Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Părere Ssangyong.
Last Updated: Nov 11 2022 21:42, Started by
silviuadr
, Apr 08 2020 12:41
·
0
#19
Posted 09 April 2020 - 09:00
Daca nu stii nimic de masina asta te rog frumos sa te abtii
Pozele ti le dau si eu de la masinile din atelier - nu de pe net Fiat - repet - este un esec al industriei italiene si acum nu este mai bun ca SsangYong Ar vrea ei Cu mecanicul sunt mai mult decat linistit. Am trimis multi ca el la McDonalds sau, cine stie, s-or fi dus la Fiat La treaba cu Mercedes sunt de acord - le-au dat un motor obsolete care era vai de steaua lui Intre timp lucrurile s-au schimbat radical |
#20
Posted 09 April 2020 - 09:12
Astept chestia aia cu rusia!
Fiat a vandut 1.5 mil. masini in 2019. Fără autoutilitare! Ssangyong 135.000. Nu crezi ca este o mica diferenta??? |
#21
Posted 09 April 2020 - 09:20
DA - Uite chestia cu Rusia
Au produs SsangYong (Sollers se numeste fabrica - Vladivostok) si au de gand sa reia productia - se discuta https://en.wikipedia...iki/Sollers_JSC https://www.automoti...a/19221.article Inca odata - Daca nu stii nimic de masina asta te rog frumos sa te abtii DA - e o diferenta la vanzari. Asa , si ? Edited by Naijax, 09 April 2020 - 09:22. |
#23
Posted 09 April 2020 - 14:57
pare'se ca nu se va simti tocmai bine pe viitor marca asta.
Indienii ii cam trag presu de sub picioare: https://europe.auton...nceled-mahindra Alea vechi erau groaznice, astea noi par decente iar estetic e o chestie de gust. Dar daca vine criza care se prevede vom avea iara parte de modele orfane, cum au fost Rexton si Korando pe vremuri. E o firma pe care nici coreenii, nici chinezii si acum nici indienii nu au reusit sa o readuca pe linia de plutire. Posibil sa faca masini bune acum, dar vor ramane niste orfani ai industriei, precum Saab 9-5 si Opel Insignia B. |
#24
Posted 09 April 2020 - 15:37
Tonic Water, on 08 aprilie 2020 - 16:52, said:
Pe vremea cand eu lucram in Korea, Ssangyoungul inca mai era marca cvasi independenta si faceau niste berline de lux cu motor de Mercedes. Alea nu erau rele, in rest niste petarde de masini, fiabilitate zero, urate ca dracu. Fugeau koreeni de ele ca de dracu, cand au fost sa dea faliment fabrica platea angajatii si facturile in masini, ca nu aveau bani.In Korea mai vezi asa una la un milion de masini, ca la noi Dacia 1300. SsY are 20% din piata coreeana de crossovere si SUVuri, ceea ce este imens. Vinde vreo 100 si ceva de mii de buc pe an in Coreea. Edited by underb, 09 April 2020 - 15:45. |
#25
Posted 26 May 2020 - 09:35
De firma nu stiu foarte multe, doar ce au mai spus si colegii. Eu am fost in showroom sa vad Korando si am ramas placut surprins de interior si de exterior. Din ce am mai citit, Tivoli si Korando impart destul de multe la interior. Daca ai un buget mai limitat si vrei un SUV mic/compact e de luat in considerare pe langa celelalte modele de pe piata.
|
#26
Posted 26 May 2020 - 12:27
Cat timp ai un singur service in toata Romania, cat timp brandul e cu un picior in groapa, trebuie sa gandesti cu dosul ca sa-ti achizitionezi SSangYong.
Dar tara e plina de... si poate se mai gasesc doritori. |
#27
Posted 26 May 2020 - 13:40
kiario, on 26 mai 2020 - 12:27, said:
Cat timp ai un singur service in toata Romania, cat timp brandul e cu un picior in groapa, trebuie sa gandesti cu dosul ca sa-ti achizitionezi SSangYong. Dar tara e plina de... si poate se mai gasesc doritori. e normal ca cei care au cumparat-o sa o laude, dar sa fim realisti...in momentul in care nu mai bagi bani in cercetare, dezvoltare de produs, imbunatatire - hibrid, plug-in, etc., e gata treaba, o ia in jos...poti sa ai cea mai buna masina, in prezent, dar...maine nu mai e cea mai buna, ba mai rau, e depasita... Cunosc SY, Musso, Korando se faceau la Craiova pe vremuri...scumpe si pline de probleme... Edited by d-ardeleanu, 26 May 2020 - 13:44. |
#28
Posted 26 May 2020 - 18:39
Nu știu cât de adevărată poate sa fie informatia, dar Tivoli primește o ascuțitoare de 1.2 cu 3 cilindri, asta da evoluție.
|
|
#30
Posted 26 May 2020 - 22:02
daca ati ajuns la concluzia ca motoarele in 3 cil sunt evolutia,va las sa evoluati mai departe...
|
#31
Posted 27 May 2020 - 04:48
Microbrain, Suzuki nu mai are motoare în 3 cilindri, le-au scos din fabricație alții ca PSA și Ford încă le folosesc ca motor principal iar alții abia acum le descoperă, după umila mea părere le folosesc pentru ca încă nu sunt capabili sa scoată unul cu 4 cilindri care sa se încadreze în normele de poluare.
mcd2000 sa-ți traduc ca te-ai încins degeaba, am vrut sa fiu ironic, de aceea l-am catalogat ca și ascuțitoare, dar se pare ca unii au înțeles exact pe dos. Ps. Nu suport motoarele în 3 cilindri, când mi-am ales mașina unul din criteriile principale a fost motorul în 4 cilindri. |
#32
Posted 27 May 2020 - 07:22
Toti au SI motoare in 4 cilindri.
Plus ca au si varianta aspirata de mic litraj la ele. Suzuki a ales sa faca motoare diferite, nu si turbo si aspirat cu aceeasi baza. E posibil sa fi renuntat la 3 cil pt ca nu renta, nu pt ca nu isi facea treaba. Vanzari prea mici pt a putea fi produse economic, asta in timp ce totusi muscau din cota celui de 1.4 si stricau si acolo cifrele, atat la cost cat si la profit. Intre 1.2 aspirat si 1.4t e o gaura cam mare care nu e coperita la Suzuki. Nimeni nu lasa o astfel de gaura de placere. Pe scurt, parerea mea e ca situatia cu 3 cil e pe dos decat a fost prezentata. Nu restul nu a fost in stare sa faca motoare in 4 cil, ca fac, ci Suzuki vinde prea putin pt a avea costuri rezonabile daca avea un portofoliu mai mare de motorizari. Din fericire a ales sa renunte la 3 cil, nu la 4 cil. Si mai e un aspect poate. Suzuki e in primul rand un producator de motociclete iar asta se vede f bine la masinile lor pt cine are ochi sa vada. In lumea moto, 4 cil e la mare distanta de restul, dpdv al perceptiei cumparatorului si al dezirabilitatii. Asta chiar si cand nu e mare diferenta de putere fata de un 2 sau 3 cil de aceeasi capacitate. Cred ca un usor bias exista in cadrul companiei iar problema asta e vazuta putin diferit fata de cum o vad restul. Honda mai are 3 cil? La astia divizia auto nu e un hobby ca la Suzuki dar influenta moto e la fel de prezenta. Asta in antiteza cu BMW care fac motocicletele ca pe masini. Nu ma refer la numarul de cilindri neaparat. Ca boxerul pe care l-au tinut aircooled pana de curand se trage din motoarele de avion din timpul primului razboi mondial. Edited by underb, 27 May 2020 - 07:25. |
#33
Posted 27 May 2020 - 08:02
Lăsând la o parte faptul ca sunt pasaje unde te contrazici singur, trecem peste asta si;
Daca toti aveau si motoare pe benzina in 4 cilindri azi aveam ori Ford Puma ori Peugeot 2008, dar ce sa vezi ca am ales Suzuki, oare de ce ? Dar am pomenit de Suzuki doar pentru ca cineva care e gica contra a facut aluzie la un motor, deci sa lasam Suzuki, ca aici vorbim de brandul SSangYong |
|
#34
Posted 27 May 2020 - 08:10
Ford si Pejo au motoare turbo in 4 cil.
Unde ma contrazic? Despre asta era vb. kiario, on 27 mai 2020 - 04:48, said: după umila mea părere le folosesc pentru ca Ă®ncă nu sunt capabili sa scoată unul cu 4 cilindri care sa se Ă®ncadreze Ă®n normele de poluare. Ideea era ca motoarele in 3 cil sunt mai ieftine decat cele in 4 cil. Dar doar daca ai un volum mare de productie. Daca ai volum mic, ies mai scumpe decat un 4 cil produs in masa. Asta e tot. Felul in care ai prezentat problema mi s-a parut putin tendentios. Suzuki a fost cel care nu a avut de ales, nu Ford sau PSA. Edited by underb, 27 May 2020 - 08:21. |
#35
Posted 27 May 2020 - 08:15
Sincer nu am vazut Ford Puma si Peugeot 2008 cu motor pe benzina in 4 cilindri, daca imi arati ca au, atunci imi cer scuze de dezinformare.
Edited by kiario, 27 May 2020 - 08:23. |
#36
Posted 27 May 2020 - 08:27
Vorbim de lucruri diferite. Postarea mea initiala era despre partea citata mai sus in care ziceai ca Ford si PSA nu au reusit sa faca un 4 cil care sa respecte emisiile (desi au asa ceva in portofoliu) cand de fapt Suzuki nu are vanzari suficient de mari incat sa tina si motorul de 3 si pe cel de 4. Ca le-ar fi tinut pe amandoua daca putea.
Edited by underb, 27 May 2020 - 08:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users