Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Problema ecran J5 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
reventon

reventon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 19.12.2008
Salut,

Am un Samsung Galaxy J5 2017 de vreo 4 luni (il am de nou) si de cand l-am pus in suportul auto de telefon am observat ca ecranul nu inregistreaza nicio atingere daca nu am telefonul in mana.

Am incercat sa-l folosesc si pus pe masa si tot la fel, ecranul nu inregistreaza nimic. Cum pun chiar si varful unui deget pe spatele telefonului, totul e ok.

Am incercat sa-i dau restart, sa-l curat foarte bine, nimic.

https://drive.google...ew?usp=drivesdk

Ce ar putea sa fie?

#2
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Garantie

#3
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,392
  • Înscris: 25.10.2008
suportul e magnetic cumva? daca il pui pe masa si incerci sa interactionezi cu telefonul, raspunde?

#4
reventon

reventon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 19.12.2008
Nu e magnetic si nici pe masa nu functioneaza.

Am incercat si cu husa de silicon si face la fel. Cum pun degetul pe husa ecranul inregistreaza atingerile.

#5
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Garantie ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate