Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bomba bombelor! Cei 3 foș...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 

Oamenii din POP-uri si call-center

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,563
  • Înscris: 20.08.2014
Oamenii cu care interactionam atunci cand semnam sau prelungim un contract, cand returnam echipamente sau avem vreo defectiune tehnica sau vreo nelamurire. Ce parere aveti despre ei, in general? In majoritate, pentru mine au fost ok, intelegatori oamenii, daca au putut m-au ajutat, nu pot sa zic ca au fortat nota gen sa-mi bage anumite servicii pe gat, DACA m-am dus la ei cu temele facute dinainte, sa stiu ce doresc. Voi ce parere aveti despre ei, v-ati lovit si de obtuzi, ati avut si experiente neplacute? Singurul lucru care ma enerveaza la call-center e timpul de asteptare lung.

#2
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019
Is oameni si ei cu bune si cu rele .

#3
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,474
  • Înscris: 15.06.2004
Sa vezi ce experiente placute ai cand te suna, le zici ca nu vrei sa schimbi contractul si te trezesti peste o luna cu alt contract incarcat cu tot felul de chestii...

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cam, ce legatura e intre curiozitatea asta a ta si audiovizualul? Posted Image
Oricum ai generalizat cam mult treaba, nu poti pune in aceeasi oala angajatii de la toti furnizorii de servicii fie ei in punctele de lucru sau call center, fiecare furnizor impune alte reguli pe care trebuie sa le respecte angajatii in timpul preluarii unui tichet de exemplu, difera timpii de asteptare, difera numarul de oameni care se ocupa de un N nr de clienti/zona, etc.
Deeeeeeci. Ce?

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
Cum de ai ales aceasta arie sa intrebi?
Totusi iti raspund: sunt oameni la serviciu. Punct.

#6
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015

View Posteiffel, on 10 martie 2020 - 13:32, said:

Sa vezi ce experiente placute ai cand te suna, le zici ca nu vrei sa schimbi contractul si te trezesti peste o luna cu alt contract incarcat cu tot felul de chestii...

Păi cado'. Nu ți s-a întâmplat să-ți spună unul "să mă suni să-ți dau un kil de carne de porc de Crăciun", iar când suni, îți aduce jumătate de porc? Pe același principiu, zici "mulțumesc" și aia e.

#7
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View Posttoto_riina, on 10 martie 2020 - 13:27, said:

Oamenii cu care interactionam atunci cand semnam sau prelungim un contract, cand returnam echipamente sau avem vreo defectiune tehnica sau vreo nelamurire. Ce parere aveti despre ei, in general? In majoritate, pentru mine au fost ok, intelegatori oamenii, daca au putut m-au ajutat, nu pot sa zic ca au fortat nota gen sa-mi bage anumite servicii pe gat, DACA m-am dus la ei cu temele facute dinainte, sa stiu ce doresc. Voi ce parere aveti despre ei, v-ati lovit si de obtuzi, ati avut si experiente neplacute? Singurul lucru care ma enerveaza la call-center e timpul de asteptare lung.

Ce nelamuriri ai? Sunt lucruri normale in orice call-center in direct contact cu vreun client, sa il trateze frumos, sa ii explice cat mai bine, sa ii asculte doleantele etc
E ca orice meserie, si asta e cerinta postului.

#8
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,392
  • Înscris: 24.02.2017

View Posttoto_riina, on 10 martie 2020 - 13:27, said:

Oamenii cu care interactionam atunci cand semnam sau prelungim un contract, ..........


Oamenii sunt cum sunt. Te mai intelegi cu ei.  Femeile sunt problema. Astea sunt niste enigme in sine, fara posibilitate de rezolvare :)

#9
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,861
  • Înscris: 28.11.2006
Pana acum am interactionat cu cei de la T si Orange. In general au fost OKO, mai putin o tipa de la T care incepuse sa tipe la mine ca nu stiu ce operatie n-am facut cum a zis ea (era o problema cu smart cardul, sau ceva). Dar pana la urma a fost OK.

Acum, ca proaspat client Digi pe partea fixa, inca n-am avut onoarea sa interactionez cu ei, decat cu cel care mi-a facut abonamentul si cu baietii care mi-au tras cablul, si au fost OK. Am auzit insa chestii nasoale despre aia din call center, dar nu pot sa ma pronunt. Va trebui totusi sa-i sun, sa-mi portez numarul de fix de la T (da, inca il pastrez pentru parinti), dar acum am multe belele pe cap.

#10
Adytuny

Adytuny

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 21.10.2017
Nu e chiar așa rău la digi. Eu când am avut probleme cu routerul am sunat și problema a fost rezolvată prin telefon urmând pașii indicați de operator. Problema este că durează până îi prinzi la telefon.La fel este la toți. Pt alte probleme poți să trimiți mailuri pe pagina digi ro, contact, etc, spui ce problemă ai și te sună de obicei pe nr. pe care ai fost contactat când au venit să te instaleze pt ca acesta rămâne în baza de data la codul corespunzător de client.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate