Zbor Wizz Air

#1
Posted 16 April 2020 - 20:26

Salutari.Am pentru data de 13-16 mai,2 bilete rezervate pentru Bucuresti-Barcelona,dar dupa cum stau lucrurile pare ca se vor anula zborurile.Problema este ca as vrea sa recuperez banii de pe bilete sau macar sa mut zborul pentru o alta perioada,fara alte costuri.Si..din cate am vazut pe site-ul wzz air sunt cam slabe sansele sa primesc banii,desi nu din vina mea se anuleaza zborul..Un sfat?
|
#2
Posted 16 April 2020 - 20:41

Iti vei primi banii sau ti se va schimba data. Nu vei ramane pe dinafara.
Oricum, chiar daca nu ar fi pandemia cu covid19, in cazul unui zbor anulat de companie, iti primesti banii in majoriattea cazurilor. Edited by MembruAnonim, 16 April 2020 - 20:42. |
#3
Posted 16 April 2020 - 20:43

Daca zborurile se amana, o sa primesti banii inapoi, dar peste 2 luni. Eu aveam zbor la inceputul lui martie, l-au anulat si am prmit mail ca datorita multor solicitari pot sa beneficiez de puncte pentru alte zboruri sau sa ramburseze banii doar ca o sa dureze minim 60 de zile.
|
#4
Posted 16 April 2020 - 20:55

Asa mi se pare si mie normal,dar am auzit multe pareri negative in legatura cu wizz si nu vreau surprize de la ei,,
|
#5
Posted 16 April 2020 - 20:55

MembruAnonim, on 16 aprilie 2020 - 20:41, said:
Iti vei primi banii sau ti se va schimba data. Nu vei ramane pe dinafara. Oricum, chiar daca nu ar fi pandemia cu covid19, in cazul unui zbor anulat de companie, iti primesti banii in majoriattea cazurilor. "I regret the cancellation of your flight .......from Timisoara - TSR to Milan Bergamo - BGY on the 31/03/2020 which was due to Covid 19. As this cancellation was unexpected we wish to inform you that no compensation is due under EU261/2004 as this was caused due to extraordinary circumstances beyond Ryanair's control." Asta a fost raspunsul. Banuies ca si wizzair-ul va profita de acest lucru. Edited by myshyk, 16 April 2020 - 21:01. |
#6
Posted 16 April 2020 - 21:33

myshyk, on 16 aprilie 2020 - 20:55, said:
"I regret the cancellation of your flight .......from Timisoara - TSR to Milan Bergamo - BGY on the 31/03/2020 which was due to Covid 19. As this cancellation was unexpected we wish to inform you that no compensation is due under EU261/2004 as this was caused due to extraordinary circumstances beyond Ryanair's control." Asta a fost raspunsul. Banuies ca si wizzair-ul va profita de acest lucru. !!!! Compensatia nu se refera la pretul biletului. Directiva aia se refera la compensatii suplimentare pe langa bilet in cazul anularii cu mai putin de 14 zile inainte. Biletul trebuie obligatoriu rambursat in cazul anularii cursei. Nu ii poate scapa nimic de obligatia asta, decat probabil falimentul. Nu conteaza ca e COVID. Ei nu mai fac zborul, n-au niciun drept legal sa retina banii pe un serviciu neefectuat, si pentru care ei nu cheltuie nimic, avionul ramanand la sol. Edited by epetroiu, 16 April 2020 - 21:35. |
#8
Posted 16 April 2020 - 21:36

myshyk, on 16 aprilie 2020 - 20:55, said: Este vorba de compensatie. Daca un zbor se anuleaza din vina lor, ei trebuie sa iti returneze banii ori reprogramare si sa iti dea o suma de bani 200, 300, etc euro ca si despagubire. Daca anularea se produce nu din vina lor (caz de forta majora) in acest caz clientul nu are dreptul la compensatie ci doar rambursarea banilor platiti pe bilet. |
#9
Posted 16 April 2020 - 21:38

ando01, on 16 aprilie 2020 - 20:43, said:
Eu aveam zbor la inceputul lui martie, l-au anulat si am prmit mail ca datorita multor solicitari pot sa beneficiez de puncte pentru alte zboruri sau sa ramburseze banii doar ca o sa dureze minim 60 de zile. Asta e nesimtirea lor. In mod normal asa cum au incasat banii pe loc, la fel i-ar putea rambursa pe loc, nu trebuie cine stie ce demersuri sofisticate. Nu e vorba de nicio "solicitare", ei au anulat intreg zborul, cu cateva clickuri intr-o baza de date se ramburseaza imediat banii. Daca ar avea bun simt si respect fata de client, nici nu ar trebui sa iti mai soliicte nimic sa completezi. Dar... avem prea mari asteptari, de ce sa n-o lungeasca, daca pot. Curios cum firme de sta precum compani feroviare nationale au rambursat banii la 2 zile dupa anulare, iar astora le ia 60 de zile. |
#10
Posted 16 April 2020 - 22:10

Pai gandeste-te ca e vorba totusi de cateva poate mii de zboruri cu cate 200 de "zburatori",cu nu stiu cate trasee, cu bilete cu pretul variind zilnic,.... nu e chiar usor de recalculat totul. Important insa e sa returneze banii cand e cazul.
Am calatorit destul de mult cu ambele, si nu prea am vazut locuri goale in avioane. Edited by myshyk, 16 April 2020 - 22:11. |
|
#11
Posted 16 April 2020 - 22:42

Îți vei primi înapoi banii în condițiile în care se va anula zborul. Mai ai răbdare, cel mai probabil se va anula.
|
#12
Posted 17 April 2020 - 00:42

MembruAnonim, on 16 aprilie 2020 - 20:41, said:
Iti vei primi banii sau ti se va schimba data. Nu vei ramane pe dinafara. Oricum, chiar daca nu ar fi pandemia cu covid19, in cazul unui zbor anulat de companie, iti primesti banii in majoriattea cazurilor. Wizz Air este una dintre cele mai scarboase companii de zbor Nu or sa returneze nici un ban si mai mult decat atat se pare ca la numarul lor telefonic pentru contact (cel cu min. 2E/min ca la curve) canta robotul min. vreo 10 min pana reusesti sa intri cu cineva in contact ..... asta daca esti norocos MembruAnonim, on 16 aprilie 2020 - 21:36, said:
Este vorba de compensatie. Daca un zbor se anuleaza din vina lor, ei trebuie sa iti returneze banii ori reprogramare si sa iti dea o suma de bani 200, 300, etc euro ca si despagubire. Daca anularea se produce nu din vina lor (caz de forta majora) in acest caz clientul nu are dreptul la compensatie ci doar rambursarea banilor platiti pe bilet. exact ... numai ca nu-i ramburseaza nici pe aia in cel mai fericit caz iti ofera un amarat de voucher .... care o sa acopere probabil 50% din costul biletelor ulterioare Edited by techuser, 17 April 2020 - 00:43. |
#13
Posted 17 April 2020 - 08:13

_Levis, on 16 aprilie 2020 - 22:42, said:
Îți vei primi înapoi banii în condițiile în care se va anula zborul. Mai ai răbdare, cel mai probabil se va anula. techuser, on 17 aprilie 2020 - 00:42, said:
Wizz Air este una dintre cele mai scarboase companii de zbor Nu or sa returneze nici un ban si mai mult decat atat se pare ca la numarul lor telefonic pentru contact (cel cu min. 2E/min ca la curve) canta robotul min. vreo 10 min pana reusesti sa intri cu cineva in contact ..... asta daca esti norocos exact ... numai ca nu-i ramburseaza nici pe aia in cel mai fericit caz iti ofera un amarat de voucher .... care o sa acopere probabil 50% din costul biletelor ulterioare Edited by BlueEyes93, 17 April 2020 - 08:14. |
#14
Posted 17 April 2020 - 10:18

Eu am avut la Blue Air un zbor anulat pentru data de 29 martie si am primit contravaloarea biletului intr-un voucher.
Este posibilia si o astfel de varianta, cred. Edited by DGecko, 17 April 2020 - 10:19. |
#15
Posted 17 April 2020 - 10:19

|
#16
Posted 17 April 2020 - 13:01

#17
Posted 17 April 2020 - 14:48

BlueEyes93, on 17 aprilie 2020 - 08:13, said:
Pai am zis sa mai astept..daca anulez eu mai platesc si 600 de lei degeaba,,Macar sa mute zborul pentru alta data daca nu vor sa ramburseze,dar am mari indoieli cu wizz.. Edited by _Levis, 17 April 2020 - 14:49. |
#18
Posted 24 April 2020 - 10:24

_Levis, on 17 aprilie 2020 - 14:48, said: Da măi, dacă anulează zborul sau mută data ĂŽți vei primi bănuții ĂŽnapoi. Eu mi-am primit banii ĂŽn aproape 10 zile după ce a fost anulat zborul. Tot cu Wizz. Liniștește-te și ai răbdare. De ce să ai ĂŽndoieli? Au fost foarte profi cu faza asta. Nu te mai lua după toate gurile bârfitoare. O să primești o ĂŽnștiințare pe mail și trebuie să completezi formularul ăla de anulare sau ce e cu datele tale. O să primești un credit Wizz pe care ulterior ĂŽl poți converti ĂŽn bani pe care ți-i vor trimite ĂŽn cont. Problema e alta acum.. Starea de urgenta e pana pe 15 mai, zborul e pe 13, iar tampitii ăștia de la wizz deschid zborurile catre Barcelona la începutul lui mai.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users