Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

BMW i3 120ah

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
529 replies to this topic

#37
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
masina asta ori o detesti ori o indragesti. eu o indragesc. felicitari pentru achizitie.

pentru eventuale retrofituri gasesti o gramada de piese pe allegro la preturi de nimic.

#38
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Multumesc. Am mai facut azi cativa km cu ea, nu prea multi ca nu ai unde. E foarte comod sa pleci de pe loc imediat ce ai urcat in ea. De obicei la ICE-urile anterioare imi faceam de lucru 30 de sec (asteptam sa se inchida poarta si sa nu iasa bagaboanta in afara curtii etc) inainte sa o iau din loc. Cand vine vorba de depasiri iti aduce aminte ca e totusi un BMW. Ok, e clar ratusca cea urata, mai degraba un manifest decat o bomba sexy, dar cand o calci pe coada nu sta la discutii.

#39
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Azi am intrat in meniul ascuns si am ajuns la battery kapa. max. Ma asteptam sa fie undeva aproape de 37.9, cat este capacitatea ei neta. Asa arata in general filmuletele, o cifra aproape de acest net al bateriei. In realitate a aratat 39.2. Amu' vedem si la iarna...

#40
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Mie imi place masina. Le-am calarit pe alea de la Pony de numa cand au aparut in Bucuresti. Cam mare pretul la 24k, deja aia sunt bani de Leaf 3, Ioniq/Niro electric.
Le vad prin state listate pe Autotempest la 12-15k USD pana in 60k mile, clean title si aproape ca imi vine sa imi comand una cu vaporul.

#41
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,160
  • Înscris: 13.11.2017
Nu știu dacă ieși mai bine fiindcă trebuie sa adaugi taxele vamale (10%), TVA și transport.
Ce înseamnă clean title la o achiziție de mașină ?

#42
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Depinde.. Alea cu 60k mile au cel mai probabil bateria de 60ah, adica jumatate din range-ul modelului curent. Pentru mine aspectul conteaza destul de mult pentru ca vreau sa o tin cat mai mult in parametrii optimi (30%-80% SoC). Asta pentru ca nu sunt genul care schimba masinile ca pe sosete, deci incerc sa scot cat mai mult din banii dati pe ea.

Ai mers si cu Leaf? Intreb pentru ca am testat si eu Leaf si ZOE si nu au nici o legatura cu i3-ul.  Ma refer la demaraj, confort, sportivitate, aderenta, finisaje. Personal nu mi-as lua niciodata leaf. Nu ne potrivim. Zoe poate.

Rusinos, stiu, am facut pana acum doar 163km.. N-ai unde sa-i faci... Bateria ramasa indica 44%. Am facut azi un drum mai lung (60km) si constat ca am o problema: ma ia somnul !

Ce Posted Image  ma fac la drumuri mai lungi...

#43
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Ok. Am fost la niste cumparaturi la Metro. Pus vreo cateva baxuri de apa in portbagaj si s-a cam schimbat dinamica. In mod clar nu e o masina de hartaneala, sa pui pe ea remorci si rulote ca sa citez un clasic in viata Posted Image

Sunt la un CCS si vad ca a alimentat 18% (de la 38.5% la 56.5%) in 20 min. Cam slabut CCS-ul asta...

#44
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View PostFord4, on 23 aprilie 2020 - 14:49, said:

Nu știu dacă ieși mai bine fiindcă trebuie sa adaugi taxele vamale (10%), TVA și transport.
Ce înseamnă clean title la o achiziție de mașină ?
Clean title - nu a avut claim-uri de reparatie la asigurator.

#45
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
Și pe mine mă bate gândul să aduc 3-4 daune și să le repar. Sunt aproape moca cu dauna

#46
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
CCS: 50% intr-o oră.

#47
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View PostCRG, on 23 aprilie 2020 - 15:00, said:

Ai mers si cu Leaf? Intreb pentru ca am testat si eu Leaf si ZOE si nu au nici o legatura cu i3-ul.  Ma refer la demaraj, confort, sportivitate, aderenta, finisaje. Personal nu mi-as lua niciodata leaf. Nu ne potrivim. Zoe poate..
Am mers cu Leaf, Zoe, eGolf, i3. Nu am reusit sa gasesc Niro/Kona/Soul electrice, le-am vazut/testat doar static. Zoe mi se pare penibil, un fel de Sandero electric la interior, foarte inghesuit. eNiro, Leaf-ul si eGolf-ul zic ca sunt cele mai apropiate de conceptul de masina normala. Spatioase, loc de bagaje suficient.
i3 in continuare e mai "novelty" si are marele avantaj ca pare actual chiar daca se face de vreo 7 ani. Are de partea lui puterea mai mare si design-ul exotic si poate, pentru unii, pozitia la volan. Ergonomia e perfectibila si lipsa cotierei si climei automate la unele echipari mi se pare de neacceptat la cati bani se cereau initial pe masina.

Functie de cativa factori din viitorul apropiat, respectiv disponibilitatea unei masini de companie, viitoarea masina va fi fie pur electrica fie PHEV. i3 e pe lista scurta, dar intr-un buget pana in 15k EUR.

Multi km fara probleme, astept cu interes vad cum se comporta.

#48
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Le-ai descris foarte bine. Intr-adevar, pretul unui i3 este "perfectibil", ca sa te citez. Nu stiu de ce tine BMW Germania coada pe sus pentru modelul asta. Personal ma consider chiar norocos ca am scos un discount de aproape 22%. In general mai mult de 10-12% nu vezi. Alta problema e ca pretul e din start maricel si fara vreo 5K eur optionale nu poti sa ai o configuratie decenta. Cotiera si AC automat intra in pachetele confort si confort advanced. As zice ca mai importanta decat A/C automat si cotiera e pompa de caldura, si aia un optional de 660 eur. Una peste alta, un model scump/prohibitiv/de nisa. Cum ziceam deunazi, probabil ca Opel corsa-e va fi modelul care va democratiza piata electricelor. Bmw nu a facut-o si nu isi doreste sa faca asta.

#49
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Eu cred ca BMW nu vrea neaparat sa vanda masina asta, cat sa o dea in leasing operational. Pompa de caldura e optionala? Jeez!

#50
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Asa e, vor sa aduca si la noi acest concept, care e foarte indragit in vest (Uk, De), mai ales in zona PHEV si BEV. Din 2 motive: (1) avansul tehnologic mult mai mare in aceste segment decat la ICE si lumea nu vrea sa se riste in fata uzurii morale (avantaj cumparator), si (2) valoarea reziduala aparent mai bine pastrata fata de un ICE (avantaj firma de leasing). O singura problema aici: nu stiu exact daca sunt aceleasi conditii, dar pot sa spun ca rata lunara este mult mai mica afara decat aici.

Mai e un catch care nu ti-l spun la semnarea contractului: de obicei la predarea masinii la sfarsitul perioadei de leasing verificarea starii fizice este draconica si ajungi sa platesti bani in plus. Si asta in vest, zona civilizata, lipsita de fauna locala consacrata.

#51
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007

View PostCRG, on 24 aprilie 2020 - 08:00, said:

Cum ziceam deunazi, probabil ca Opel corsa-e va fi modelul care va democratiza piata electricelor. BMW nu a facut-o si nu isi doreste sa faca asta.
eu zic ca aceste jucarii ca e-up, e-citigo pentru ca sunt foarte ieftine si acu ofera o autonomie decenta.

#52
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Adevarat. Sper sa ramana bonusul rabla+ la aceeasi valoare si in anii viitori, pentru ca altfel se duce la vale piata de electrice. Iar situatia actuala (poluare mai putina, aer mai curat) e doar una provizorie, de conjunctura, specifica perioadelor de criza. Ulterior, toate revirimentele de dupa criza au demonstrat ca poluarea si emisiile de Co2 se duc si mai sus in grafic. Eu il mai citesc pe Oraan. Nu e foarte activ in ultima vreme (probabil de la copil mic), dar are dreptate ce scrie acolo.

http://ecoprofit.ro/...earth-day-2020/

#53
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
si eu acum realizez ca puteam lua un e-citigo in loc de corsa si economiseam cateva mii euro. din pacate fara rabla+ nici o EV nu e justificata la preturile actuale.

#54
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
eu sper să dispară stimulentul ăsta penibil și să fie o concurență loială. chiar dacă sunt sigur că voi cumpăra o electrică, vreau să fie o decizie logică, nu pomană de asta penibilă.

View Postcsi1, on 24 aprilie 2020 - 10:28, said:

si eu acum realizez ca puteam lua un e-citigo in loc de corsa si economiseam cateva mii euro. din pacate fara rabla+ nici o EV nu e justificata la preturile actuale.
știi cum e, ai luat e-corsa și diferența e justificată din multe puncte de vedere. nu are rost acum să te gândești daca și dacă.

Un prieten și-a adus un i3 lovit din state și l-a costat 8k euro tot ce a însemnat, de la preț de achiziție la reparație și transport.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate