Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Primele supermaketuri, hypermarke...

Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...
 Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie
 CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri
 Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 

BMW i3 120ah

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
529 replies to this topic

#19
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Nu stii bine, i3 se produce in continuare.

Edited by closchkutza, 15 April 2020 - 08:28.


#20
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Imi aduc aminte de revistele Autobild din anii '90, BMW a scos atunci un prototip electric (BMW E1 ) nu uit articolu, eram descumpanit in imaginatia mea de a avea masina de viteza max 120/h daca-mi aduc bine aminte.
Dupa forma ai zice ca I3 este continuarea acelui proiect.

Numa zic fara sa arunc cu pietre, sistemu audio ai zis ca distorsoneaza la vol mare, e cam trist la o masina din prezent, oricat de entry level ar fi pe partea audio.  
Astea noi mai toate au control digital, la vol mare/max proceseaza sunetu sa nu bage distorsiuni.
Nu e durere mare pt un post de radio, o muzica la volum normal, dar uite mai prinzi cate o melodie faina care dai tare pt 1-2 minute (azi la EuropaFm era La Bouche - be my lover , cum sa nu dau un pic blana la muzicanti:))   )

#21
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Dpdv calitate, transmisia pe radio este cea mai trista sursa audio..nu mai incercati teste de calitate a sistemului audio pe radio FM.

#22
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Eu vorbeam de distorsiuni, nu teste de high fi etc. Po' sa ai flacu de pe lume ca n-are treaba cu distorsiunile la vol mare.

#23
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Nu, insa o sursa de 2 lei se va auzi prost la volum mare..

#24
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005
in fine un om cu minte. imi place modul in care a scris.
pacat de un singur lucru.."firma"  care produce aceste mizerii. MA mir ca ei si vag-ul inca mai sunt pe piata la ce gherle dau.
Drumuri bune colegu' si sa te bucuri de viata .

Felicitari pentru catel - e minunat.

#25
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Bogotta, on 15 aprilie 2020 - 08:24, said:

Cum de ce zic ? Pentru ca nu se mai fabrica .  Nu am link dar am vazut nenumarate emisiuni auto in care se spune clar treaba asta.
BMW va continua productia i3 pana in 2024:
https://www.electriv...he-i3-til-2024/

 Bogotta, on 15 aprilie 2020 - 08:24, said:

A fost o incercare a celor de la BMW insa si-au dat seama ca e nereusita.
A fost o incercare foarte reusita. Au vandut tot ce au produs, ba chiar au decis sa mai prelungeasca productia cu inca 4 ani, posesorii sunt foarte multumiti si review-urile sunt pozitive.

Iar tu esti doar un troll care arunca flame-bait.

#26
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012
1. bravo pt ideea de pionerat!

 CRG, on 14 aprilie 2020 - 16:34, said:

- nici nu am luat-o bine si am un greier in portiera fata. O mai las sa-si faca damblaua si dupa aia wd40 scrie pe ea...;

2.ciudat insecticid pt un biet greieraș :P
3.ai gust! mașina-i în ton cu cățelușa! :)

4.schimbă sursa de entertainment! e jalnic să nu poți asculta „la-buș” la maxim... :(
(io asta făceam înainte de a-mi lua roți de iarnă...)

(cu banii de pe juma de roată ai ceva decent!)

#27
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,338
  • Înscris: 28.10.2018

 CRG, on 14 aprilie 2020 - 16:34, said:

Teoretic am reusit sa depozitez in el toate acareturile care tin de masina.

Si sa nu uit de pret. M-a costat 24,650 EUR inclusiv cu diferentele de curs, care au insemnat cam 350 EUR. Dar cine iti vinde EUR la curs BNR...In pretul acesta este inclus si pretul ecotichetului, de care m-am ocupat personal. Deci e un pret final client.


1. Teoretic sau si practic?
2. Euro la cursul BNR ti-i vinde Revolut. Extrem de tare schimbul valutar din aplicatie, inclusiv schimbul automat.
3. Masina nu are Android si Apple Car Play?

#28
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Lasati sa informam omul corect. A fost de fapt o eroare de PR, parerea mea. Cineva sigur a fost invitat sa-si ia o pauza dupa acel episod din Sep 2019. Probabil ca in spatele usilor inchise aveau in plan si acest lucru, dar stai, ca nu avem cu ce sa-l inlocuim. Vezi si VW cu aceeasi situatie la Vw Golf, pe care-l tine in continuare in productie pana vine (ca nu prea mai vine) id3-ul. Si la urma urmei, de ce sa nu iei trendul ascendent al pietei. Nisa de electrice e singura care a crescut in Q1 2020.

https://www.motor1.c...med-until-2024/


Multumest Bogotta pentru firma de folii. Le dau un tel sa vad ce si cum. Eu cochetam cu Wraptuned, stiu ca sunt profi. Intrebarea mea era de fapt urmatoarea: cum se comporta in timp aceste folii? Nu se zgarie la coborarea geamului? Nu am avut niciodata asa ceva, de obicei le luam cu geamuri fumurii din fabrica. Nu sunt vreun smecheras care vrea sa para cul in trafic, ci pur si simplu am o hiperzenzibilitate la radiatiile solare. Iarna pe zapada fara ochelari sunt mancat...

 abac, on 15 aprilie 2020 - 10:05, said:

1. Teoretic sau si practic?
2. Euro la cursul BNR ti-i vinde Revolut. Extrem de tare schimbul valutar din aplicatie, inclusiv schimbul automat.
3. Masina nu are Android si Apple Car Play?

1. Si practic. Am pus si poza. A mai ramas ceva loc pentru cablul Type 2. Nu ma grabesc sa-l achizitionez, ca daca se da naiba drumul la programul ala de fotovoltaice imi iau un Myenergi Zappi (stie sa si diverteze surplusul de productie PV) si ala are deja cablul inclus.
2. Sincer nici nu am intrebat dealer-ul daca accepta EUR, chiar aveam EUR de la vanzarea Focusului, dar eu stiu ca regula sfanta e ca ei nu accepta decat RON. Si sincer sa fiu BNR+1.5% mi se pare destul de fair. Tin minte ca in 2016 Tiriac iti lua un curs mediu bancar de vanzare (enorm!) plus inca 1%, adica jaf cu gulere albe;
3. Nu are asa ceva. Din ce imi amintesc doar Apple Car Play era in lista de optiuni iar eu la iphone nu ma mai intorc (nu dezvolt). Aici I3 e deficitar. Si sa stii ca in general BMW-urile (si am avut multe pe mana) e cam deficitar la chestii care tin de hi-tech.

(stiu ca suna un pic a teoria conspiratiei, dar personal am ceva retineri legate de revolut, are in spate actionariat rusesc).

O chestie haioasa: primesc un telefon de follow-up de la pisi vanzatoare si nu prea i-a iesit cu ascunsul parerii despre cum arata masina Posted Image

Acuma nah, fata conduce numa' bashini de o suta de mii de oiro, unde naiba sa incadrezi i3-ul in harta design-ului masinilor BMW. La "Other" sau "Uncharted" poate Posted Image

Pe de alta parte probabil ca o sa vrei sa stai un c*rul unui i3 decat in spatele vreunui cazan fara dpf. Romanica mai tre' sa-si cumpere niste respect pentru comunitate, pentru concetateni in general.

Edited by CRG, 15 April 2020 - 10:14.


#29
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,338
  • Înscris: 28.10.2018
Dealerul clar nu accepta plata in Euro pentru ca este ilegal.

Eu ziceam ca puteai sa schimbi in Revoltut la curs BNR fara comision in limita a 5000 de euro (pe luna), dupa care se prcepe un comision de 0.5%.

Daca pui la socoteala si Revolutul sotiei, schimbai 10.000 de euro la curs BNR si restul cu un comision de 0.5%.

Oricum dealerul ti-a mai luat 1% pentru volatilitatea cursului valutar.

Din pacate se pierd bani, echivalentul unor optiuni serioase, doar din porcaria asta pe care o fac vanzatorii de masini din Romania: pret afisat in euro = lei BNR + 1%.

Vorbesti de respect in Romania? Cand o sa vedem afisarea preturilor in Euro interzisa prin lege in Romania, atunci o sa fie cetateanul (putin mai) respectat.

Sau daca afisam preturi in Euro, hai sa trecem la moneda Euro zic.

Edited by abac, 15 April 2020 - 10:33.


#30
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Acum sincer sa fiu am preferat sa pastrez eur si sa le dau ron. Urmeaza vremuri grele pentru cursul de schimb ron /eur, nu mai zic de inflatie. Baietii de la OPEC deja au reusit sa-si imparta ciozvarta, doar Mexic nu se asezase la masa la ultima intalnire. Urmeaza o scadere a productiei de petrol, care va determina un trend ascendent al pretului la pompa pana la sfarsitul anului. Implicit toate produsele care au combustibil fosil in structura de cost vor creste ca pret. Nu mai zic ca daca produci 100 si nu mai produci 1000, "bum bum ciao" economii de scala... Alte cresteri de pret.

Deci dragilor, sfat prietenesc de la un strain care va respecta: nu tineti malaiul in moneda nationala.

#31
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Azi am mai dat o tura cu ea pana la piata. De cand am cumparat-o, nu ca as fi mers foarte mult, nu am folosit deloc frana. Daca stii sa anticipezi corect, chiar e "one-pedal driving".

#32
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Daca o setezi sa fie mai tare frana regenerativa, cand lasi acceleratia si da in bot, se aprind stopurile?
Sau nu da asa tare in bot si nu e risc la vreun prost din spate

#33
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Franeaza destul de "previzibil", sa zic asa. Nu stiu daca se aprind becurile, dar ar cam trebui. Nu poti sa setezi tu cat de tare sa franeze ca la Hyundai sau Kia. Si din cate mi-am dat seama, nivelul de regenerare (si implicit, franare) e acelasi indiferent de selectia modului de condus (confort / ecopro / ecopro+).

LE: se pare ca se aprind becurile de frana doar daca ridici complet piciorul de pe pedala de acceleratie.

https://www.reddit.c...r_brake_lights/

Edited by CRG, 17 April 2020 - 19:02.


#34
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Bateria HV a scăzut cam cu 1% în decurs de o săptămână. Și nu cred că are legătură cu alarma, pentru că știu că alarma și alți consumatori auto (servo-, motorașe ștergătoare, ventilație etc) papă din bateria de 12v, care înțeleg că e AGM. Acceptabil oricum.

Bateria de 12v înțeleg că nu se încarcă decât daca auto e pornită; nu își trage singură curent de la cea HV.

Scartaitul se pare că e unul des întâlnit și vine de la gura de ventilație stânga.  Am bagat niște wd40 acolo, dar daca nu se liniștește,  desfac si lipesc o bandă izolatoare, vedem. Deocamdată staționăm, respectăm închisoarea la domiciliu...

#35
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 CRG, on 20 aprilie 2020 - 09:24, said:

Bateria de 12v înțeleg că nu se încarcă decât daca auto e pornită; nu își trage singură curent de la cea HV.
Se poate afla foarte simplu, cu un voltmetru: masoara tensiunea pe bateria de 12V.
Daca este peste 13V, inseamna ca se incarca.

#36
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Asa se plang utilizatorii mai vechi  in perioada asta, cum ca apare un mesaj ca ar fi bateria descarcata. Ca sa scape de el, fac o preconditionare din aplicatie, pun masina pe start fara sa o miste sau o pun la incarcat. Oricare din cele 3 variante ar duce la incarcarea bateriei de 12v.

I-am venit de hac greierului. Nu am fi putut sa traim amandoi in aceeasi masina. Se auzea doar la drumuri proaste, dar se auzea!

Asa ca m-am pus pe desfacut bord si am dat o tura cu masina dupa fiecare piesa desfacuta. Ceea ce a dovedit ca nu a fost gura de ventilatie, ci alte piese, tot din plastic si ele, de dedesubt. Am lipit banda izolatoare si gresat tot ce am prins: clipsuri, margini, tot ce risca sa faca atingere plastic pe plastic. Cand sa ma declar si eu fericit ca am scapat de greier, na belea: din cauza ca am bagat-o pe hartoape in teste, a inceput sa faca si in dreapta, la cealalta gura de ventilatie. Am desfacut si acolo. Mai aveam un pic si desfaceam tot bordul. Nevasta-mea cica sa ma duc in service. Pai pierdeam o zi intreaga sa ma rezolve aia si fara sa ai garantia ca o si rezolva (sunt patit cu focusul)... Una peste alta suntem greieri-free. Asa mi s-a intamplat si la Mazda 6, scartaia in draci luneta la imbinarea cu caroseria. Rezolvat tot asa personal o singura data si pentru totdeauna.

Alte impresii:
1. Cand o bagi la incarcat iti arata ora estimativa a incarcarii complete;
2. Pozitia de condus e destul de inalta. Nu degeaba a fost comparata in unele teste cu Hyundai kona;
3. Legat de regenerare, cred ca recupereaza cam jumatate din energia folosita la demaraj. Zic asta pentru ca la demaraj consuma cam 70-90kwh, iar la regenerare in jur de 50. Asta e o chestie foarte misto, sa stii ca poti sa recuperezi o parte din energie, aia care la o fosila se regasea in placute de frana si discuri uzate.

Attached Files


Edited by CRG, 20 April 2020 - 18:38.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate