Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Electricafurnizare.ro - Privacy Error
Last Updated: Jan 13 2021 08:35, Started by
djxhouse
, Mar 28 2020 20:14
·
0
#19
Posted 29 March 2020 - 06:17
FreeThinker, on 29 martie 2020 - 06:07, said:
Eu voiam sa spun ca am acelasi manager de parole si pe laptop si pe telefon si e gratis. Fiecare alege ce sa foloseasca. Il am pe asta de multi ani si n-am avut probleme cu el. |
#20
Posted 29 March 2020 - 06:37
#21
Posted 29 March 2020 - 10:09
costeld69, on 28 martie 2020 - 20:24, said:
Incearca aici: http://myelectrica.r...agina=dashboard Ms frumos. Asta era. Acuma merge perfect. modoran, on 28 martie 2020 - 20:39, said:
Aia nu e nici o eroare, e o atentionare. In alta ordine de idei, adresa s-a modificat in https://myelectrica.ro/ Ms frumos. Asta era. Acuma merge perfect. |
#22
Posted 29 March 2020 - 13:11
Dar nu le merge sa platesti cu cardul. "Too many connections"
Edited by ccdsah, 29 March 2020 - 13:12. |
#24
Posted 29 March 2020 - 14:40
Merge inclusiv cu cardul Revolut, fie ele disposable sau numai virtual.
|
#25
Posted 09 January 2021 - 19:10
Eroare de logare pe aplicația myelectrica.Mai are cineva aceasta problema?
|
#26
Posted 09 January 2021 - 20:58
Si eu. Si cred ca toata lumea are aceasta eroare.
Ca e "de la ei".... |
#27
Posted 10 January 2021 - 15:35
SE dezinstaleaza manual aplicatia si apoi se inmstaleaza din Google Play ultima versiune, merge perfect si are cu totul alta interfata decat aia ce nu merge.
|
#28
Posted 10 January 2021 - 18:26
Eu nu folosesc aplicatia de mobil ci pe cea de pe internet.
Si nu merge. |
|
#29
Posted 10 January 2021 - 18:28
Pai nu merge nici pe mobil. Si desigur nici pe desktop.
Indiferent daca instalezi acum, sau utilizezi aplicatia "veche". Eu am mai multe telefoane si pe cateva este instalata aplicatia. Nu merge. Azi, am incercat citind aici sa instalez pe un telefon nou aplicatia "actualizata". Tot nu merge... Vorba ta Malus_Dacus: e de la ei... Edited by MiaJiro, 10 January 2021 - 18:30. |
#30
Posted 10 January 2021 - 18:39
modoran, on 10 ianuarie 2021 - 15:35, said:
SE dezinstaleaza manual aplicatia si apoi se inmstaleaza din Google Play ultima versiune, merge perfect si are cu totul alta interfata decat aia ce nu merge. Deci nu merge nici asa nici as, nici dezinstalata/reinstalata, nici pe mobil, nici pe laptop! |
#31
Posted 10 January 2021 - 21:19
Uite cum arata pe android, merge tot la ea:
Screenshot_20210110-211246.png 708.11K 6 downloads Bineinteles ca si pagina web merge foarte bine la randul ei: https://myelectrica....agina=dashboard Edited by modoran, 10 January 2021 - 21:21. |
#32
Posted 11 January 2021 - 06:51
Acum aplicatia functioneaza normal pe PC.
Probabil ca a fost o sesiune de mentenanta. |
#33
Posted 11 January 2021 - 08:07
Da. Si pe Android.
Doar ca spre deosebire de alte luni, cand deja si achitasem factura, acum nu se afiseaza factura "noua". Probabil problemele sunt conectate si cu preturile ce se vor ajusta si cu multi care-si fac contracte noi, poate la alti furnizoti/distribuitori/ridicatori/coboratori/verzi si sa nu uitam cititorii. Ca si cei care citesc contoarele sunt reprezentantii unei firme distincte. De! Toti trebuie sa traim... Edited by MiaJiro, 11 January 2021 - 08:08. |
|
#34
Posted 11 January 2021 - 17:51
Azi a mers si la mine.
Deci a fost "de la ei" si acum s-a rezolvat! Edited by Malus_Dacus, 11 January 2021 - 17:51. |
#35
Posted 11 January 2021 - 18:07
Da! Dar factura tot nu este afisata.
Mai jos, vedeti ce am platit pentru tatal meu, client Electrica. Remarcati lunile MAI si NOIEMBRIE. Atunci, am platit mai mult, deoarece s-a citi indexul de catre un angajat al unei firme colaboratoare, cand a vrut muschii lui. In rest, citirile sunt facute de noi, in chiar aceiasi zi a lunii iar factura reflecta chiar consumul. In lunile cand citesc ei, facturile nu mai reflecta consumul, si in luna urmatoare factura este mai mica. Dar, mentionez ca de la sfarsitul verii am instalat un AC in camera tatalui meu care de atunci functioneaza nonstop (pe minim, economie energie, silentios dar totusi setat pe cald, pe 23oC). Deci, si consumul a crescut corespunzator, mai ales in ultimele doua luni. Deci, doar cand citeau ei plateam factura cel tarziu pe 12 sau 13 ale lunii. Acum, suntem in 11 si factura nu este afisata. Dar nu este nici perioada de citire a firmelor colaboratoare. Sau este... Edited by MiaJiro, 11 January 2021 - 18:09. |
#36
Posted 12 January 2021 - 16:26
Văd că merge acum aplicația dar surpriza,nu mai afișează istoric index.Am nevoie de el ptr.ca în noua factura am alt index față de care l-am transmis(bineînțeles mult mai mare).M-au băgat la estimare.A mai întâlnit cineva problema asta?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users