Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: Mar 26 2024 09:18, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
138
#14545
Posted 02 August 2022 - 11:20
Totusi "Nu-mi place verdele" e departe de "ti-ai mutilat rau de tot masina si cireasa de pe tort, verdele ala" nu crezi ?
La interior am mazgalit putin aeratorul din stanga cand l-am vopsit pentru ca nu am fost atent, dar voi corecta Si cred ca voi mai face o "mutilare": voi acoperi cromul din bot cu negru. Am vazut la cineva in trafic si arata foarte bine |
#14546
Posted 02 August 2022 - 11:47
Cati ani ai? Întreb de curiozitate. Mereu am apreciat persoanele inovative și care dau mai departe "know-how-ul", așadar, felicitări ptr asta. Dar, când vorbești de modificări estetice trebuie sa îți asumi ca nu toată lumea are aceleași gusturi ca tine.
Dacă are vreo importanta (nu are, dar dacă ar avea) verdele ala îmi displace profund și mie în contextul culorilor existente deja. Pur și simplu nu da bine in ochii mei. |
#14547
Posted 02 August 2022 - 12:02
Aproapre 36. Nu m-am asteptat niciodata ca toata lumea sa aiba acelasi gusturi, dar demontarea barelor si vopsirea catorva plastice nu cred ca se incadreaza la "mutilare". Mai devreme sau mai tarziu vom trece toti la numere verzi, iar combinatia verde-portocaliu nu imi convenea deloc asa ca mai bine sa fie doar verde
|
#14548
Posted 02 August 2022 - 15:07
Gusturile nu se discuta. Pentru mine schimbarea numerelor nu e o prioritate, poate doar dupa ce o sa am niste avantaje suplimentare. Pana atunci astea negre sunt mai ok estetic.
|
#14549
Posted 02 August 2022 - 18:42
Dupa scumpiri fara numar, vad ca Dacia spring a ajuns la 21800 euro (22.500 euro cu tot cu cablurile de incarcare), de la un pret initial de 18100.
A primit ceva dotari in plus? Cum se justifica aceasta scumpirea de 3700 euro in mai putin de un an? Pe langa asta, termenul de livrare a ajuns la 8 luni... Au mai adaugat si oglinzile portocalii ca optiune de 150 euro. S-a scumpit vopseaua? Edited by ghostdlr, 02 August 2022 - 18:48. |
#14550
Posted 02 August 2022 - 18:55
Noul logo a costat si el ceva bani (conceptie / punere in practica / etc).
|
#14551
Posted 02 August 2022 - 19:01
Spring e o copie fidela a lui KZE din 2019, deci un design vechi fata de cum se misca acum industria si deja e prea scumpa. Dar copia recenta a chinezilor arata mult mai fresh mai ales la interior. La anul o vor copia si francezii cu titlul de Spring facelift si sa vezi atunci inca o crestere de pret de 1-2 mii
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JlT-FsAZ6SI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14552
Posted 02 August 2022 - 19:09
Prezic ca pana la sfarsitul anului o sa ajunga la 23000 euro, ca sa ia toate subventiile posibile de la stat.
Daca la anul guvernul se hotaraste sa reduca tichetul rabla pentru masini electrice sa zicem la 7500 euro, o sa vedem iar Dacia spring la 18000 sau mai jos. Edited by ghostdlr, 02 August 2022 - 19:11. |
#14553
Posted 02 August 2022 - 19:12
De fapt s-a scumpit cu 4100 euro daca adaugi si diferentele la optionale +200 la incarcarea DC, +50 la cablul de incarcare casnic mode 2, +150 pachetul orange (cine il mai ia!!!). Fata de anul trecut cand era 18550 cu toate optionalele, acum e 22650 euro cu aceleasi optionale. Adica, anul trecut o luai cu 8000 euro cash, iar acum o vei lua cu minim 11325 euro.
Nu exista dotari in plus, iar pretul e asta intrucat masina se vinde, iar Dacia vrea sa fructifice la maxim cei 57000 lei acordati prin Rabla+. Va scumpi masina pana cand cei 57000 lei vor ajunge jumatate din pretul masinii, adica la vreo 22800 euro (calcule facute la 5 lei/euro) Dar, in ciuda cresterilor de preturi din toate domeniile, eu zic ca totusi pretul e nejustificat fata de ceea ce ofera. Repet, atata timp cat e coada la ea, prosti ar fi sa nu o scumpeasca. |
#14554
Posted 02 August 2022 - 19:15
Deci au scumpit-o deja cat trebuia, daca iei in calcul si dotarile optionale .
Edited by ghostdlr, 02 August 2022 - 19:16. |
|
#14556
Posted 02 August 2022 - 19:18
Care e urmatoarea masina electrica la pret, dupa spring?
|
#14557
Posted 02 August 2022 - 19:26
eUP de la 26341
Sub 30k nu cred ca mai gasesti altceva in RO Edited by 44_de_cai, 02 August 2022 - 19:26. |
#14558
Posted 02 August 2022 - 19:28
#14559
Posted 02 August 2022 - 19:33
Si prima scumpire de 1000 de euro mi s-a parut mare iar de atunci au continuat cu nesimtire.
Decat Dacia spring, mai bine iau o masina mai veche si investesc diferenta in crypto, acum cand e piata jos. Astept 2-3 ani si imi iau Tesla sau ce o sa mai apara intre timp. Edited by ghostdlr, 02 August 2022 - 19:37. |
|
#14560
Posted 02 August 2022 - 21:06
44_de_cai, on 02 august 2022 - 19:26, said:
eUP de la 26341 Sub 30k nu cred ca mai gasesti altceva in RO Eu nu aș cumpăra-o nici dacă ar avea același preț. O avea motor mai puternic dar are autonomie mai mică, e mai urâtă și nu prea ai portbagaj. Springul, dacă mergi fără ECO, îl simți ca pe o mașină de 80CP și pentru o autonomie mai mare trebuie muuult mai mulți bani. |
#14561
Posted 03 August 2022 - 00:20
ghostdlr, on 02 august 2022 - 18:42, said:
(...)Cum se justifica aceasta scumpirea de 3700 euro in mai putin de un an? Ti-ai raspuns singur: ghostdlr, on 02 august 2022 - 18:42, said:
Pe langa asta, termenul de livrare a ajuns la 8 luni... Cu toata hatereala fata de EV-uri in general si Spring in particular, exista clienti chiar si la un pret considerabil mai mare decat cel initial. Pentru ca e o masina care e foarte buna pentru multi oameni, de la romanul "de rand" care cauta ceva ieftin de intretinut si de rulat la corporatistul "eco" care vrea a doua masina sa poata sa spuna cat e de prietenos cu natura. Fix asa a fost si cu Loganul, ce drama era pe Softpedia in perioada aia, ca-i un lighean, ca-i o mizerie, ca uite ce rezultate dezastruoase are la testul elanului / NCAP. Meanwhile, Dacia a umplut Romania si Europa cu ele, fiind prea prosti sa-si dea seama ca-i o masina de rahat si prea ocupati, in general, sa intoarca banii cu lopata. Si nu mult a trecut pana cand masina de 5000eur a ajuns la 12 . |
#14562
Posted 03 August 2022 - 01:25
costini, on 03 august 2022 - 00:20, said:
Si nu mult a trecut pana cand masina de 5000eur a ajuns la 12 . Da, pentru ca loganul asta e fix ca primul Logan. Pe langa toate briz-briz-urile tehnologice, loganul nou e mai bine facut, din multe puncte de vedere. Recomand niste cautari pe youtube, ca sunt destui care au verificat diverse la ele. Stai linistit ca nu baga Renault 5000 eur in buzunar la fiecare Logan vandut. Marginile sunt tot mici, ca inainte, conteaza numarul de masini vandut. Din ce tin minte, majoritatea producatorilor auto au margini de sub 5%. Quote
The automaker increased its full-year margin forecast to more than 5 percent, up from a previous goal of 3 percent, as new models and better pricing improve profitability. It said operating margins in the first half were 4.7 percent, against 2.1 percent in the same period last year. Iar faptul ca se vinde asa bine, atat loganul cat si Sandero, Duster, spring, e strans legat de faptul ca sunt cam cele mai ieftine din clasa lor. Pentru ca pretul e, in general, cel mai important criteru de alegere a oricarui produs, chestie pe care ti-o poate confirma oricine lucreaza in retail. Hatereala se trage de la multe chestii, unora le e greata de Dacia, altora le e ciuda ca voiau sa cumpere dar au asteptat si acum e mai scumpa si dureaza si mai mult livrarea, etc.. Dar cu toate astea nu poti ignora nici multitudinea de probleme cu care s-au infruntat utilizatorii pana acum, pretul cel mai mic nu are cum sa vina fara compromisuri. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users