Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Verificare lucrari suprainaltare ...

Banii tinuti pe un Card Prepaid s...

Incep prietenii sa ceara imprumut...

Tunelul de langa Pasajul Lujerului
 plafon soba racheta

Este sigur sa trimit documente pr...

Problema proiector Epson - diafra...

Inchiriere apartament sistem real
 iPhone XS telefonul functioneaza,...

La multi ani @alin632!

Temperatura in depozite vama 5...

nota constatare compania municipa...
 Inca un fost vechi comunist ajung...

Ce argumente au cei care susț...

Recomandare auto 6k euro

Vreau sa trimit o bicicleta Timis...
 

Zbor Wizz Air

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
BlueEyes93

BlueEyes93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 533
  • Înscris: 01.09.2014
Salutari.Am pentru data de 13-16 mai,2 bilete rezervate pentru Bucuresti-Barcelona,dar dupa cum stau lucrurile pare ca se vor anula zborurile.Problema este ca as vrea sa recuperez banii de pe bilete sau macar sa mut zborul pentru o alta perioada,fara alte costuri.Si..din cate am vazut pe site-ul wzz air sunt cam slabe sansele sa primesc banii,desi nu din vina mea se anuleaza zborul..Un sfat?

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 338,642
  • Înscris: 08.10.2015
Iti vei primi banii sau ti se va schimba data. Nu vei ramane pe dinafara.

Oricum, chiar daca nu ar fi pandemia cu covid19, in cazul unui zbor anulat de companie, iti primesti banii in majoriattea cazurilor.

Edited by MembruAnonim, 16 April 2020 - 20:42.


#3
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 17.12.2006
Daca zborurile se amana, o sa primesti banii inapoi, dar peste 2 luni. Eu aveam zbor la inceputul lui martie, l-au anulat si am prmit mail ca datorita multor solicitari pot sa beneficiez de puncte pentru alte zboruri sau sa ramburseze banii doar ca o sa dureze minim 60 de zile.

#4
BlueEyes93

BlueEyes93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 533
  • Înscris: 01.09.2014
Asa mi se pare si mie normal,dar am auzit multe pareri negative in legatura cu wizz si nu vreau surprize de la ei,,

#5
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 MembruAnonim, on 16 aprilie 2020 - 20:41, said:

Iti vei primi banii sau ti se va schimba data. Nu vei ramane pe dinafara.

Oricum, chiar daca nu ar fi pandemia cu covid19, in cazul unui zbor anulat de companie, iti primesti banii in majoriattea cazurilor.
Nu-ti vei primi banii.  se vor scuza la fel ca cei de la Ryanair, ca nu compania a anulat zborul. Am avut la ryanair doua calatorii preplatite, la prima, am primit banii dupa cateva zile, la cea de a doua, am primit doar instiintarea ca nu-mi pot returna banii fiindca nu din vina lor a fost anulat zborul. Cauta sa-l reprogramezi gratuit pentru o alta data, cat mai departata.
"I regret the cancellation of your flight .......from Timisoara - TSR to Milan Bergamo - BGY on the 31/03/2020 which was due to Covid 19. As this cancellation was unexpected we wish to inform you that no compensation is due under EU261/2004 as this was caused due to extraordinary circumstances beyond Ryanair's control."
Asta a fost raspunsul.
Banuies ca si wizzair-ul va profita de acest lucru.

Edited by myshyk, 16 April 2020 - 21:01.


#6
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 myshyk, on 16 aprilie 2020 - 20:55, said:

"I regret the cancellation of your flight .......from Timisoara - TSR to Milan Bergamo - BGY on the 31/03/2020 which was due to Covid 19. As this cancellation was unexpected we wish to inform you that no compensation is due under EU261/2004 as this was caused due to extraordinary circumstances beyond Ryanair's control."
Asta a fost raspunsul.
Banuies ca si wizzair-ul va profita de acest lucru.


!!!!
Compensatia nu se refera la pretul biletului.
Directiva aia se refera la compensatii suplimentare pe langa bilet in cazul anularii cu mai putin de 14 zile inainte.

Biletul trebuie obligatoriu rambursat in cazul anularii cursei. Nu ii poate scapa nimic de obligatia asta, decat probabil falimentul.
Nu conteaza ca e COVID. Ei nu mai fac zborul, n-au niciun drept legal sa retina banii pe un serviciu neefectuat, si pentru care ei nu cheltuie nimic, avionul ramanand la sol.

Edited by epetroiu, 16 April 2020 - 21:35.


#7
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
M-ar bucura. Sincer

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 338,642
  • Înscris: 08.10.2015

 myshyk, on 16 aprilie 2020 - 20:55, said:


Este vorba de compensatie. Daca un zbor se anuleaza din vina lor, ei trebuie sa iti returneze banii ori reprogramare si sa iti dea o suma de bani 200, 300, etc euro ca si despagubire. Daca anularea se produce nu din vina lor (caz de forta majora) in acest caz clientul nu are dreptul la compensatie ci doar rambursarea banilor platiti pe bilet.

#9
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 ando01, on 16 aprilie 2020 - 20:43, said:

Eu aveam zbor la inceputul lui martie, l-au anulat si am prmit mail ca datorita multor solicitari pot sa beneficiez de puncte pentru alte zboruri sau sa ramburseze banii doar ca o sa dureze minim 60 de zile.

Asta e nesimtirea lor.
In mod normal asa cum au incasat banii pe loc, la fel i-ar putea rambursa pe loc, nu trebuie cine stie ce demersuri sofisticate.
Nu e vorba de nicio "solicitare", ei au anulat intreg zborul, cu cateva clickuri  intr-o baza de date se ramburseaza imediat banii.
Daca ar avea bun simt si respect fata de client, nici nu ar trebui sa iti mai soliicte nimic sa completezi.
Dar... avem prea mari asteptari, de ce sa n-o lungeasca, daca pot.

Curios cum firme de sta precum compani feroviare nationale au rambursat banii la 2 zile dupa anulare, iar astora le ia 60 de zile.

#10
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Pai gandeste-te ca e vorba totusi de cateva poate mii de zboruri cu cate 200 de "zburatori",cu nu stiu cate trasee, cu bilete cu pretul variind zilnic,.... nu e chiar usor de recalculat totul. Important insa e sa returneze banii cand e cazul.
Am calatorit destul de mult cu ambele, si nu prea am vazut locuri goale in avioane.

Edited by myshyk, 16 April 2020 - 22:11.


#11
_Levis

_Levis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 08.04.2020
Îți vei primi înapoi banii în condițiile în care se va anula zborul. Mai ai răbdare, cel mai probabil se va anula.

#12
techuser

techuser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 05.04.2020

 MembruAnonim, on 16 aprilie 2020 - 20:41, said:

Iti vei primi banii sau ti se va schimba data. Nu vei ramane pe dinafara.
Oricum, chiar daca nu ar fi pandemia cu covid19, in cazul unui zbor anulat de companie, iti primesti banii in majoriattea cazurilor.


Wizz Air este una dintre cele mai scarboase companii de zbor

Nu or sa returneze nici un ban si mai mult decat atat se pare ca la numarul lor telefonic pentru contact (cel cu min. 2E/min ca la curve) canta robotul min. vreo 10 min pana reusesti sa intri cu cineva in contact ..... asta daca esti norocos

 MembruAnonim, on 16 aprilie 2020 - 21:36, said:

Este vorba de compensatie. Daca un zbor se anuleaza din vina lor, ei trebuie sa iti returneze banii ori reprogramare si sa iti dea o suma de bani 200, 300, etc euro ca si despagubire. Daca anularea se produce nu din vina lor (caz de forta majora) in acest caz clientul nu are dreptul la compensatie ci doar rambursarea banilor platiti pe bilet.

exact ... numai ca nu-i ramburseaza nici pe aia

in cel mai fericit caz iti ofera un amarat de voucher .... care o sa acopere probabil 50% din costul biletelor ulterioare

Edited by techuser, 17 April 2020 - 00:43.


#13
BlueEyes93

BlueEyes93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 533
  • Înscris: 01.09.2014

 _Levis, on 16 aprilie 2020 - 22:42, said:

Îți vei primi înapoi banii în condițiile în care se va anula zborul. Mai ai răbdare, cel mai probabil se va anula.
Pai am zis sa mai astept..daca anulez eu mai platesc si 600 de lei degeaba,,Macar sa mute zborul pentru alta data daca nu vor sa ramburseze,dar am mari indoieli cu wizz..

 techuser, on 17 aprilie 2020 - 00:42, said:

Wizz Air este una dintre cele mai scarboase companii de zbor

Nu or sa returneze nici un ban si mai mult decat atat se pare ca la numarul lor telefonic pentru contact (cel cu min. 2E/min ca la curve) canta robotul min. vreo 10 min pana reusesti sa intri cu cineva in contact ..... asta daca esti norocos



exact ... numai ca nu-i ramburseaza nici pe aia

in cel mai fericit caz iti ofera un amarat de voucher .... care o sa acopere probabil 50% din costul biletelor ulterioare
De asta imi e si mie frica.Pana acum nu am zburat cu ei,dar am auzit de la multe persoane ca sunt scarbosi..Macar sa mute data zborului daca nu vor rambursarea...

Edited by BlueEyes93, 17 April 2020 - 08:14.


#14
DGecko

DGecko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 697
  • Înscris: 31.07.2012
Eu am avut la Blue Air un zbor anulat pentru data de 29 martie si am primit contravaloarea biletului intr-un voucher.
Este posibilia si o astfel de varianta, cred.

Edited by DGecko, 17 April 2020 - 10:19.


#15
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

 BlueEyes93, on 17 aprilie 2020 - 08:13, said:

De asta imi e si mie frica.Pana acum nu am zburat cu ei,dar am auzit de la multe persoane ca sunt scarbosi..Macar sa mute data zborului daca nu vor rambursarea...
   Wizzair e ok.
    Pune mana pe telefon si suna.


#16
techuser

techuser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 05.04.2020

 cspot, on 17 aprilie 2020 - 10:19, said:

   Wizzair e ok.
Pune mana pe telefon si suna.

grija mare la factura tel intrucat min costa 2E+TVA

primele doua min. vb robotul cu tot felul de reclame dupa care canta inca vreo 10

adica vreo 10-15 min x 2E = 30E + TVA Posted Image

Edited by techuser, 17 April 2020 - 13:01.


#17
_Levis

_Levis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 08.04.2020

 BlueEyes93, on 17 aprilie 2020 - 08:13, said:

Pai am zis sa mai astept..daca anulez eu mai platesc si 600 de lei degeaba,,Macar sa mute zborul pentru alta data daca nu vor sa ramburseze,dar am mari indoieli cu wizz..
Da măi, dacă anulează zborul sau mută data îți vei primi bănuții înapoi. Eu mi-am primit banii în aproape 10 zile după ce a fost anulat zborul. Tot cu Wizz. Liniștește-te și ai răbdare. De ce să ai îndoieli? Au fost foarte profi cu faza asta. Nu te mai lua după toate gurile bârfitoare. O să primești o înștiințare pe mail și trebuie să completezi formularul ăla de anulare sau ce e cu datele tale. O să primești un credit Wizz pe care ulterior îl poți converti în bani pe care ți-i vor trimite în cont.

Edited by _Levis, 17 April 2020 - 14:49.


#18
BlueEyes93

BlueEyes93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 533
  • Înscris: 01.09.2014

 _Levis, on 17 aprilie 2020 - 14:48, said:


Da măi, dacă anulează zborul sau mută data ĂŽți vei primi bănuții ĂŽnapoi. Eu mi-am primit banii ĂŽn aproape 10 zile după ce a fost anulat zborul. Tot cu Wizz. Liniștește-te și ai răbdare. De ce să ai ĂŽndoieli? Au fost foarte profi cu faza asta. Nu te mai lua după toate gurile bârfitoare. O să primești o ĂŽnștiințare pe mail și trebuie să completezi formularul ăla de anulare sau ce e cu datele tale. O să primești un credit Wizz pe care ulterior ĂŽl poți converti ĂŽn bani pe care ți-i vor trimite ĂŽn cont.

Problema e alta acum.. Starea de urgenta e pana pe 15 mai, zborul e pe 13, iar tampitii ăștia de la wizz deschid zborurile catre Barcelona la începutul lui mai..

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate