Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Bateria cu litiu sulf va oferi o autonomie de 2000km

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Brighsun New Energy, companie cu acționariat chinez și australian, spune că pregătește pentru încercări industriale baterii litiu-sulf care au capacitatea de a oferi o autonomie de 2.000 de km mașinilor electrice.
Pe lângă autonomia mare, care ne va face să uităm rapid de cei 1.000 de km pe care îi aveam cu un plin la o mașină diesel, noile baterii vor avea și o durată de viață destul de mare garantând parcurgerea a două milioane de km cu mașina electrică.

https://www.wall-str...e-2-000-km.html

Sa vedem cât va costa o asemenea baterie.

Edited by max_01, 29 April 2020 - 21:55.


#2
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă va reuşi asta, maşinile electrice vor deveni cu adevărat practice.

#3
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,882
  • Înscris: 22.04.2014
Wow. Îți dai seama că e doar primul pas.... același principiu se va aplica și în cazul electronicelor clasice. Good job!

#4
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,383
  • Înscris: 10.08.2005
2000 km pentru o masina cu masa totala de cate kg ?

#5
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,181
  • Înscris: 13.01.2011
Cum/cît poluează acei acumulatori?

#6
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,383
  • Înscris: 20.10.2006
De la a zice/prezenta un studiu la a se trece la productie fie si in editie limitata e cale lunga. Insa da, suna bine.

Edited by LunaCrystal, 29 April 2020 - 22:22.


#7
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
2000km dacă nu iei foc până la destinație :D
Câte știri din astea am mai văzut de-a lungul anilor, să fim noi sănătoși.

#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003
O idee buna oricum, problema va fi pretul...

#9
marian.bazavan

marian.bazavan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 05.09.2007
Pret, greutate, volum ocupat, timp incarcare, cost incarcare, greutate masina, oras sau drum intins, cablaje, securitate.... sunt multe necunoscute care cer, poate, ani de studiu si testari. Dar, putem spune o viziune buna.

#10
Fluk3

Fluk3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,630
  • Înscris: 22.03.2019
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2TXfPQ3WqsQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#11
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

View Postcrisstonne, on 29 aprilie 2020 - 22:04, said:

Cum/cît poluează acei acumulatori?
Mai putin decat un Diesel de 2 milioane Km.

#12
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,181
  • Înscris: 13.01.2011

View PostYOUR_GOD, on 29 aprilie 2020 - 23:27, said:

Mai putin decat un Diesel de 2 milioane Km.

Deci, mai mult.
Că alea de 2 bulioane sînt doar trei, numărate de mine.

Însă, producerea și gestionarea ulterioară a acelor chimicale, nu îmi sună bine.
Măcar cu noxe de fosili se hrănește sequoia.

#13
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Si se incarca in 72h?

#14
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View Posttakis, on 29 aprilie 2020 - 23:58, said:

Si se incarca in 72h?

Scrie in articol ca suporta curent mare de incarcare, chiar extrem de mare, si astx cu o degradare infima pe ciclu.

La curent 2c care deja este mult oeste 1 - 1,3 - 1,5 c cat suporta uzual Li-ion( unde c este valoarea in A egala cu cea a capacitatii  in Ah), deci fiind 2c se incarca full in 30 min, cu o degradare a caoacitatii de numai 0,01%.
Daca incarci de la 20 % cum e pragul limitat de ectronica de cuttoff la li-ion, si pana la 80% cum e recomandat la Liion si setat default la Tesla, la 2C deja scade la 18 minute.
Cu cicluri full oastreaza 91% din capacitate dupa 2000 de cicluri full, care ar fi iar extraordinar.
Dacs nu sunt full probabil rezista si mai bine.

Si afirma ca suporta si 5C care deja este extraordinar, deja sunt 12 minute pt full, si
7,2 minute de la 20 a 80 %.
Si suporta o degradare f mica si la 5C.

#15
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003

View PostFluk3, on 29 aprilie 2020 - 23:17, said:

S-au rezolvat deja unele probleme.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QihSmwStui4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#16
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
O problema ramane totusi curentul de incarcare si incarcatoarele.

Tesla are superchargere de 250 KW, generatia 3, pe care le instaleaza de anul trecut cel putin, dar sunt doar pt Tesla si in Ro nu au instalat inca nici modele mai slabe.
Sunt si alti producatori de superchargere, unele deja raspandite in nord-vest..., inclusiv ABB, dar pe langa raspandirea lor inca limitata, care se rezolva pana la urma, o problema mare e infrastructura si alimentarea acestor statii cu energie, si sursa energiei.
Din pacate chiar si dintre inginerii implicati, multi nu realizeaza seriozitatea problemei si cauta rezolvari tampite cu softuri si sisteme de partajare si impartire, cand oamenii vor cu totul altceva, sa incarce cat mai repede si sa fie eliberate si incarcatoarele pt. alte masini.
Problema surselor de energie si infrastructurii, o sa devina foarte mare in curand, odata cu inmultirea automobilelor electrice.

Multi baga capul in nisip, sunt ignoranti, si se raporteaza la statistici depasite facute in trecut, intr-un domeniu care se transforma si evolueaza foarte rapid.
Pana acum automobilele electrice au fost pt multi un lux, si majoritatea propietarilor isi permiteau incarcatoare acasa, inclusiv racordare la retea speciala pt multi amperi, plus garaj propriu cu incarcator, plus incarcare lenta peste noapte, poate chiar si incarcare lenta la job.
Insa pe masura ce se inmultesc automobilele electrice, cererea de incarcare rapida creste abrupt pt cei care nu dispun de toate astea, plus cererea de incarcare rapida pt. trasee lungi extraurbane, inclusiv pt clientii anteriori care au incarcatoare si acasa.

Deci e nevoie de schimbari si la surse si infrastructura.
Poate tot Tesla si Elon sa se implice sa rezolve problema la scara larga, ca altfel se bate pasul pe loc...

Edited by loock, 30 April 2020 - 01:39.


#17
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,361
  • Înscris: 21.06.2016

View Postcrisstonne, on 29 aprilie 2020 - 23:49, said:

Deci, mai mult.
Că alea de 2 bulioane sînt doar trei, numărate de mine.

Însă, producerea și gestionarea ulterioară a acelor chimicale, nu îmi sună bine.
Măcar cu noxe de fosili se hrănește sequoia.


Noxe=NOx=oxizi de azot=ploaie acida care distruge vegetatia, iti da cancer de plamini etc.
Nici o sequiea nu se hraneste cu ele.

#18
techuser

techuser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 05.04.2020
un mare pas inainte pt acumulatorii .... un alt plus este faptul ca sulful se gaseste din abundenta cam peste tot iar costurile de productie pe viitor ar trebui sa fie destul de accesibile

Edited by techuser, 30 April 2020 - 04:50.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate