furt. Dar daca folosesti SIM fizic si ti se fura telefonul, cum faci sa il inlocuiesti? Nu tot in magazin trebuie sa te prezinti? |
|
#700
Posted 13 February 2023 - 10:23
PeRuZzI, on 12 februarie 2023 - 23:18, said:
Din pacate nu, nu am mai multe adrese. Ma gandesc ca fiind facut sambata intr-un Digi Punct si nu POP o sa dureze ceva sa apara in cont. Imi apare Optim Nelimitat Rural dar cand dau pe el imi spune "Pentru adresa selectată nu există niciun abonament alocat." Salut, PeRuZzI, Te rog sa-mi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului pentru a putea verifica. PS: Digi Punct sau POP reprezinta acelasi lucru, sunt tot magazinele noastre. |
#701
Posted 13 February 2023 - 11:20
Salut, DIGI_Helper,
Am trimis mesaj privat. Multumesc. |
#702
Posted 13 February 2023 - 22:12
anndrei86, on 13 februarie 2023 - 10:21, said: Nu prea inteleg... Daca treci pe eSIM, spui ca o sa-ti fie greu sa te duci intr-un magazin sa schimbi eSIM-ul in caz de furt. Daca sunt, sa zicem, in SUA pentru 2 luni, cum ajung la un magazin Digi pentru eSIM nou? Telefon pot cumpara de acolo si cu un nou cod QR online, problema s-ar rezolva rapid. Edited by buzz77, 13 February 2023 - 22:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users