Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Bateria cu litiu sulf va oferi o autonomie de 2000km
Last Updated: May 04 2020 20:05, Started by
max_01
, Apr 29 2020 21:52
·
0
#1
Posted 29 April 2020 - 21:52
Brighsun New Energy, companie cu acționariat chinez și australian, spune că pregătește pentru încercări industriale baterii litiu-sulf care au capacitatea de a oferi o autonomie de 2.000 de km mașinilor electrice.
Pe lângă autonomia mare, care ne va face să uităm rapid de cei 1.000 de km pe care îi aveam cu un plin la o mașină diesel, noile baterii vor avea și o durată de viață destul de mare garantând parcurgerea a două milioane de km cu mașina electrică. https://www.wall-str...e-2-000-km.html Sa vedem cât va costa o asemenea baterie. Edited by max_01, 29 April 2020 - 21:55. |
#2
Posted 29 April 2020 - 21:59
Dacă va reuşi asta, maşinile electrice vor deveni cu adevărat practice.
|
#3
Posted 29 April 2020 - 22:03
Wow. Îți dai seama că e doar primul pas.... același principiu se va aplica și în cazul electronicelor clasice. Good job!
|
#6
Posted 29 April 2020 - 22:19
De la a zice/prezenta un studiu la a se trece la productie fie si in editie limitata e cale lunga. Insa da, suna bine.
Edited by LunaCrystal, 29 April 2020 - 22:22. |
#7
Posted 29 April 2020 - 22:33
2000km dacă nu iei foc până la destinație
Câte știri din astea am mai văzut de-a lungul anilor, să fim noi sănătoși. |
#9
Posted 29 April 2020 - 23:08
Pret, greutate, volum ocupat, timp incarcare, cost incarcare, greutate masina, oras sau drum intins, cablaje, securitate.... sunt multe necunoscute care cer, poate, ani de studiu si testari. Dar, putem spune o viziune buna.
|
#10
Posted 29 April 2020 - 23:17
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2TXfPQ3WqsQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#11
Posted 29 April 2020 - 23:27
#12
Posted 29 April 2020 - 23:49
#14
Posted 30 April 2020 - 01:08
takis, on 29 aprilie 2020 - 23:58, said:
Si se incarca in 72h? Scrie in articol ca suporta curent mare de incarcare, chiar extrem de mare, si astx cu o degradare infima pe ciclu. La curent 2c care deja este mult oeste 1 - 1,3 - 1,5 c cat suporta uzual Li-ion( unde c este valoarea in A egala cu cea a capacitatii in Ah), deci fiind 2c se incarca full in 30 min, cu o degradare a caoacitatii de numai 0,01%. Daca incarci de la 20 % cum e pragul limitat de ectronica de cuttoff la li-ion, si pana la 80% cum e recomandat la Liion si setat default la Tesla, la 2C deja scade la 18 minute. Cu cicluri full oastreaza 91% din capacitate dupa 2000 de cicluri full, care ar fi iar extraordinar. Dacs nu sunt full probabil rezista si mai bine. Si afirma ca suporta si 5C care deja este extraordinar, deja sunt 12 minute pt full, si 7,2 minute de la 20 a 80 %. Si suporta o degradare f mica si la 5C. |
#15
Posted 30 April 2020 - 01:13
Fluk3, on 29 aprilie 2020 - 23:17, said:
S-au rezolvat deja unele probleme. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QihSmwStui4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Posted 30 April 2020 - 01:36
O problema ramane totusi curentul de incarcare si incarcatoarele.
Tesla are superchargere de 250 KW, generatia 3, pe care le instaleaza de anul trecut cel putin, dar sunt doar pt Tesla si in Ro nu au instalat inca nici modele mai slabe. Sunt si alti producatori de superchargere, unele deja raspandite in nord-vest..., inclusiv ABB, dar pe langa raspandirea lor inca limitata, care se rezolva pana la urma, o problema mare e infrastructura si alimentarea acestor statii cu energie, si sursa energiei. Din pacate chiar si dintre inginerii implicati, multi nu realizeaza seriozitatea problemei si cauta rezolvari tampite cu softuri si sisteme de partajare si impartire, cand oamenii vor cu totul altceva, sa incarce cat mai repede si sa fie eliberate si incarcatoarele pt. alte masini. Problema surselor de energie si infrastructurii, o sa devina foarte mare in curand, odata cu inmultirea automobilelor electrice. Multi baga capul in nisip, sunt ignoranti, si se raporteaza la statistici depasite facute in trecut, intr-un domeniu care se transforma si evolueaza foarte rapid. Pana acum automobilele electrice au fost pt multi un lux, si majoritatea propietarilor isi permiteau incarcatoare acasa, inclusiv racordare la retea speciala pt multi amperi, plus garaj propriu cu incarcator, plus incarcare lenta peste noapte, poate chiar si incarcare lenta la job. Insa pe masura ce se inmultesc automobilele electrice, cererea de incarcare rapida creste abrupt pt cei care nu dispun de toate astea, plus cererea de incarcare rapida pt. trasee lungi extraurbane, inclusiv pt clientii anteriori care au incarcatoare si acasa. Deci e nevoie de schimbari si la surse si infrastructura. Poate tot Tesla si Elon sa se implice sa rezolve problema la scara larga, ca altfel se bate pasul pe loc... Edited by loock, 30 April 2020 - 01:39. |
#17
Posted 30 April 2020 - 02:19
crisstonne, on 29 aprilie 2020 - 23:49, said:
Deci, mai mult. Că alea de 2 bulioane sînt doar trei, numărate de mine. Însă, producerea și gestionarea ulterioară a acelor chimicale, nu îmi sună bine. Măcar cu noxe de fosili se hrănește sequoia. Noxe=NOx=oxizi de azot=ploaie acida care distruge vegetatia, iti da cancer de plamini etc. Nici o sequiea nu se hraneste cu ele. |
#18
Posted 30 April 2020 - 04:50
un mare pas inainte pt acumulatorii .... un alt plus este faptul ca sulful se gaseste din abundenta cam peste tot iar costurile de productie pe viitor ar trebui sa fie destul de accesibile
Edited by techuser, 30 April 2020 - 04:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users