Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
#14762
Posted 24 September 2022 - 22:55
pexic, on 24 septembrie 2022 - 19:11, said:
din canistra n-ai pus niciodata bosule ? In canistra nu a ajuns tot din "statiile de carburant" bo$$ule? Sau ai fantana in spatele casei de unde mai scoti cate o galeata de petrol pe care il rafinezi in bucatarie. Eu de pilda azi, ca a fost soare, am bagat juma de rezervor (32kwh) la Kona din fotovoltaice...spor la canistre.... Edited by raven75, 24 September 2022 - 22:56. |
#14763
Posted 25 September 2022 - 12:27
#14764
Posted 25 September 2022 - 21:11
fymays, on 21 septembrie 2022 - 22:45, said:
Va salut! Am Dacia Spring din oct. 2021 si am ajuns la 14000km cu 2 probleme la instalatia de AC: 1. Cand trec AC pe treapta 3 sau 4 de ventilatie zboara pe gurile de ventilatie tot felul de resturi (frunze , insecte, praf etc). Eu ma gandesc ca nu am filtru de polen, in acest moment pe gurile de ventilatie stanga dreapta sunt resturi de frunze. 2. Cand folosesc AC ul cel putin 20 de minute pe partea pasagerului , jos , curge/picura apa destul de consistent. Am pipait sa vad de unde curge Si pe langa gura de ventilatie de jos este o carcasa de plastic pe care se produce condens puternic. Aceasta problema a aparut in ultimii 2000km. Aveti vreo idee de rezolvare sau daca intampinati aceste probleme. Multumesc Sunt florile cu care te intampina Dacia cand cumperi o masina. Pe vremuri dadeau o sticla de vin. Am primit si eu mizeriile astea, desi nu am mai luat masina. |
#14765
Posted 26 September 2022 - 07:19
whiteproud, on 24 septembrie 2022 - 09:47, said: si eu ma intreb daca mai e rentabila o masina electrica. la 15 kw pe 100 km si la 2 lei kw ajungi la un cost de 30 lei pe 100 km, cam 4 litri de benzina. iar cu o hibrida gen yaris tot pe acolo ajungi si nu mai ai grija incarcarii |
#14766
Posted 26 September 2022 - 10:09
Nu-i "plângeți" voi pe ăia cu electrice că au alte viziuni și oricum se descurcă mai bine ca voi.
|
#14767
Posted 26 September 2022 - 11:32
danX, on 23 septembrie 2022 - 14:45, said:
fiecare cu propria opinie. Pentru mine e un non started din cauza pozitiei. Piata e mare si are loc toata lumea. Din punctul meu de vedere, ideal ar fi un Ami cu motor si capabilitati de Spring, pana in 7-8k EUR. Clar dezavantaje sunt ,mai ales pe confort pt diverse talii datorita arhitecturii int relativ vechi (masina transformata din una vechiuta si facuta si pt piete emergente ,pe deasupra) Performantele dinamice sunt legate si de consum ;eu nu-i pricep pe cei care vor bombe (adica motoare maricele ,pt unele electrice + caroserie usoara).Chiar si cu Springul poti ajunge prea repede langa unii care nu-s prea ageri sau dotati (abilitati de soferie) si daca-i surprinzi te pot sifona ,fara sa ai vina (dar asta nu prea te incalzeste cand stai cu lunile,prin service). Daca ai baterie mare ,pt autonomie mare si demaraj mai puternic (adica un motor puternic dar care consuma mult) poti trece usor in alta gama de produs pt ca baterie mare =masina grea si de aici vrei ,nu vrei motor mai mare deci consum mare;echilibrul e greu de atins ! Sa nu mai zic ca automat baterie mare= sist incarcare performant adica SCUMP ! E drept ca si eu as fi vrut (dar nu stiu ce exista deja caci produs de conceput de la zero ,dedicat ,inseamna SCUMP !) o baterie mai spre 30 KW net si poate un motor mai spre 50 CP... Spring ramane ceva fara pretentii ,relativ bazic ,primul produs daca vreti (dupa cum claseaza unii produsele cele mai ieftine din raft) ,cu lipsurile lui.Pt mine daca se dovedeste fiabil (sau apar doar lucruri marunte) ma declar multumit ! Pana acum (4100 km) nu am avut pbl mari ;cel mai des un scartait usor pe stg (nu stiu ce e : chederul pe caros care "lucreaza" in mers ,plasticele de la bord precum grila difuzorului ?habar n-am) + nu se incuie uneori din telecomanda(fara eroare in bord sau alte cauze aparente ori indicii). Am obs si eu ca directia nu prea revine singura (adica volanul,pe directie dupa un viraj) dar pot spune ca am incercat mai demult sa-i cumpar sotiei ceva SH gen Spark si Peugeot 107 si pot spune ca D.Spring e clar peste ; am crezut ca mai degraba alea ar fi din gama de sus a carturilor decat in categoria auto (dupa cum "cobori" in masina,spatiul,pilotajul si suspensia/directia) ! Vedem ce va mai fi... |
#14768
Posted 26 September 2022 - 11:36
kiario, on 16 septembrie 2022 - 20:13, said:
Garantat că în maxim 30 minute de sezut pe bancheta o să simți că îți intră vertebra L5 în L4, că bucile curului îți amorțesc și că spatele îți este plin de transpirație grație vinilinului. |
#14769
Posted 26 September 2022 - 11:43
Nici eu nu am probleme de vizibilitate(tot 1.83m), dar tare as vrea sa stau mai jos in scaun(macar 3cm). S-ar rezolva doar cu modificarea suportilor de scaun, dar nu am timp de asa ceva (deocamdata)
Edited by 44_de_cai, 26 September 2022 - 11:44. |
#14770
Posted 26 September 2022 - 11:44
gmowner, on 23 septembrie 2022 - 19:11, said:
Cei care incarca masina acasa, cum va descurcati cu limita de 255 kwh pe luna? Cred ca trebuie ori panouri solare ori abonament la Hidroelecrica, nu? As vrea si panouri dar cred ca s-au scumpit,Statul e aproape ZERO cu pseudoprog lui "Casa verde fotovoltaice" ;sa nu mai zic ca lipsesc cica si contoarele alea biflux si nici distrib care le instaleaza nu-s prea "incurajati" (adica a se citi controlati/amendati de Stat) ca o fi in interes national sa avem energie verde (gratuita de la soare) in retea dar banuiesc ca nu le convin fluctuatiile ,de nu gasesc ei oameni/resurse ca sa raspunda in termeni rezonabili doritorilor (pt instalare zic,sa nu astepti luni de zile cand sunt cateva cereri /judet) ! Astia la AFM valiseaza dosare max cateva mii la 2,3 luni deci ar fi max cateva zeci de cereri/luna/judet si ei nu fac fata cand o instalare dureaza max 1 zi pt 2,3 pers;de zici ca au doar o echipa pt interventii (pene ) si alta pt instalari ! Marile societati de distrib din Romania... Ca si consum ,acu vara 10KWH/h si iarna nu depasesc 15 adica sub 12 Lei (echivalent a max 2L benzina ,pt o termica ,in oras ;NU CRED SA EXISTE CEVA SIMILAR ,cred ca nici la motociclete) E ok ,nu te ploua ,nu ingheti de frig in ea ca ai caldura instant ,nu pierzi timp cu preg ei (preconditionare) si nu te afuma... |
|
#14771
Posted 26 September 2022 - 20:24
underrated, on 26 septembrie 2022 - 07:19, said: Avand in vedere ca 90% din posesori si-au cumparat-o ca “merg gratis”, e drama. Si pretul curentului tot in sus o sa se duca. Edited by atanu, 26 September 2022 - 20:28. |
#14772
Posted 26 September 2022 - 21:03
chilly willy, on 21 februarie 2022 - 11:55, said:
eu zic ca te imbeti cu apa rece. Mai intai ca springul nu e chiar o masina, e un cotetz. Daca as lua o masina sa zicem cam la fel de mare un Opel corsa C cu motor de 1litru pe care as da cam 2000 E (si aia inca e mai buna) si ii pun GPL nu ar mai fi nicio economie. Consumul ar fi comparabil si am dat doar 2000pe masina care e si mai rezistenta la un eventual impact. Eu nu cred ca masina aia va fi doar 15k (te referi desigur cu bonusul generos de la stat de peste 11k adaugat). Cotetul s-a scumpit cu mai mult de 2k intr-un an. Pana in 2024 ar ajunge si springul 15k. Eu cred ca un pret realist va fi 20k plus rabla. Acum rabla nu e nici ea gratis exceptand cazul ca mai ai niste rable va trebui sa platesti pentru ele si se vor gasi tot mai greu la pret tot mai mare. parerea mea e ca springul nu va mai valora mare lucru dupa 3-4 ani cand iese din garantie. Deabia ati facut 2-4k km cu el si deja are tot felul de probleme. Dupa ce iese din garantie cred ca vor fi gramezi de probleme care trebuie reparate pe banii tai. Vehiculele termice nu se devalorizeaza la fel de mult. chilly willy, on 21 februarie 2022 - 11:55, said:
eu zic ca te imbeti cu apa rece. Mai intai ca springul nu e chiar o masina, e un cotetz. Daca as lua o masina sa zicem cam la fel de mare un opel corsa C cu motor de 1litru pe care as da cam 2000 E (si aia inca e mai buna) si ii pun GPL nu ar mai fi nicio economie. Consumul ar fi comparabil si am dat doar 2000pe masina care e si mai rezistenta la un eventual impact. Eu nu cred ca masina aia va fi doar 15k (te referi desigur cu bonusul generos de la stat de peste 11k adaugat). Cotetul s-a scumpit cu mai mult de 2k intr-un an. Pana in 2024 ar ajunge si springul 15k. Eu cred ca un pret realist va fi 20k plus rabla. Acum rabla nu e nici ea gratis exceptand cazul ca mai ai niste rable va trebui sa platesti pentru ele si se vor gasi tot mai greu la pret tot mai mare. parerea mea e ca springul nu va mai valora mare lucru dupa 3-4 ani cand iese din garantie. Deabia ati facut 2-4k km cu el si deja are tot felul de probleme. Dupa ce iese din garantie cred ca vor fi gramezi de probleme care trebuie reparate pe banii tai. Vehiculele termice nu se devalorizeaza la fel de mult. danX, on 23 septembrie 2022 - 14:45, said:
fiecare cu propria opinie. Pentru mine e un non started din cauza pozitiei. Piata e mare si are loc toata lumea. Din punctul meu de vedere, ideal ar fi un Ami cu motor si capabilitati de Spring, pana in 7-8k EUR. Cumva e chiar simpatica. Dar autonomia de 75 km e cam mica. CGDBZ, on 17 septembrie 2022 - 12:12, said:
Daca esti mai micut posibil sa nu ai probleme dar chiar si asa cu greu iti gasesti o pozitie optima datorita reglajelor scaun/volan de Dacia 1300. Eu am renuntat la ideea de a lua una, mai ales dupa ce a ajuns la 11000E. Are sigla Dacia dar este sub nivelul Dacia la orice capitol. Sa faci masina in 2022 cu centrarea rotilor in suruburi(prezoane) ca la Dacia 1300........macar Dacia 1300 avea conurile mai mari la jante si se centrau cat de cat daca nu aveau conurile uzate. Nu stiu ce se intampla dar au ajuns sa ne vanda toate rahaturile la preturi enorme iar noi ne ingramadim sa le cumparam. Am 1,83m. Am facut si cateva drumuri mai lungi, de exemplu Bucuresti - Alba Iulia. Nu am avut nici o problema cu spatele, sau cu pozitia la volan, sau cu faptul ca scaunele sunt acoperite cu piele sintetica, sau cu faptul ca tavanul e prea jos. Si am la bord peste 7000 km. Eu povestesc aici experienta mea, nu incerc nici sa conving si nici sa dau sfaturi. Am cu ce sa compar, masina mea pentru drumuri lungi este un Ford Kuga de 200cp, automat, full options. Edited by Bomby, 26 September 2022 - 21:04. |
#14773
Posted 26 September 2022 - 21:11
pexic, on 24 septembrie 2022 - 19:11, said:
din canistra n-ai pus niciodata bosule ? Panourile solare in schimb sunt accesibile pentru foarte multa lume. Bine, la un consum de 10 kwh/100 km, la pret de Hidroelectrica iesi cat un litru de benzina ... |
#14774
Posted 26 September 2022 - 21:13
kiario, on 16 septembrie 2022 - 07:58, said:
Conteaza procentul de defecte nu numarul lor. Masina mea face un an si funtioneaza perfect fara nicio problema, sa zic ca Spring este masina fara probleme / defectiuni ? Asa ca am putea sa ne apucam sa urlam p-aici ca Spring este o masina fara defecte, nu? Nu de alta dar sa echilibram un pic balanta. |
#14775
Posted 26 September 2022 - 21:56
Bomby, on 26 septembrie 2022 - 21:03, said: Rotile se centraza exclusiv pe conurile din jante. Pentru clarificare, daca iti cumperi jante din aliaj after market si gaura centrala are diametru mai mare decat inelul de centrare atunci ti se ofera niste inele compensatoare din plastic. Crezi ca greutatea masini se descarca prin acele inele catre inelul de centrare? De fapt denumire spune totul ... "inel de centrare" adica foloseste pentru centrare pana strangi piulitele sau bolturile, atat. Am 1,83m. Am facut si cateva drumuri mai lungi, de exemplu Bucuresti - Alba Iulia. Nu am avut nici o problema cu spatele, sau cu pozitia la volan, sau cu faptul ca scaunele sunt acoperite cu piele sintetica, sau cu faptul ca tavanul e prea jos. Si am la bord peste 7000 km. Eu am 1,86 si 120kg, pentru mine Spring-ul este mic, da mic tare. Nu-l luam pentru mine, ar fi mers mai mult sotia cu el, eu mai rar, si exclusiv de oras asa ca ocazional puteam merge si eu cu el ca nu intepeneam in cativa km. prin oras. Problema principala din cauza caruia nu am luat un Spring a fost pretul, la 11.000E cat as fi dat pe ea am considerat ca nu merita, era sa iau o Corsa 1.2 benzina pe stoc cu 12.000E dar m-a incurcat cineva cu rablele si intre timp m-am razgandit, nu mai cumpar nimic, trag de batranul 307 pana nu o sa ma mai lase sa circul cu el(din cauza ca este diesel E3 ca tehnic sta destul de bine). . |
|
#14776
Posted 27 September 2022 - 10:31
Am facut azi revizia la 1 an, 15465 Km la bord, cost revizie 113 lei la AutoMarcus fara schimbare de filtru aer. Completat pe garantie 50g de freon.
|
#14778
Posted 27 September 2022 - 10:46
Le-ai cerut tu sa iti verifice instalatia de freon ? De SoH au zis ceva ?
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users