Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Problema apeluri Digi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017
Va salut! Am și eu o problema cu 2 abonamente la Digi. De la o vreme am observat ca dacă încerc sa sun pe cineva îmi da eroare apel, și foarte greu când merge sa sun după multe încercări de la apelarea propriu zisa și pana la intrarea in apel(cand începe sa sune) durează foarte mult peste 40-50 secunde. Sau invers  când sunt sunat de cineva la fel ori Răspunde robotul ca nu am semnal sau telefonul închis... ori intra greu in apel, ori se aude un bipăit de 3 ori și se Închide apelul. Am făcut o sesizare la Digi de peste 2 săptămâni am sunat de mai multe ori in perioada asta și nu ma lămurește nimeni... răspunsul este sa aștept ca se rezolva in cea mai scurta perioada. Alte variante mai aveți și voi? Am încercat sa schimb cartela in alte telefoane, la fel, am întrebat alți abonați din zona ei nu au problema asta. As zice ca e o problema de zona, dar și la 100 de km din zona in care locuiesc eu acum la fel am problema, la unul din abonamente problema asta a apărut mai demult dar am zis ca e de la telefon. Ca și semnal am semnal fără probleme, singura deosebire e ca inainte in timpul apelului dacă aveam datele activate puteam naviga pe internet dar acum dacă sunt in apel datele nu mai sunt active

Edited by Mishhuu, 14 April 2020 - 19:31.


#2
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,051
  • Înscris: 04.10.2005
Esti in 2G si poate e congestie in zona

#3
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Trebuie sa schimbi telefonul, cu unul 4G care suporta Volte.

#4
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

 aris86, on 14 aprilie 2020 - 19:36, said:

Trebuie sa schimbi telefonul, cu unul 4G care suporta Volte.
Pai pana acum de ce nu am avut problema... abonamentele le folosesc pe un iPhone 5SE și Samsung Galaxy j3 2017

#5
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,051
  • Înscris: 04.10.2005
Pai poate aveai 3G si cum s-a trecut la 2G... S-a schimbat situatia. Unde locuiesti sau fol telefoanele? In ce zona?

#6
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
iPhone se nu știe VoLTE in rețeaua Digi . Samsung Galaxy j3 2017 ar trebui sa funcționeze VoLTE in Digi .
Nu ai spus in ce zone ai probleme cu semnalul . In jumătate din țara sa transformat rețeaua 3G 900 MHz in rețea 2G+4G
Pe j3 ar trebui sa ai undeva apel 4G in rețele mobile și atunci cu el ai rezolvat

Edited by Bvdan2016, 14 April 2020 - 20:12.


#7
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

 khristian78, on 14 aprilie 2020 - 20:09, said:

Pai poate aveai 3G si cum s-a trecut la 2G... S-a schimbat situatia. Unde locuiesti sau fol telefoanele? In ce zona?

Vrancea mai exact in Sud vestul Vrancei, dar și in Focsani am avut problema asta

#8
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,051
  • Înscris: 04.10.2005
Pai da.. a trecut recent la 2G.. congestie..
PS dar secretos mai esti...sv vrancei... E torusi o zona...

#9
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
Digi renunța la 3G in 900 MHz in favoarea 2G+4G .
Pe iPhone 7 sau mai nou funcționează VoLTE sau apel prin rețeaua 4G .
Când ești in 2G nu apare decât liniuțele de semnal atunci sti ca vb prin rețeaua 2G . La Samsung trebuie sa scrie VoLTE când vb prin rețeaua 4G

#10
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,285
  • Înscris: 03.04.2004
Deci, ai telefoanele pe 2G sau 3G?
Ca sa intelegem si noi despre ce e vorba.

#11
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

 emanu900, on 14 aprilie 2020 - 20:25, said:

Deci, ai telefoanele pe 2G sau 3G?
Ca sa intelegem si noi despre ce e vorba.

iPhone-ul îl am pe LTE și Samsung -ul pe 4g, ma refer la datele mobile, la apeluri e secțiune separată? ( nu am mari cunoștințe)

#12
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/85g3hp4oFAY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Uite aici cum sa activezi volte sau apel 4G pe samsung , este un s8 dar cred ca meniul este similar cu j3 pe care îl ai

#13
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,285
  • Înscris: 03.04.2004
Pune un screenshot aici.
Daca e 2G posibil congestie sau poate au reteaua cu probleme in zona.

#14
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
LTE = 4G
iPhone SE nu știe voce pe 4G la Digi ( nu are setările necesare )
Înainte iPhone comuta din LTE in 3G pt Voce , acum in zonele unde este acoperire in 900 MHz iPhone comuta in 2G și de aici problemele de voce semnalate

Samsung j3 2017 știe VoLTE sau apel 4G in rețeaua Digi , undeva in meniu parca la rețele mobile ai apel 4G sau apel VoLTE care trebuie activat sa poți vb prin rețeaua 4G și sa nu mai treci in rețeaua 2G

#15
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

 Bvdan2016, on 14 aprilie 2020 - 20:34, said:

LTE = 4G
iPhone SE nu știe voce pe 4G la Digi ( nu are setările necesare )
Înainte iPhone comuta din LTE in 3G pt Voce , acum in zonele unde este acoperire in 900 MHz iPhone comuta in 2G și de aici problemele de voce semnalate

Samsung j3 2017 știe VoLTE sau apel 4G in rețeaua Digi , undeva in meniu parca la rețele mobile ai apel 4G sau apel VoLTE care trebuie activat sa poți vb prin rețeaua 4G și sa nu mai treci in rețeaua 2G
La Samsung la rețele mobile e selectat la mod rețea LTE/3G/2g(conectare automata) nu îmi apare nimic de Volte, iar la iPhone e selectat doar LTE, sau am opțiuni separat 3G sau 2g.

#16
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
iPhone SE nu are volte la Digi doar de la iPhone 7 in sus ( 8,x,xr,xs,11 și 11 pro ) . La samsung ai ultimul update la soft făcut ? Ce versiune de android ai ?

Așa arată un meniu de iPhone xs cu volte la Digi

Attached Files


Edited by Bvdan2016, 14 April 2020 - 21:15.


#17
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

 Bvdan2016, on 14 aprilie 2020 - 21:14, said:

iPhone SE nu are volte la Digi doar de la iPhone 7 in sus ( 8,x,xr,xs,11 și 11 pro ) . La samsung ai ultimul update la soft făcut ? Ce versiune de android ai ?

Așa arată un meniu de iPhone xs cu volte la Digi

Nu am update făcut la Samsung la android mâine ii fac și revin aici și va spun ce s-a rezolvat.

#18
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014

 Mishhuu, on 14 aprilie 2020 - 19:29, said:

Va salut! Am și eu o problema cu 2 abonamente la Digi. De la o vreme am observat ca dacă încerc sa sun pe cineva îmi da eroare apel, și foarte greu când merge sa sun după multe încercări de la apelarea propriu zisa și pana la intrarea in apel(cand începe sa sune) durează foarte mult peste 40-50 secunde. Sau invers  când sunt sunat de cineva la fel ori Răspunde robotul ca nu am semnal sau telefonul închis... ori intra greu in apel, ori se aude un bipăit de 3 ori și se Închide apelul. Am făcut o sesizare la Digi de peste 2 săptămâni am sunat de mai multe ori in perioada asta și nu ma lămurește nimeni... răspunsul este sa aștept ca se rezolva in cea mai scurta perioada. Alte variante mai aveți și voi? Am încercat sa schimb cartela in alte telefoane, la fel, am întrebat alți abonați din zona ei nu au problema asta. As zice ca e o problema de zona, dar și la 100 de km din zona in care locuiesc eu acum la fel am problema, la unul din abonamente problema asta a apărut mai demult dar am zis ca e de la telefon. Ca și semnal am semnal fără probleme, singura deosebire e ca inainte in timpul apelului dacă aveam datele activate puteam naviga pe internet dar acum dacă sunt in apel datele nu mai sunt active

Salut, Mishhuu,
Te rog sa-mi trimiti datele de identificare ale contractului intr-un PM pentru a verifica.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate