Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Bateria cu litiu sulf va oferi o autonomie de 2000km

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#19
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,374
  • Înscris: 16.03.2007
inca un articol despre cea mai tare baterie care nu va iesi niciodata pe piata? deja e plictisitor, de ani de zile tot apar companii din astea care promit ca fac, ca dreg, ca revolutioneaza. vorbe, ca fapte... canci.

Edited by laffin, 30 April 2020 - 05:46.


#20
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Totusi...ramane mereu elefantul roz din sufragerie pe care se fac toti ca nu-l vad. CE FACEM, cand o sa bagam toti in priza seara autovehiculul?
Ca momentan stiu si cand sudeaza unul pe strada mea..

Edited by mariovrs, 30 April 2020 - 05:52.


#21
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

View Postmariovrs, on 30 aprilie 2020 - 05:52, said:

Totusi...ramane mereu elefantul roz din sufragerie pe care se fac toti ca nu-l vad. CE FACEM, cand o sa bagam toti in priza seara autovehiculul?
Ca momentan stiu si cand sudeaza unul pe strada mea..
pai producerea curentului e rezolvabila deocamdata tot cu fosili, dar ii arzi in centrale, unde porti controla mult mai bine arderea. ideea ezte ca randamentul global sa ramana mai bun (de la centrala la roata).
eu astept o baterie d-asta pentru laptop, sa ma tina si pe mine macar trei zile.

#22
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Asta e o știre că ăia de la radio Erevan ,cum că fiecare va primi o mașină Volga. E adevărat, daaar.......


#23
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,998
  • Înscris: 09.08.2005

View Postvrajitoruldinoz, on 30 aprilie 2020 - 02:19, said:

Noxe=NOx=oxizi de azot=ploaie acida care distruge vegetatia, iti da cancer de plamini etc.
Nici o sequiea nu se hraneste cu ele.

noxă sf [At: DN / Pl: ~xe / E: lat noxa] Agent, factor etc. dăunător organismului și care se răspândește în atmosferă în timpul diverselor procese tehnologice.

În rest e corect.

#24
antinVidia

antinVidia

    - I'm deranged -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 14.02.2007
Viitorul apropiat e hibrid (benzina + electric), viitorul indepartat posibil sa fie hidrogen sau de ce nu chiar electric.
Electricele se tot zbat de prin 1830 sa se impuna si niciodata nu au reusit. Vom vedea...

#25
silverflower

silverflower

    Anti-dogmatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,828
  • Înscris: 04.05.2008

View Postloock, on 30 aprilie 2020 - 01:36, said:

O problema ramane totusi curentul de incarcare si incarcatoarele.
- Nu e absolut deloc o problemă. Standardizezi bacurile de acumulatori și în 3 minute îl schimbi pe cel din sertarul de sub vehicul cu unul pre-încărcat de la stație.

#26
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View Postradunic, on 30 aprilie 2020 - 07:28, said:



noxă sf [At: DN / Pl: ~xe / E: lat noxa] Agent, factor etc. dăunător organismului și care se răspândește Ă®n atmosferă Ă®n timpul diverselor procese tehnologice.

ĂŽn rest e corect.

Sensul initial de baza, care este prioritar, este de oxizi de azot de la NOXe, unde N este nitrogen adica azot, OX de la oxizi, si e de la plural, iar oxizii de azot sunt toxici si cancerigeni.
Sfera de inteles a fost extinsa, fie din necunoastere si ignoranta, fie chiar acceptat din toleranta, poate chiar din comoditate utila, dar nicidecum nu e admisibil sa fie negat sensul de baza.

Edited by loock, 30 April 2020 - 08:03.


#27
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

View PostMarianG, on 29 aprilie 2020 - 22:03, said:

2000 km pentru o masina cu masa totala de cate kg ?
Asta vom afla, în viitor.

#28
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

View Postmarian.bazavan, on 29 aprilie 2020 - 23:08, said:

Pret, greutate, volum ocupat, timp incarcare, cost incarcare, greutate masina, oras sau drum intins, cablaje, securitate.... sunt multe necunoscute care cer, poate, ani de studiu si testari. Dar, putem spune o viziune buna.

S-o dea la romani ca astia devin experti dupa doar 5 kilometri de condus o masina. Pot da lectii la toata planeta dupa aia. De ce ani de studiu si testari? O testezi intr-o saptamana in Bucuresti de-o ia toti dracii.

#29
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View Postsilverflower, on 30 aprilie 2020 - 07:49, said:


- Nu e absolut deloc o problemă. Standardizezi bacurile de acumulatori și Ă®n 3 minute Ă®l schimbi pe cel din sertarul de sub vehicul cu unul pre-Ă®ncărcat de la stație.

A facut Tesla asa ceva cu niste ani in urma, a prezentat si chiar deschis public o astfel de statie, recordul pt. timpul de schimbare a fost mult mai scurt, putand ajunge la 11 secunde, dar in practica nu au avut clienti, au fost mult prea putini, cu toate ca erau in zona  multi propietari de automobile Tesla.
Desigur asta este iar in concordanta cu realitatea de pana acum, in care propietarii aveau majoritatea case cu garaj sau parcare in curte si incarcatoare instalate, plus ca atunci incarcarea normala cu superchargere era gratis pt. model S facut atunci, si schimbarea pakului costa ceva chiar putin dar costa, plus alte complicatii cu cele primite la schimb recuperarea celui original.
Cu o raspandire larga a masinilor electrice, cererea sistemului poate sa creasca, dsr complicatia este mare, e nevoie de depozite si instalatii speciale in subsol sau sub rampa, depozite, sisteme de transport si inregistrste, lifturi, scule de montat si demontat, e o pfoblemz si depozitarea celor schimbate, etc., si dincolo de asta e problema ca sunt o gramada de alte marci cu pakuri diferite, sasiuri si montare diferita, si e foarte complicat sa le faci compatibile.

Bac poate avea sensul de vas de baterie cu electrozi in el, dar pakurile sunt altceva, au multe celule separate, conectica, racire, etc.
Bancuri poate fi utilizat in loc de packuri, dar nu bacuri.

Edited by loock, 30 April 2020 - 09:06.


#30
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,383
  • Înscris: 10.08.2005

View Postmax_01, on 30 aprilie 2020 - 08:14, said:


Asta vom afla, în viitor.
cumva au ajuns la  '2000 km', daca n-au luat in calcul asta atunci ce?


#31
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,361
  • Înscris: 21.06.2016

View Postradunic, on 30 aprilie 2020 - 07:28, said:



noxă sf [At: DN / Pl: ~xe / E: lat noxa] Agent, factor etc. dăunător organismului și care se răspândește ĂŽn atmosferă ĂŽn timpul diverselor procese tehnologice.

ĂŽn rest e corect.


Chiar și așa CO2 nu este o noxa din nici un punct de vedere.

View Postloock, on 30 aprilie 2020 - 07:56, said:



Sensul initial de baza, care este prioritar, este de oxizi de azot de la NOXe, unde N este nitrogen adica azot, OX de la oxizi, si e de la plural, iar oxizii de azot sunt toxici si cancerigeni.
Sfera de inteles a fost extinsa, fie din necunoastere si ignoranta, fie chiar acceptat din toleranta, poate chiar din comoditate utila, dar nicidecum nu e admisibil sa fie negat sensul de baza.

Așa am crezut și eu dar nu e adevărat, rădăcina e latina.

#32
silverflower

silverflower

    Anti-dogmatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,828
  • Înscris: 04.05.2008

View Postloock, on 30 aprilie 2020 - 08:57, said:

A facut Tesla asa ceva cu niste ani in urma,
...
Bancuri poate fi utilizat in loc de packuri, dar nu bacuri.
1. Le-am văzut, dar toate standardizările au trecut prin faza aceasta de proprietarism pînă s-au impus cîteva sau unul singur, vezi ca exemplu VHS/Betamax, filete, baterii de uz general. UE vrea să interzică orice produs electric sau electronic cu baterie sau acumulatori care nu este ușor schimbabil de către beneficiar, iar asta chiar ar fi o directivă excelentă. Cu bateria de la vehiculul clasic cu ardere internă s-a rezolvat, avem 12V în general și 24V la mașini grele, avînd cam toate puterile în A/h interschimbabile între majoritatea lor, dar n-ai să vezi de 9 sau 15V plus vreo electronică internă proprietară în funcție de modelul vehiculului (cum e ”încă” la laptopuri), eventual înclusă în șasiu și nedemontabilă (ușor), ca la vehiculele electrice pure de acum sau la multe computere mobile cu telefon. Cît despre faptul că primești la schimb (ca pe butelie) una mai uzată nu e o problemă, toate bancurile avînd o electronică ce-ți spune cîți kW/h mai ai utilizabili în ele, doar pentru ei plătești, plus că oricum le schimbi la descărcare.

2. Ai dreptate, sînt bancuri sau baterii de acumulatori, dar aveam în minte conceptul de compact generic: ”3. (Tehn.) Recipient, vas cu diverse utilizări industriale. – Din fr. bac.”, respectiv o cutie cu terminale ca la unele baterii de laptop care intră în corp, eventual asemănarea cu un bac-ponton cu un unghi la ”prova” pentru a intra ușor în lăcașul de sub vehicul pe laterală de pe un cărucior scund cu role (cum probabil va fi), nu versiunea sofisticată dar scumpă și restrictivă încercată de Tesla pe rampe speciale dedicate doar lor. Sîntem abia la începuturi, sigur se mai schimbă abordarea de acum.

Edited by silverflower, 30 April 2020 - 10:16.


#33
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007

View Postlaffin, on 30 aprilie 2020 - 05:46, said:

inca un articol despre cea mai tare baterie care nu va iesi niciodata pe piata? deja e plictisitor, de ani de zile tot apar companii din astea care promit ca fac, ca dreg, ca revolutioneaza. vorbe, ca fapte... canci.

cata dreptate ai....
Toti cei ce cititi pe aici cititi inca o data ce spune omul asta ca spune exact ceea trebuie.
Nu v-ati mai saturat de astfel de minciuni !? Eu unul DA....

Big LIKE man !


cititi si asta: https://www.electrop...ed-commercially

Edited by Mihai_3, 30 April 2020 - 10:17.


#34
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

View Postcrisstonne, on 29 aprilie 2020 - 23:49, said:

Ha ha, da, sequoia, unu-doi, cati or mai fi, dar pana la asta, tine cont ca sunt bacterii care se hranesc cu elemete radiocative, dar asta nu inseamna ca daca acele elemente sunt printre noi, ne pica bine la stomac.
Este nevoie de o baterie de conceptie noua, ca de aer. ceva care sa se incarce rapid si sa aiba capacitate mare..bine, cam Sfantul Graal, dar...trebuie sa facem un pas inainte ca de 20 ani, ne invartim in jurul cozii.
Oricum ar fi, niciodata nu va polua bateria aia, orasul. Vor fi centre de stocare, ce curge din baterie va fi gestionat undeva, nu aruncat in nasul meu pe sosea.

#35
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,707
  • Înscris: 01.12.2018

View Postandreic, on 29 aprilie 2020 - 22:40, said:

O idee buna oricum, problema va fi pretul...
ce neliniste ai in legatura cu pretul?
Mai exat cu CARE pret?
Cel de productie? Sau cel pe care-l va plati pulimea raportat la km parcurs pur electric??
Ai impresia ca daca, subliniez, DACA cineva face o baterie " ieftina" si buna, va dona umanitatii descoperirea respectiva??
am cumparat astazi 3 cutii de masti.
Vrei sa stii cat am platit?
vrei sa stii care-i pretul de productie in china?

Edited by tioopedi, 30 April 2020 - 19:43.


#36
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,998
  • Înscris: 09.08.2005

View Postloock, on 30 aprilie 2020 - 07:56, said:

Sensul initial de baza, care este prioritar, este de oxizi de azot de la NOXe, unde N este nitrogen adica azot, OX de la oxizi, si e de la plural, iar oxizii de azot sunt toxici si cancerigeni.
Sfera de inteles a fost extinsa, fie din necunoastere si ignoranta, fie chiar acceptat din toleranta, poate chiar din comoditate utila, dar nicidecum nu e admisibil sa fie negat sensul de baza.
'ai de mamă de om... școala de azi e chiar mizerabilă.
Cuvîntul provine din limba latină (singular noxa, plural noxae), de acum 2.000 de ani. Zici că romanii știau ce e ăla oxid de azot?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate