Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
taxe aeroport, motiv pt zboruri mai scumpe ?
Last Updated: May 10 2020 17:59, Started by
petre69
, May 09 2020 09:21
·
0
#19
Posted 09 May 2020 - 12:22
LunaCrystal, on 09 mai 2020 - 11:09, said:
Stai linistit, calatoriile oricum sunt interzise asa ca ramai fara astfel de griji ca oricum nu poti calatorii nici din Bucuresti, nici din Cluj nici din Budapesta, e pandemie, e covid, pentru putinele calatorii permise oricum trebuie carantina 14 zile si in tara de destinatie si in Romania la intoarcere. Lex404, on 09 mai 2020 - 11:14, said:
Oferta e mica comparativ cu cererea. De aici preturile mari din OTP. Apoi, BUD si VIE sunt un exemplu nu foarte ok. Acolo e si concurenta intre aeroporturi, toate companiile trebuie sa tina pretul jos pe BUD altfel oamenii ajung in 2 ore la VIE (si pentru cei din vestul Budapestei le ia la fel de mult sa ajunga la oricare din ele). In OTP lipseste concurenta. Si nu o sa fie concurenta atata timp cat aeroportul ala e imbacsit de lowcosturi. Atata se poate, zona e lowcost. Also, noi nu avem o companie aeriana cum trebuie. Si asta conteaza (pentru a atrage alte companii, code sharing, etc). Also, romanul nu prea zboara domestic, iar asta inseamna lipsa oportunitatii pentru end to end trips cand vine vorba de codesharing Taxele alea overall nu fac mult pe bilet, in costul total. Iar taxele de aeroport de pe otopeni au o pondere foarte mare in pretul biletului! pretul pentru locurile ieftitine la LC, nu acopera nici macar taxa de aeroport! Attached Files |
#20
Posted 09 May 2020 - 15:05
Exact, tot asa erau preturile si cand baneasa era deschis
Aceleasi diferente intre ro si restul |
#21
Posted 09 May 2020 - 16:04
Baia Mare - Budapesta 391km pe care ii faci in croaziera dupa ce treci de
Companiile platesc dupa cat stationeaza avionul pe aeroport, interesul lor e sa zboare continuu. Aici ma gandesc ca Budapesta are un trafic mult mai mare si astfel poate reduce preturile. |
#22
Posted 09 May 2020 - 16:54
Trebuie ținut seama și de faptul că în alte țări ai infrastructură terestră mai bună, care mai concurează traficul aerian.
Edited by benis, 09 May 2020 - 16:54. |
#23
Posted 09 May 2020 - 18:19
Nu au legatura taxele de aeroport cu diferentele astea mari de preturi... Pretul este dat de incarcarea aeronavei, modelele de cumparare, etc.
De exemplu: acum vreo 4 ani a lansat Ryan ruta Timisoara - Berlin. Preturile la inceput au fost 4.99 euro/persoana. Avioanele au fost pline vreo 2 luni cat preturile au fost mici (deci Ryan a pierdut bani, in teorie pentru a promova destinatia). Dupa ce promotiile s-au terminat si preturile au devenit mai normale - cred ca de genul 50-80 euro/persoana - au ajuns cu grad de incarcare de 50% asa ca dupa 1 an au inchis ruta. Din pacate noi vrem, cu totii, sa zburam cu 10-20 euro. Este clar ca doar o foarte mica parte din clienti prind zboruri la preturile alea. "Problema" la noi este ca avioanele nu sunt incarcate si atunci normal ca (a) preturile sunt mai mari sau (b) rutele sunt anulate. Nu zboara nici un operator doar de dragul de a pierde bani... |
#24
Posted 09 May 2020 - 18:32
Preturile biletelor au mica legatura cu costurile reale. E vorba de cerere si oferta, destinatie, politica companiei aeriene.
Asa se face ca pretul pentru zboruri care difera cu sute sau mii de kilometri sa para aiurea. Totusi, taxa de aeroport incarca greu costul biletului. Un exemplu: pentru facilitati suplimentare, amenajari in aerogara, reparatii, costurile se duc, suplimentar, in pretul biletelor. De ex. 20 $ per pasager pentru modernizarea de 2 miliarde facuta anul trecut cladirii principale. Sau pistei. Aeroporurile sunt in general afaceri private, care trebuie sa genereze profit, impozite platite statului, etc. |
#25
Posted 09 May 2020 - 18:45
Nu or fi de vina si salariile controlorilor nostri de zbor care is duble ca a celor de pe Heathrow ?
Edited by Catean, 09 May 2020 - 18:45. |
#26
Posted 10 May 2020 - 07:26
LunaCrystal, on 09 mai 2020 - 11:09, said:
Stai linistit, calatoriile oricum sunt interzise asa ca ramai fara astfel de griji ca oricum nu poti calatorii nici din Bucuresti, nici din Cluj nici din Budapesta, e pandemie, e covid, pentru putinele calatorii permise oricum trebuie carantina 14 zile si in tara de destinatie si in Romania la intoarcere. |
#27
Posted 10 May 2020 - 08:16
Karhu, on 09 mai 2020 - 10:28, said:
Are Clujul vreun zbor in afara Europei? Edited by utopium, 10 May 2020 - 08:18. |
#28
Posted 10 May 2020 - 09:56
X41Xu1, on 09 mai 2020 - 11:55, said:
Doar pentru cine nu știe să caute pe Internet, cĂŽteva exemple de taxe de aeroport: Otopeni Romania Airport Departure Tax (RO) - â‚Ź14.32 Romania Security Charge (DC) - â‚Ź6.00 Cluj Romania Security Charge (DC) - â‚Ź5.00 Romania Airport Departure Tax (RO) - â‚Ź6.20 Romania Airport Development Tax (HE) - â‚Ź5.00 Budapesta Hungary Airport Departure Tax (HU) - â‚Ź26.93 Hungary Security Charge (FE) - â‚Ź4.10 Viena Austria Air Transport Levy Domestic (QD) - â‚Ź3.50 Austria Passenger Security Charge (AT) - â‚Ź8.32 Austria Passenger Service Charge (ZY) - â‚Ź18.51 Cei care au habar de aritmetică pot chiar compara taxele de aeroport din exemplele date. Cine nu, poate rămĂŽne liniștit la â€Huo Otopeni / Clujâ€. Nu are nici o legatura una cu ailalta (adica taxe aeroport vs huo, huo vine mai ales din motiv de pret, orar de zbor etc) |
|
#29
Posted 10 May 2020 - 12:29
[ https://postimg.cc/GTxF1ppm - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Am făcut mai sus o comparație între mere și mere (aceeași linie aeriană, aceleași zile, aceeași destinație) între plecările din București și Budapesta pentru a se observa structura costului biletelor. Luați și generalizați, nu vă jenați! |
#30
Posted 10 May 2020 - 17:59
@Xman_ghio:
Nu se vand toate locurile din avion la o cursa cu 2/4.99/9.99/14.99/19.99euro, ci doar cateva locuri. Intr-adevar target-ul lor e sa aiba minim 80% load factor. Dar cei care cumpara biletele spre final (sau inainte de data zborului), compenseaza biletele primelor locuri vandute. Si lasi un lucru pe dinafara: ULCC-urile fac o groaza de bani din acele taxe suplimentare (poate ajunge pana la 30-40%). De asta isi si adapteaza rutele (scad frecventele) sau chiar anuleaza rutele. It's all about the Benjamins. Caz concret, am avut un bilet din Bergamo spre Berlin la 5euro cumparat. N-am mai ajuns sa calatoresc din motive medicale. Recent am dat de o firma din Germania pt recuperarea taxelor de aeroport (No Win - No Fee style), iar dupa ce si-au oprit comisionul lor, am primit 5.49euro )) Strict legat de RyanAir, pe langa ca storc bani din aproape orice este posibil, un lucru aflat recent, fac o groaza de bani si din vanzarea aeronavelor din flota lor (care oricum in prima faza au fost cumparate cu discount). Piata care e foarte probabil sa fie afectata serios de COVID-ul pacii. Rhesus, on 09 mai 2020 - 10:03, said:
Nici macar nu am luat in calcul drumul pana la Bucuresti.... doar strict financiar. @petre69: Am observat de ceva vreme si eu treaba asta. Parerea mea e ca e un mix din ce-au mentionat colegii anterior (accentul cel mai mare avand cererea si oferta). Primul concediu inafara Europei l-am avut cu 4ani de zile in urma. Era cu 300euro mai ieftin sa optez pt plecarea din Budapesta, decat sa adaug o escala in plus prin Bucuresti. Ca sa va faceti o idee 300euro, cam atata-mi platea firma pt biletul de avion cand mergeam in delegatie in Franta, cu (uneori chiar si 240euro era; economy class; cumparat cu minim 14zile inaintea data plecarii). Desi comparatia nu e cea mai buna, e ca si cum am compara mere cu fier )) Cautam la un moment dat bilete din Budapesta pentru Singapore, pe la mai multe companii: Lufthansa, AirFrance, KLM, FinnAir, Swiss. Diferenta era nesemnificativa (30-40euro). Cea mai ieftina varianta de am gasit-o era cu Air China (~150euro mai ieftin fata de restul). Nu-nteleg diferenta de unde venea: forta de munca mai ieftina, subventii de la statul chinez etc. Inca un lucru de mentionat strict pt exemplul dat de tine cu KUL, ar mai fi si tipul aeronavei. Cel mai probabil cu escala in Doha, din Otopeni se utilizeaza aeronave A320 (config: 12locuri business, 120economy) si A321 (config: 12locuri business, 120economy). In vreme ce din Budapesta folosesc si A330 (config: 30locuri business, 275economy) la unele curse. Sanse mai mari sa prinzi vreun bilet la o clasa tarifara inferioara? ( De cand cu nebunia asta de COVID am vazut ca au folosit si Dreamliner pt ruta respectiva cu config: 22locuri business, 232economy). Sunt si exceptii. Cursele directe sunt mai scumpe (in unele cazuri). Daca timpul nu e o problema, daca optezi pt 2 escale in loc de 1, poti abtine un pret mult mai bun (aici trebuie sa ai in vedere si oboseala in plus). Am facut o singura data treaba asta la intoarcere, dar am salvat 270euro. Ma uitam pe niste biletele mai vechi: BUD - CDG - SIN... cost total: 489euro, din care: EUR 29.13 Airport tax / Taxe aéroport EUR 200.00 Carrier surcharge / Surcharge transporteur EUR 5.00 Service Fees / Frais de service EUR 4.00 OP Tax / Taxe OP EUR 63.55 Other taxes / Autres taxes george_alexandru, on 09 mai 2020 - 10:02, said:
Am observat si eu ca din București e mult mai scump decât din hub-uri importante din Europa. Dar am pus-o pe seama faptului ca la București, nefiind un hub internațional, trebuie sa plătești si zborul până la unul din hub-uri. Cerere si oferta. Am vazut cazuri la LH in care era diferenta de 30-40euro intre TSR-FRA-SIN si TSR-MUC-FRA-SIN. Iar dupa x saptamani era diferenta de 150-200euro intre cele 2 variante. Karhu, on 09 mai 2020 - 10:13, said:
Din Helsinki gasesti uneori Miami si sub 200 euro pe sens. Niste parliti dom'le. Cand pot cu 50euro in plus sa zbor TSR-OTP-CDG la TAROM la cu totul alte "servicii")) How Airlines Schedule Flights [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dGXahSnA_oA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users