Modificare abonament Telekom acceptata de o persoana in varsta
Last Updated: Mar 06 2020 12:36, Started by
dacis2
, Feb 27 2020 08:21
·
0

#37
Posted 27 February 2020 - 10:37

tu trebuia să le spui că n-au vorbit cu mama ta la telefon și persoana cu care au vorbit nu poate lua decizii privind abonamentul
|
#38
Posted 27 February 2020 - 10:37

Moralitatea si comertul nu au nimic de a face.
Sunt sigura ca apare situatia asta la toti operatorii. |
#39
Posted 27 February 2020 - 10:38

#40
Posted 27 February 2020 - 10:55

de asta exista si un termen de reziliere in cazul asta se pune problema de moralitate si nu de ilegalitate nu vreau sa acuz deloc, DAR multi cand aud cuvantul gratis,nu mai aud si restul,stau focusati acolo au meteahna cu telefonu fix,era greu sa bagi asa ceva in casa si acum nu pot renunta la acel gunoi si papator de bani Nu. Nu există moralitate când vine vorba de acte. Există legalitate doar. Tocmai din acest motiv, repet, consimțământul verbal ar trebui scos în afara legii. Cât timp este legal, orice entitate poate face ce vrea. La o adică, modifică cioturi de conversații (ale persoanei in cauză) astfel încât să aibă o dovadă. O semnătură (fie olograf, fie digital) rezolvă problema. Telekom și orice altă entitate juridică doar profită de o lacună/eroare legislativă. (+ naivitatea oamenilor, la pachet). Și incă ceva, foarte important: In mod normal, etic, ar fi ca la finalul unei perioade contractuale aceasta să nu se prelungească automat (fie și prin așa zis-ul consimțământ verbal). Au trecut 2 ani? Dacă nu-ți miști fundul până la agenție/operator/sau online - să rezolvi problema: fie prelungești, fie migrezi, fie alegi altă opțiune, reziliere scriere pe tine. De ce nu poate fi rezilierea calea implicită după expirarea unei perioade contractuale? (bineînțeles, obligată prin lege). Edited by Rhesus, 27 February 2020 - 11:01. |
#41
Posted 27 February 2020 - 11:07

tu trebuia să le spui că n-au vorbit cu mama ta la telefon și persoana cu care au vorbit nu poate lua decizii privind abonamentul Ceea ce ma ingrijoreaza este ca am sunat-o acum cateva minute pe mama mea si nu mai tine minte daca a sunat-o cineva de la Telekom in ultima luna ori nu. Insa tine minte ca a sunat cineva la un moment dat care a intrebat-o daca vrea sa renunte la telefonul fix si a zis ca nu. De asta am sa imi fac timp si am sa ajung la parintii mei sa imi faca o procura ca sa pot obtine inregistrarile convorbirilor telefonice cu Call Centerul Telekom. Promit ca daca este evident din acestea ca am dreptate si nu este nici o lege care sa interzica aceasta, le urc pe SP. Edited by dacis2, 27 February 2020 - 11:11. |
#42
Posted 27 February 2020 - 11:16

Tocmai din acest motiv, repet, consimțământul verbal ar trebui scos în afara legii. In anumite situatii, da. In alte situatii, cand este vorba despre o persoana perfect capabila sa ia decizii nu vad o problema. Dupa aceea plang oamenii ca s-a pierdut contractul pe la posta, ca nu au timp sa ajunga sa il semneze fizic si tot asa. Nu e alb si negru. |
#43
Posted 27 February 2020 - 11:21

Opinia mea este ca pe formularul contractui initial ar trebui sa existe macar o bifa ori o clauza prin care clientului sa i se solicite acordul ca actele aditionale, prelungirile etc. la contractul initial sa poata fi incheiate si la distanta (telefonic ori online) ori nu.
Eu unul nu tin minte de cati ani nu am incheiat un contract cu un furnizor de utilitati in forma scrisa, la un ghiseu...
Sunt niste prevederi introduse recent ptr a evita titlurile de acest gen: https://forum.softpe.../#entry25004929 |
#44
Posted 27 February 2020 - 11:29

a sunat cineva la un moment dat care a intrebat-o daca vrea sa renunte la telefonul fix si a zis ca nu. Edited by exqusit_drunk, 27 February 2020 - 11:30. |
#45
Posted 27 February 2020 - 11:30

Quote Cum ziceam, nu se aplica in cazul de fata. |
#46
Posted 27 February 2020 - 11:56

E perfect posibil și pot pati asta nu doar bătrânii . Poți fi efectiv mințit cu neobrazare . Când eram la Telepom am pățit așa ceva și eu .
Unul dintre miile de motive pentru care am plecat a fost și ăsta . O oferta extraordinară, am pus zeci de întrebări, am avut chiar și o presimțire pe care am adrsat-o cucoanei cu oferte, și în fața a continuat cu minciuna . Că sunt om vechi și abonament din precambrian, and shit . Oferta era bună, dar pentru un nou abonament . Nici o secundă nu s-au dat de gol respectiva că e vorba de un nou abonament și o tot lalaia . Eu însă nu am stat deloc pe gânduri, cand a venit curierul cu SIM nou și contract în plic am sărit pe cai și direct la Telekom am plecat. Au anulat pe loc domnițele totul, fiind de acord că respectiva a fost mare nesimțită și că nu le face cinste . Asta a pus temelia viitoarelor decizii care au dus la divorț iremediabil până la urmă . |
#47
Posted 27 February 2020 - 12:09

|
#48
Posted 27 February 2020 - 12:33

Sa ne intelegem. Sunt convins ca moderatorul care a schimbat titlul in mod cert a interpretat eronat regulamentul pentru motivul simplu si banal ca (probabil) nu este de meserie. Eu sunt. Si de asta si sunt atent la nuante. Ca sa fie clickbait, un titlul trebuie sa aiba macar una din urmatoarele trei caracteristici: 1.) sa fie fie înșelător, 2.) sa denatureze informatia din textul propriu-zis, 3,) sa hiperbolizeze un element al realitatii (ceea ce revine partial la p. 2.). Conform Regulamentului SP este pedepsita doar varianta 1, ceea ce nu a fost si nu este cazul in titlul acestui topic. Poate ca am exagerat (hiperbolizat) ori am accentuat prea mult anumite elemente (denaturat), dar nu a fost nici o incercare de inselaciune, nici voita, nici nevoita. Deci, regulamentul a fost aplicat eronat. Eronat, nu abuziv!
|
#49
Posted 27 February 2020 - 14:07

#50
Posted 27 February 2020 - 15:13

Sa ne intelegem. Sunt convins ca moderatorul care a schimbat titlul in mod cert a interpretat eronat regulamentul pentru motivul simplu si banal ca (probabil) nu este de meserie. Esti de meserie in ce sens? Vorbim despre faptul ca tu ai considerat ca ce a facut Telekomul este inselaciune dar tot tu ai spus ca mama ta este titularul abonamentului si ca si-a dat singura acordul pentru modificari. Daca ai experienta juridica stii ca nu este inselaciune. Deci nu se justifica nicio aluzie la inselaciune din partea Telekomului. Repet, stiu ca practica este imorala, dar nu este ilegala. Daca doresti sa extindem discutia in sensul acesta haide sa ne mutam in PM te rog. Edited by AlexEn, 27 February 2020 - 15:14. |
#51
Posted 27 February 2020 - 16:22

#52
Posted 27 February 2020 - 16:26

În cazul meu a fost înșelăciune curată, calificată, pentru că doamna cu oferta, în clipa în care am spus că e o propunere mult prea avantajoasă și parcă îmi vine să mă ciupesc de falca dreapta sa fiu certo că nu e vis ci realitate m-a asigurat că e o oferta făcută doar oamenilor noștri vechi .
Eu eram omul vechi, aflandu mă în relații contractuale cu Romtelecom din 95 când mi s-a născut fata cea mare . Noroc că fetele de la sediul nostru central mă cunosc, știu cine sunt și ce fac in orașul actual . Ca o completare inclusiv șefa de zona care a participat la realizarea anulării contractului a confirmat că doamna respectiva al cărui nume îl cunosc foarte bine nu e din efectivul Telekom local, ci de la centrul regional Bacău, și că nu are nici o jurisdicție cu acele angajate . |
|
#53
Posted 27 February 2020 - 18:10

1. Esti de meserie in ce sens? 2. Vorbim despre faptul ca tu ai considerat ca ce a facut Telekomul este inselaciune dar tot tu ai spus ca mama ta este titularul abonamentului si ca si-a dat singura acordul pentru modificari. Daca ai experienta juridica stii ca nu este inselaciune. Deci nu se justifica nicio aluzie la inselaciune din partea Telekomului. Repet, stiu ca practica este imorala, dar nu este ilegala. 3. Daca doresti sa extindem discutia in sensul acesta haide sa ne mutam in PM te rog. 2. Este inclusiv din punct de vedere legal inselaciune, atunci cand acordul ori consimtamantul sunt viciate de neintelegerea ori intelegerea eronata a uneia dintre parti a clauzelor contractuale. Fiecare parte este obligata sa se asigure ca partenerul a inteles corect si complet cu privire la ce isi da acordul. Din spusele mamei mele, este clar ca ea nu a inteles la ce anume si-a dat acordul. De asta cand voi avea timp sa ajung cu mama la un notar si voi avea acordul ei notarial (ceea ce este greu, ca de regula ajung la parinti sambata si duminica) voi solicita din partea Telekom inregistrarea convorbirilor respective. Este foarte posibil ca mama sa nu isi fi dat seama despre ce este vorba. Chiar am si plecat de la inceput de la aceasta presupozitie. Dar asta nu elimina inselaciunea, cata vreme acordul este viciat. 3. Nu vad rostul continuarii unei astfel de discutii in privat, chiar daca nu sunt de acord cu decizia cuiva. Baietii de pe SP (moderatorii si adminii) au fost intotdeauna baieti OK si chiar nu am chef de ciondaneala.
În cazul meu a fost înșelăciune curată, calificată.... Ca o completare inclusiv șefa de zona care a participat la realizarea anulării contractului a confirmat că doamna respectiva al cărui nume îl cunosc foarte bine nu e din efectivul Telekom local, ci de la centrul regional Bacău, și că nu are nici o jurisdicție cu acele angajate . Exista in ierahia fiecari companii telecom persoane care pot acorda facilitati si discounturi la care nici nu te gandesti citind ofertele publice ori din magazine. Si cand spun asta nu ma refer la manageri... |
#54
Posted 27 February 2020 - 20:18

Deloc . Asta a fost cireașa de pe tort . Nemulțumirea a început demult, de la calitatea de doi bani a serviciilor de internet, de televiziune, de mobil .
Nesimțirea crasă a serviciilor call center, faptul că un an de zile refuzau să schimbe un echipament de la dulapul de la parter, și care până la urmă a cedat definitiv . Un an de zile eu și singurul vecin abonați Telepom din bloc am sunat ritmic la 1234 .Dădeam numai de dobitoace care ne puneau sa verificam banana de la televizor, că nu face contact . Au venit și formele de viață de la ei de la interventii. Au schimbat mufele .Dar la plecare spuneau același lucru, că cava aparat din dulap "este pe duca" . Și tot așa, până când a crăpat de tot într-o zi și l-au schimbat . Dar era prea târziu .La prima majorare aiurea de anul trecut am rezistat, la a doua am reziliat și portat toate serviciile . Mi-au luat bani pentru asta .Din nefericire pentru ei cum i-au luat așa i-au dat .Pe care în contul bancar . Dovedind că uneori moartea Voinicului mai vine și din mana păcătosului . Au virat cu IBAN până la ultimul bănuț luat abuziv înapoi în cont . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users