Motorină premium
Last Updated: Dec 02 2021 11:51, Started by
Boboiasi
, Feb 22 2020 21:20
·
0
#20
Posted 23 February 2020 - 08:31
Eu am common rail de 2.0,Euro 6 si nu vad diferenta la zgomot,oricum la relanti e ca un benzinar,la consum nu am facut comparatia,dar e greu sa faci un drum de 2 ori in aceleasi conditii,uneori te grabesti,aglomeratie sau nu,etc.
|
#21
Posted 23 February 2020 - 09:13
Din rafinarie pleaca un singur tip de motorina nu doua, aditivarea se face ,,cu bidonul" pe cisterna benefica pentru temperaturi foarte scazute, nu cred ca a fost cazul iarna aceasta, in rest concluziile le trage fiecare!
|
#22
Posted 23 February 2020 - 13:19
Boboiasi, on 22 februarie 2020 - 21:20, said:
merita motorină premium la o mașină euro 4 din 2009,se simte vreo diferență între cea obișnuită și premium Motorina Extra e mai uscata,nu prea e ok ptr ungerea injectoarelor. La dieselul meu euro4 cu dpf din 2008 am folosit doar Petrom Stadard ,nici o problema în 200.000 km. |
#23
Posted 23 February 2020 - 14:35
CovertTwo, on 23 februarie 2020 - 01:50, said:
Diferența majoră e de vreo 20 de lei la plin Am testat de toate, cate un plin din fiecare, petrom si Rompetrol. Fiind din sud, lukoil si moll nu are rost, ăia iau motorina tot de la petrom. Nu se împacă mașina, Euro 5, comonrail cu aia premium. Consumă mai mult si face si gălăgie mai multă. O fi de la biodieselul din aia normală, habar n am, dar merge mai rotund si mai frumos. mariovrs, on 23 februarie 2020 - 07:35, said: MOL-urile din vest am impresia ca aduc din Ungaria. Toate sortimentele de motorina contin biodiesel, min. 7,5%.Cel putin vara. La mine se impaca motorul E5 rampa comuna cu motorina premium. Nu e mai galagios decit daca merge cu motorina standard, consumul creste cu max.0,1l/100km, dar are zvac.Intotdeauna iau motorina premium de la OMV Bistrita. Singura motorina cu care nu mai aud deloc injectoarele intre 2000-2500rpm e aia de la Mol din Ardeal. In rest, cu toate sortimentele, motorul e galagios la accelerare in intervalul asta. Inclusiv cu motorina din AT,DE( Jet, OMV), uneori e zgomotos, alteori nu. Aia standard de la Petrom e criminala. Rompetrol am incercat doar de doua ori si nu m-a impresionat, Lukoil niciodata. 80% merg cu motorina din AT,in rest OMV sau Mol. |
#24
Posted 23 February 2020 - 16:45
Porneste mai repede un motor diesel cu motorina premium, merge mai silentios motorul, asa mi se pare mie care am folosit numai motorina superioara la multe masini si mai ieftine si mai scumpe.
|
#25
Posted 23 February 2020 - 18:27
Eu la 1.9 TDI pun doar normala de la Rompetrol de cand am masina. Nici o problema pana acum. O singura data am facut un plin cu cea scumpa, dar cum n-am simtit nici o diferenta in mers, pe urma am pus doar cea obisnuita.
|
#26
Posted 23 February 2020 - 20:07
arg, on 22 februarie 2020 - 23:51, said:
am bagat moll, un plin a disparut din rezervor de parca era banzina. in schimb la benzina e cu cantec... 95-ul e excelant de la anumite statii (locatii), se comporta mai bine decat 98-ul. benzina 95 vs 98 sau 100: merc SLK200 R171. insesizabila diferenta de performanta, insa motorul suna un pic mai fin. la S4 B8 nu vad sesizez nici o diferenta majora intre tipurile de cifra octanica. |
#27
Posted 23 February 2020 - 20:55
E interesant.
Eu la polizor de 1.0 simt indubitabil 95 si 98. Dar asta am simtit numai cand am inceput sa merg doar cu 98/100, adica de pe la 30000 km pana in prezent 57000 km. Daca faci asa ocazional o alimentare cu benzina buna, nu-ti soune mare lucru. Mi s-a intamplat de cateva ori sa fiu nevoit sa bag de 95, nici n-am iesit bine din statie si am simtit-o imediat ca e mai "moale" si in varianta de soft stock si mai ales dupa resoft, e clar mai nervos cu 98/100. Oricum o fi, diferenta de performanta o simti la timpi masurati cu exactitate sau pe dyno. N-ai cum sa simti un 0,3 sec diferenta 0-130/h ca nu esti computer. Dar diferenta in performanta exista la motoarele turbo in special. |
#28
Posted 24 February 2020 - 00:09
Pai daca n-ai cum sa simti o diferenta de 0,3s la 0-130km/h iar tu zici ca cu motorina standard e clar ma moale inseamna ca ai castigat cu aia premium vreo 1s la 0-130. Vre 50 de cai in plus.
|
|
#29
Posted 24 February 2020 - 10:09
Hai că o dați în SF-uri...
tehnic nene, tehnic e așa: comportamentul în motor e dat de indexul cetanic/cifra cetanică în cazul motorinei din .RO astea sunt 46 și 51 ele rămân neschimbate (variații extrem de minore, +/-1) în urma aditivării, DECI consumul nu este influențat aditivarea se face pt: -stabilitate (să nu oxideze-n rezervoare și să facă „gume”, care să-nfunde filtre...)â -să împiedice dezvoltarea microorganismelor -să-mpiedice spumarea -ȘI CEL MAI important: iarna scade temperatura la care se depun cristalele de parafină (CFPP se numește acest parametru) - adică, pe înțelesul tuturor, să congeleze motorina iar despre faptul că „aia” a lu' „ăla” e mai bună/rea E FIX PIX! în fiece lună, când unul rămâne făr'de stoc cumpără de la celălalt și viceversa ...iar în stații nu face nimeni nicio măgărie... dpdv calitate! HOWGH!!! |
#30
Posted 24 February 2020 - 21:22
1.9 TDI-PD, 357k km, doar motorina premium (in tara, de obicei petrom / omv + de cateva ori rompetrol iar in strainatate de unde apuc insa tot premium). Motorul porneste la sfert si toarce ca-n prima zi. Consum alltime 5.4%.
PS Revizia (filtrele toate 4 + ulei Motul 8100 XClean 5W40) la fiecare 10k km. |
#31
Posted 25 February 2020 - 08:31
#32
Posted 25 February 2020 - 09:57
gushpi, on 25 februarie 2020 - 08:31, said:
știi, nu, că arunci bani pe țeava de eșapament, prin schimbare uleiului atât de des? butonează internetul să vezi termen de exploatare la uleiurile sintetice... oricând e mai bine să se facă schimbul de ulei la intervale mai dese (de timp sau nr. de kilometri). ca fapt divers, și eu fac ori anual ori la 10.000-12.000km chiar și la troșcuța mea de Opel corsa D. Edited by mannes, 25 February 2020 - 09:57. |
#33
Posted 25 February 2020 - 14:31
mannes, on 25 februarie 2020 - 09:57, said:
ce treabă ai tu cu buzunarul omului? ... am! cum să n-am! FINANCIAR: că dacă un milion de șoferi schimbă mai des uleiul, atunci crește artificial cererea și uleiul se scumpește!!! VEZI? ECOLOGIC: apoi, dacă schimbăm mai des OLOIUL, atunci crește artificial cantitatea de deșeuri generată! VEZI? SOCIOLOGIC: dacă schimbi aiurea consumabilele, atunci ți se dezumflă buzunarul mai abitir și atunci cresc artificial văicărelile că nu ne ajunge salariul! VEZI? (nici nu vă gândeați voi câte motive sunt ca io să mă uit în buzunarul vostru ) |
|
#34
Posted 25 February 2020 - 14:42
La un motor Euro 4 fara DPF sunt direct bani aruncati sa pui motorina "premium", trebuie doar sa intelegi principiile de functionare ale motorului tau ca sa iti dai seama ca orice motorina de calitate e la fel. Daca vorbim de motoare Euro 5/6, DPFuri si SCRuri te poti gandi la aia premium cu aditivi adaugati pentru ungere, incarcare mai mica la filtru, etc dar nu la un E4 care cred ca merge si cu ulei uzat daca.
Edited by filipxxx, 25 February 2020 - 14:44. |
#35
Posted 25 February 2020 - 15:15
Fiecare cu parerile lui insa eu sunt multumit de rezultate, masina nu are pic de scurgere, nu dam fum, trage frumos, nu am avut probleme cu pornirea sau alte chestii cum vad la altii. Deci, cine are urechi, sa auda!
A, inca ceva: azi am trecut itepeul fara probleme... in schimb, masina din fata mea si-a luat revenire din cauza de noxe. |
#36
Posted 25 February 2020 - 15:26
Pun motorina premium doar cand plec in CO si am greutate si cer mai mult de la motor.
Mereu am simtit un plus de putere si culmea, consum mai mic... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users