Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

AVAST antivirus plată abonament fără acordul meu !

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#1
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Mă trezesc astăzi că îmi dispar din cont 300 lei sau 59.99€ pentru abonament Avast antivirus pentru că am folosit o versiune trial de probă al acestui antivirus de rahat ! Mi-au cerut acum vreo 4 luni pe la începutul lui decembrie 2019 să le dau datele de cont bancar, altfel n-aș fi putut testa versiunea gratuită de probă, nu am realizat că ăștia îți iau banii din cont fără acordul tău după expirarea trialului de probă gratuit !

Zis și făcut, dar cum naiba escrocii ăștia să-mi fure efectiv banii de pe card fără acordul meu și în mod normal fiind foarte nervos că stau foarte prost cu finanțele, le-am trimis mail să-mi returneze banii înapoi că doar s-a întâmplat ieri pe 10 martie și nu am activat nici un cod sau licență și nici nu mă interesează să-l activez la banii ăștia, chipurile până în ianuarie 2021 ! Efectiv nu ai posibilitatea să le trimiți un E-mail cu descrierea problemei, ci doar un tabel standard care ți-l vâră sub nas în care bifezi Order ID, numele și selectezi problema, în cazul meu ”Refunds, cancellations, billing, payment, or license issues” și sper să-mi returneze banii înapoi americanii ăștia hoți ! Careva din voi ați mai pățit așa ceva ??? Posted Image

#2
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,882
  • Înscris: 22.04.2014
Plată recurentă ....
Ar trebui interzisă plata recurentă setată implicit, în orice contract, cu orice furnizor de servicii.

În majoritatea cazurilor, ți se oferă o opțiune bifată implicit de către ei când te înregistrezi la un serviciu. Și așa, lunar, îți papă din bani pentru că ai ales (sau ai omis să debifezi) opțiunea implicită.

Welcome to 2020...

Acuma nu mai ce să faci, dar în principiu ar fi bine să setezi limita 0 la plata online cu cardul. Dacă la fiecare plată online adaugi 30 de secunde pentru scoaterea limitei din Internet Banking ieși mai câștigat din toate punctele de vedere.

Edited by Rhesus, 11 March 2020 - 10:57.


#3
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,267
  • Înscris: 14.11.2006
In primul rand, nu este un antivirus de rahat.
In al doilea rand, daca stateai bine cu finantele nu mai faceai atata galagie.
In al treilea rand, abonamentul sigur este pe doi ani cel putin. Deci imparte si tu 300 la 24 de luni si iese fantastica suma de 12.5 lei pe luna.

Iti spun toate astea deoarece am fost in cazul tau si am acceptat (Avast Premium Security, 110 lei pe doi ani).

Edited by florinbad, 11 March 2020 - 10:55.


#4
mrfe

mrfe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,211
  • Înscris: 12.01.2004
Când te-ai înscris pentru trial era specificat acolo, că dacă nu dai cancel vor prelungi automat. Dar bănuiesc că nu ai citit terms and conditions și ai dat accept direct.
Cere să îți șteargă datele sau și mai bine schimbă cardul la bancă.
Pe viitor citește terms and conditions înainte de a accepta ceva.

#5
Augustus1978

Augustus1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 01.02.2019
Tu singur ai dat datele de taxare. Trebuia la sfarsitul perioadei de trial sa ii contactezi ca nu il vrei.
Este vina ta si numai a ta. Dupa expirarea perioadei trebuia sa ceri iesirea ta din abonament. La inscriere era clar, ai X luni gratuit dupa care platesti. De-asemenea zic ca poti sa te retragi cand vrei. De ce nu ai facut-o?

#6
rid

rid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,785
  • Înscris: 23.02.2006
Da, asa functioneaza cam toate hotiile astea care iti cer date financiare ca sa le accesezi produsele "gratuit". Sigur scria pe acolo pe undeva ca se va continua abonamentul dupa perioada de incercare daca nu inchizi tu inainte de termen.
Se va rezolva, continua sa`i contactezi ca`ti vor debloca banii fara doar si poate si fara alte intrebari.

#7
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,267
  • Înscris: 14.11.2006

 Rhesus, on 11 martie 2020 - 10:52, said:

Plată recurentă ....
Ar trebui interzisă plata recurentă setată implicit, în orice contract, cu orice furnizor de servicii.

În majoritatea cazurilor, ți se oferă o opțiune bifată implicit de către ei când te înregistrezi la un serviciu. Și așa, lunar, îți papă din bani pentru că ai ales (sau ai omis să debifezi) opțiunea implicită.

Welcome to 2020...
In mod normal ar fi trebuit sa-l anunte ca incepand de maine i se vor opri banii din cont si sa-l intrebe daca vor incepe procesarea sau nu, dandu-i posibilitatea sa accepte sau nu. Nicio firma nu face asa ceva (sa astepte acceptul sau refuzul tau).

#8
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,882
  • Înscris: 22.04.2014
Ca să înțeleagă și inițiatorul: nu a fost furat. Practicile permit plățile recurente fără un accept explicit. Acceptul este implicit, când ți-ai făcut contul (termeni și condiții), accept care oricând poate fi anulat, manual de către tine.

Faptul că nu e etic (sau că nu ar fi normal) să pui o astfel de opțiune în mod implicit e o altă poveste... Se practică.... literalmente peste tot....

Limita 0 la plata online și ai rezolvat problema. O scoți doar când ai nevoie.

Edited by Rhesus, 11 March 2020 - 11:02.


#9
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,404
  • Înscris: 15.11.2005
Folosesc doar cu ce vine win instalat si nu am avut niciodata nicio problema. Cand aveam antivirus, mama, mama aduna tot de pe net ca sa iti arate tie utilizator nepriceput, de cate probleme ai fost salvat... alta metoda de marketing, deh, vremuri moderne,

Edited by Mondeo, 11 March 2020 - 11:00.


#10
sergiuop

sergiuop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 984
  • Înscris: 18.06.2009

 florinbad, on 11 martie 2020 - 10:54, said:

In al doilea rand, daca stateai bine cu finantele nu mai faceai atata galagie.
Adica arde-l pe sarac..... care e ideea ta? Ce conteaza cat de bine sau de rau stau eu cu finantele, ideea este ca e furt mascat.
E adevarat ca trebuie citit cu foarte mare atentie ce scrie acolo cand pui o bifa, dar sa fim seriosi ca din ce in ce mai des intalnim contracte si conditii cu clauze scrise mic pe langa pagini intregi de text fara importanta.

#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,261
  • Înscris: 01.12.2001
Asa-i ca ai dat Next, Yes, Ok, fara sa citesti TC?
Asta e.
Mergi si apasa "unsubscribe"

#12
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Pentru o solicitare de genul acesta am renunțat la Avast.  

Este noua modă în vânzarea de software.   Văd că toți încearcă schema asta,  e o escrocherie în masă, bazată pe gândirea că oamenii sunt comozi și nu verifică,  sau că iau niște bani acum și clientul nu mai are ce să facă.

Ca principiu,  oricine îți cere datele cardului o face pentru a-l debita la un moment dat.   Dând datele îi lași accesul liber către cont și se pot lua bani fără să îți dai seama.   Te păcălesc.   Maschează un banal update sub forma unei oferte de testare.  Dacă nu anulezi tu înainte de termen,  ei consideră (și ai dat yes) că ești de acord să-ți debiteze cardul.

Mie de aceea nu-mi place ideea să dau datele cardului.   Sunt pățit nasol de tot.   În 2013 mi-au fost trași de pe card aproximativ 6800 lei.   A fost spartă baza de date a unui mare producător de software din Canada și cum eu cumpărasem ceva de la ei,  datele mele erau acolo.   Mi-au golit contul aferent  cumpărând certificate de cadou,  cu valoare mică,  sub cea care cere pin-ul.
A trebuit să mă duc pe la DIICOT,  să dau declarații,  să demonstrez că-i cardul la mine și nu am fost prin Canada   etc   etc.    Am primit banii înapoi după o jumătate de an.

Așadar,   ca linie de protecție există două variante:

1.  Dați peste bot oricui vă cere datele cardului sub vreun pretext oarecare,  îi dezinstalați IMEDIAT orice software ”gratuit” și-l trimiteți în mă-sa forever.
2.  Dați datele unui card pe care aveți doar 15-20 lei în cont și pe care îl alimentați punctual,  doar atunci când faceți vreo plată.

#13
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Băi fraților sunt român, nu englez să știu ce dracu scriu ăia pe-acolo, normal era să mă întrebe încă odată dacă vreau sau nu abonamentul rahatul ăsta de antivirus și normal că dădeam cancel ! Și antivirusul este valabil un an până pe 5 martie 2021, nu doi cum scrie unu pe-aici ! Eu sper să-mi primesc banii înapoi atâta timp cât n-am activat codul de activare !

#14
bobo323

bobo323

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,681
  • Înscris: 12.06.2015
Incearca sa vorbesti cu banca. Le spui ca e tranzactie neautorizata si te rezolva ei

#15
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,882
  • Înscris: 22.04.2014

 florinbad, on 11 martie 2020 - 10:58, said:

In mod normal ar fi trebuit sa-l anunte ca incepand de maine i se vor opri banii din cont si sa-l intrebe daca vor incepe procesarea sau nu, dandu-i posibilitatea sa accepte sau nu. Nicio firma nu face asa ceva (sa astepte acceptul sau refuzul tau).

Repet, in mod normal, legislația ar trebui să protejeze clienții (poate mai puțini instruiți în ale online-ului) și să nu permită oprirea automată a banilor, fără un accept explicit. Adică să meargă în Setări - Plăți - și să-l intrebe de 3 ori dacă într-adevăr vrea lunar să-i pape banii.

De ce să fiu ,,subscribed” implicit și nu ,,unsubscribed” ? Mai ales când vorbim de un produs de probă?

Edited by Rhesus, 11 March 2020 - 11:09.


#16
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
P.S.
Nu dați datele cardului pe care țineți banii NICIODATĂ.

Mai ales atunci când există șansa de a fi debitat din exteriorul țării.    Există șansa de a vă bloca bani în plus față de cât ar fi normal.   Sub pretextul că așa se asigură ei că nu au probleme la schimbul valutar.   Pentru 60USD îți blochează 100USD scurt și n-ai ce să faci,  luna viitoare îți deblochează.

Eu pățesc chestia asta în mod frecvent,  pentru că le dau card cu fonduri insuficiente și primesc mail cu miorlăieli.   Dacă aș avea bani pe cardul respectiv s-ar pișa pe mine.  
De la rezervări hotel până la diverse alte chestii.    Atenție,  nu mă refer la cumpărături,  ci la chestii din astea,  tip  ”faceți plata la recepție,  nu debităm cardul”.   Doar ”îl verificăm” și blocăm banii + 40% în plus.

#17
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

 bobo323, on 11 martie 2020 - 11:04, said:

Incearca sa vorbesti cu banca. Le spui ca e tranzactie neautorizata si te rezolva ei

Mă duc acu” la bancă, dar mare minune să rezolv ceva ! Posted Image

#18
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,261
  • Înscris: 01.12.2001

 Viorelsolar, on 11 martie 2020 - 11:04, said:

Băi fraților sunt român, nu englez să știu ce dracu scriu ăia pe-acolo, normal era să mă întrebe încă odată dacă vreau sau nu abonamentul rahatul ăsta de antivirus și normal că dădeam cancel !
De ce ti-ai instalat pe engleza si nu pe limba romana? Asa intelegeai ce scrie.
TU ai dat yes, next, ok.
Scrie clar ca daca vrei dezabonare trebuie sa o faci TU din contul tau.
Ca la Netflix.
La fel si la Office 365
Un an e moka. Primesti mail cu 3 zile inainte de debitarea din cont.
De ce nu iti citesti mailurile?

Tranzactia a fost autorizata de EL. Banca nu mai poate face nimic.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate