Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Parere motocoase.
Last Updated: Feb 26 2023 10:34, Started by
Excelsior01
, Apr 28 2020 08:36
·
0
#19
Posted 28 April 2020 - 21:23
Amestecul carburant prea bogat sau ulei mult de amestec duc la incarcarea bujiei, eu am de 5 ani o chinezarie care forjez de 4 ori la fir o suprafata de 1700m. Bujia e originala China nu am desfacut-o de 3 ani. Nu e o coincidenta ca trebuie curatata la 10ore de mers, nu e de vina bujia.
|
#20
Posted 29 April 2020 - 01:43
Cu scuzele de rigoare ca deranjez discutia, ma intereseaza si pe mine o motocoasa buna, pentru o curte de vreo 500 mp.
Am avut un VION. Toata vara trecuta a stat mai mult in service. Pornire foarte grea. Ce ziceti de asta? Sau un Sterwins de la leroi-merloi? Are garantie 3 ani si drept de retur 90 zile. |
#21
Posted 29 April 2020 - 08:13
Motocoasele chinezesti nu se clasifica dupa brand ci dupa cilindree, cele mai uzuale, de departe, fiind modelele de 43 (42,7) cc si cele de 52cc, iar decizia de cumparare nu se face in functie de cifrele cu privire la performante, din descrierea sculei, care n-au nici o legatura cu realitatea.
In ceea ce priveste puterile, pentru varianta de 43cc comerciantii cu ceva "obraz" dau puteri in intervalul 1,6 -1,8CP, si pentru varianta de 52cc puteri de 1,9 - 2,1CP, iar comerciantii mai nesimtiti ofera puteri din alea Star Trek de-alde 5, 6, 7CP, in conditiile in care cele mai puternice modele Stihl si Husqy, respectiv FS560 si 555RX "abia" au 3,8 CP, iar acelea sunt niste monstri, utilizati la defrisari in regim intensiv, cu care poti taia copaci, la propriu. Puterile sunt lesne de apreciat, dupa un test in paralel cu utilaje de firma, cu puteri reale. In cazul meu, comparand o Husqy 525RX cu un Stern de 52cc si cu o DBK tot de 52cc, prima le-a facut praf pe-amandoua, pur si simplu e mai puternica, iar comparand un Ruris DAC 210 (chinezoaica de 43cc) cu Stihl FS 55 si Efco Stark 2500T, sa zic ca chinezoaica se simte mai puternica decat acestea. Ca doar e-a mea ! Pentru aplicatii relativ usoare, adica daca n-ai de cosit hectare de fan foarte des, chinezoaica de 43cc este cat se poate de OK, avand un consum ceva mai mic decat sora mai mare. Iar aplicatii usoare, precum cositul lucernei, necesita foarte putina putere, chiar si-o motocoasa de 1CP, din aia reali, este arhisuficienta, chinezoaica de 43cc fiind overkill. Eu cu chinezoaica de 43cc (Ruris DAC 210, achizitionata in urma cu vreo 7ani) abia apasam acceleratia la lucerna verde, luand o "brazda" de 3m latime, cu balans de pe-un picior pe altul, in timpul cursei dreapta > stanga. Mai important decat puterea este utilizarea masei de cosire adecvate aplicatiei. Cel mai productiv este cutitul cel cu 3 pale (cutit Y), mentinut ascutit permanent, adica la fiecare brazda de 30 - 50m trebuie dat pe ele de cateva ori c-o pila de drujba mai veche, astfel il pastrezi permanent ascutit si se obtine productivitate net superioara prin comparatie cu discul cu pastile widia, care necesita substantiala mai multa putere, acesta rupand iarba, netaind-o. In ceea ce priveste firul, cel cu sectiune patrata si spiralat este superior firului rotund, datorita faptului ca iarba este permanent lovita de-o muchie taioasa. Poti cosi/defrisa cu firul buruieni si de 2m inaltime (stevie, urzici), fara probleme, c-o chinezoaica de 43cc. Nu va cramponati la greutatea utilajului ca nu asta-i important, oricum cifrele din descrieri nu sunt reale, ci calitatea hamului. Imi aduc aminte ca impreuna cu "Decebal" am primit o chestie sinistra despre care nu m-am prins niciodata cum se agata de om si care ma taia la gat atunci cand o purtam, din cauza chingii foarte subtiri si surfilata aiurea pe margine, astfel ca-n scurt timp am achizitionat separat un ham de calitate. Ham de calitate inseamna un ham cu protectii late si groase, din burete, pentru umeri, chinga suplimentara pe sub axila (subrat) stanga, de asemenea prevazuta cu protectie din burete (daca nu, iei protectia de la umarul drept si-o pui pe chinga de sub axila), fiindca toata greutatea va fi concentrata pe umarul stang si pe axila stanga, aventual cu prindere auxiliara la talie, ca sa nu se roteasca in timpul utilizarii si cu prindere a platosei de piciorul drept, altfel aceasta se va misca permanent, daca te agiti mai tare si stai si cracanat. Eu mi-am confectionat singur o prindere a platosei de picior, dintr-o chinga de la un ghiozdan. Atunci cand cosesti hectare, ergonomia este foarte importanta. Cu un ham bun nu simti utilajul nici dupa ore, indiferent cat de greu este. De asemenea, foarte important este ca utilajul sa aiba demaror cu pornire usoara. Acesta face o diferenta foarte mare, mai ales in cazul chinezoaicelor de 52cc sau peste, care au o compresie suficient de mare sa puna probleme la pornirea cu un demaror simplu, in schimb, cu un demaror cu arc dublu, o chinezoaica de 43cc poate fi pornita lejer chiar si purtata in spate, c-o tragere usoara cu mana stanga, prin spate. Dupa rodaj, asta insemnand cateva rezervoare bune, trebuie neaparat efectuat un reglaj la carburator, la orice utilaj 2T crescut cu orez, de catre "priceputul" localitatii (fiecare comunitate are macar un "priceput" ), acesta ducand la micsorarea substantiala a consumului, cresterea puterii si turatiei, iar pe esapament nu va mai fi aruncat ulei si combustibil nears, bujia nemafiind nici ea "udata". Asta fiindca aproape intotdeauna motoarele sunt reglate din fabrica pe amestec imbogatit. Spor la lucru ! |
#22
Posted 29 April 2020 - 11:43
Eu mi-am facut singur reglajele si servisarea, de nevoie... Problema e ca nu stiu cat ulei intra la rahatu de masina de tuns iarba 4t - e un model polonez NAC ieftin luat la oferta cu vreo 400 de lei
La un moment dat mirosea ciudat a fier incins,,, ramasesem cu ulei putin in carter - am pus si eu ulei in plus, sa fie... Edited by althea, 29 April 2020 - 11:49. |
#24
Posted 30 April 2020 - 01:22
Pare interesanta si PROCRAFT T5600, MOTOR 4 TIMPI, 7.6 CP
Merita motocoasa in 4 timpi? Ma gandesc numai ca scap de amestecul ala de carburant. Bine, apare alta grija cu uleiul din baie, dar asta e. |
#25
Posted 30 April 2020 - 08:07
Cumparati toate pocnitorile cu puteri fanteziste daca va este lene sa studiati zecile de pagini de pe softpedia despre motocoase.
|
#26
Posted 30 April 2020 - 10:12
Oare nu lii rusine sa scrie asa specificatii ?????? Auzi cica peste 7 CP .
|
#27
Posted 30 April 2020 - 12:34
Stiu ca nu are peste 2 CP, dar e fiabila?
In afara ca v-a socat maxim, aveti ceva informatie utila? Multumesc |
#28
Posted 30 April 2020 - 13:46
Domnule, eu va pot spune ca FS55 este fiabila, Makita DBC4510 la fel.
Chinezoaica mi`a facut figuri cu ambreiajul, carburatorul, cablul acceleratie...si e mai putin folosita decit celelalte. Asa ca idee, oare cum credeti ca ar fi un motor in 4T fata de unu in 2T, eventual numarati piesele in miscare, la unu fata de celalalt. Colegii sint socati nu de caracteristicele tehnice ale motocoasei, doar de credulitatea unora care cad in plasa puterilor si cumpara. Mai este ceva, calitatea difera la ele, seamana pe afara insa nici carcasele nu sint la fel decit la vopsea, cela vindute de firme sint net mai bune decit cele de piata de la "rusi". Si mai este un aspect, asa vibreaza chinezoaica fata de celelalte de te rupe dupa 4-5 ore de cosit cu ea. Poti avea hamul hamurilor ca tot te oboseste, eu folosesc hamul de Makita la ea. Edited by Ion_Bumbu, 30 April 2020 - 13:53. |
|
#29
Posted 30 April 2020 - 13:50
"Draga, pot sa va spun 'tu'?"
Ca tot e un topic recent cu replici din filme Nu stiu ce sa zic, de asta intreb. Am vazut pareri pro si contra din toate directiile. |
#30
Posted 30 April 2020 - 17:12
stlk, on 28 aprilie 2020 - 13:50, said:
Fuxtec-ul ala are 3CP. Am mea are 6CP |
#31
Posted 30 April 2020 - 18:40
Asta o am eu de vre-o 10 ani . Are mii de ore de utilizare , si nu am schimbat nici bujia . https://www.agrieuro...gola-p-483.html
Inca merge super ok . Mai am inca una identica , doar ca am cumparat-o uzata , nu prea o folosesc , ca trag de asta si mai am un stern sau ceva de genu' . |
#32
Posted 30 May 2020 - 12:33
calinus68, on 28 aprilie 2020 - 21:23, said:
Amestecul carburant prea bogat sau ulei mult de amestec duc la incarcarea bujiei, eu am de 5 ani o chinezarie care forjez de 4 ori la fir o suprafata de 1700m. Bujia e originala China nu am desfacut-o de 3 ani. Nu e o coincidenta ca trebuie curatata la 10ore de mers, nu e de vina bujia. |
#33
Posted 30 May 2020 - 21:22
Nu trebuie curatat nimic, ulei mai putin 25ml. la litru, si reglajul amestecului, sa nu fie prea bogat, astea sunt cerintele motorului in 2T.sa lucreze fara depuneri.
|
|
#34
Posted 31 May 2020 - 08:57
A mea nu a pornit primavara asta,bujia era plina de ulei stihl, 27.28ml folosesc în loc de 25.
|
#35
Posted 31 May 2020 - 19:02
Care e avantajul, uleiul asta e f. concentrat, de aici si recomandarea de 20-25ml. nu mai mult ca nu face bine, cresc depunerile pe bujie, capul pistonului si in toba de evacuare.
|
#36
Posted 10 July 2020 - 21:58
bdx100, on 30 aprilie 2020 - 17:12, said:
Are 6 draci ! Cosesti cu o motocoasa de 1 CP de 10 ori mai mult decat cu 6 ponei fictivi si in plus ramai si odihnit ca nu cari quintalu pe tine .Daca esti multumit inseamna ca nu stii cum e altfel , asa ca intai incerca si apoi fa-te ocos la sfaturi ... calinus68, on 28 aprilie 2020 - 21:23, said:
Amestecul carburant prea bogat sau ulei mult de amestec duc la incarcarea bujiei, eu am de 5 ani o chinezarie care forjez de 4 ori la fir o suprafata de 1700m. Bujia e originala China nu am desfacut-o de 3 ani. Nu e o coincidenta ca trebuie curatata la 10ore de mers, nu e de vina bujia. Edited by stlk, 10 July 2020 - 22:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users