Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Identificare soi vita de vie

Iritatie ciudata pe picior

Prblema Phillips 50PUS8536/12
 Examen restant

Colonoscopie

sisteme de operare 32 bit si 64 b...

Recomandari producatori pergole, ...
 Prima iesire cu masina in Grecia,...

A mai cumparat cineva tastaturi d...

Generator hidro artizanal

Convertire imprimanta pt sublimare
 Despagubire defectiune curent?

Ceausescu, erou sau criminal?

Cazan lemne cu puffer legat in te...

Adaptor mufa scart la coaxial
 

Cele cinci patente ale fraților Wright nu se refera la nici un avion!

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Cele 5 brevete de invenție ale Fraților Wright și importanța lor pentru zborul cu motor

M-am tot uitat pe un document lung (vezi imaginea de mai jos) care contine patentele fraților Wright și altceva decat planoare nu am detectat. Nu exista nici urmă de avion cu motor și elici.

Attached File  The-Wright-brothers-patents-and-their-low-importance-for-aviation-Book-by-Bogdan-Lazar.jpg   27.85K   3 downloads

Adresa de la care se poate descărca documentul prezentat în diagrama de mai sus

Daca cei doi aveau aeroplan funcțional din 17 Decembrie 1903 de ce nu l-au brevetat niciodata?

Edited by energizer777, 23 February 2020 - 02:46.


#2
hellmarvel

hellmarvel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 12.03.2010
Wow, i-ai prins!
Attached File  Screenshot_2020-02-23-07-23-09.png   659.55K   99 downloads
D-acum e clar ca Traian Vuia e primul om care a zburat cu un avion cu... roti. Wait, Vuia si-a patentat "inventia"?

#3
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

View Posthellmarvel, on 23 februarie 2020 - 07:26, said:

Wow, i-ai prins!
Attachment Screenshot_2020-02-23-07-23-09.png
D-acum e clar ca Traian Vuia e primul om care a zburat cu un avion cu... roti. Wait, Vuia si-a patentat "inventia"?

     Traian Vuia a fost primul om care a reusit sa construiasca un avion.
      Daca te interesezi avea si roti si motor si elice.
      E drept ca experimentele lui nu au fost foarte reusite.
      A zburat prima data 12m si a doua oara 24 de metri. Motorul folosit era insuficient.
      Fratii wright au zburat cu un avion catapultat. Un fel de deltaplan.

#4
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Da, Traian Vuia și-a brevetat avionul în 1903, pe 16 Octombrie, vezi: "Aéroplane automobile - Patent FR332106"

Mulți zic ca Traian Vuia nu are martori însă are, pe 7 Octombrie 1906. Santos-Dumont zburase pe 13 Septembrie 1906. Dupa cum se vede in lista de mai jos, pana pe 5 aprilie 1907, cand se ridica in final si Bleriot, toate primele încercări cu martori ale celor 4 aviatori și constructori sunt foarte scurte, maxim 10 metri. Numai frații Wright au zburat 59 secunde din prima zi, dar nimeni nu i-a văzut.

Citat:
" Here is a short list with the first four experimenters and pilots who demonstrated, in front of witnesses, their heavier-than-air man carrying machines were able to leave the ground:

- Santos Dumont – September 13, 1906, 8:40 AM; Bagatelle, France: 4-7 meters at a height of 50-70 cm and a speed of 30-35 km/h. (Aérophile, “Les grandes journées de l’aviation. L’essor de Santos-Dumont. Pour la première fois, un aéroplane à moteur monté prend son vol librement.”, L’Auto, Paris, September 14, 1906, col. 5-6, p. 1)

- Traian Vuia – October 7, 1906; Issy-les-Moulineaux, France: 4 meters in 2/5 sec at a height of 15 cm. (Aérophile, “Une belle expérience d’aviation. Hier matin à Issy-les-Moulineaux, l’Aéroplane automobile de M. Vuia a réussi à s’enlever par les seuls moyens du bord en expériences publiques et contrôlées.”, L’Auto, Paris, October 8, 1906, col. 3-4, p. 5)

- Charles Voisin – March 16, 1907, 3:04 PM; Bagatelle: 10 meters. (“Une belle expérience d’aviation. L’Aeroplane Delagrange s’est enlevé hier à Bagatelle.”, L’Auto, Paris, March 17, 1907, col. 6, p. 5 and col. 1, p. 7)

- Louise Blériot – April 5, 1907, 9 AM; Bagatelle: 5-6 meters at 60 cm. (“Aeroplanes d’hier et d’aujourd’hui”, L’Auto, Paris, April 6, 1907, col. 5, p. 5) "

Edited by energizer777, 23 February 2020 - 12:21.


#5
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Celebra fotografie cu unul din frații Wright decoland cu avionul pe 17 Decembrie 1903 a fost publicată prima data in Septembrie 1908.

Articolul din London Herald de pe 18 Decembrie 1903 este un FALS ordinar.
Attached File  Fake articles about the Dec 17 1903 flights of the Wright brothers.jpg   75.51K   17 downloads

Comunicatul autentic al fraților Wright, despre pretinsele zboruri din 17 Dec. 1903, a fost publicat pe 6 Ianuarie 1904 iar ultimul paragraf al textului se termina cu mesajul clar că cei doi nu sunt pregatiti sa ofere presei fotografii sau descrieri detaliate ale aparatului lor.


"1904-01-06, “Wright Flyer. A Report of Late Tests Is Given by Messrs. Wright, Inventors of the Machine.”, Dayton Press, Ohio, US, January 6, 1904.
Wright Flyer
———
A Report Of Late Tests
———
Is Given by Messrs. Wright, Inventors of the Machine.
———
Interesting Description of the Trials Made at Kitty Hawk.
———
It had not been our intention to make any detailed public statement concerning the private trails of our power “Flyer” on the 17th of December last; but since the contents of a private telegram, announcing to our folks at home the success of our trials, was dishonestly communicated to newspaper men at the Norfolk office, and led to the imposition upon the public by persons who never saw the “Flyer” or its flights, of a fictitious story incorrect in almost every detail; and since this story, together with several pretended interviews or statements, which were fakes pure and simple, have been very widely disseminated, we feel impelled to make some corrections. The real facts were as follows:
On the morning of December 17, between the hours of 10:30 o’clock and noon, four flights were made, two by Orville Wright and two by Wilbur Wright. The starts were all made from a point on the level sand about 200 feet west of our camp, which is located a quarter of a mile north of the Kill Devil sand hill, in Dare county, North Carolina. The wind at the time of the flights had a velocity of 27 miles an hour at 10 o’clock, and 24 miles an hour at noon, as recorded by the anemometer at the Kitty Hawk weather bureau station. This anemometer is 30 feet from the ground. Our own measurements, made with a hand anemometer at a height of four feet from the ground, showed a velocity of about 22 miles when the first flight was made, and 20½ miles at the time of the last one. The flights were directly against the wind. Each time the machine started from the level ground by its own power alone with no assistance from gravity, or any other sources whatever. After a run of about 40 feet along a mono-rail track, which held the machine eight inches from the ground, it rose from the track and under the direction of the operator climbed upward on an inclined course till a height of eight or ten feet from the ground was reached, after which the course was kept as near horizontal as the wind gusts and the limited skill of the operator would permit. Into the teeth of a December gale the “Flyer” made its way forward with a speed of ten miles an hour over the ground and 30 to 35 miles an hour through the air. It had previously been decided that for reasons of personal safety these first trials should be made as close to the ground as possible. The height chosen was scarcely sufficient for maneuvering in so gusty a wind and with no previous acquaintance with the conduct of the machine and its controlling mechanisms. Consequently the first flight was short. The succeeding flights rapidly increased in length and at the fourth trial a flight of 59 seconds was made, in which time the machine flew a little more than a half mile through the air, and a distance of 852 feet over the ground. The landing was due to a slight error of judgment on the part of the operator. After passing over a little hummock of sand, in attempting to bring the machine down to the desired height, the operator turned the rudder too far, and the machine turned downward more quickly than had been expected. The reverse movement of the rudder was a fraction of a second too late to prevent the machine from touching the ground and thus ending the flight. The whole occurrence occupied little, if any more, than one second of time.
Only those who are acquainted with practical aeronautics can appreciate the difficulties of attempting the first trials of a flying machine in a 25 mile gale. As winter was already well set in, we should have postponed our trails to a more favorable season, but for the fact that we were determined, before returning home, to know whether the machine possessed sufficient power to fly, sufficient strength to withstand the shock of landings, and sufficient capacity of control to make flight safe in boisterous winds, as well as in calm air. When these points had been definitely established, we at once packed our goods and returned home, knowing that the age of the flying machine had come at last.
From the beginning we have employed entirely new principles of control; and as all the experiments have been conducted at our own expense, without assistance from any individual or institution, we do not feel ready at present to give out any pictures or detailed description of the machine."

#6
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Uitați-va la clipul acesta: "The Wright brothers and their imaginary 1903-1905 flights" ("Frații Wright și zborurile lor imaginare din perioada 1903-1905")

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-LNUsP-ei9w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din August 1903 și pana în August 1908, Frații Wright nu au arătat nimic nou.

Edited by energizer777, 04 November 2020 - 05:28.


#7
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Frații Wright nu au terminat nici măcar avionul din 1903 la Kitty Hawk, Carolina de Nord. Flyer 1 nu a zburat niciodată, după cum se poate vedea în următorul articol din 1904:

The Wilmington Messenger, Wilmington, North Carolina, May 26, 1904, col. 1, p. 6.

"Elizabeth City Economist: A gentleman visiting this city whose home is in Kitty Hawk, is responsible for the assertion that the Wright brothers, of airship fame, will return to Kitty Hawk in the near future and resume work on their aerial monster. According to this gentleman the airship has never been removed from Kitty Hawk and nearly all the interviews published in the papers of Norfolk have been erroneous in this respect. This gentleman has assisted the Wrights in all their work and has a general supervision of their property during their absence. He says that they have not completed the ship and that they will return some time within the next month and resume their work. A story is current that they will complete the ship and make the trip from here to St. Louis sometime this fall."

Traducere în Romana:

The Wilmington Messenger, Wilmington, Carolina de Nord, SUA, 26 Mai 1904, coloana 1, pagina 6.

"Elizabeth City Economist: Un domn aflat în vizita în acest oraș, a cărui locuința se află în Kitty Hawk, este responsabil pentru afirmația potrivit căreia frații Wright, de renume în nave aeriene, se vor întoarce la Kitty Hawk în viitorul apropiat și vor relua lucrul la monstrul lor aerian. Potrivit acestui domn, nava aeriana nu a fost niciodată mutata de la Kitty Hawk și aproape toate interviurile publicate în ziarele din Norfolk au fost eronate în aceasta privință. Acest domn i-a ajutat pe frații Wright în toată munca lor și le supraveghează bunurile în timpul absenței. El spune că aceștia nu au finalizat nava și că se vor întoarce în următoarea lună și își vor relua activitatea. Circula știrea că vor termina nava și se vor deplasa de aici la St. Louis cândva în această toamnă."

Textul spune că, potrivit unui om care lucra pentru frații Wright, și avea grije de lucrurile lor lăsate la Kitty Hawk, cei doi inventatori nu terminaseră aparatul Flyer I (cel despre care au pretins ca a zburat pe 17 Decembrie 1903) pana la data de 26 Mai 1904 și de asemenea sugerează ca era posibil ca aceștia sa-și prezinte avionul la expoziția universala din orașul St. Louis. În concluzie, această mașină nu a zburat pe 17 Decembrie 1903!

Attached File  1903_First_Flight_Wright_Brothers True Date May 1908.jpg   19.1K   3 downloads
Adevărată data la care a fost făcută fotografia de mai sus este Mai 1908, nu 17 Decembrie 1903.

Faptul că poza a fost făcută în Mai 1908 este susținut și de declarația din 1951 a lui Alpheus W. Drinkwater, un telegrafist care îi cunoștea pe frații Wright.

"Wilbur and Orville Wright are credited with making their first powered flight in a heavier-than-air machine on Dec. 17, 1903. But Alpheus W. Drinkwater, 76 years old, who sent the telegraph message ushering in the air age, said the brothers only “glided” off Kill Devil Hill that day. Their first real flight came on May 6, 1908, he said." Source: New York Times, Dec. 17, 1951.

Traducere:

"Wilbur și Orville Wright sunt creditați că au efectuat primul lor zbor cu motor, folosind o mașină mai grea decât aerul, pe 17 Decembrie 1903. Dar Alpheus W. Drinkwater, în vârstă de 76 de ani, care a trimis mesajul telegrafic ce a introdus omenirea în era aeriana, a zis ca frații doar au „planat” în lungul dealului Kill Devil în acea zi. Primul lor zbor real a avut loc pe 6 Mai 1908, a spus el." Sursa: New York Times, 17 decembrie 1951.

O explicație: Frații Wright au părăsit terenul lor de teste situat pe malul Atlanticului la locație numita Kitty Hawk, în Decembrie 1903 și s-au reîntors abia în Aprilie 1908.

Edited by energizer777, 11 November 2020 - 08:26.


#8
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
The Wrights and their impossible 1904 flights

Asta este ultima carte free despre una dintre cele mai mari fraude tehnice din secolul al XX-lea. Se bazează numai pe surse primare de informație, în majoritate documente din 1903-1905, cu precădere scrisori trimise de cei doi inventatori și răspunsurile primite de aceștia, plus texte din ziare (toate citate integral).

După ce parcurgi scrisorile și articolele, începi să te întrebi cum este posibil ca atât de mulți autori să le acorde lui Wilbur și Orville Wright titlul de primii oameni care au construit un aparat mai greu ca aerul total funcțional, și au zburat cu el, când, de fapt, cei doi se ocupau cu păcălirea ziarelor (în special a celor din Dayton), a lui Octave Chanute (o personalitate a lumii aeronautice de atunci), Georges Spratt (un pasionat de aviație), Carl Diesentbach (corespondentul la New York al revistei germane "Illustrierte Aeronautische Mitteilungen") și a departamentelor de război American și Britanic, pretinzând că au efectuat nu mai puțin de 105 zboruri în 1904 și, în multe cazuri, descriind călătorii aeriene imposibile din punct de vedere fizic, cum ar fi cele din 13 august 1904, când avionul, numit Flyer II, a obținut energie din vântul frontal care a accelerat aparatul deasupra unui teren plat situat la est de Dayton, lângă o stație de tramvai.

"The Press”, singurul ziar ce, in 26 mai 1904, a furnizat o listă de martori (prieteni ai familiei Wright plus un reporter cu nume nedivulgat) care au admirat presupusa decolare din aceeași zi, mai târziu, pe 17 decembrie 1904, a recunoscut că nimeni nu i-a văzut vreodată pe cei doi aeroplanisti zburând cu avioane.

Attached File  The-Wrights-and-their-impossible-1904-flights.jpg   60.53K   18 downloads
Sursa: The Wrights and their impossible 1904 flights

Edited by energizer777, 08 April 2021 - 21:17.


#9
FatCat33

FatCat33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.10.2017
Si va mai mirati de unde s-a inspirat popa Mitica care trimite de 20 de ani rachete pe Luna....Posted Image

#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,625
  • Înscris: 31.01.2010
Aparatul nu a fost total functional.
Decola cu o catapulta.
Primul total functional a fost a lui Vuia.

#11
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 42,523
  • Înscris: 31.03.2012
Asa se scrie istoria. Nimic nou.

#12
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Tocmai ca nu decola cu catapulta ci prin propriile mijloace de bord. Catapulta a fost folosita prima dată pe 7 Septembrie 1904, pentru un motiv cât se poate de bizar, și anume, să accelereze avionul dincolo de 30 mile pe ora, viteza de la care acesta, de la sine și fără sa fie turat cumva motorul mai tare ca nu avea accelerație, atingea 45 mph, câștigând așadar din nimic energie.
Când a relatat în scrisorile sale, gogoașa de mai sus, Wilbur Wright era evident sub influența legii greșite a profesorului Samuel Langley care pretindea ca un aparat de zbor întâmpina din partea aerului o rezistenta aerodinamica cu atât mai mica cu cât viteza sa era mai mare.

Edited by energizer777, 08 April 2021 - 21:34.


#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 113,098
  • Înscris: 07.02.2003
E o simpla carte, o opinie contra filmelor ce exista.

#14
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,214
  • Înscris: 29.12.2009
FUN ?

#15
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,602
  • Înscris: 28.11.2006
Defapt dacii au zburat prima data cu un avion in forma de cap de lup peste Sarmisegetuza :naughty:

On: pacalirea ziarelor e un sport care nu va inceta curand (azi e pacalirea internetului). Nu mai tin minte cul il chema pe americanul ala care a zis ca a ajuns la Polul Nord, desi nu era nici pe departe acolo.

#16
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Nu exista nici un film și nici o fotografie publicata cu avioane ale fraților Wright pana la data de 8 August 1908, când Wilbur Wright a zburat lângă orașul Le Man, în fata mai multor membrii ai aeroclubului de la Paris, cu un avion făcut în Franța și având motor construit de fabrica Bariquand et Marre. Ziarele au început sa arate avionul pe 12 August 1908.

#17
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 27.05.2015
Wilbur și Orville Wright ca și tatăl lor Milton, un pastor protestant, au lăsat însa asa multa maculatura în urma ca dacă citezi pe alese poți găsi dovezi ca cei doi au zburat cum ar fi următoarea pagina din jurnalul personal al lui Milton Wright, datata 1 Decembrie 1904:

Attached File  1904-12-01 Milton Wright Diary Contradiction.jpg   41.55K   0 downloads

Ca sa fie mai clar, redau textul mai jos în format electronic:

"• Thursday, December 1, 1904
“At home all day. Wrote some letters. At Lorin’s a half hour in the
evening.
I went to the Torrence Huffman’s farm on 12:00 car, and saw Orville, at
4:00, fly two [the word “two” is barely readable] and ¾ miles. (two and ¾
miles).”

"• Joi, 1 Decembrie 1904
Acasă toată ziua. Scris unele scrisori. La Lorin o jumătate de ora seara.
Am mers la ferma lui Torrence Huffman cu tramvaiul de 12 PM și l-am văzut pe Orville la 4 PM zburând doua și 3/4 mile."

Daca ignori primul paragraf și citezi într-o lucrare doar pe al doilea atunci ar părea ca tatăl celor doi inventatori într-adevăr l-a văzut pe unul din fiii săi zburând, dar dacă citești textul integral al paginii de jurnal vezi ca de fapt bătrânul Wright a stat acasă toată ziua și seara, o jumătate de ora, l-a vizitat pe Lorin, un alt băiat al sau.

Textul cu zborul a fost adăugat evident mai târziu, și asta doar pentru ca Milton Wright sa știe ce sa spună dacă ziariștii veneau și îl întrebau despre nemaipomenita călătorie aeriana pretinsa de Wilbur și Orville pentru 1 Decembrie 1904.

Edited by energizer777, 08 April 2021 - 22:18.


#18
maccip

maccip

    44 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,980
  • Înscris: 06.01.2007
Ce mai conteaza cine a inventat? Au fost mai multi, la diferente mici de timp si fara sa "fure" unii de la altii.
Oricum, lista mari descoperitori "serci google" e plina de tot felul de inventatori de rangul 2.
Politicieni, bogatani si circari. Cavendish spre exemplu nici nu apare, nu stie nimeni de el.
Si, daca e sa ne luam dupa importanta descoperirilor, omul responsabil de existenta a poate cel putin 1 miliard de oameni din 7 de pe pamant, e un nazist dughit de care n-a auzit nici dracu. Haber ii zice. Ironia paradoxului. Sa fii criminal nazist si sa descoperi ceva ce a putut face sustenabila hranirea a miliarde de oameni.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate