Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Power bank mobil pentru masinile electrice
Last Updated: Feb 29 2020 16:43, Started by
gabrolio
, Feb 28 2020 13:04
·
0
#19
Posted 28 February 2020 - 16:21
#20
Posted 28 February 2020 - 16:22
Toate metodele astea de a cara remorci, baterii in portbagaj, sau baterii modulare pe care sa le schimbi la benzinarii sunt carpeli...
O revolutie in domeniu ar fi dezvoltarea unor baterii mult mai perfomante cu capacitate dubla/tripla fata de ce exista in prezent la aceeasi dimensiune. Si cand o sa ai autonomie 1000km.., scapi si de mama range anxietatii. Mai devreme sau mai tarziu o sa ajungem si acolo, e o competitie destul de mare in dezvoltarea masinilor electrice si bateria e principala problema, pe care multi incearca sa o rezolve. |
#21
Posted 28 February 2020 - 16:27
cata, on 28 februarie 2020 - 13:11, said:
Solutia este veche, minim 3 ani, si nu avut succes. Acum doar reincalzesc ciorba? mai pune un 0 dupa 3 si chiar mai mult. in vremurile demult apuse cind BALKANCAR facea legea la transportul electric intrauzinal - acele electrocare si electrostivuitoare pe care le vedeau (cei care nu lucrau intr-o fabrica) in gari - existau "paleti" cu cite 6-8 acumulatori pe plumb, de la 120Ah in sus, care se schimbau precum acumulatorii de la leptoc |
#22
Posted 28 February 2020 - 17:14
cristiandrei, on 28 februarie 2020 - 14:54, said:
Nu prea inteleg, 300-400 de km autonomie nu ajunge? Ai luat un articolul vechi si ai incercat ceva... Problema la masinile electrice nu este autonomia. Ce spui tu inseamna un ciclu complet adica 100% pana la.0% , cine merge asa la limita cu masina? Nici cu ICE nu mergi asa la drum lung, nu cred ca prin concediu mergi pe drumuri nestiute pana ajungi pe rezerva, sau mai grav sa mergi pana spre 0 km autonomie. Nu cred Real te folosesti (pt siguranta) de un 60% din baterie, care inseamna fc de capacitate vreo 150 km. Solutia e jenanta |
#23
Posted 28 February 2020 - 17:31
myshyk, on 28 februarie 2020 - 15:54, said:
S-a mai spus si data trecuta, interpretarea acelei imagini este o minciuna sfruntata - "generatorul" e un acumulator Li-Ion. https://factcheck.af...ng-electric-car "Remorca" are sens, fix in contextul - real! - al imaginii respective: pentru incarcare de urgenta, cand ramai in pana. Nu ca range extender. La panouri solare lucreaza si Toyota, ziceau ca testeaza un model imbunatatit. |
#24
Posted 28 February 2020 - 18:06
Singura solutie viabilă ptr automobile electrice e standardizarea acumulatorilor si schimbarea in statii.
Dar cred că se realizează teleportarea până atunci.. |
#25
Posted 28 February 2020 - 18:14
Niciodata cu tehnologia actuala.
Doar in viitoru in care toata unitatea de alime tare va fi o celula gen usb stick ...zzzzzzz.... |
#26
Posted 28 February 2020 - 19:49
Avea Reno la ZOE parca si/sau la Fluence si a renuntat. Treaba cu swapul era parte din povestea inchirierii bateriei la care am inteles ca au renuntat.
Intr-un fel, daca e bateria ta nu prea merge cu schimbatul. Trebuie sa fie a lor. La modul real, daca trecem peste ideile crete ale unor asa zisti ecologisti, tot un range extender e cea mai buna solutie. Costul ar fi probabil echivalent cu cel al bateriilor pt o marire cu cel mult 100km a autonomiei. 150 km pe baterii plus range extenderul asta ar fi perfect si chiar vei putea folosi toata autonomia fara frica spre deosebire de electrica unde platesti pt autonomie dar nu o folosesti pe toata. Jumatate din costuri ar fi acoperite doar de chestia asta probabil. Edited by underb, 28 February 2020 - 19:50. |
#28
Posted 29 February 2020 - 00:19
|
#29
Posted 29 February 2020 - 01:11
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6RhtiPefVzM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Iti traduc? Subiectul a fost dezbătut, razdezbatut si îngropat. Concluzia: in afara de anumite situatii foarte improbabile masiba electrică estw mult mai curata decat una termica. A se scuti cu aburelile/minciunile doar pentru a cred "conversatie" |
#30
Posted 29 February 2020 - 08:27
L ai ingropat tu, poate. Daca ai fost tu convins de niște mincinoși, nu e valabil pt toată lumea.
Esti foarte convingător punând un clip de la ăia cei mai subiectivi de pe fața pământului. Nu ne tradu, lasă, nu te forța. |
#32
Posted 29 February 2020 - 09:58
Octavian___, on 28 februarie 2020 - 17:14, said:
Nu ai 3-400 km autonomie. Ce spui tu inseamna un ciclu complet adica 100% pana la.0% , cine merge asa la limita cu masina? Nici cu ICE nu mergi asa la drum lung, nu cred ca prin concediu mergi pe drumuri nestiute pana ajungi pe rezerva, sau mai grav sa mergi pana spre 0 km autonomie. Nu cred Real te folosesti (pt siguranta) de un 60% din baterie, care inseamna fc de capacitate vreo 150 km. Solutia e jenanta Am invatat sa nu mai privesc lucrurile doar din punctul meu de vedere. Vad oameni cu masini electrice cu autonomie de sub 200 si sunt OK cu asta, asa ca... Pentru mine 300-400 este suficient, real, ca este o automie reala, maxima ajung pe la 700. Nu vad de ce ai avea nevoie de remorcuta... Bateriile ce se pot instala in masina sunt suficente doar ca, cresc pretul! Insa remorcuta nu rezolva pretul ridicat, din contra, asadar asta a fost mai mult un excertiu de creatie. Vad totusi ca a devenit si un argument pentru cei ce nu au multe argumente impotriva masinilor electrice (de ajung sa se lege de astfel de bazaconii) |
#33
Posted 29 February 2020 - 10:23
myshyk, on 29 februarie 2020 - 00:19, said:
Ai intrebat ccum se produce curentul ala curat? In Germania 66% e produs in termocentrale. myshyk, on 29 februarie 2020 - 00:19, said:
Dar de confectionarea si reciclarea bateriilor, ce stii? Ca nici alea nu tin 100 de ani. Da cu google. Ai sa afli multe chestii. |
|
#34
Posted 29 February 2020 - 12:09
#35
Posted 29 February 2020 - 12:17
Paz, on 29 februarie 2020 - 12:09, said:
Copii africani care extrag tot felul de materiale din pamant ? Vom medea, eu unul nu imi fac griji. Paz, on 29 februarie 2020 - 12:09, said:
Sulful la ce se foloseste ? "Today, it's most common use is in the manufacture of sulfuric acid, which in turn goes into fertilizers, batteries and cleaners. It's also used to refine oil and in processing ores." https://www.livescie...939-sulfur.html Paz, on 29 februarie 2020 - 12:09, said:
Dar nu la toti. |
#36
Posted 29 February 2020 - 16:43
ro_explorer, on 29 februarie 2020 - 10:23, said: În Norvegia 99% e hidro.... deci compensează . Da cu google. Ai sa afli multe chestii. Si in acelasi timp https://ec.europa.eu...untries/norway/ Daca te fortezi putin poti vedea si ceva pozitiv in povestea asta, pe principiul noi doar exportam arme. Ce fac altii cu ele, e treaba lor. Doar ca nu prea. Petrolul ala si gazul sunt exportate pt pt a fi folosite si sustin asa zisa ecologie norvegiana. Si nu doar atat. Petrolul si gazele alea depasesc cu mult consumul energetic intern pe care l-au "inverzit". Misto sa dai lectii altora din postura asta. Nu tu, ei La mine pe strada le zice curve. As vrea sa vad si eu tara aia cu rezerve insemnate de petrol si gaze care nu le exploateaza de dragul ecologiei. Ar fi intr-adevar ceva pe bune. Sau macar sa exploateze exact cat consuma si tot ar fi ceva. Aici cred ca stam mai bine decat ei Vb de balanta dintre echivalentul enegetic al comb fosil extras din pamant si necesarul energetic national, indiferent de cum il acoperi pe asta din urma. Chestia asta ofera o perspectiva putin diferita asupra lucrurilor si mai relevanta la nivel global. Multe tari "verzi" sunt de fapt o sursa importanta a poluarii globale. Edited by underb, 29 February 2020 - 16:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users