![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema simpla (matematica elementara)
Last Updated: Apr 06 2020 20:17, Started by
Y0samiteSam
, Apr 04 2020 21:00
·
0

#37
Posted 05 April 2020 - 10:58

Mi-a placut trolearea dar evident titlul spune matematica elementara deci ne gindim la ciclul primar.
Ca se pot omori mustele cu tunul stim, dar e lipsit de eleganta.
E mai frumos si mai logic sa pui c-a din acelasi capat ca c+a.... Edited by vrajitoruldinoz, 05 April 2020 - 10:59. |
#38
Posted 05 April 2020 - 11:28

Pai prima chestie pe care o vezi e ca numerele dde pe diagonala NV-SE sint egale pentru ca adunate cu acelasi numar dau amindoua 8. A doua este ca numarul din SV este cu 5 mai mare decit numarul din NE (adunate la acelasi numar dau o suma cu 5 mai mare). Deci ai x, y pe linia de sus, y+5, x (nu ca ai nevoie de ecuatii dar e mai suor de urmarit). Din linia de sus ai ca suma a doua numere e 8. Din linia de jos ai ca diferenta acestor doua numere plus 5 este 6, deci diferenta este 1 (cu segmente). Dina stea doua se pot afla numerele cu segmente si "tehnologie" de clasa a doua. Cam 30-40% din rationament a fost de la mine si 60-70% de la copil. Deci cam asta e nvelul pe SP ![]()
Aceasta este o rezolvare. PS: La clasa a doua se lucreaza cu virgula? Nu-mi amintesc si oricum, nuc red ca acum mai este ca pe vremuri. |
#39
Posted 05 April 2020 - 13:52

... La clasa a doua se lucreaza cu virgula? Nu-mi amintesc si oricum, nuc red ca acum mai este ca pe vremuri. In postarea mea am precizat undeva in stanga jos: " de obsrvat " . Dar, cica observatia trebuie antrenata cu exercitii propedeutice, nu se poate forma din nimic. A naibii materia asta care din acelasi nimic a putut lua o forma care sa aiba pretentii spre cunoastere ! Se lucreaza cu virgula si la nivel muuult mai mare, nu numai la clasa a doua ! Edited by LORELYAN, 05 April 2020 - 13:55. |
#40
Posted 05 April 2020 - 14:12

Se lucreaza cu virgula si la nivel muuult mai mare, nu numai la clasa a doua !
A naibii materia asta care din acelasi nimic a putut lua o forma care sa aiba pretentii spre cunoastere ! Ma rog, parere de neavizat, dati cu pietre. Exercitiul de sus se rezolva, daca este pentru clasa a doua, doar printre metode de reprezentare grafica, ceva aproape tangibil. La clasa a doua, copiii care se joaca cu masinute si papusi, nu stiu sa lucreze cu abstractul. Dar este nostim sa le mancam copilaria, nu? |
#41
Posted 05 April 2020 - 22:58

Daca "numarul din SV" si "X" si "Y" sunt notatii de inteles pentru clasa a doua, atunci ai un fiu superdotat. Aceasta este o rezolvare. PS: La clasa a doua se lucreaza cu virgula? Nu-mi amintesc si oricum, nuc red ca acum mai este ca pe vremuri. Tu chiar nu realizezi ca daca ai hirtia in fata nu trebuie sa folosiesti puncte cardinale cardinale care sint strict pentru descrierea pe forum? Calcul literal se face la clasa a doua (nu ca ar fi obligatoriu, 3 plus cit fac 7 e tot un fel de calcul literal, unde in loc de x pui "cit"). De asemenea fractii simple de genul jumatate, o treime, un sfert. De asmenea se invata numararea banilor, care e acelasi lucru. se invata lei si bani. Quote (99% dintre oamenii care nu urmareasc sa lucreze in domeniu, au nevoie doar de matematica de pana in clasa a patra) Asta e o prostie, orice om are nevoie de geometrie, trigonometrie, un minim de algebra si analiza. Nu poti sa fii strungar si sa faci CNC de exemplu fara astea. Sluujbele de calificare joasa dispar si sint foarte prost platite. Matematica nu o faci numai pentru ca o aplici ci si pentru ca iti dezvolta un mod de rationament, si ca te invata sa stai sa te concentrezi 10 minute la o problema cind majritatea nu se pot gindi la nimic mai mult de 15 secunde. In plus oamenii trebuie sa aiba optiuni in viata. Daca la 30 de ani iti tuna sa iti schimbi meseria (cum in societatile moderne e un caz foarte frecvent) sau iti gasesti pasiunea si vrei sa faci o facultate daca ai facut matematica numai de clasa a 4a nu mai ai nici o sansa, toate portile iti sint inchise. Nu poti sa-ti decizi viata in clasa a 4a. |
#42
Posted 05 April 2020 - 23:24

Tu chiar nu realizezi ca daca ai hirtia in fata nu trebuie sa folosiesti puncte cardinale cardinale care sint strict pentru descrierea pe forum? Calcul literal se face la clasa a doua (nu ca ar fi obligatoriu, 3 plus cit fac 7 e tot un fel de calcul literal, unde in loc de x pui "cit"). De asemenea fractii simple de genul jumatate, o treime, un sfert. De asmenea se invata numararea banilor, care e acelasi lucru. se invata lei si bani. Asta e o prostie, orice om are nevoie de geometrie, trigonometrie, un minim de algebra si analiza. Nu poti sa fii strungar si sa faci CNC de exemplu fara astea. Sluujbele de calificare joasa dispar si sint foarte prost platite. Matematica nu o faci numai pentru ca o aplici ci si pentru ca iti dezvolta un mod de rationament, si ca te invata sa stai sa te concentrezi 10 minute la o problema cind majritatea nu se pot gindi la nimic mai mult de 15 secunde. In plus oamenii trebuie sa aiba optiuni in viata. Daca la 30 de ani iti tuna sa iti schimbi meseria (cum in societatile moderne e un caz foarte frecvent) sau iti gasesti pasiunea si vrei sa faci o facultate daca ai facut matematica numai de clasa a 4a nu mai ai nici o sansa, toate portile iti sint inchise. Nu poti sa-ti decizi viata in clasa a 4a. |
#43
Posted 06 April 2020 - 05:25

La clasa a doua nu se folosește virgula.
De curând au început să învețe împărțirea și să li se spună și despre jumătăți, treimi și pătrimi care sunt reprezentate prin fracție. Dar nu fac încă operații cu fracție. |
#44
Posted 06 April 2020 - 08:06

Dar stiu bani, nu?
Rezultatul nu trebuie sa fie cu virgula, fiu-miu mi l-a dat sub forma 3 si jumatate. |
#45
Posted 06 April 2020 - 12:34

M-ai facut curios s-o testez si pe fii-mea, tot de clasa a2a.
I-am schimbat 13 cu 12 sa n-avem probleme cu zecimalele, i-am printat-o si i-am dat s-o faca, fara niciun ajutor. A venit la mine peste nici 1 minut si mi-a dat foaia. ![]() Deci.. cine-i barosan de barosan? ![]() |
#46
Posted 06 April 2020 - 17:58

A, dar nici nu ma îndoiam
![]() Mie îmi place mai mult problema inițială pentru ca elimina tendința de a completa numerele prin încercări care e foarte activa la copii. |
#47
Posted 06 April 2020 - 20:17

M-ai facut curios... Daca in loc de 13 ai pus 12 esta la fel cum daca in loc de 11 pui 10 ! Respectand conditiile, oricare numar impar duce catre zecimale, numerele pare duc catre intregi. Discutam despre valoarea "c"-ului ! Vorba vrajitorului....elimina tendința de a completa numerele prin încercări ! In rezolvarea oferita de mine, fara ecuatii, diferenta dintre sumele orizontale si verticale este exhaustiva : ori poti avea intreg, ori 0.5 ! Edited by LORELYAN, 06 April 2020 - 20:18. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users