AVAST antivirus plată abonament fără acordul meu !
#55
Posted 11 March 2020 - 13:17
waterman, on 11 martie 2020 - 13:02, said: Tocmai asta e că te Ăźntreabă. Bine, unii vreți să vină un nene la ușă să vă deseneze tot. Deh viața e greu chiar dacă e frumos. Te întreabă parsiveste, ascuns printre nu stiu cate pagini de contract. Si de fapt nici nu te întreabă, te anunță că trebuie să te dezabonezi inainte de finalul trialului altfel îți vor debita direct contul de pe card. Poate tie astea ți se par practici comerciale corecte, mie nu. N am nevoie de tine si desenele tale, am nevoie de un contract clar si cinstit, nu de unul care mizează pe nelijenta clientului pitind lucruri importante intre 10 pagini de banalități. Ați prins o șmecherie si acum îi faceți proști pe cei care n au prins o încă. La următoarea o s o furați si voi si o să va jeliți pe forum. Dar in cazul vostru, foarte bine vă va face, pt că voi acum îi încurajați in loc să i condamnați. Edited by CovertTwo, 11 March 2020 - 13:18. |
#56
Posted 11 March 2020 - 13:27
Frățicăle dacă nu știi să citești un contract asta e.
N-a făcut nimeni prost pe nimeni, numai că nu e de fapt nici o problemă. Banii se vor recupera, iar pe viitor olecuță mai multă atenție. Avastul e moka, dacă nu bagi reclamele ălea în seamă nu te pune nimeni să plătești. Edited by waterman, 11 March 2020 - 13:38. |
#57
Posted 11 March 2020 - 13:44
Pe multe siteuri in momentul cand ai dat cardul pentru un trial "free" dar cu verificare, nu trebuie sa mai bifezi nimic, esti automat de acord cu debitarea automata si intrarea in abonament. Scrie pe undeva pe acolo ca vor debita si sa mergi la setari sa opresti.
Eu m-am invatat minte si intru in cont si sterg toate cardurile si platile recurente, de obicei te lasa sa iti termini perioada de trial. |
#58
Posted 11 March 2020 - 13:55
Buna ziua,
Suma respectiva se returneza in maxim 14 zile. O zi buna/Best regards, -- Claudiu CHIRITA | Avast Distributor â Romania, Hungary & Republic of Moldova | EASY MEDIA Tel: +40 XXX XXX XXX | xxxxxxx @ easymedia.ro | www.easymedia.ro Calea Plevnei 145B, Bl. 1, Parter, Ap. 104, Sector 6, Bucharest, 060012, Romania Am primit răspuns de la AVAST România că ĂŽmi voi primi banii ĂŽnapoi ! Nu-i dracul chiar atât de negru, dar pe viitor o să casc mai bine ochii și nu mai dau datele cardului pentru nimic ĂŽn lume, dacă nu sunt convins că voi cumpăra acel lucru !
Edited by eiffel, 11 March 2020 - 16:23.
|
#60
Posted 11 March 2020 - 14:24
Am patit si eu la fel cu Bitdefender Total security 5 licente.Dupa finalizare trial am cumparat licenta online cu discount mare. Dupa inca un an am mai prelungit-o cumparand o noua licenta cu discount mare .Iar in decembrie ,dupa inca un an am intarziat sa platesc o noua licenta si m-am trezit cu 225 de lei luati de pe card, prelungire abonament pe un an.Nici nu mai stiam ca aveam cardul de credit bagat. Am discutat telefonic cu un consultant de la ei si am primit o oferta in final pentru aceiasi suma dar pe o perioada de 2 ani si jumatate sau un an si returnare partiala. Am ramas cu prima varianta fiind mai ieftina.
|
#61
Posted 11 March 2020 - 15:10
dorin_2k, on 11 martie 2020 - 13:14, said:
Zvoneri și răspândaci. Deschide un topic nou cu exemplu clar de aplicație care îți incarca factura de telefon, fara sa ii dai tu accept. Aaaaa.... nu mai știi care e? Raspandac esti tu, care combati doar prin jigniri si fara argumente, doar un alt gica contra al acestui forum. Ia de cauta pe la retelele CPA(cost per action) ca Adludum, Ogads, Cpagrip si o sa gasesti acolo O TONA de aplicatii obscure de pe google playstore care se folosesc de retelele astea ca sa isi faca reclama pentru serviciile lor cu plati ascunse. p.s. ofertele cu inselatorie mobila se numesc Pin submits, ca sa nu iti prinzi urechile pe acolo. Viorelsolar, on 11 martie 2020 - 13:55, said:
că îmi voi primi banii înapoi ! Ti`am zis 100% ca`i primesti. Sunt foarte multi insa care nici nu stiu ca au fost debitati, aia sunt clientii lor preferati Edited by rid, 11 March 2020 - 15:06. |
#62
Posted 12 March 2020 - 08:00
@rid
Ți-am mai spus: ia-ți prepay daca nu înțelegi un text scris. Lasă tonele, pune link la o singură aplicație care îți incarca factura la telefon SINGURA. (aplicația). Fara sa dai tu accept. |
#63
Posted 13 March 2020 - 00:13
Am primit și răspunsul oficial de la Avast și îmi vor returna banii în cont în 7 zile, bine că n-am folosit codul de activare, că mă mânca în kur”, neștiind în acel moment că mi-au halit 300 lei din cont !
Bine că am controlat și de azi înainte nu mai dau contul bancar pentru nimic în lume, dacă nu sunt convins că vreau să cumpăr ceva, pentru că folosesc Paypal de vreo 12 ani și voi accepta de-acum încolo doar plata paypal sau alipay pe aliexpress unde am peste 200 de cumpărături fără nici o problemă să ajung să-mi fure cineva banii din cont fără să mă întrebe ! Hello, Thank you for contacting AVAST Software. We confirm that your recent order has been refunded by our distributor. You should now have your money back within 7 business days in the account you used for the initial purchase. Kind regards, The Avast Support Team Hello, Thank you for contacting AVAST Software. As per your request, please accept this email as confirmation of your refund being approved for processing. We have now notified our online shop of the refund and they will arrange this transaction and notify you in due course. Please note that the refund process can take up to a maximum of 7 business days. Kind regards, The Avast Support Team Edited by Viorelsolar, 13 March 2020 - 00:16. |
#66
Posted 16 April 2020 - 22:35
waterman, on 11 martie 2020 - 13:59, said:
Vezi că-s oameni ok ? Claudiu Chiriță e chiar un fost coleg de muncă, e născut în Craiova, acum e în București, e de ceva ani e la Avast, și eu interacționam cu el când luam mai multe licențe pentru muncă. Nu sunt "nascut" in Craiova, da nu-i bai In alta ordine de idei, la activarea perioadei de incercare a oricarei variante platite se solicita de catre Avast Software datele de card bancar, acest lucru reprezentand acordul explicit pentru debitarea costului abonamentului de pe card. Inainte de sfarsitul perioadei de trial este necesara dezactivarea abonamentului din contul Avast. Daca nu a fost dezactivat (chiar daca intre timp antivirusul a fost dezinstalat de pe device) se va debita automat cardul respectiv. Avast Software va returna suma respectiva prin trimiterea unei solicitari de la adresa de mai jos, recomandat in 30 de zile de la debitarea cardului: https://support.avas...s_refund?c=true Nu recomand blocarea cardului bancar, returnarea banilor se va face pe cardul de pe care s-a efectuat tranzactia initiala. Avast Free Antivirus este gratuit si reprezinta o solutie de protectie excelenta pentru utilizatorul de acasa. In plus recomand sa nu introduceti datele de card bancar pe nici o pagina web/aplicatie atata timp cat nu intelegeti 100% pentru ce vi se cer acele date! O zi buna/Best regards, -- Claudiu CHIRITA - Avast Distributor Romania, Hungary & Republic of Moldova | EASY MEDIA Edited by klaudiuc, 16 April 2020 - 22:36. |
#67
Posted 17 April 2020 - 08:28
#68
Posted 14 August 2020 - 16:49
Viorelsolar, on 11 martie 2020 - 10:48, said:
Mă trezesc astăzi că îmi dispar din cont 300 lei sau 59.99€ pentru abonament Avast antivirus pentru că am folosit o versiune trial de probă al acestui antivirus de rahat ! Mi-au cerut acum vreo 4 luni pe la începutul lui decembrie 2019 să le dau datele de cont bancar, altfel n-aș fi putut testa versiunea gratuită de probă, nu am realizat că ăștia îți iau banii din cont fără acordul tău după expirarea trialului de probă gratuit ! Zis și făcut, dar cum naiba escrocii ăștia să-mi fure efectiv banii de pe card fără acordul meu și în mod normal fiind foarte nervos că stau foarte prost cu finanțele, le-am trimis mail să-mi returneze banii înapoi că doar s-a întâmplat ieri pe 10 martie și nu am activat nici un cod sau licență și nici nu mă interesează să-l activez la banii ăștia, chipurile până în ianuarie 2021 ! Efectiv nu ai posibilitatea să le trimiți un E-mail cu descrierea problemei, ci doar un tabel standard care ți-l vâră sub nas în care bifezi Order ID, numele și selectezi problema, în cazul meu ”Refunds, cancellations, billing, payment, or license issues” și sper să-mi returneze banii înapoi americanii ăștia hoți ! Careva din voi ați mai pățit așa ceva ??? Viorelsolar, on 11 martie 2020 - 10:48, said:
Mă trezesc astăzi că îmi dispar din cont 300 lei sau 59.99€ pentru abonament AVAST antivirus pentru că am folosit o versiune trial de probă al acestui antivirus de rahat ! Mi-au cerut acum vreo 4 luni pe la începutul lui decembrie 2019 să le dau datele de cont bancar, altfel n-aș fi putut testa versiunea gratuită de probă, nu am realizat că ăștia îți iau banii din cont fără acordul tău după expirarea trialului de probă gratuit ! Zis și făcut, dar cum naiba escrocii ăștia să-mi fure efectiv banii de pe card fără acordul meu și în mod normal fiind foarte nervos că stau foarte prost cu finanțele, le-am trimis mail să-mi returneze banii înapoi că doar s-a întâmplat ieri pe 10 martie și nu am activat nici un cod sau licență și nici nu mă interesează să-l activez la banii ăștia, chipurile până în ianuarie 2021 ! Efectiv nu ai posibilitatea să le trimiți un E-mail cu descrierea problemei, ci doar un tabel standard care ți-l vâră sub nas în care bifezi Order ID, numele și selectezi problema, în cazul meu ”Refunds, cancellations, billing, payment, or license issues” și sper să-mi returneze banii înapoi americanii ăștia hoți ! Careva din voi ați mai pățit așa ceva ??? Salut! Azi 14-08-20202 am descoperit acelasi lucru...am intrat pe avast.com la sectiunea suport apoi clic pe Refund Request si am completat cererea...confirmarea a fost asta : Hello, Thank you for contacting AVAST Software. As per your request, please accept this email as confirmation of your refund being approved for processing. We have now notified our online shop of the refund and they will arrange this transaction and notify you in due course. Please note that the refund process can take up to a maximum of 7 business days. Kind regards, The Avast Support Team deci se poate,astept sa-mi vireze banii :-) |
#69
Posted 16 August 2020 - 09:11
ilioara2006, on 14 august 2020 - 16:49, said: Salut! Azi 14-08-20202 am descoperit acelasi lucru...am intrat pe Avast.com la sectiunea suport apoi clic pe Refund Request si am completat cererea...confirmarea a fost asta : Hello, Thank you for contacting AVAST Software. As per your request, please accept this email as confirmation of your refund being approved for processing. We have now notified our online shop of the refund and they will arrange this transaction and notify you in due course. Please note that the refund process can take up to a maximum of 7 business days. Kind regards, The Avast Support Team deci se poate,astept sa-mi vireze banii :-) Ieri 15-08-2020 mi-au virat banii :-) |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users