Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vecin problematic

Instalare lustra (realizare legat...

SSD Adata SU650 cu temperatura 10...

Iese AXN de la DIGI si intra Film...
 clonare hdd Xbox one

Sistem Intel low end pentru Windo...

Semnatura electronica pe token na...

Permis auto in alta tara
 Scula slefuire acoperita cu parti...

functia NAS pe anticul Eboda HD f...

Firma in construcții neserio...

Revolta transportatorilor polonez...
 Solutie cheder autoturisme fara r...

Reglare volum sonerie Iphone12

Hyundai lanseaza Uni Wheel

V-a placut/va place Depeche Mode?
 

Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
792 replies to this topic

#775
rexx

rexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 15.08.2005
Mai exista vreo fiinta vie in vodafone? Ca sunt in roaming si nu imi merge nimic: nici voce, nici date si nici sms-uri.
Am incercat sa intru in contact cu un operator la *222 si pe chat dar dau doar de roboti retardati

#776
nicusan75

nicusan75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 21.04.2008
Am vorbit eu ieri cu Andreea, am folosit cuvintele modificare plan tarifar abonament, a încercat să mă trimită la sms cost control, dar la ultima ,, ofertă " mi-a dat legatura cu un operator.

#777
rexx

rexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 15.08.2005
I-am scris migrare la abonament dar vad ca nici asa nu ma baga in seama

#778
Rua20

Rua20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 04.01.2022

 rexx, pe 15 septembrie 2023 - 10:54, a scris:

Mai exista vreo fiinta vie in vodafone? Ca sunt in roaming si nu imi merge nimic: nici voce, nici date si nici sms-uri.
Am incercat sa intru in contact cu un operator la *222 si pe chat dar dau doar de roboti retardati
Din roaming parcă nr telefonului e diferit la care trebuie să-i suni.

#779
rexx

rexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 15.08.2005
Le-am dat mail si asa am gasit o persoana vie care mi-a rezolvat problema. Ca daca stateam dupa Toby si Andreea raspundeam si acum la intrebarile lor de verificare

#780
GreenArrow35

GreenArrow35

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 16.10.2023
Deci am urmatoarea problema: azi nr de abonament trebuia sa fie trecut pe cartela prepay. Ei bine la ora 9 dimineata am ramas fara semnal si pe la ora 12 amiaza am sunat de pe un alt nr la relatii clienti sa intreb de ce numai am semnal la cartela, m'i sa comunicat ca nr a fost reziliat si sa intors inapoi in reteaua mama adica in telekom, am intrebat de ce nu a fost trecut pe cartela prepay ca doar asa am solicitat luna trecuta si am primit confirmare pe email ca va fi trecut pe cartela incepand cu  31.10. Agenta mi-a zis ca nr portate nu pot fi trecute pe prepay si in caz de  reziliere se intorc  inapoi in reteaua de unde au venit. Numarul nu trebuia sa stea o perioada in carantina dupa care sa se intoarca inapoi in telekom ? E normal sa se intoarca inapoi in reteaua in care a plecat la numai 3 ore de la rezilierea contractului? Cum imi pot recupera nr ?

#781
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,475
  • Înscris: 06.03.2004
Nu,nu e normal.Stiu ca dura ceva până când se activa prepay ul.E posibil sa fi vorbit aiurea cea de la relații cu clienții si deja la ora asta sa îți meargă.Daca nu,nu cred ca mai poti face ceva.

#782
raducanu969

raducanu969

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 840
  • Înscris: 30.06.2023
pt GreenArrow35 - trebuia sa mergi intr-un magazin si sa efectuezi procesul de portare fizic, asa a patit soramea cu o portare din orange abonament ( era in afara perioadei contractuale ) pe vodafone prepay. ulterior, a  mers in magazin si de acolo s-au facut toti pasii.

#783
GreenArrow35

GreenArrow35

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 16.10.2023
Era normal să fie o perioada de carantina până se întoarce numărul înapoi în rețeaua de unde a plecat, măcar câteva zile să stea în carantina la operatorul unde ești portat

#784
Cox_

Cox_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 05.03.2023
Nu trebuie sa dureze mult, numarul e deja portat, ar trebui sa se comporte ca un abonament care e trecut pe Prepay, ce conteaza faptul ca e portat sau era nr Vdf? Procedura e aceeasi. Numarul se ducea reteaua mama doar daca il reziliezi. Cel mai probabil au incurcat ei ceva in sistem, tipic Vodafone

#785
cccrys

cccrys

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,430
  • Înscris: 18.08.2005
Sunt plecat în Egipt, am extraoptiunea de Roaming activata de 15 euro cu minute și sms inafara SEE. Am vorbit prin sms și apel normal în tara.

Am primit un sms de la banca, de la un un număr scurt din 4 cifre la care trebuie sa răspund dar nu pot. Ii daiusend, îmi apare chestia aia cu 'This may produce fees', ii dai accept și primesc 'failed to send sms'.

Am și credit în cont 3.88 euro.
Am modificat și nr la care trebuie sa trimit sms punând +40 în fata.

Am încercat sa apelez rel cu clienții dar nu am găsit ramura cu 'întra cu un consultatnt'.

Edited by cccrys, 08 November 2023 - 14:13.


#786
lpc

lpc

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.08.2020
Va salut. Sunt in Vietnam si nu pot sa-mi platesc factura la telefon. Introduc toate datele necesare platii dar la final primesc o eroare - Tranzactia nu se poate procesa-
Am incercat cu Tobi dar fara rezultate. Cardul de plata este in regula. Va multumesc anticipat.

#787
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,893
  • Înscris: 29.01.2016
Incearca sa intri in aplicatia bancara si sa faci plata transferand banii prin IBAN.
IBAN-urile VDF se gasesc pe pagina 2 a facturii.
ATENTIE ! Sa mentionezi la detalii codul de client si nr facturii. Iar suma pe care o platesti sa fie fix cea de pe factura, nu rotunjita. Ideea e ca in caz de ceva, sa poata fi mai usor de identificat plata, daca nu se aloca corect.

View Postlpc, on 14 noiembrie 2023 - 11:35, said:

Va salut. Sunt in Vietnam si nu pot sa-mi platesc factura la telefon. Introduc toate datele necesare platii dar la final primesc o eroare - Tranzactia nu se poate procesa-
Am incercat cu Tobi dar fara rezultate. Cardul de plata este in regula. Va multumesc anticipat.

Edited by Magicwisewolf, 15 November 2023 - 10:26.


#788
lpc

lpc

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.08.2020

View PostMagicwisewolf, on 15 noiembrie 2023 - 10:26, said:

Incearca sa intri in aplicatia bancara si sa faci plata transferand banii prin IBAN.
IBAN-urile VDF se gasesc pe pagina 2 a facturii.
ATENTIE ! Sa mentionezi la detalii codul de client si nr facturii. Iar suma pe care o platesti sa fie fix cea de pe factura, nu rotunjita. Ideea e ca in caz de ceva, sa poata fi mai usor de identificat plata, daca nu se aloca corect.
Salut.  Am efectuat plata asa cum mi-ai scris. Mulțumesc pentru răspuns. O zi buna iți doresc.

#789
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,375
  • Înscris: 25.10.2008

View PostGreenArrow35, on 01 noiembrie 2023 - 09:03, said:

Era normal să fie o perioada de carantina până se întoarce numărul înapoi în rețeaua de unde a plecat, măcar câteva zile să stea în carantina la operatorul unde ești portat

perioada de carantina nu e pentru astfel de situatii, doar in cazul in care reziliezi abonament cu numarul lor, ramane in carantina pt situatiile in care te razgandesti si vrei numarul inapoi. nu au nici un drept sa tina numarul respectiv. cand iti faci un abonament, tb sa iti dea un numar din range-ul lor, 072, 073...

#790
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 242
  • Înscris: 11.07.2007
Cum se scoate porcăria aia de mesaj cu meriti ce-i mai bun ?

#791
GreenArrow35

GreenArrow35

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 16.10.2023
Nu merge scoasa

#792
nicusan75

nicusan75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 21.04.2008
Ba da, cu portare.... glumeam, la mine nu apare. Oare deoarece am un android mai vechi?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate