Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La multi ani @karax!

La multi ani @Yoda!

La multi ani @OvidiuNS!
 Cum se numeste filmul

Castrarea cocosului (clapon)

Instalație ornamentala lumin...

probleme conectare wifi de pe tel...
 Probleme cu alegerea facultatii

Cont Facebook spart

Modul GSM cu numarator de impulsuri

Leduri de 12v la polițe de s...
 Intrerupator bec

Recomandari Colagen

Recomandari Ciocolata Neagra 70-85%

TVSat GO
 

Sfaturi pentru mic magazin online

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
GILOFFICE

GILOFFICE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 08.03.2006
Seara bună, boieri mari!
Pentru o făbricuță de prelucrare a cărnii care distribuia până acum exclusiv pe segmentul HoReCa și a cărei activitate s-a oprit brusc și complet, aș avea nevoie de câteva sfaturi pentru crearea rapidă a unui magazin online care să fie simplu dar funcțional. Sunt doar 10 articole momentan; probabil, vor mai apărea încă maxim 10 pentru diversificare.
Cerințe magazin online:
- integrare cu un procesator român de plăți cu cardul;
- facturare automată, în general cât mai multe procese automatizate pentru a evita erorile umane;
- posibilitatea de integrare ulterioară cu un serviciu de curierat rapid;
- CMS relativ ușor și intuitiv;
- formarea unei baze de date (statistici) privind comenzile, probabil un export în Excel, ca să vezi în care zone, în care zile, care produse se vând mai bine șamd;
- integrare cu mailchimp, dar ăsta probabil că e un modul sau o extensie sau un plugin, nu știu cum se numește.
Pentru asta, cred că aș avea nevoie de:
- Wordpress
- Woocommerce
- tema asta: https://themeforest....-theme/25356482
- probabil de integrarea cu procesatorul de plăți se va ocupa procesatorul
- un modul/plugin GDPR
Ar mai trebui ceva dpdv tehnic pentru ca magazinul să funcționeze? Mă refer la magazinul în sine ca funcționalitate, e bine ce fac dacă instalez WP, woocommerce și tema de mai sus?
Mulțumesc mult!

#2
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,609
  • Înscris: 28.11.2001
Părerea mea este sa vezi o platforma SAS(gomag, contentspeed parca, etc) care deja au toate facilitățile disponibile imediat. Ar fi mult mai usor pentru tine sa intri pe piata.

#3
GILOFFICE

GILOFFICE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 08.03.2006
Da, mai era și https://www.merchantpro.ro/plans, chiar voiam să întreb, dar nu știu dacă au teme cu design atrăgător și îmi era să nu devin captivul lor pe viață. Cu WP mi se pare că pot instala orice modul / extensie / plugin, mi se pare mai personalizabil, nu știu ce să zic.
Plus că ei spun că „Editare CSS & HTML a designurilor”, păi eu dacă abia m-aș descurca cu WP, de unde să știu eu CSS și HTML? Poate la ați furnizori de SaS nu stă la fel treaba, cine știe. Îmi trebuie ceva intuitiv, cu WP m-am mai jucat anterior, nu e de speriat ca CSS.

Edited by GILOFFICE, 03 April 2020 - 20:24.


#4
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,058
  • Înscris: 03.04.2006

 GILOFFICE, on 03 aprilie 2020 - 20:16, said:

Da, mai era și https://www.merchantpro.ro/plans, chiar voiam să întreb, dar nu știu dacă au teme cu design atrăgător și îmi era să nu devin captivul lor pe viață. Cu WP mi se pare că pot instala orice modul / extensie / plugin, mi se pare mai personalizabil, nu știu ce să zic.
Plus că ei spun că „Editare CSS & HTML a designurilor”, păi eu dacă abia m-aș descurca cu WP, de unde să știu eu CSS și HTML? Poate la ați furnizori de SaS nu stă la fel treaba, cine știe. Îmi trebuie ceva intuitiv, cu WP m-am mai jucat anterior, nu e de speriat ca CSS.


Nici cu WP nu este prea usor, este o platforma open-source vulnerabila la diverse atacuri, in plus trebuie sa fi tot timpul pe faza sa faci update'urile necesare care nu intodeauna sunt compatibile cu alte module si de aici alte posibile erori:) . Eu de multe ori am patit-o ca dupa un update la un modul sa nu mai functioneze site'ul.
Daca vrei ceva rapid si fara batai de cap alege o platforma gen Gomag sau ContentSpeed unde poti avea un magazin functional in 60 de minute cu tot cu cele 10 produse. La ContentSpeed ai de ex tot ce vrei tu integrat (plata card, SmartBill, curier rapid).

Daca vrei ceva batai de cap poti merge pe WordPress + WooCommerce (pentru 10 produse cred ca este ok si asa).

#5
coniac

coniac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 17.12.2019
https://kinsta.com/b...mmerce-plugins/

Te descurci cu WP ? Pai o tema WP e facuta din HTML, CSS si eventual Javascript

#6
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011

 GILOFFICE, on 03 aprilie 2020 - 19:56, said:

Seara bună, boieri mari!
Pentru o făbricuță de prelucrare a cărnii care distribuia până acum exclusiv pe segmentul HoReCa și a cărei activitate s-a oprit brusc și complet, aș avea nevoie de câteva sfaturi pentru crearea rapidă a unui magazin online care să fie simplu dar funcțional. Sunt doar 10 articole momentan; probabil, vor mai apărea încă maxim 10 pentru diversificare.
Cerințe magazin online:
- integrare cu un procesator român de plăți cu cardul;
- facturare automată, în general cât mai multe procese automatizate pentru a evita erorile umane;
- posibilitatea de integrare ulterioară cu un serviciu de curierat rapid;
- CMS relativ ușor și intuitiv;
- formarea unei baze de date (statistici) privind comenzile, probabil un export în Excel, ca să vezi în care zone, în care zile, care produse se vând mai bine șamd;
- integrare cu mailchimp, dar ăsta probabil că e un modul sau o extensie sau un plugin, nu știu cum se numește.
Pentru asta, cred că aș avea nevoie de:
- Wordpress
- Woocommerce
- tema asta: https://themeforest....-theme/25356482
- probabil de integrarea cu procesatorul de plăți se va ocupa procesatorul
- un modul/plugin GDPR
Ar mai trebui ceva dpdv tehnic pentru ca magazinul să funcționeze? Mă refer la magazinul în sine ca funcționalitate, e bine ce fac dacă instalez WP, woocommerce și tema de mai sus?
Mulțumesc mult!

Vrei cam multe de la un biet Woocommerce. De fapt, vrei cam multe de la ceva open source.
Toți faceți confuzia „open source” = gratis. Nu, nimic nu e gratis pe lumea asta. În particular Woocommerce vine la pachet cu toate vulnerabilitățile Wordpress. Pe care ăia le corectează, dar toți hecării le știu. Toți vă uitați că la astea open source e plin de module, teme, moaaaamăăă, ce tareeeee, dar e ca și cum îți porți chiloții (maro) pe dos: toată lumea știe ce porți. E doar o chestiune de timp până începi să fii atacat, hecărit, spamat, fludat etc. de fel de fel de cretini care n-au ce face.

Cât despre Gomag și ContentSpeed... Gomag e ceva foarte scump pentru ceea ce oferă, iar ContentSpeed e o vechitură de platformă cu suport foarte slab. Nu te sfătuiesc să o alegi pe niciuna.

Dacă aș fi în locul tău aș merge pe Woocommerce fără nici un fel de rășini în cap (facturier online, integrare cu curier etc.). La 10 produse poți lucra bine mersi cu pixul, că n-o să ai tu 1000 de comenzi pe zi. Ceea ce îți trebuie în acest moment al vieții este să-ți validezi conceptul de afaceri, adică să vezi dacă poți suplini online piața pe care ai pierdut-o (momentan) offline. Pentru așa ceva n-ai nevoie de ceva „wow”. 90% din investiție trebuie să meargă în marketing, nu în platformă, deci păstrează pentru moment costurile de dezvoltare la cel mai minim nivel posibil, adică un open source (pe care îl vei arunca la gunoi de îndată ce vei avea prilejul) + o temă potrivită cu afacerea ta care să nu coste mai mult de 50 EUR. Dacă nu te descurci cu Wordpress mai dai 200-300 EUR cuiva ca să-ți pună la punct magazinașul, și gata. Dar dacă te descurci atunci faci tu instalarea temei (de regulă orice temă serioasă vine și cu instrucțiuni făcute ca pentru proști) și ai scăpat. Banii adevărați îi bagi în marketing. Atenție, am zis „marketing”, nu „publicitate”. Vei da de mulți șnapani care îți vor promite marea cu sarea și în loc de o strategie reală de marketing digital, făcută așa cum se învață de la tata Kotler, îți vor propune un simplu setup de reclame pe care poți să-l faci și tu dacă ai răbdare să parcurgi „Atelierul digital” de la Google.

#7
EMPP

EMPP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,575
  • Înscris: 12.01.2018
cati dintre voi comandati poduse din carne online?

si mai ales in miezul verii

#8
GILOFFICE

GILOFFICE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 08.03.2006
Mda. Deci cam așa. Mulțumesc mult pentru sfaturi, mai ales daniel21 și inius!
@daniel21: mulțumesc de sugestii și de avertizări. Evident nu îmi doresc nefuncționalități și hackereli, mai ales că nu e un site de prezentare, ci unul de comerț, nu mă pot juca cu datele și banii clienților. În plus, nu vreau să devin administrator / depanator de sistem, nici nu am competențele necesare și am multe altele de făcut decât să stau cu orele încercând să depanez și cerând sfaturi tot pe aici.
@inius: nu știam că woocommerce este așa de limitat ca funcționalități. De lăudat se laudă mult, probabil m-am lăsat păcălit de publicitate. Eu îl vedeam ca pe un motherboard pe care mai adaugi, în funcție de nevoi: ba o placă de sunet bună dacă ai nevoie, ba un fax modem Posted Image , ba o placă de captură analoagă șamd. Hackereli și DoS-uri și alte atacuri ar fi un coșmar desigur pentru mine, și ceva ușor de făcut pentru frun mic dement, de distracție. Ca să detaliem și chestia cu costurile: nu țin la WP fiindcă ar fi gratuit, ci pentru că cred că l-aș putea configura singur într-o oră-două, apoi câteva ore pentru woocommerce, apoi 2-3 zile pentru personalizat tema cu foto, text șamd, apoi încă o zi sau două pentru alte chestii tehnice (mailchimp, formular contact, embed harta, teste etc etc). Nu m-ar deranja să dau 200-500 € pentru un magazin online, însă am mai avut experiențe cu firme profesioniste și cu portofoliu, care mi-au luat 1000€ pentru crearea unui website de prezentare, de fapt o personalizare a temei Avada child în WP. Desigur, de toate textele și foto tot eu m-am ocupat, căci numai eu știu ce vreau să comunic publicului, plus că sunt cam perfecționist, cel puțin în comunicare. Ei, toate astea au costat mia de € și 7 săptămâni, pentru un site de prezentare cu 5 pagini, în WP. Fără foto și text. Dar pentru alt domeniu, nu acesta cu carnea. Acum, nu mă descurajează costul unui SaS la câteva zeci de € pe lună, dar mă tem să nu am o plajă foarte restrânsă de alegere a temelor, să nu fiu nevoit să personalizez pentru carne o temă pentru pantofi. Pe mâna unor firme de creat magazine online iar nu m-aș da, pentru că tind să te ia de fraier și pentru că durează mult, important e să te agațe apoi tragi de ei. Ai dreptate cu validarea conceptului de afacere, B2B și B2C sunt foarte diferite. Șalupa care mergea cu viteză s-a oprit brusc și începe să intre apă în ea prin multe găuri, trebuie să fac ceva rapid, nu îmi pot permite să pun botul la promisiuni că „vă facem super site de vânzări online” în câteva zile, apoi durează câteva zile doar să îți răspundă la e-mail-uri, în timp ce ei de fapt doar semi-pesonalizează o temă în WP. Banii, foarte adevărat, tre să meargă în marketing adevărat, orientat spre țintă și cu rezultate cuantificabile. Validarea conceptului de afaceri ține și de concept în sine, dar și de punerea, impecabilă sau imperfectă, în practică. „Chefi” de top din România cumpără produsele noastre pentru sunt ce trebuie,  îi ajută mult în munca lor, dau rezultate constante iar satisfacția clientului de la masă e sigur obținută. Vor cumpăra clienții persoane fizice produse destinate până atunci doar profesioniștilor? Vor ști să le aprecieze? Vor plăti un preț mai mare pentru ele, așa cum fac profesioniștii, evident în schimbul calității mult peste medie? Rămâne de văzut, sigur vor fi asemenea clienți persoane fizice, însă rămâne de văzut dacă vor fi suficienți cât să susțină măcar pe linia de plutire o fabrică. Eu am datoria să fac totul impecabil. Validarea o va face piața.
Mda, e plin de digital și social „marketeri” care de fapt scriu posturi de 2 lei pe FB (gen „societatea noastră vă oferă o gamă largă de produse...” Posted Image) pentru care vor bani de Leo Burnett. Pur și simplu te iau de prost, dar existența lor înseamnă că și au clienți.
În fine, îmi rămân două opțiuni:
1. WP cu woocommerce și o temă. Să presupun că nu vor da buzna hacherii din primele 4-6 luni, până reușesc să repornesc motorul șalupei. E OK WP + woocommerce +  tema de mai sus? Bine, renunț la fracturare automată, o facem, cum zici, „la pix” până una-alta.
2. Un SaS (parcă aș prefera unul românesc precum merchantpro) cu un cost rezonabil. Câteva zeci de € lunar chiar nu-i o problemă, dar am văzut asemenea SaS-uri care porneau de la 350€/lună, adică exagerat pentru ce avem noi nevoie actualmente.
Încă nu știu ce să aleg... Dincolo de funcționalități, pe care le mai suplinim și manual, importantă este imaginea, calitatea experienței clientului pe acel site, satisfacția clientului.

#9
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,244
  • Înscris: 26.11.2001
Tot in zona asta ma zbat si eu e ceva timp.

1. Eu am scos din ecuatie Woo
2. Nu inghit platformele hosted, pt ca vine foarte repede acel moment cand tu vrei ceva si nu se poate
3. Am incercat Opencart si nu e ok.
4. Acum ma joc cu prestashop si sunt destul de multumit de ceea ce vad ca functionalitati.

Cam toti providerii mari dau suport pt Magento, Prestashop, Woo etc.
Depinde insa cu cine lucrezi (procesare plati, facturare, curier etc).


Pt prestashop:

- Smartbill
- Fan Curier
- procesatorii de plati sunt destui, dar eu probabil voi merge pe Librabank.

#10
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Inteleg si apreciez ideea de a deveni digitali rapid (desi pana acuma i-a durut pe multi in cur, pentru ca merge si asa), daaar:
1. cum/cui te adresezi? cum te vor gasi clientii? cu ce te diferentiezi?
2. clientii existenti au nevoie de platforme digitale pentru a comanda din 10 produse? nu prea cred...
3. nu exista solutii de pe azi pe maine - si cu integrare si cu blabla si altele. Asta e treaba de cateva luni. Timp in care mai bine ai grija de punctul 1.
4. mai bine faci ceva simplu si perfect utilizabil (si care livreaza ceea ce promite) decat complex si cu probleme (integrarile nu sunt chiar cea mai simpla chestie)
5. ochii mari la bugete: toti vor acum sa devina digitali, asa ca exista o cerere mare de experti. Cei buni deja lucreaza de le sar capacele. Grija mare cu cine si cum va angajati sa faceti asta.

#11
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Exista oameni care cumpara carne si salam online? Mai da-ma dracu..

#12
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 18.01.2019

 mariovrs, on 04 aprilie 2020 - 06:23, said:

Exista oameni care cumpara carne si salam online? Mai da-ma dracu..
ACUM, DA !

#13
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Nu situ daca a spus cineva mai sus: domeniu si hosting.

Si inca una: mai ai nevoie de bani sa platesti pe cineva sa-l faca rapid si bine, doar nu vrei sa-l faci singur acum, cind e nevoie mai mare.

#14
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 36,889
  • Înscris: 25.06.2007

 mariovrs, on 04 aprilie 2020 - 06:23, said:

Exista oameni care cumpara carne si salam online? Mai da-ma dracu..
Păi sunt chestii pe care nu le prea găsești la ABC-ul de la colțul blocului:
https://www.amazon.d...ellota &sr=8-19

Bunăciune de bunăciune! :yes:

#15
GILOFFICE

GILOFFICE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 08.03.2006

 Courage, on 04 aprilie 2020 - 01:08, said:

Tot in zona asta ma zbat si eu e ceva timp.

1. Eu am scos din ecuatie Woo
2. Nu inghit platformele hosted, pt ca vine foarte repede acel moment cand tu vrei ceva si nu se poate
3. Am incercat Opencart si nu e ok.
4. Acum ma joc cu prestashop si sunt destul de multumit de ceea ce vad ca functionalitati.

Cam toti providerii mari dau suport pt Magento, Prestashop, Woo etc.
Depinde insa cu cine lucrezi (procesare plati, facturare, curier etc).


Pt prestashop:

- Smartbill
- Fan Curier
- procesatorii de plati sunt destui, dar eu probabil voi merge pe Librabank.

Mulțumesc pentru experiența ta personală, exact asta căutam. Nu știam de Libra ca procesator de plăți online, dar încă nu am ajuns la acel capitol. În adevăr, exact asta cred și eu despre o platformă hosted, devii captiv într-un spațiu restrâns. După ce am citit ce ai scris, înclin către Prestashop. Dar:

 dexterash, on 04 aprilie 2020 - 01:31, said:

Inteleg si apreciez ideea de a deveni digitali rapid (desi pana acuma i-a durut pe multi in cur, pentru ca merge si asa), daaar:
1. cum/cui te adresezi? cum te vor gasi clientii? cu ce te diferentiezi?
2. clientii existenti au nevoie de platforme digitale pentru a comanda din 10 produse? nu prea cred...
3. nu exista solutii de pe azi pe maine - si cu integrare si cu blabla si altele. Asta e treaba de cateva luni. Timp in care mai bine ai grija de punctul 1.
4. mai bine faci ceva simplu si perfect utilizabil (si care livreaza ceea ce promite) decat complex si cu probleme (integrarile nu sunt chiar cea mai simpla chestie)
5. ochii mari la bugete: toti vor acum sa devina digitali, asa ca exista o cerere mare de experti. Cei buni deja lucreaza de le sar capacele. Grija mare cu cine si cum va angajati sa faceti asta.
cred că mare adevăr este și în cele ce spune Dexterash. Pentru că vreau rapiditate și 100% funcționalitate fără erori, pentru că timpul mai degrabă îl folosesc pentru toate celelalte (logo nou, brandname nou, înregistrarea mărcii, marketing, popularea temei cu foto și conținut de calitate, logistică, plăți offline pentru că doar 50% vor plăti online și multe altele) iar nu pentru învățat acum chestii tehnice cronofage, cred că am să mă las pe mâna unui SaS. Am să vreau să văd întâi câteva exemple, un portofoliu, teme din care aș putea să îmi aleg, apoi să-i dau bătaie fiindcă timpul trece.

Celor care se miră că am putea avea clienți online: nu vindem mezeluri, ci în principal diferite steak-uri de vită, cotlete de berbecuț, o pastramă de oaie excelentă și probabil cei mai buni burgeri din țară (cu care am câștigat numeroase teste blind). Sunt cazuri când unii clienți (care au aflat de noi insistând, la restaurant, să afle datele de contact ale producătorului, ceea ce nu se obișnuiește) comandă acum direct la noi cu livrare la domiciliu. Iar venirea anotimpului călduros nu este un impediment, ci un factor favorizator, tot ce facem merge excelent pe grătar.

Rămâne deci, părerea mea, să mă hotărăsc rapid la un SaS; probabil un pachet mediu, nu unul de bază, ar trebui să fie suficient pentru stadiul actual.

 trollerul_de_serviciu, on 04 aprilie 2020 - 09:13, said:

Nu situ daca a spus cineva mai sus: domeniu si hosting.

Si inca una: mai ai nevoie de bani sa platesti pe cineva sa-l faca rapid si bine, doar nu vrei sa-l faci singur acum, cind e nevoie mai mare.
Sigur, domeniu musai, hosting probabil nu dacă aleg un SaS dar nu-i bai, am deja hosting pentru încă vreo alte 4 domenii pe care le dețin, îl vâr și pe acesta nou lângă ele. Și da, nu pot începe să bâjbâi, timpul trebuie folosit altfel decât încercând să rezolv timp de ore întregi chestii pe care cineva exersat le vede din prima.

 Karhu, on 04 aprilie 2020 - 10:51, said:

Păi sunt chestii pe care nu le prea găsești la ABC-ul de la colțul blocului:
https://www.amazon.d...ellota &sr=8-19

Bunăciune de bunăciune! Posted Image

Foarte bună idee, realmente! Jamon serrano, foie gras, pulpe de rață confiate, un chorizo bun, rillettes, poate și alte bunătăți dacă le identificăm, toate ar crește portofoliul de produse și șansa de a face mai multe vânzări. Avem desigur relații cu importatori sau putem importa noi înșine, probabil pentru început vom cumpăra de la importatori în cantitățile pe care le vindem, pentru a nu afecta un cash-flow deja iritat și tumefiat.

Edited by GILOFFICE, 04 April 2020 - 11:09.


#16
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Caută o firmă specializată pe ecommerce, care îți poate furniza servicii full de ecommerce, inclusiv marketing făcut cu oameni calificați în marketing, nu cu urechiști. E foarte important să lucrezi cu specialiști. Webul a tot crescut în ultimii 10 ani și o grămadă de neica nimeni au sărit în tren având la bază doar „atelierul digital” de la Google și ce au mai prins și ei de ici, de colo. Cam așa cum făceau comuniștii pe vremuri: te băgau pe repede înainte la „universitatea populară” și scoteau ingineri pe bandă rulantă. Ba chiar și o chimistă de renume mondial. S-a văzut ce s-a ales de lumea aia.

#17
Piscopescu

Piscopescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,291
  • Înscris: 24.03.2018
Nu uita de integrare cu firma de curierat - urmarit status comenzi online de catre clienti, etc.

#18
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,609
  • Înscris: 28.11.2001
Tu trebuie sa dai drumul repede la treaba... un SAS te ajuta sa faci asta.Tu te concentrezi prea mult pe tema. E si aia importanta dar nu acum.

Dupa un timp, daca nu-ti mai convine(pret, functionalitati) te poti apuca de lucru in background cat site-ul produce sa ti-l faci pe o platforma open source si sa te ocupi de el.

Nu vand SAS, nu am actiuni la firmele alea, am site-ul propriu pe opencart.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate