Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema apeluri Digi
Last Updated: Apr 15 2020 13:43, Started by
Mishhuu
, Apr 14 2020 19:29
·
0
#1
Posted 14 April 2020 - 19:29
Va salut! Am și eu o problema cu 2 abonamente la Digi. De la o vreme am observat ca dacă încerc sa sun pe cineva îmi da eroare apel, și foarte greu când merge sa sun după multe încercări de la apelarea propriu zisa și pana la intrarea in apel(cand începe sa sune) durează foarte mult peste 40-50 secunde. Sau invers când sunt sunat de cineva la fel ori Răspunde robotul ca nu am semnal sau telefonul închis... ori intra greu in apel, ori se aude un bipăit de 3 ori și se Închide apelul. Am făcut o sesizare la Digi de peste 2 săptămâni am sunat de mai multe ori in perioada asta și nu ma lămurește nimeni... răspunsul este sa aștept ca se rezolva in cea mai scurta perioada. Alte variante mai aveți și voi? Am încercat sa schimb cartela in alte telefoane, la fel, am întrebat alți abonați din zona ei nu au problema asta. As zice ca e o problema de zona, dar și la 100 de km din zona in care locuiesc eu acum la fel am problema, la unul din abonamente problema asta a apărut mai demult dar am zis ca e de la telefon. Ca și semnal am semnal fără probleme, singura deosebire e ca inainte in timpul apelului dacă aveam datele activate puteam naviga pe internet dar acum dacă sunt in apel datele nu mai sunt active
Edited by Mishhuu, 14 April 2020 - 19:31. |
#3
Posted 14 April 2020 - 19:36
Trebuie sa schimbi telefonul, cu unul 4G care suporta Volte.
|
#4
Posted 14 April 2020 - 20:03
#5
Posted 14 April 2020 - 20:09
Pai poate aveai 3G si cum s-a trecut la 2G... S-a schimbat situatia. Unde locuiesti sau fol telefoanele? In ce zona?
|
#6
Posted 14 April 2020 - 20:11
iPhone se nu știe VoLTE in rețeaua Digi . Samsung Galaxy j3 2017 ar trebui sa funcționeze VoLTE in Digi .
Nu ai spus in ce zone ai probleme cu semnalul . In jumătate din țara sa transformat rețeaua 3G 900 MHz in rețea 2G+4G Pe j3 ar trebui sa ai undeva apel 4G in rețele mobile și atunci cu el ai rezolvat Edited by Bvdan2016, 14 April 2020 - 20:12. |
#7
Posted 14 April 2020 - 20:17
#8
Posted 14 April 2020 - 20:20
Pai da.. a trecut recent la 2G.. congestie..
PS dar secretos mai esti...sv vrancei... E torusi o zona... |
#9
Posted 14 April 2020 - 20:24
Digi renunța la 3G in 900 MHz in favoarea 2G+4G .
Pe iPhone 7 sau mai nou funcționează VoLTE sau apel prin rețeaua 4G . Când ești in 2G nu apare decât liniuțele de semnal atunci sti ca vb prin rețeaua 2G . La Samsung trebuie sa scrie VoLTE când vb prin rețeaua 4G |
#10
Posted 14 April 2020 - 20:25
Deci, ai telefoanele pe 2G sau 3G?
Ca sa intelegem si noi despre ce e vorba. |
|
#11
Posted 14 April 2020 - 20:27
#12
Posted 14 April 2020 - 20:28
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/85g3hp4oFAY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Uite aici cum sa activezi volte sau apel 4G pe samsung , este un s8 dar cred ca meniul este similar cu j3 pe care îl ai |
#13
Posted 14 April 2020 - 20:30
Pune un screenshot aici.
Daca e 2G posibil congestie sau poate au reteaua cu probleme in zona. |
#14
Posted 14 April 2020 - 20:34
LTE = 4G
iPhone SE nu știe voce pe 4G la Digi ( nu are setările necesare ) Înainte iPhone comuta din LTE in 3G pt Voce , acum in zonele unde este acoperire in 900 MHz iPhone comuta in 2G și de aici problemele de voce semnalate Samsung j3 2017 știe VoLTE sau apel 4G in rețeaua Digi , undeva in meniu parca la rețele mobile ai apel 4G sau apel VoLTE care trebuie activat sa poți vb prin rețeaua 4G și sa nu mai treci in rețeaua 2G |
#15
Posted 14 April 2020 - 21:02
Bvdan2016, on 14 aprilie 2020 - 20:34, said:
LTE = 4G iPhone SE nu știe voce pe 4G la Digi ( nu are setările necesare ) Înainte iPhone comuta din LTE in 3G pt Voce , acum in zonele unde este acoperire in 900 MHz iPhone comuta in 2G și de aici problemele de voce semnalate Samsung j3 2017 știe VoLTE sau apel 4G in rețeaua Digi , undeva in meniu parca la rețele mobile ai apel 4G sau apel VoLTE care trebuie activat sa poți vb prin rețeaua 4G și sa nu mai treci in rețeaua 2G |
|
#16
Posted 14 April 2020 - 21:14
iPhone SE nu are volte la Digi doar de la iPhone 7 in sus ( 8,x,xr,xs,11 și 11 pro ) . La samsung ai ultimul update la soft făcut ? Ce versiune de android ai ?
Așa arată un meniu de iPhone xs cu volte la Digi Attached FilesEdited by Bvdan2016, 14 April 2020 - 21:15. |
#17
Posted 14 April 2020 - 21:16
Bvdan2016, on 14 aprilie 2020 - 21:14, said:
iPhone SE nu are volte la Digi doar de la iPhone 7 in sus ( 8,x,xr,xs,11 și 11 pro ) . La samsung ai ultimul update la soft făcut ? Ce versiune de android ai ? Așa arată un meniu de iPhone xs cu volte la Digi Nu am update făcut la Samsung la android mâine ii fac și revin aici și va spun ce s-a rezolvat. |
#18
Posted 15 April 2020 - 09:29
Mishhuu, on 14 aprilie 2020 - 19:29, said:
Va salut! Am și eu o problema cu 2 abonamente la Digi. De la o vreme am observat ca dacă încerc sa sun pe cineva îmi da eroare apel, și foarte greu când merge sa sun după multe încercări de la apelarea propriu zisa și pana la intrarea in apel(cand începe sa sune) durează foarte mult peste 40-50 secunde. Sau invers când sunt sunat de cineva la fel ori Răspunde robotul ca nu am semnal sau telefonul închis... ori intra greu in apel, ori se aude un bipăit de 3 ori și se Închide apelul. Am făcut o sesizare la Digi de peste 2 săptămâni am sunat de mai multe ori in perioada asta și nu ma lămurește nimeni... răspunsul este sa aștept ca se rezolva in cea mai scurta perioada. Alte variante mai aveți și voi? Am încercat sa schimb cartela in alte telefoane, la fel, am întrebat alți abonați din zona ei nu au problema asta. As zice ca e o problema de zona, dar și la 100 de km din zona in care locuiesc eu acum la fel am problema, la unul din abonamente problema asta a apărut mai demult dar am zis ca e de la telefon. Ca și semnal am semnal fără probleme, singura deosebire e ca inainte in timpul apelului dacă aveam datele activate puteam naviga pe internet dar acum dacă sunt in apel datele nu mai sunt active Salut, Mishhuu, Te rog sa-mi trimiti datele de identificare ale contractului intr-un PM pentru a verifica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users