![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Modificare abonament Telekom acceptata de o persoana in varsta
Last Updated: Mar 06 2020 12:36, Started by
dacis2
, Feb 27 2020 08:21
·
0

#19
Posted 27 February 2020 - 09:10

Ai făcut cererea direct din pagina lor (formularul online)? |
#20
Posted 27 February 2020 - 09:11

nope! daca doresti sa accepti oferta lor, ei nu au nevoie de datele tale! |
#21
Posted 27 February 2020 - 09:11

Mai e un topic pe-aici - multe excrocherii facute de angajati ai Telekom ca sa-si ia bonusuri la contracte.
Pe anul trecut sunt peste 40 de dosare penale. Maica-mea a zis Nu la oferta si tot i-au facut. Problema rezolvata rapid prin Ancom. Cererea am facut-o eu, nu ea si tot s-a rezolvat - am fost sunat de Telekom si cu multe scuze si mentiunea ca '"se mai intampla" s-au anulat toate optiunile suplimentare ( mobil, internet, tv ) bagate. ba i-au scazut si valoarea abonamentului drept compensatie. In raspunsul Ancom se mentiona clar ca a fost o frauda. |
#22
Posted 27 February 2020 - 09:12

Formularul online, din contul de abonat deschis la solicitarea mamei mele. Am primit e-mail de confirmare a solicitarii. Ma asteptam ca raspunsul sa il primesc la acelasi cont de e-mail. La parintii mei nu a ajuns nici un raspuns scris, deocamdata. Doar un apel telefonic vor primi. Sau nici măcar ăla. Se va desființa. |
#23
Posted 27 February 2020 - 09:18

Vad ca te-ai simtit cu musca pe caciula... daniel vodafone!
Vad ca te-ai simtit cu musca pe caciula... daniel vodafone! ''halal'' asa cum spuneau inaintasii nostri Edited by daniel_vodafone, 27 February 2020 - 09:24. |
#24
Posted 27 February 2020 - 09:27

hai ca ma distrezi! ai facut o afirmatie si faci ca orice roman ''de buna credinta'', in loc sa vii cu argumente arunci cu kk si mi spui ca ma simt cu musca pe caciula... ''halal'' asa cum spuneau inaintasii nostri |
#25
Posted 27 February 2020 - 09:29

Ma gandesc ca probabil ca fiecarui client Telekom ii vine randul. Cred ca au baietii astia un departament cu tepe pentru fiecare client și fiecare are programarea lui. Ca la dentist.
Daca nu as avea experienta unei lungi colaborari cu Telekom, presarata periodic cu nenumarate tentative de tepe... 1. Acum vreo 9-10 ani m-am mutat la casa. Singura varianta era Telekom. Am incheiat contract. Cel mai mare pachet. Telefonie fixa, internet (12M, maximul permis de retea) + TV satelit HD. La prelungire parca mi-au facut un discount maret, de 5 lei, chiria unui decodor. Acum vreo patru-cinci ani apar in zona UPC. Internet de 300M, TV digital, telefonie fixa. La Telekom plateam cam 120 de lei, UPC imi cerea 70. Le-am cerut o oferta financiar comparabila. M-au refuzat. Am semnat cu UPC, cu poratrea nr. de fix din Telekom. M-au sunat sa imi ofere și mai mult și mai ieftin decat le-am cerut eu initial. Le-am urat mult noroc. 2. Tot cam pe atunci soacra mea mi s-a plans ca plateste cam mult pe servicii putine și proaste. Am vorbit cu dna care mi-a facut oferta ultima și mi-a ofertat un abonament excelent pentru Telekom pe vremea aceea: cam 80 de lei pentru tot si toate + HBO si nu stiu ce programe de sport si filme. La Telekom preturile au crescut intr-un ritm alert, mai alert decat la altii. Cu toate acestea azi socra mea plateste la Telekom mai putin de 100 de lei pe servicii mai multe și mai bune decat parintii mei, care platesc 140. In aceeasi localitate fiind. Eu, la UPC, platesc sub 75 de lei pentru servicii și mai multe și mai bune decat amandoi… Lucrul curios este ca și soacra și parintii mei, fiind oameni mai in varsta, sunt conservatori. Au toti mobile, au alternative pentru TV și internet, dar nu ar renunta la Telekom pentru ca le oefra telefonie fixa. Desi nu am vorbit cu ei pe fix de multe luni de zile. |
#26
Posted 27 February 2020 - 09:29

vad ca esti incorigibil, dar asta e alta discutie...
|
#27
Posted 27 February 2020 - 09:30

Caz scoala: spre mijlocul lunii ianuarie 2020 parintii mei, oameni in varsta (mai aproape de 80 de ani decat de 70) sunt sunati de un angajat Telekom care le spune povestea lui de marketing și ii intreaba daca nu isi doresc o cartela gratis cu numar Telekom. Destul de probabil, mama mea, titularul abonamentului, nu a inteles prea bine ce i s-a spus și ce i s-a cerut, dar pricepand ca nu o costa nici un ban, a acceptat.
Un abonament pe care eu il consider ca Telekom l-a incheiat fix prin metoda accidentului. Daca titularul abonamentului a acceptat, nu e nimic ilegal. Daca stii ca parintii tai au probleme de intelegere sau sunt predispusi la a accepta astfel de oferte, invata-i sa zica 'nu', oricat de bine ar suna, sau trece abonamentul pe numele tau. Cum zicea si un coleg cu cateva posturi in urma, titlu de click bait, motiv pentru care l-am si modificat. |
#28
Posted 27 February 2020 - 09:37

Niste javre corporatiste cu apucaturi de recidivisti.
|
#29
Posted 27 February 2020 - 09:45

Depinde cum ai depus cererea. Iar răspunsul îl primește titularul. Ai făcut cererea direct din pagina lor (formularul online)? Nu accepta asa ceva. Pe mine m-au obligat sa ma duc la un dealer Telekom; de la ei sa fac cererea si abia atunci, după o serie de bombardamente cu scuze si oferte deosebit de avantajoase, mi-au reziliat contractul. Bombardamentul ofertelor continua pana-n ziua de azi. Sunt fericit ca am scapat de abonamentul lor. Dar nefericit,ca celelalte companii nu vor sa vina-n zona cu BTS-urile lor, decat cu decizia, ca se va decide, in viitor, cand vor veni. |
|
#30
Posted 27 February 2020 - 09:47

Daca stii ca parintii tai au probleme de intelegere sau sunt predispusi la a accepta astfel de oferte Cum zicea si un coleg cu cateva posturi in urma, titlu de click bait, motiv pentru care l-am si modificat. 2. Nu stiam ca exista aceasta prevedere in regulamentul SP. Daca ea exista, chiar imi pare rau ca am incalcat-o. |
#31
Posted 27 February 2020 - 09:51

Consimtamantul verbal ar trebui scos in afara legii. Verba volant, scripta manent.
Orice relație care implică consecințe juridice ar trebui realizate sub semnătură. Că vorbim de prelungire, modificări de clauze, etc. Că nu suntem in târg la Vitan. Da, vrei? Da, boss! Edited by Rhesus, 27 February 2020 - 09:54. |
#32
Posted 27 February 2020 - 10:03

Ma gandesc ca probabil ca fiecarui client Telekom ii vine randul. Dacă mama, în convorbirea telefonică, nu a renunțat cumva la notificarea de reziliere, soluția este ANPC pentru nesoluționarea în termen a cererii de reziliere. |
#33
Posted 27 February 2020 - 10:08

Nu îți vor da înregistrarea convorbirii.
Cel mult vor anula modificarea contractului. Învață-ți părinții sa spună NU la orice oferta. |
#34
Posted 27 February 2020 - 10:21

Consimtamantul verbal ar trebui scos in afara legii. Verba volant, scripta manent. Orice relație care implică consecințe juridice ar trebui realizate sub semnătură. Că vorbim de prelungire, modificări de clauze, etc. Că nu suntem in târg la Vitan. Da, vrei? Da, boss! de asta exista si un termen de reziliere in cazul asta se pune problema de moralitate si nu de ilegalitate nu vreau sa acuz deloc, DAR multi cand aud cuvantul gratis,nu mai aud si restul,stau focusati acolo au meteahna cu telefonu fix,era greu sa bagi asa ceva in casa si acum nu pot renunta la acel gunoi si papator de bani |
#35
Posted 27 February 2020 - 10:31

M-am uitat la regulamentul softpedia cautand sa vad ce prevedere am incalcat prin felul cum am formulat titlul topicului, despre care nu neg ca are potentialul de a functiona ca un click bait, dar despre care consider ca nu este un click bait, intrucat continutul postarii initiale acopera și sustine titlul topicului. Ca om care are de-a face in mod obisnuit cu reguli, norme, proceduri, am verificat regulamentul și nu am gasit in acesta nici o justificare a modificarii titlului topicului. Astfel, singurele prevederi pe care un moderator le-ar putea invoca sunt cele de la punctul X) unde se interzice folosirea de titluri de topic fara o legatura clara, directa cu continutul acestuia.
Asa cum am precizat in postarea initiala, eu am vorbit despre IMPRESIA MEA privitoare la procedura angajatilor Telekom, care este aceea ca au actionat exact ca escrocii care apeleaza la metoda accidentului și am aratat pe ce ma bazez, in plan strict personal și subiectiv, cand expun aceasta opinie și cand prezint argumentele solicitate in sustinerea acesteia. In acest context, consider ca titlul initial nu incalca regulamentul forumului și rog moderatorul care a intervenit sa readuca titlul topicului la forma initiala. Multumesc și o zi buna tuturor. |
|
#36
Posted 27 February 2020 - 10:33

In mod normal legea ar trebui sa prevada ca ptr titularii cu varsta inaintata sa existe niste masuri de siguranta suplimentare - gen trimitere contract si prin posta si cu necesitatea sa mai semneze si o terta persoana - ruda de preferat, iar contractul sa nu intre in vigoare pana nu se trimite prin posta inapoi semnat.
Multe persoane in varsta sunt senile, nu zic de Alzheimer. Si sunt puse pe drumuri ori ele ori rudele lor din cauza asta. Mai nou unele excrocherii facute de angajatii Telekom sunt facute ca si cum ar fi fost persoana in cauza la magazin - cazul maica-mii. Quote M-am uitat la regulamentul softpedia cautand sa vad ce prevedere am incalcat prin felul cum am formulat titlul topicului, despre care nu neg ca are potentialul de a functiona ca un click bait https://forum.softpe.../#entry25004929 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users