Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

programel etichete

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
E o poveste lunga dar o scurtez la maxim, poate acum in perioada asta se gaseste cineva care sa accepte provocarea.

Se da nomenclatorul atasat, se solicita un programel de o singura fereastra cu trei campuri (ar fi frumos wyswyg ) care sa preia din coloanele din nomenclator dar in acelasi timp sa fie editabile eventual cu autocompletare si  salvarea noilor valori, poate chiar un nou fisier cu ora/data zilei, spatiul nu e o problema. Bineinteles ca e neaprata nevoie si adaugarea de noi produse nu numai modificare. Programul vechi putea tria numai produsele per buc, alea erau fractii, cele la kg nu avea rost dar dadea rateuri la mai mult de 1000, de ex apele la bidon de 5L.

*nume produs se preia din coloana B

*gramaj se va completa manual, nu e nevoie de mentiunea ml sau gr, e de ajuns doar valoarea, unele sunt cu 2 zecimale, se salveaza undeva in nomenclator, acesta e si motivul acestei postari.

* pretul se preia din coloana H, acum e goala dar odata ce imi ajunge originalul valorea sa apara in camp si sa poata fi modificata si salvata.

Pretul pe 1000 bineinteles apare automatizat dupa completarea campului pret. Optional codul de bare din A dar nu e neaparata nevoie, poate in viitor.

Am vazut ca nu a desenat butonul print, se printeaza carte de vizita 90X50 mm cu optiunea  ''poster''  ptr a incapea mai multe etichete pe A4.

Acum  foloseste un tutorial de printare carti de vizita, in loc de adresa si numar preia valorile din B si H iar pretul per 1000 e calculat cu formula (B*H)/ coloana care continea valorile de gramaj...apareau situatii hilare cu numere cu 6 zecimale indiferent cum erau formatate coloanele, numere sau moneda...a incercat si cu Acces sa faca baza de date, in afara de timp si nervi nu a reusit nimic. Se plateste o suma rezonabila de preferat cu factura dar nu neaparat.

Attached Files


Edited by cristian_sen, 30 March 2020 - 18:38.


#2
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Fisierul este gol ;)

#3
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
Mai sa fie...

Attached Files


Edited by cristian_sen, 30 March 2020 - 18:49.


#4
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Nu mai am de mult timp imprimanta - dar 'poster' nu inseamna sa printeze o poza pe mai multe foi ?!

Pe calculatorul respectiv exista instalat MS Office sau altceva alternativ (LibreOffice, OpenOffice....) ?
Cod de bare: doar text sau si poza generat / citit de undeva ?
Adaugat produse noi - OK
Dar sters produse vechi - este nevoie ?
"Programul vechi putea tria numai produsele per buc" - adica.... sa le ordoneze cumva sau filtreze ?

Edited by trollerul_de_serviciu, 30 March 2020 - 19:13.


#5
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
Da, are office cu licenta anuala chiar. Poster nu stiu daca m-am exprimat bine, in sensul ca apasa print iar la previewi aparea numai in colt o singura eticheta, daca dadea print la alt produs mai aparea una langa ea si tot asa am impresia ca 15 pe pagina intrau maxim...sau 12? Mode portret A4. De sters nu e nevoie ca spatiul nu e o problema si masina e ok ( i5 gen3 cu 16 ram si 128 ssd).  Nomenclatorul nu e folosit la vanzarea efectiva, e pe un pc separat in alta  locatie unde e imprimanta moka... e doar baza de produse deci poate fi modificata in fel si chip, se va folosi numai la printat etichetele. Codul de bare...nu stiu ambele se poate? Adica si cifre si bare ptr cititor dar stiu sigur ca nu va folosi aceasta facilitate in viitorul apropiat, era doar de umplere spatiu acolo...mai bine lipsa, stiu ca e belea mare. De fapt in codurile de bare din nomenclatorul atasat lipseste cifra de control ca bloca sistemul, nu-l pune ca trebuie cititor programat special si nu(-l) mai are si cred ca nici nu va mai avea. Produsele la kg apareau printate pe eticheta numai la pret, ultimul rand nu era printat dar nu cred ca e o problema sa apara aceeasi valoare. Nu stiu daca le ordona, calcula pretul numai la fractii de kg, mai era o coloana in plus la fiecare produs unde erau completate valorile numai celor la buc unele cu 2 zecimale...la cele la kg probabil isi punea singur 1000. mUltumesc.

Edited by cristian_sen, 30 March 2020 - 19:39.


#6
crios339

crios339

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 27.01.2007
1. Crearea unei singure etichete (cu toate informatiile) se poate face in Word cu comanda "mail merge"
2. Mai multe etichete (de acelasi fel) pe o pagina se pot face cu un tabel in care intr-o celula se pun campurile cu date (ale unui produs) si se marcheaza cu un bookmark, iar in toate celelalte celule se pune o referinta la bookmark

#7
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
La o adica printarea se poate face si cu ceva asemanator Iprint https://www.softpedi...ls/iPrint.shtml care poate imparti pagina A4 in noua casute fiecare cu jobprintul ei, deci nu ar fi problema daca se imprima direct din xls asa cum iese, se face "posterizarea" in Iprint  si apoi comanda pe imprimanta reala...cu word cred ca trebuie modificat manual nomenclatorul in sensul ca trebuie adugata o coloana cu gramajul si una cu formula pretul per 1000 si apoi facute "cartile de vizita"... ma gandeam la un fel de interfata care sa faca asta si sa formateze corect rezultatul la 2 zecimale. E vorba de o tanti de 50 ani la care am eu interes (client bun si vechi), trebuie ceva simplu si eficient.

Edited by cristian_sen, 30 March 2020 - 20:13.


#8
ThePuiu

ThePuiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,742
  • Înscris: 11.11.2003
Am citit de 2 ori tot ce ati postat si concluzia e ca ati oferit o avalansa de informatii nu neaparat importante si ati omis unele importante. Probabil ca in capul Dvs e totul clar, dar trebuie sa fie si in al nostru! De exemplu (asta la prima strigare!): aplicatia va folosi acelasi fisier XLS de fiecare data sau exista posibilitatea ca acesta sa fie "reimprospatat" in alta parte si reimportat in aplicatie, sau fisierul este doar baza de plecare a noii aplicatii (care va folosi un alt fel de baze de date). Nu am inteles pina la urma cate etichete doriti sa tipariti pe un A4 intr-un singur pas? Va dati seama ca daca nu se tipareste o coala A4 intreaga o data, pierderea de autocolant va fi foarte mare...eventual daca imprimanta permite tiparirea unui format mai mic decat A4, puteti tipari cate un rand de etichete. Cred ca cel mai simplu ar fi sa desenati cum ati dori sa arate o eticheta (cu cod de bare 1D presupun si denumirea/pretul pt fiecare articol). Codul de bare se genereaza automat pe baza unui cod de produs din baza de date, nu trebuie salvat in baza de date intr-un anumit format! Nu in ultimul rand, cred ca ar fi ortodox sa puneti un buget pe care sunteti dispus sa il alocati acestei lucrari, in acest fel se va filtra mult "oferta"!

#9
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
Scuze ptr intarziere, am avut niste zile de cosmar o nenorocire nu vine nicodata singura.

O sa-mi permit sa raspund aici tuturor celor care m-au contactat pe privat ptr ca mai mult sau mai putin  s-au ridicat aceleasi probleme...deci pana la urma este nevoie de legatura dintre client si software engineers dar numai ca nu am am fost eu de data asta ;
Attached File  image.jpg   54.49K   5 downloads

Ptr inceput va rog sa uitati complet  de cod de bare. Complet si definitiv. Fara cod de bare.

Se cere o aplicatie simpla, fara setup exe, fara cerinte si permisiuni aiuritoare, fara interfata confuza si dezorientanta cu zeci de butonele aruncate peste tot si culori amestecate, fara remote acces, folosita exclusiv de user uman doar ptr printare local.
Ar fi ideal sa fie facuta in interfata office, desenat acel dreptunghi  de eticheta postata mai devreme cu cate o fereastra in locul scrisului si prin tab sau sageti se muta cursorul mouselui in fiecare...se apasa cateva litere cifre in denumire articol, se selecteaza produsl daca e in lista daca nu se aduaga, se modifica orice daca e cazul si  neaparat se salveaza noile valori. In aceeasi baza sau alta nu conteaza, cum credeti ca e mai bine. Iar apoi print si gata, din 10 clickuri eticheta sa fie calda. Probabil mai trebuie o optiune cu nr de etichete ptr fiecare, default  sa fie 1.

Nomenclatorul atasat e doar o baza de plecare ptr a nu introduce iar 2000 articole manual, poate fi spart, modificat, copiat, mutat orice vreti, nu e folosit nici macar in cladirea unde e sistemul de vanzare. De fapt mai adaug inca unul cu coduri de bare (dar preturi desuete), e incredibil ce greu sunt de gasit aceste informatii, daca iti dechizi o firma noua trebuie sa introduci manual produsele...la firmele de software te incaseaza cu 100 lei ptr asta, introducere coduri produse.
Iata-le aici ptr cine are nevoie, puteti face o baza mare din doua bucati daca considerati ca e bine:

Attached File  incotex.7z   246.6K   12 downloads

Nu e nevoie de aplicatie de android iphone, va fi rulata numai de pe win10 64.

Nu conteaza cantitatea de hartie consumata, este suficienta. Poate in viitor va fi o imprimanta speciala de etichete rola, acum e A4 laser, compatibila cu autocolant 12 buc pe coala sau hartie simpla taiata cu foarfeca in caz de nevoie. Deci cade si marimea 90x50 inaintata mai devreme, sunt 97x42,4 mm fiecare, am cautat acum.

#10
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,236
  • Înscris: 24.02.2007
Deci din acel nomenclator se ia doar numele si pretul pentru etichete?

#11
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
Da.

#12
Softuri

Softuri

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.05.2020

Quote

cred ca ar fi ortodox sa puneti un buget pe care sunteti dispus sa il alocati acestei lucrari, in acest fel se va filtra mult "oferta"!

Deci care este bugetul? 100 ron?

#13
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
Am si uitat de aceasta discutie care mi-a lasat un gust amar, intr-o tara de programatori ar fi fost de asteptat ca o problema asa usoara sa fie rezolvata repede eficient mai ales ca a fost cel putin o luna de pauza de la servici deci ceva mai mult timp ptr alte proiecte.
Clienta a rezolvat problema pana la urma tot cu firma furnizoare si a constat intr-un update al softului deja folosit la intrari, a durat 24 ore de la comanda si a costat 100 euro plus tva. Are functiiile de care ati amintit inclusiv intrefata ptr mobil si tot felul de sincronizari etc incovenientul fiind ca nu e o solutie de sine statoare ci e nevoie de pc-ul unde era instalat softul. A mai platit inca 100 euro pe o imprimanta sh etichete, garantie 1 an si 500 autocolante incluse, suficiente ptr ce-i trebuie (nu era nevoie de ea daca le-ar fi printat gratis la mine pe A4, asta era si  ideea acestei discutii,  dar nu aveam pc-ul buclucas). Este foarte multumita de pret si rezolvare.


 ThePuiu, on 01 aprilie 2020 - 11:26, said:

in ultimul rand, cred ca ar fi ortodox sa puneti un buget pe care sunteti dispus sa il alocati acestei lucrari, in acest fel se va filtra mult "oferta"!

Nu stiu cat de ortodox este dar sa rogi clientul sa faca pretul ptr marfa ta dar este cel putin...riscant. Posted Image  Nu se face asta in lumea reala, vanzatorul isi pune pretul iar clientul plateste daca-i trebuie. Si atunci chiar ii trebuia, era cam urgent. Oferta...care oferta?


 Softuri, on 29 mai 2020 - 00:16, said:

Deci care este bugetul? 100 ron?

Este cel putin rautate (ca sa nu zic altceva) sa vii la dupa doua luni cu aceasta atitudine dispretuitoare si aroganta. Da, stim cu totii ca it-istii sunt crema natiunii dar banul e ban si clienta chiar munceste ptr ei. La fel ca si voi de altfel. Deci da, acum 100 lei se ofera, inca e valabila oferta ptr aplicatie stand alone doar ptr hartie A4 care este la discretie. Daca ai fi sarit in aceeasi zi cu solutia ai fi putut cere fara probleme de zece ori mai mult, se cheama oportunitate ...desi jumulirea clientilor la ananghie nu e deloc etica. Deci ar fi fost una mie lei intr-o zi de munca (sau poate ore sau minute)...nu e cine stie ce suma dar nici de lepadat, nici macar in vest.
Totusi daca aveti rezolvarea dati un mesaj privat...nu chiar una suta lei dar nici mia de euro.

Edited by cristian_sen, 01 June 2020 - 12:50.


#14
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010

Quote

intr-o tara de programatori ar fi fost de asteptat ca o problema asa usoara sa fie rezolvata
De unde mitul asta? De aici? https://www.victorka...a-la-microsoft/
Un articol pe tema asta: https://www.business...i-roman-1005745

#15
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,236
  • Înscris: 24.02.2007

 cristian_sen, on 01 iunie 2020 - 12:43, said:

Clienta a rezolvat problema pana la urma tot cu firma furnizoare si a constat intr-un update al softului deja folosit la intrari, a durat 24 ore de la comanda si a costat 100 euro plus tva.

De ce n-a facut asta de la bun inceput?

Intelegeam suparare daca ar fi platit 10.000 euro firmei furnizoare in lipsa de alte oferte.

#16
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003

 parabellum, on 01 iunie 2020 - 13:26, said:

De unde mitul asta?
Pai asa se lauda ei insusi...ca dupa Dacia ei aduc cei mai multi bani, mai multi decat bancile si agricultura. Motiv ptr care si-au luat nasul la purtare putin mai mult decat trebuie. Nu ma intelegeti gresit, stima ptr munca lor dar  aerele de superioritate o sa li se intoarca in nas, am mai vazut fenomenul iar cadarea la realitate nu a fost deloc placuta ptr figuranti. Intelg, sunteti mai destepti decat restul dar poate ar trebui sa va comportati ca atare. Am lansat o comanda lejera pe cel mai mare forum romanesc iar timp de 30 zile nu am avut nici macar o versiune de incercare.

 dani.user, on 01 iunie 2020 - 16:40, said:


De ce n-a facut asta de la bun inceput?

Intelegeam suparare daca ar fi platit 10.000 euro firmei furnizoare in lipsa de alte oferte.

Pai am zis ca eo poveste lunga. Nu mai exista firma care a creat softul folosit de ani de zile. Creatorul, arhitectul sef care stia fiecare bit face acum aplicatii in Cer. Firma care a preluat activele, ceva personal si o mare parte din clienti avea propia solutie dar din pacate mai greoaie, mai incarcata care nu a prins si am inteles ca exista o cutuma printre softisti sa nu se amestece unii in treaba altora. Totusi in urma cererii si-au bagat nasul si au facut "meniul magic" sa apara ptr ca e mai rentabil sa incaseze 100 euro de la 100 clienti decat 1000 de la doi-trei pacaliti. Toate modulele necesare functionarii unei firme costa 500 euro la ei plus un abonament de 50 lei luna ptr schimbari legislative si contract service case marcat si consumabile, e obligatoriu legal. Ptr doar gestiunea primara se plateste 200 euro plus inca 200 un pc refurbished cu win7 daca e nevoie. Preturile sunt  rezonabile, departe de sumele in care se invart it-istii de la Pipera si Cluj.  La 10 000 euro deja e alt palier si sunt alte firme speciale si specializate, nu-s ptr toata lumea acele contracte.

#17
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010

Quote

Pai asa se lauda ei insusi
Se lauda aiurea. In statistici Romania nu da deloc atat de bine.

Am facut o cautare pe GitHub, cu locatia Romania, pentru useri cu peste 50 followers suntem 4 pe C++ (nici alte limbaje nu stau mult mai grozav - si se vede clar ca e vorba de web developeri, in top sunt Javascript si php, asta se arunca spre Romania si India):
https://github.com/s...:>50&type=Users
Rezultatul nu e incurajator. Nu geme GitHubul de proiecte open source romanesti, asa cum ar fi trebuit daca erau atat de grozavi.

Recent s-a facut un survey https://insights.sta...com/survey/2020 pe Stack Overflow cu ceva detalii pe regiuni. Numarul de vizite din Germania era mai mare de vreo 6.6 ori decat din Romania, daca raportezi la populatie poti sa vezi ca Romania nu sta deloc cum e lauda. Ceva statistici sunt si aici, din nou Romania nu sta atat de bine: https://www.daxx.com...evelopers-world

Quote

dar poate ar trebui sa va comportati ca atare. Am lansat o comanda lejera pe cel mai mare forum romanesc
Daca ma incluzi si pe mine in categoria asta, sa stii ca la mine nu functioneaza chestia cu 'comanda lejera pe forum'.

#18
ThePuiu

ThePuiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,742
  • Înscris: 11.11.2003
Daca firma care a rezolvat problema taxeaza 100 clienti cu 100E iese o suma frumusica pt cateva ore de munca (ale cuiva care chiar este softist). Dumneavoastra ati fi vrut ca cineva de pe aici sa va rezolve problema cu 100E.... Sa nu credeti ca toti cei care citim acest forum sintem muritori de foame... dimpotriva, daca cineva pune problema corect si cinstit, oferind toate informatiile cerute, poate avea surpriza sa-i faca cineva de aici o mini-aplicatie gratuit. Sfatul pe care vi l-am dat (sa precizati un buget in care doriti sa va incadrati cu lucrarea) a fost foarte bine intentionat... dar na...e mai usor sa ne denigrati.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate