![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Modificare abonament Telekom acceptata de o persoana in varsta
Last Updated: Mar 06 2020 12:36, Started by
dacis2
, Feb 27 2020 08:21
·
0

#1
Posted 27 February 2020 - 08:21

Din punctul meu de vedere, in ultima vreme Telekom a invatat o multime de lucruri romanesti. Unul din ele este sa isi construiasca strategii de pacalire a clientilor in varsta, urmand fidel modelul puscariasilor, cu metoda accidentului. Caz scoala: spre mijlocul lunii ianuarie 2020 parintii mei, oameni in varsta (mai aproape de 80 de ani decat de 70) sunt sunati de un angajat Telekom care le spune povestea lui de marketing și ii intreaba daca nu isi doresc o cartela gratis cu numar Telekom. Destul de probabil, mama mea, titularul abonamentului, nu a inteles prea bine ce i s-a spus și ce i s-a cerut, dar pricepand ca nu o costa nici un ban, a acceptat. Habar nu am ce i s-a spus și ce i s-a cerut și nici in ce fel și-a dat acordul. Nici nu imi dau seama daca a inteles in timpul convorbirii ca ea de fapt a fost de acord cu prelungirea abonamentului ori daca angajatul Telekom s-a asigurat ca mama mea a inteles ce i se cere și care sunt consecintele acordului sau. Din discutia mea ulterioara cu ea a rezultat ca nu și-a dat seama de nimic. Dar pentru a avea o opinie fundamentata, in mod evident ar trebui ascultata respectiva convorbire telefonica, a carei inregistrare am sa o rog pe mama sa o solicite ori sa imi faca o procura notariala in baza careia sa o cer.
Ideea este ca avand treaba in zona, in seara zilei de 22 ianuarie am ajuns la parintii mei, care mi s-au plans ca le-a venit o factura de peste 120 de lei la serviciile Telekom, precum și un plic cu mai multe hartii și unul cu o cartela cu numar de mobil. Cerand sa vad despre ce este vorba, aflu ca de fapt mama mea a facut o prelungire a abonamentului și, in plus, inca un abonament de mobil, care avea un numar de luni gratis. Asta in conditiile in care parintii mei au și telefon mobil, cu SIM in Vodafone, ca tot restul familiei. Motiv pentru care nici macar nu au scos din țiplã cardul cu SIM-ul Telekom. Care nu le era și nu le este necesar. Dupa o discutie cu ei și avand in vedere ca acordul pentru prelungirea abonamentului a fost obtinut telefonic, ajungem la concluzia rezilierii abonamentelor (voce fixa, televiziune prin satelit și internet, plus noul abonament de mobil), termenul de 14 zile nefiind atins, asa cum rezulta din spusele mamei. Ajuns acasa, seara tarziu, avand factura și datele personale ale mamei mele, la cererea ei, deschid un cont pe Telekom.ro, unde incarc o cerere de reziliere, inclusiv cu datele mele de contact. Peste cateva zile mama mea este sunata acasa, pe fix, de angajatii Telekom, dar le cere celor care au sunat-o sa ma sune pe mine, la numarul de contact din cerea de reziliere, adica la numarul meu. Repet, la solicitarea titularului de abonament, mama mea. Sunt sunat, vorbesc cu cel care ma suna, ii explic ce și cum și mi se spune ca vor reveni cu un telefon. Sunt sunat peste alte cateva zile, fiind intr-o sedinta nu pot vorbi, dar revin cu un telefon eu. Mi se spune ca voi primi un raspuns in termenul legal de 30 de zile. Care s-a scurs pe 21 februarie 2020. Evident, n-a sunat nimeni… Am asteptat zadarnic un punct de vedere din partea Telekom, chiar daca au trecut deja cele 30 de zile legale de la expedierea și confirmarea primirii cererii de reziliere. Cand raspunsul va veni, ii voi solicita mamei mele sa imi faca o procura notariala și apoi ma voi adresa OPC și ANRC. N-as fi deschis acest topic daca nu m-ar fi sunat tatal meu ieri ori alaltaieri ca sa imi spuna ca le-a venit ultima factura Telekom. 140 de lei. Am intrat acum in cont. De fapt valoarea ultimei facturii nu este de 140 de lei. Doar 138.99 lei. Un abonament pe care eu il consider ca Telekom l-a incheiat fix prin metoda accidentului. Sunt curios doar unde și-au deschis baietii astia Call Center-ul. Jilava? Rahova? |
#2
Posted 27 February 2020 - 08:24

Pai si defapt care e legatura cu "metoda accidentul"?!
|
#4
Posted 27 February 2020 - 08:37

Titlu de clickbait.
![]() Daca nu știi ce au acceptat in timpul convorbirii.... sunt doar speculații. Eu i-am învățat pe ai mei să răspundă astfel la orice apel cu oferte: " Nu doresc nimic, nu doresc schimbarea abonamentului actual. Nu doresc alte schimbări sau oferte". Și nu au avut nicio astfel de neplăcere. Așa-i când cei in vârsta accepta orice "oferta" |
#5
Posted 27 February 2020 - 08:37

TeleKom Romania are stapanii in Germania . No comment ... ca altfel o dam in politica .
|
#6
Posted 27 February 2020 - 08:39

#7
Posted 27 February 2020 - 08:40

Pacat ca nu au sunat-o pe mama mea, de asemenea si ea in varsta si nepriceputa la "oferte" din astea.
A doua oara nu mai indrazneau... sau cel putin persoana care mai sunase... |
#8
Posted 27 February 2020 - 08:42

#9
Posted 27 February 2020 - 08:43

Da, asa a patit si maica-mea acum vreo 7-8 ani. Dar nu particulariza. Am patit-o la Vodafone. Din pacate este si a ramas o practica pacalirea persoanelor in varsta pentru a le baga pe gat servicii suplimentare de care nu au nevoie si pe care nu le inteleg. Asta da bine pentru operatorul din call center, care obtine punctaj si poate un bonus la salariu. Solutia este sa te duci la ei cu o imputernicire, sa soliciti rezilierea contractului, ca alternativa sa ai pregatita o plangere de dare in judecata cu documente aferente, sa le explici indolenta lor de a nu comunica si rezolva amiabil problema, si ... sa aleaga. De obicei te rezolva pe loc.
|
#10
Posted 27 February 2020 - 08:44

daniel_vodafone, on 27 februarie 2020 - 08:39, said: nu e nici o legatura. ar trebui sa ne educam parintii sa nu accepte nimic de la indivizi de genul asta |
#12
Posted 27 February 2020 - 08:53

FlyMe2, on 27 februarie 2020 - 08:47, said:
Dupa unii vad ca tot victima e vinovata... bravo! |
#13
Posted 27 February 2020 - 08:54

#14
Posted 27 February 2020 - 08:56

richi_e, on 27 februarie 2020 - 08:52, said:
ptr ca apoi cere si date de ideentificare, ceea ce firma nu are nevoie! Și la Telekom, UPC, BCR, Orange, Enel, etc Toți cer aceste date. "Pentru siguranța contului d-voastră". Numele și data nașterii. Unii cer și răspunsul la întrebarea secreta (BCR). |
#15
Posted 27 February 2020 - 08:58

De ce nu am primit raspuns la cererea de reziliere? Ca 30 de zile au trecut de vreo saptamana.
|
#16
Posted 27 February 2020 - 09:00

Vad ca te-ai simtit cu musca pe caciula... daniel vodafone!
Edited by FlyMe2, 27 February 2020 - 09:01. |
#17
Posted 27 February 2020 - 09:01

Depinde cum ai depus cererea. Iar răspunsul îl primește titularul.
Ai făcut cererea direct din pagina lor (formularul online)? |
|
#18
Posted 27 February 2020 - 09:01

nope! daca doresti sa accepti oferta lor, ei nu au nevoie de datele tale! doar colaboratorii au nevoie de eele, ptr ca nu au accees la baza de date a firmei!
verificat personal: sunt sunat de cineva care spune ca e ,,din partea telekom" (desi nr era din atla retea) si imi cere datele de identificare. ii spun sa le ia din sistem.. se balbaie si imi ureaza cele bune! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users