Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema ecran J5 2017
Last Updated: Mar 27 2020 18:04, Started by
reventon
, Mar 27 2020 13:59
·
0
#1
Posted 27 March 2020 - 13:59
Salut,
Am un Samsung Galaxy J5 2017 de vreo 4 luni (il am de nou) si de cand l-am pus in suportul auto de telefon am observat ca ecranul nu inregistreaza nicio atingere daca nu am telefonul in mana. Am incercat sa-l folosesc si pus pe masa si tot la fel, ecranul nu inregistreaza nimic. Cum pun chiar si varful unui deget pe spatele telefonului, totul e ok. Am incercat sa-i dau restart, sa-l curat foarte bine, nimic. https://drive.google...ew?usp=drivesdk Ce ar putea sa fie? |
#3
Posted 27 March 2020 - 15:21
suportul e magnetic cumva? daca il pui pe masa si incerci sa interactionezi cu telefonul, raspunde?
|
#4
Posted 27 March 2020 - 15:38
Nu e magnetic si nici pe masa nu functioneaza.
Am incercat si cu husa de silicon si face la fel. Cum pun degetul pe husa ecranul inregistreaza atingerile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users