Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jeep Renegade 4xe - hibrid plug-in
Last Updated: May 06 2020 22:10, Started by
msmihai
, Apr 14 2020 06:33
·
0
#1
Posted 14 April 2020 - 06:33
Data estimativa de lansare: final de aprilie, site-ul oficial specifica data de 30.04
Capacitate baterie: 11 KWh Versiuni: Urban si Off-Road Putere combinata: 240 cai Autonomie electrica: 50 Km https://www.jeep-off...do/renegade-4xe Momentan nu au aparut mai multe informatii tehnice, sunt foarte curios daca in ceea ce priveste partea de off-road sunt schimbari semnificative. |
#4
Posted 14 April 2020 - 07:00
Pe langa ca e urat la exterior, m-am urcat intr-unul cand am fost sa vad Ssangyong-ul... stai ca intr-o cutie inauntru, mai rau ca intr-o duba din aia veche de marfa. Urat rau...
|
#5
Posted 14 April 2020 - 10:28
nici modelul vechi nu era vreun etalon de frumusete, dar asta e absolut oribil
ca aspect imi aduce aminte de masinile Lada 4x4: simpla, fiabila, o cumpara ciobanul ghita sa mearga cu ea la stana noul model de Jeep ma face sa ma gandesc ca ciobanul ghita vrea si el un pic de confort ptr el si oaia lui preferata, daca intelegeti ce vreau sa spun Edited by rex, 14 April 2020 - 10:29. |
#7
Posted 30 April 2020 - 22:21
#8
Posted 03 May 2020 - 08:27
Bateria nu are cum sa aiba sub 100KW (cautati puterea motorului electric).
Cel mai probabil puterea maxima a bateriei e de peste 150KW. Legat de capacitate, e de aproape 30Ah si tensiunea e 400V. Energia e de 11.4 KWh. Ce imi place la sistemele de genul asta e ca elimina majoritatea pierderilor dintr-o transmisiei 4WD. Ideal ar fi fost sa scoata dif spate si sa puna 2 motoare mai mici. Ar fi realizat o transmisie cu adevarat vectoriala care sa ajute dinamica si siguranta si ar fi avut aderenta unui diferential spate blocabil adevarat. Plus ca se eliminau intretinerea si in cele din urma uzura unui dif spate si unele frecari specifice difului. Ce nu e f ok, e frana regenerativa pe spate. La vale pe suprafata alunecoasa cel mai fericit caz e cand nu franeaza. Edited by underb, 03 May 2020 - 08:39. |
#11
Posted 06 May 2020 - 22:10
ericmario, on 03 mai 2020 - 20:02, said:
Aha, deci Tesla Model S P100 e portavion? Am dat o aproximare a greutatii ca sa se inteleaga ca o baterie de 11kwh nu ai cum sa o pui pe o trotineta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users