Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: Apr 15 2024 15:35, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
138
#14563
Posted 03 August 2022 - 08:31
#14564
Posted 03 August 2022 - 08:33
aridan, on 02 august 2022 - 21:06, said:
Eu nu aș cumpăra-o nici dacă ar avea același preț. O avea motor mai puternic dar are autonomie mai mică, e mai urâtă și nu prea ai portbagaj. Springul, dacă mergi fără ECO, îl simți ca pe o mașină de 80CP și pentru o autonomie mai mare trebuie muuult mai mulți bani. Nici eu nu cred ca merita diferenta de pret fata de Spring. Primii care vor scoate o masina decenta ca spatiu (gen Sandero 2) si autonomie (200km iarna) la un pret de ~25k vor rupe toate vanzarile in Europa. Dar toate problemele globale curente imping acest vis tot mai departe in viitor. Iar cel mai favorabil loc de unde poate ea veni mai repede este tot China pentru ca ei produc cele mai multe baterii(mai ales alea mai ieftine LFP). Sa poti produce in Europa o masina electrica decenta la 25k... poate dupa 2025 sau dupa ce vom avea suficiente fabrici de baterii ieftine. |
#14565
Posted 03 August 2022 - 10:01
#14566
Posted 03 August 2022 - 10:30
Traditional, da. La spring in schimb vad ca pica destul de multe lucruri pe garantie, probabil si din cauza asta ii tot cresc pretul la 1-2 luni. S-ar putea sa ii coste mai mult decat anticipau.
|
#14567
Posted 03 August 2022 - 10:54
probabil că şi-au făcut un calcul : facem cu piese proaste că oricum pică în garanţie şi pînă atunci vindem o mulţime de maşini. cred că nu se aşteptau să fie într-atît de proaste... la mine a început sa apară sunetul acela de la trecerea din mers în gol/frînare la accelerare. şi n-am un stil de mers agresiv... asta la 2000 de km. tare am impresia că angrenajele din reductor ori diferenţial nu sunt tratate termic ca la carte, ori problema o fi prin planetare..încă nu cloncăne dar mă gîndesc oare ce ar putea să mai cauzeze acea mică întîrziere...
Cred că deja ar trebui să trimită la seviceuri piesele de schimb care s-a constatat că au probleme.. ca să nu se adune nr de maşini cu defecte şi să se aglomereze service-urile... aaa. şi să califice oamenii pt reparaţiile care sunt de efectuat. şi măcar filtrele de habitaclu să le aibe pe stoc pt că se apropie anul şi o seamă de maşini se vor prezenta pentru prima revizie... Edited by AydenCJ, 03 August 2022 - 10:57. |
#14568
Posted 03 August 2022 - 13:07
ro_explorer, on 03 august 2022 - 10:01, said:
Pentru ca modelul de business este sa te jupoaie post-vânzare, prin piese de schimb și mentenanță. Asta e modelul traditional și de aia își permit sa vândă cu 5% margine. daca ai avut o rabla care in 5 ani te-a costat 40% din pretul de achizitie sigur ca ai asemenea idei crete. |
#14569
Posted 03 August 2022 - 13:12
Eu zic sa studiezi un pic problema inainte de a o arunca la cos in stilul tau caracteristic. Ai sa vezi ca am dreptate.
|
#14570
Posted 07 August 2022 - 13:18
Salutare! Pana la urma, masinile care se livreaza in perioada asta vin cu alt sunet? Ca eu pana acum asa am observat. Era un spring la statie, abia luat si avea alt sunet. L-am intrebat pe om daca el singur a schimbat sunetul si el imi spune ca "Nici macar n-am observat ca are alt sunet".
|
#14571
Posted 07 August 2022 - 15:10
Freeps, on 07 august 2022 - 13:18, said:
Salutare! Pana la urma, masinile care se livreaza in perioada asta vin cu alt sunet? Ca eu pana acum asa am observat. Era un spring la statie, abia luat si avea alt sunet. L-am intrebat pe om daca el singur a schimbat sunetul si el imi spune ca "Nici macar n-am observat ca are alt sunet". |
#14572
Posted 07 August 2022 - 15:45
Voi suna la reprezentanta sa vad daca imi pot aplica ei modificarea. Am inteles ca daca ma joc eu cu OBD-ul pot ramane fara garantie.
Edited by Dany_Darke, 09 August 2022 - 12:22. |
|
#14573
Posted 07 August 2022 - 15:47
atw, on 07 august 2022 - 15:10, said:
Da, se pare ca de cateva luni vin cu un sunet usor schimbat, iar sunetul de marsarier e identic cu cel de mers inainte, si se comporta la fel, adica se aude doar in miscare, nu imediat cum ai bagat in marsarier. Eu am primit-o pe 24 iunie și la mersul înainte face un fel de vuiet de navă spatială la aterizare iar la mersul înapoi are un fluierat intermitent pe care il au vehiculele comerciale și industriale care merg cu spatele. Edited by Dany_Darke, 09 August 2022 - 12:22. |
#14575
Posted 08 August 2022 - 19:38
am fost şi eu curios cum se comportă noua versiune a aplicaţiei... eu am fonturile mici şi nu aveam probleme cu trunchierea cifrelor sau a textului... în versiunea nouă literele sunt şi mai mici dar cu toate astea cuvîntul "deconectat" e scris trunchiat cu litera t pe al doilea rînd... iar acum aplicaţia vrea drepturi de acces a făşierelor... cu care nu sunt de acord, oricum, am manualul sub formă de pdf deja salvat pe telefon..aşa că versiunea nouă a plecat urgent de pe telefonul meu fiind înlocuiită de versiunea anterioară (4.32)
|
#14576
Posted 09 August 2022 - 08:41
Observand ca modelele recent livrate vin cu acelasi sunet atat pentru mersul inapoi cat si inainte pana la 30 km/h, am solicitat si eu in reprezentanta modificarea sunetului(melodiei) de marsarier. Nu vor, mai mult decat atat, zice-se ca sunetul identic fata-spate este o "scapare" si ca vor fi rechemate in service toate cele fara de melodie pentru activarea sunetului tipic de mers inapoi. Bineinteles, cand vor sti cum se procedeaza.
Apropo de zgomotul dreapta fata, de rulmenti spate, de completare freon, sau orice de genul, trebuie deschisa fisa de incident sau cum s-o numi, la cererea clientului. Se intervine numai dupa ce vor primi aprobarea Imparatiei/ Conducerii. Iar la final, mari sanse sa spuna ca la livrare a avut freon maxim, ca s-a pierdut pe parcurs si ca trebuie sa tina masina sub observatie in service vreo 2-3 saptamani, cu aceleasi sanse mari sa fie clientul acuzat de utilizare defectuoasa si sa mai platesti si service-ul daca vrei masina inapoi. Zic sa ne rugam pentru buna functionare a utilajului, ca in reprezentanta-i jale. Deja vad ca incep sa vina cu poezia invatata, astfel incat sa te lipsesti de reclamatii. Edited by robertcb, 09 August 2022 - 08:43. |
#14577
Posted 09 August 2022 - 09:01
De scaparea cu sunetul identic fata-spate stiam, dar nu stiu daca e chiar un bug sau pur si simplu este activat acel parametru care face sunetul de R = D cum am facut eu.
Legat de completarea cu freon, am deschis si eu o programare online la un service care era cel mai apropiat(Renault). Aia m-au sunat sa-mi zica ca trebuie sun si sa merg la alt service in afara orasului(tot Renault). Nefiind sigur de relatia Renault/Dacia cand vine vorba de service pe garantie, am intrebat si agentul de la care am cumparat. Bine inteles el mi-a zis ca pot sa vin si la ei, sa sun in call centerul lor, etc. Nu vreau sa las masina mai mult de juma' de zi pentru niste freon si in nici un caz sa imi zica apoi ca trebuie sa platesc, dar si daca o fac pe banii mei in alta parte sa nu pierd garantie sistemului de racire. Voi cum ati face ? |
|
#14578
Posted 09 August 2022 - 09:54
Tocmai pentru a ne sfatui am relatat si eu aici cele discutate in reprezentanta. Sunt diplomati, nu te trimit din prima la plimbare, te trateaza cu un aparent respect, se fac ca-ti explica, insa clar ideea lor este sa pleci asa cum ai venit. Sa piarda doar ceva timp cu tine, in rest pierderi zero pentru ei.
I-am spus tipului ca problemele semnalate de mine sunt sustinute si de catre alti colegi pe forumul dedicat, mi-a replicat imediat ca nu ne putem lua dupa forumuri, ca acolo sunt multi "rautaciosi". Adevarat ca sunt si unii care vor doar sa-si creasca numarul de postari, dar mai suntem si oameni cu adevarat interesati sa discutam/ rezolvam unele aspecte. Probabil tot la VC trebuie sa semnalam, cu numar de inregistrare pe sesizare, altfel, in reprezentanta vor ridica din umeri "nestiutori": "N-am mai primit reclamatii, la dvs aud prima data de aceasta problema.." vrajeala de 2 lei. |
#14579
Posted 09 August 2022 - 10:34
Salutare.
Am facut si eu 10 000 km cu Springuletul si eram curios ca consum face in 12 luni. Din acasta cauza nu am rsetat consumul . Spre surprinderea mea acesta s-a resetat automat cand a facut 10 000 km. Consumul pe bord de la 1 nov - 5 aug = 11.7 Kw / 100 km (90 % din timp - modul ECO) S-a mai intamplat la cineva ??? |
#14580
Posted 09 August 2022 - 11:00
Asa fac toate modelele marcii.
Edited by robertcb, 09 August 2022 - 11:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users