Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

ASE Cibernetica

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
broadsword51

broadsword51

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.04.2020
Salut as avea nevoie de ajutorul vostru legat de o problema mare as zice.

Sunt student la automatica anul 2 si nu stiu sigur daca imi doresc sa continui facultatea de automatica sa nu mai zic de faptul ca ne-am mutat la tara pe timpul crizei acesteia si nu aveam acces la internet bun la tara (vorbesc H/3G). Nu prea am avut ocazia sa particip la laboratoarele online si cursuri deci sunt mai mult ca sigur ca anul 2 imi este dus..

A 2-a problema e ca nu prea ma pasioneaza aceasta facultate si e reflectata asa cum e.

Cu matematica nu am probleme dar cu programarea si fizica sunt putin zis ok (in special fizica unde sunt una cu pamantul). Nivelul de programare e prea sus pentru mine chiar daca mi-as dori un viitor in IT dar simt ca si cum nu e pentru mine automatica.

M-am interesat acum recent si am dat de cibernetic-ASE unde am vazut ca programarea nu ocupa tot si am ocazia sa invat si economie (un subiect despre care m-am documentat si am citit carti in timpul liber de placere).

Intrebarea mea e in felul urmator.

Sa raman la automatica , repet un an si incerc sa trec.

Daca e sa schimb facultatea , cum decurge procesul?

O sa fie echivalari de materii? Sunt transferat 100%? Dau diferente?