Angajare impiegat de miscare
Last Updated: Feb 15 2021 12:28, Started by
Joker0123
, May 04 2020 18:03
·
0
#1
Posted 04 May 2020 - 18:03
Salut!Am o intrebare...deci am un fost coleg, care face la cenafer, un curs numit impegat de miscare.Care sunt sansele sa-si gasesca de lucru si daca este nevoie de experienta pe functie,concurs si asa mai departe.Poate va intrebati de ce intreb?.Ma bate maica mea la cap sa ma inscriu la curs ca asa a facut fostul coleg si crede ca isi gaseste in domeniu el fiind in prezent spalator de masini.Vreau detalii despre Cenafer dar nu numai despre angajari ca impegat de miscare ci si de alte functii dupa cum am vazut pe site la ei au de casieri,mecanici de locomotive si alte functii,aici intrand in detalii despre concurs si sanse de angajare va las si un link legat asta: https://sites.google...alificare .Poate stie cineva sau a facut cineva scoala.Multumesc!.
|
#2
Posted 04 May 2020 - 18:11
Totul este loterie,
sunt meleoane de absolventi de drept care culeg sparanghel, ASE-isti capsunari, etc. sunt totusi si cativa practicanti in meseriile studiate iar asta se intampla in orice meserie sau specializare. cunosc soferi profesionisti care sunt dependenti de alcool. Lucreaza 2 saptamini, fac o boacana, stau pe tusa o luna, cauta alt angajator, un cerc vicios experienta, concurs??? piata muncii este competitiva, merge la job cine "poate" nu cine doreste Edited by tioopedi, 04 May 2020 - 18:17. |
#3
Posted 04 May 2020 - 18:14
Aici sunt toate meseriile disponibile: https://sites.google...ebsite/services
|
#4
Posted 04 May 2020 - 18:17
Se cauta in draci - mecanic locomotiva, sef de tren, impiegat de miscare, revizor tehnic vagoane, manevrant vagoane, magazine, etc.
Ideea este ca in domeniul feroviar majoritatea angajatilor sunt cam peste 50 de ani si este nevoie de "sange proaspat" Problema - lucrezi in vant, frig, ploaie, noaptea, ziua, de Pasti, de Craciun, etc. Nu rezista multi iar fluxul de personal e mare Rar sa gasesti oameni seriosi |
#5
Posted 04 May 2020 - 18:27
Am cautat pe net pentru impiegat de miscare legat de concurs si n-am gasit nimic dar pentru mecanici si alte functii da.
|
#6
Posted 04 May 2020 - 18:34
nu, fluxul de personal nu e mare, dar tinerii nu sunt atrasi din cauza salariilor f mici.
cei care se angajeaza la cfr sunt de multe ori cei care au avut in familie ceferisti, si o vad ca pe continuarea traditiei din familie. fiindca ptr noii angajati gireaza cineva apropiat, acestia cam stiu la ce se inhama si sunt constiinciosi si-si vad de treaba. multi vin din joburi mult mai grele si mai prost platite, a.i. sunt recunoscatori ca se angajeaza la un loc de munca sigur. din pacate, si subliniez asta, avansarea in cariera se face greu, tb sa treci prin anumite stadii de pregatire, cu examinari serioase ptr ca multe functii concura la siguranta circulatiei. cfr face angajari in momentul de fata si ii prefera pe cei care au cursuri de calificare pe cont propriu. daca te tenteaza vreo specializare ptr care cenafer organizeaza cursuri, fa-le! n-am cunoscut pe nimeni care sa fi facut cursurile si apoi sa nu poata sa se angajeze. poate nu imediat - gandindu-ma ca preferi o anumita zona a tarii - dar sigur vei gasi. btw, sa nu crezi ca daca azi ai absolvit cursul de mecanic de locomotiva, maine pleci la drum pe calea ferata. in plus, sunt multe societati private de transport feroviar care au nevoie de personal. |
#7
Posted 04 May 2020 - 19:05
impegat?
Asta nu e tanti aia cu paleta in mana care sta in birou si iese pe peron NUMAI si NUMAI atunci cand pleaca trenul? Nu cred ca e fluctuatie de personal pentru aceasta pozitie. Ca mai iese cineva la pensie, ca se mai imbolnaveste, ca are un accident auto e alta chestiune. |
#8
Posted 04 May 2020 - 19:16
Da,impegat de miscare si cica mai pot la anu sa pun dosaru dar nu vreau sa fac cursul degeaba vreau sa stiu sansele de angajare.
|
#9
Posted 04 May 2020 - 19:38
Impiegat de miscare se numeste. Pt aceasta functie nu sunt foarte multe posturi libere, si in general trebuie sa ai pe cineva, o cunostiinta care sa te ajute sa ocupi postul , chiar daca salariul nu e cine stie ce. Pt mecanic de locomotiva sunt foarte multe posturi libere, si salariul este putin mai mare, dar posibil sa fii plecat in toata tara, si sa revii acasa cam rar. Si pt revizor de vagoane este cerere, si salariul este cam la fel.
|
#10
Posted 04 May 2020 - 19:39
Initiator, sansele de angajare depind numai si numai te tine. Au cam disparut sansele de angajare doar in baza unei "terfeloage"! Acum de obicei te intreaba ce stii sa faci si te pune la proba. iar tu ar trebui sa cam elimini eventuala concurenta pentru acelasi post.
Edited by iuliean50, 04 May 2020 - 19:40. |
|
#11
Posted 04 May 2020 - 19:43
iuliean50, on 04 mai 2020 - 19:39, said:
Initiator, sansele de angajare depind numai si numai te tine. Au cam disparut sansele de angajare doar in baza unei "terfeloage"! Acum de obicei te intreaba ce stii sa faci si te pune la proba. iar tu ar trebui sa cam elimini eventuala concurenta pentru acelasi post. ia imagineaza-ti cum ar fi sa te scoata cu paleta pe peron cand vine trenul, sa vada ce stii - ca proba de lucru. sau sa te urce putin pe locomotiva sa vada: stii s-o duci pana la depou? la cfr tb terfeloaga, cum ii zici tu. noi le zicem cursuri de pregatire finalizate c-un examen care-ti da dreptul sa practici o meserie ce concura la siguranta circulatiei. mai usor cu merge-oricum, c-aici nu merge! Edited by canarel, 04 May 2020 - 19:44. |
#12
Posted 04 May 2020 - 21:55
Putin off topic: tin minte cand locuiam in sudul Finlandei si ne gandeam sa ne mutam in nord, am venit intr-o vizita de recunoastere, cu un tren de noapte, la vagon de dormit. Era ianuarie, ningea ingrozitor...
Mecanic(a) era o fatuca blonda, slabuta, cred ca putin peste 20 de ani. Peste 700 km, prin noapte si viscol, de una singura... |
#13
Posted 04 May 2020 - 23:07
Cam greu impiegat de miscare.Trebuie sa cunosti pe cineva, trebuie data o spaga. Fara spaga te baga printr-un catun ceva.Asta daca ajungi si acolo. Lucrezi 12 cu 24 12 cu 48.Salariul cam mic.Macar stii cand pleci si cand te intorci.
Ca mecanic pe locomotiva poti sa pleci azi si sa te intorci peste 2-3 zile. |
#14
Posted 04 May 2020 - 23:35
Nu prea e coerent postul tău.
Ori e nașpa ori trebuie să dai șpagă. |
#15
Posted 05 May 2020 - 00:49
Karhule, doar nu era locomotiva pe aburi. Ce aici cind vezi o fatuca din asta pe camion facind livrari prin orase, gen Paris ? Poduri, restrictii de tonaj, locuri unde efectiv daca intri scoti camionul cu elicopterul, 1001 de tembeli care nu respcta nicio regula ? S au emancipat demult femeile, dar csf, menirea e sa stai la cabinet. Fiecare meseria are frumusetea si dificultatile ei.
Un impiegat nu cistiga chiar putin si se cauta, in jud CS, de ex, nu au suficienti. In satul meu e traditie in multe familii sa fi cfrist, unii sunt la a 3-a generatie. E un serviciu sigur, dar greselile se platesc scump. Pe ruta Craiova-Tm trec zilnic 45-50 de trenuri, majoritatea marfare private. |
|
#16
Posted 15 February 2021 - 12:28
Va salut!
Sunt si eu interesat de un astfel de curs, aveti idee in ce perioada a anului se depun dosarele la CENAFER? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users