![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: Nov 22 2023 17:55, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
58

#775
Posted 15 September 2023 - 10:54

Mai exista vreo fiinta vie in vodafone? Ca sunt in roaming si nu imi merge nimic: nici voce, nici date si nici sms-uri.
Am incercat sa intru in contact cu un operator la *222 si pe chat dar dau doar de roboti retardati |
#776
Posted 15 September 2023 - 11:13

Am vorbit eu ieri cu Andreea, am folosit cuvintele modificare plan tarifar abonament, a încercat să mă trimită la sms cost control, dar la ultima ,, ofertă " mi-a dat legatura cu un operator.
|
#777
Posted 15 September 2023 - 11:32

I-am scris migrare la abonament dar vad ca nici asa nu ma baga in seama
|
#778
Posted 15 September 2023 - 15:26

rexx, pe 15 septembrie 2023 - 10:54, a scris:
Mai exista vreo fiinta vie in vodafone? Ca sunt in roaming si nu imi merge nimic: nici voce, nici date si nici sms-uri. Am incercat sa intru in contact cu un operator la *222 si pe chat dar dau doar de roboti retardati |
#779
Posted 15 September 2023 - 22:31

Le-am dat mail si asa am gasit o persoana vie care mi-a rezolvat problema. Ca daca stateam dupa Toby si Andreea raspundeam si acum la intrebarile lor de verificare
|
#780
Posted 31 October 2023 - 21:04

Deci am urmatoarea problema: azi nr de abonament trebuia sa fie trecut pe cartela prepay. Ei bine la ora 9 dimineata am ramas fara semnal si pe la ora 12 amiaza am sunat de pe un alt nr la relatii clienti sa intreb de ce numai am semnal la cartela, m'i sa comunicat ca nr a fost reziliat si sa intors inapoi in reteaua mama adica in telekom, am intrebat de ce nu a fost trecut pe cartela prepay ca doar asa am solicitat luna trecuta si am primit confirmare pe email ca va fi trecut pe cartela incepand cu 31.10. Agenta mi-a zis ca nr portate nu pot fi trecute pe prepay si in caz de reziliere se intorc inapoi in reteaua de unde au venit. Numarul nu trebuia sa stea o perioada in carantina dupa care sa se intoarca inapoi in telekom ? E normal sa se intoarca inapoi in reteaua in care a plecat la numai 3 ore de la rezilierea contractului? Cum imi pot recupera nr ?
|
#781
Posted 01 November 2023 - 07:59

Nu,nu e normal.Stiu ca dura ceva până când se activa prepay ul.E posibil sa fi vorbit aiurea cea de la relații cu clienții si deja la ora asta sa îți meargă.Daca nu,nu cred ca mai poti face ceva.
|
#782
Posted 01 November 2023 - 08:06

pt GreenArrow35 - trebuia sa mergi intr-un magazin si sa efectuezi procesul de portare fizic, asa a patit soramea cu o portare din orange abonament ( era in afara perioadei contractuale ) pe vodafone prepay. ulterior, a mers in magazin si de acolo s-au facut toti pasii.
|
#783
Posted 01 November 2023 - 09:03

Era normal să fie o perioada de carantina până se întoarce numărul înapoi în rețeaua de unde a plecat, măcar câteva zile să stea în carantina la operatorul unde ești portat
|
#784
Posted 01 November 2023 - 17:16

Nu trebuie sa dureze mult, numarul e deja portat, ar trebui sa se comporte ca un abonament care e trecut pe Prepay, ce conteaza faptul ca e portat sau era nr Vdf? Procedura e aceeasi. Numarul se ducea reteaua mama doar daca il reziliezi. Cel mai probabil au incurcat ei ceva in sistem, tipic Vodafone
|
|
#785
Posted 08 November 2023 - 14:04

Sunt plecat în Egipt, am extraoptiunea de Roaming activata de 15 euro cu minute și sms inafara SEE. Am vorbit prin sms și apel normal în tara.
Am primit un sms de la banca, de la un un număr scurt din 4 cifre la care trebuie sa răspund dar nu pot. Ii daiusend, îmi apare chestia aia cu 'This may produce fees', ii dai accept și primesc 'failed to send sms'. Am și credit în cont 3.88 euro. Am modificat și nr la care trebuie sa trimit sms punând +40 în fata. Am încercat sa apelez rel cu clienții dar nu am găsit ramura cu 'întra cu un consultatnt'. Edited by cccrys, 08 November 2023 - 14:13. |
#786
Posted 14 November 2023 - 11:35

Va salut. Sunt in Vietnam si nu pot sa-mi platesc factura la telefon. Introduc toate datele necesare platii dar la final primesc o eroare - Tranzactia nu se poate procesa-
Am incercat cu Tobi dar fara rezultate. Cardul de plata este in regula. Va multumesc anticipat. |
#787
Posted 15 November 2023 - 10:26

Incearca sa intri in aplicatia bancara si sa faci plata transferand banii prin IBAN.
IBAN-urile VDF se gasesc pe pagina 2 a facturii. ATENTIE ! Sa mentionezi la detalii codul de client si nr facturii. Iar suma pe care o platesti sa fie fix cea de pe factura, nu rotunjita. Ideea e ca in caz de ceva, sa poata fi mai usor de identificat plata, daca nu se aloca corect.
Va salut. Sunt in Vietnam si nu pot sa-mi platesc factura la telefon. Introduc toate datele necesare platii dar la final primesc o eroare - Tranzactia nu se poate procesa- Am incercat cu Tobi dar fara rezultate. Cardul de plata este in regula. Va multumesc anticipat. Edited by Magicwisewolf, 15 November 2023 - 10:26. |
#788
Posted 15 November 2023 - 11:15

Incearca sa intri in aplicatia bancara si sa faci plata transferand banii prin IBAN. IBAN-urile VDF se gasesc pe pagina 2 a facturii. ATENTIE ! Sa mentionezi la detalii codul de client si nr facturii. Iar suma pe care o platesti sa fie fix cea de pe factura, nu rotunjita. Ideea e ca in caz de ceva, sa poata fi mai usor de identificat plata, daca nu se aloca corect. |
#789
Posted 16 November 2023 - 08:23

Era normal să fie o perioada de carantina până se întoarce numărul înapoi în rețeaua de unde a plecat, măcar câteva zile să stea în carantina la operatorul unde ești portat perioada de carantina nu e pentru astfel de situatii, doar in cazul in care reziliezi abonament cu numarul lor, ramane in carantina pt situatiile in care te razgandesti si vrei numarul inapoi. nu au nici un drept sa tina numarul respectiv. cand iti faci un abonament, tb sa iti dea un numar din range-ul lor, 072, 073... |
|
#790
Posted 22 November 2023 - 16:07

Cum se scoate porcăria aia de mesaj cu meriti ce-i mai bun ?
|
#792
Posted 22 November 2023 - 16:56

Ba da, cu portare.... glumeam, la mine nu apare. Oare deoarece am un android mai vechi?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users