Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Navigatie dedicata Suzuki -made in China, imi cere parola la pornire
Last Updated: May 10 2020 11:10, Started by
elisab
, May 09 2020 18:17
·
0
#1
Posted 09 May 2020 - 18:17
Buna seara la toata lumea! Am patit un mare necaz!!!. Am cumparat o navigatie pe Android 9.1, made in China de la o persoana fizica pe OLX! Navigatia noua, am montat0 pe masina, totul decurgea binee, am incercat sa -i dau internet de pe telefon dar nu am reusit si m-am lasat pagubas! A doua zi cand am pornit masina , nu mi-a mai intrat camera de pe spate si cand am pornit aparatul , a aparut sigla Android, ecranul a aparut negru cu semnul wi-fi, bluetooth, setari car, etcDaca apas orice icoane amintita imi apare mesajul: introduceti parola!!!! Eu nu tin minte sa fi setat vre-o parola...L-am resetat de mai multe ori si l-am deconectat de la acumulator timp de o noapte, dar...la pornire face la fel: cere parola.Daca trag cu degetul pe display de sus in jos imi apare jos un lacatel inchis....NU STIU CE SA_I MAI FAC!!!!!!!!!! Daca stie cineva si a mai auzit de asa ceva il rog din suflet sa-mi spuna ce sa fac!!! Multumesc ca m-ati ascultat!!!!
|
#3
Posted 09 May 2020 - 18:33
Multumesc, dar am incercat multe tipuri de parole si coduri:1234,0000,1212, etc. Ceea ce ma inebuneste este ca NU sereseteaza!!! Asa ceva nu am mai intampinat!!!
|
#4
Posted 09 May 2020 - 18:38
Mergi la un centru servce de telefoane si ti-o reseteaza baietii !
Mai multe amanunte despre model(eventual foto)poate erau de mai mult folos asa e aproape....ghici! Edited by iuliean50, 09 May 2020 - 18:45. |
#5
Posted 09 May 2020 - 18:53
M-am gandit si la acest aspect (sa incerc la un service telefoane). Cat despre faptul ca poate a mai fost folosit mi-e greu sa cred dar....NIMIC nu este imposibil. Am vorbit cu vanzatorul si...bineinteles ca nu recunoaste nimic!!!
|
#6
Posted 09 May 2020 - 19:01
La telefoanele cu Android daca mentii apasate tastele Power si Volum + sau - intrii in meniul de resetare, la asta trebuie facut la fel, sa incerci cand porneste sa apesi prelung tasta de pornire si una din cele de volum si sa vezi ce face.
Aici arata altfel, cu butonul Reset de pe unitate. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Edus-IUU9gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by connectorxp, 09 May 2020 - 19:02. |
#7
Posted 09 May 2020 - 19:42
Incearca si 126 sau 3368, 123456, 121212.
Daca insa postezi modelul exact ai mai multe sanse sa primesti un raspuns adecvat. |
#8
Posted 10 May 2020 - 10:56
Salut Fratello! Din pacate nu merg nici aceste combinatii...Atasez un link cu aparatul despre care este vorba. O zi buna va doresc!
https://www.edotec.r...igatie-sx4.html |
#9
Posted 10 May 2020 - 11:10
In acest caz de ce nu contactezi direct EDOTEC ?!?
LE : Incearca si 8888 LLE : https://forum.xda-de...device-t3439246 Edited by Fratello, 10 May 2020 - 11:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users