Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
553 replies to this topic

#37
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 24.03.2007
Si asta e doar una din problemele Android Auto. Abia dupa dai in limitari puse de ei, la ce aplicatii poti folosi, ni care cumva sa vrei sa folosesti alta navigatie inafara de Google si Waze (google).

#38
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
Da, este același ecran, cu aceeași problemă.

Problemele cu Android Google Auto (și nu întâmplător aleg să îl numesc așa) se rezumă la tot felul de restricții tâmpite. În anul de grație 2020 există n tehnologii fără fir deloc noi, de la Bluetooth, Wi-Fi, încărcare fără fir a telefonului (pentru care eu nu am optat, dar există), iar în mașini există ecrane de toate felurile, dimensiunile, rezoluțiile și proporțiile, iar în vastitatea internetului există n aplicații de toate felurile ce pot fi instalate pe telefoane, pentru orice scop îți trece prin cap (că de-aia e smartphone, să instalezi pe el ce te taie capul și să-l folosești cum ai chef și nevoie, nu să vină doar preinstalat cu ce vrea producătorul).

Iar Google vine cu acest mirobolant sistem de conectivitate care nu suportă aproape nicio tehnologie fără fir, ci trebuie să stai cu cablul înfipt în telefon (există, zice-se, ultimele versiuni care teoretic ar suporta proiecție fără fir, dar informația oficială este extrem-extrem de succintă și practic nu zice nimic decât că ”dacă ai noroc, merge, dar nu-ți zicem cum, că e secret”, iar informațiile neoficiale sunt foarte fragmentate prin bloguri, forumuri și tutoriale video, în care fiecare spune altceva și fiecare face tot felul de giumbușlucuri mai mult sau mai puțin oficiale pentru a reuși, deci mult chin pentru ceva ce n-ai nicio garanție că îți și merge).

Apoi rezoluțiile suportate sunt restrictive, și nu suportă ecrane ultra-wide (cum e cel de 10" la Kia, dar se plânge lumea și pe alte mărci). Din nou, pe siteul oficial se ”laudă” în 2 rânduri că ”acum” suportă ecrane late, dar n-am văzut pe nimeni să fi descoperit cum.

În final, Doamne păzește să vrei să folosești o altă aplicație de navigație decât ce dă Domnia Sa Google. Ei sunt Dumnezeu pe Pământ și, prin vasta lor milostenie, îți permit să folosești fix doar aplicațiile lor, că nu era suficient că e principalul distribuitor de spam (a.k.a. reclame) prin toți porii lor, dar te mai și obligă să le folosești serviciile, de parcă ei ți-au subvenționat cumva achiziția mașinii sau a telefonului, când de fapt tot tu ai scos bani din buzunar pentru a avea privilegiul de a fi limitat în a folosi doar serviciile lor. Mirific. Posted Image Neoficial, există zice-se căi de ocolire a restricțiilor, prin root și modificarea aplicațiilor în fel și chip. Pe scurt, piraterie. Iarăși, mult frecuș fără nicio garanție de rezultat.

Nu mă mai leg de câte scheme trebuie să faci să poți instala Android Google Auto pe telefon în România... Eu când m-am dus la reprezentanță la Kia (sau orice altă marcă), sigur nu m-am dus cu gândul ”vai, abia aștept să mă urc cu telefonul și laptopul în mașină și să stau 2 zile închis acolo până le fac serviciul ăstora praf și utilizabil. Mamă-mamă, abia mai rezist de nerăbdare”. Posted Image

Deci nu, mie mi se pare cea mai mare mizerie ce au făcut ei din acest serviciu.

EDIT: La Apple CarPlay măcar merge frumos pe tot ecranul ultra-wide, și poți folosi ce aplicații de navigație dorești. Nu știu cum stă la conectivitatea fără fir, dar cel puțin 2 din 3 probleme majore nu există.

Edited by alexcrist, 23 February 2020 - 13:53.


#39
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 23.07.2007
Eu sunt un mare fan Android Auto + Waze.
La mine Android Auto a fost un criteriu obligatoriu pentru alegerea masinii.
Intr-adevar are plusuri si minusuri.

In ultima versiune de Android (10), Android Auto este inclus si este suportat si in Romania.
Deci nu mai e nevoie de o aplicatie separata.

#40
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,223
  • Înscris: 12.12.2011
Să stăpânești sănătos mașina! Arată într-un fel! De bine, evident!

Totuși, nu ar fi rău dacă s-ar putea transfera totul prin bt. Nici mie nu îmi place să conectez prin fir telefonul, dar, pe de altă parte, se și încarcă.

#41
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
Prin BT și Wifi merg treburile foarte-foarte fain. Sistemul mașinii suportă apeluri audio și SMSuri (cu afișare pe tabletă, citire, răspunsuri rapide predefinite), istoric apeluri și listă de contacte integrală ușor de navigat prin ea, comenzi vocale. Pe parte de streaming, sistemul (cel puțin cel cu JBL) suportă cel puțin codec AAC (mai mult nu știu dacă suportă telefonul meu), iar calitatea audio e super ok prin BT, Spotify se aude foarte bine, cu suport de comenzi multimedia (titlu melodiei, Play/pauză, next) atât de pe volan, cât și de pe ecran. Repet, totul prin BT.

Iar prin Wi-Fi mașina are acces la Kia Live, cu afișare date meteo, POIuri online, informații din trafic (și chiar funcționează Posted Image ), iar în general sistemul de navigație din mașină e surprinzător de foarte OK.

Practic, în afară de aplicații de navigație, care și trebuie să afișeze ceva grafică pe ecran, nu văd la ce ți-ar trebui Android Google Auto. Partea de sunet și comunicație merge foarte bine prin sistemul de bază al mașinii. Ah, și poate pentru aplicații gen Whatsapp sau facebook, care nu merg prin BT, dar oricum nu văd de ce ai sta pe chat când ești la volan. Cel mult un răspuns predefinit la un SMS e suficient, dar și pe-alea le poți dezactiva, să nu te distragă.

Dacă optezi și pentru dotarea de încărcare wireless, doar te urci în mașină, arunci telefonul în locul special, și pleci. Scurt, simplu, așa cum ar trebui să fie.

Edited by alexcrist, 23 February 2020 - 14:19.


#42
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013
Stii ca atunci cand dai zeci de mii de euro pe o masina, mai poti da si inca o mie sa iti iei iphone, nu?

Nu sunt fan android sau iphone, dar atunci cand ai alternative, ce rezolvi daca iti versi nemultumirea?

Poti incerca cu un mail catre google, poate ai succes. :)

Sau uite ca ai zis ca esti multumit de sistemul Kia. Stai pe hotspot cu telefonul, si ai rezolvat problema cu Android Auto.

#43
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

 alexcrist, on 23 februarie 2020 - 14:11, said:

Pe parte de streaming, sistemul (cel puțin cel cu JBL) suportă cel puțin codec AAC (mai mult nu știu dacă suportă telefonul meu), iar calitatea audio e super ok prin BT, Spotify se aude foarte bine, cu suport de comenzi multimedia (titlu melodiei, Play/pauză, next) atât de pe volan, cât și de pe ecran. Repet, totul prin BT.

Asta mi se pare absolut logic si de bun simt sa fie in 2020. Mai ales cand este posibil si disponibil de multa vreme chiar si la marci mai low-cost! Nu spun care, iti dai tu seama! ;)

#44
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
Păi și mie mi se pare logic să fie, că e tehnologie deja matură și ieftină. Dar... și sistemul RDS de radio e matur și vechi de ani, și suportă tone de protocoale, iar la noi în Romania posturile de radio abia dacă au implementat numele postului și AF, sau rar de tot PTY. :) Iar Google încă are nevoie de fire să funcționeze. :) Așa că...  :)

În fineeee :) Să mai schimbăm registrul, aseară am trecut prin niște emoții. Nu pentru mine, pentru cel din fața mea.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/24NGKpkQqKw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din fericire, doar cu pagube materiale, probabil o sperietură, și ceva oftică. Erau 2 în mașină (el și ea), el la volan, începător și amorezat, s-a uitat o clipă la ea amorezată, și n-a văzut că s-a terminat curba. Am oprit, l-am ajutat c-o lanternă sănătoasă să ne uităm pe sub mașină, lucrurile păreau relativ ok, mai puțin un pic de scăpări de gaze la o îmbinare a evacuării. A plecat omul mai departe și-n 200m și-a pierdut scutul pe drum (noroc de garda mare la XCeed, altfel îl luam în plin :D ). Am oprit iar și am constatat ditamai crăpătura de 15-20 cm în baia de ulei. Și-a luat inima în dinți și a continuat pe roți spre Roman (vreo 10km), deși i-am recomandat călduros să nu meargă fără ulei, a ajuns până acolo, iar acolo rutele ni s-au despărțit. Nu știu până unde a mai ajuns și ce a mai făcut.

Ochii la drum! :)

#45
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Sa zică mersi ca nu era vreun cap de pod sa se suie pe el!
Oricum slabe reflexe, a mers prin șanțul ala câțiva metri pana și a dat seama ce se întâmplă... Poate era băgat cu capul în alta parte, în dreapta! :x

#46
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
Din spusele lui, și din ce-am observat eu la fața locului, el a încercat permanent să iasă. Dar șanțul era destul de adânc și Tucsonul a mers efectiv pe burtă, nu prea mai avea aderență suficientă la roți cât să-l salte de acolo.

#47
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,275
  • Înscris: 13.01.2011
Ochii doar la drum tată, o tot spun, dar cine să înțeleagă :D

#48
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 16.08.2016
Felicitări pentru achizitie. E o masina superba :)

#49
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: 2.050 km

Nu am apucat să fac poze, încă e o perioadă plină.

Acum mă cert cu camera de bord de care nu sunt deloc mulțumit. Mi se pare că filmează groaznic (după cum se vede în clipul de mai sus) pentru o cameră destul de scumpă (Viofo A129 Pro Duo, 1025 de lei), urmașă a Viofo A129 Duo pe care am avut-o pe Rio și care filma incomparabil mai bine, deși acum și lumina farurilor e net superioară. Încă nu mi-e clară cauza, investighez.

Ca prime impresii: super încântat. După mai puțin de 2 săptămâni deja am adunat 2000+ km în bord și nu regret alegerea. S-au adunat câteva impresii. Încerc să fiu succint, dar...

Motorul trage foarte bine. Încă nu am mers cu foarte multe bagaje, dar este tot ce mi-aș fi putut dori în banii ăștia. Ce e de reținut: pedala de accelerație nu are un răspuns liniar. În prima jumătate de cursă (aprox.), accelerează ok, dar nu te dă pe spate. Odată apăsată pedala dincolo de jumătate (indiferent dacă se apasă brusc sau nu), motorul răspunde complet diferit, indiferent de treaptă. Pentru cine merge la test-drive, țineți cont de asta înainte să trageți concluzia că motorul nu are vlagă, să fiți siguri că scoateți din el tot ce poate. Posted Image

De consum încă nu discut. A fost o perioadă de acomodare, de multe ori (mai ales pe urcări sau în depășiri) am tras de mașină mai mult decât era necesar, doar ca să văd ce poate. Nu am apucat nici să fac un consum la pompă doar cu drum lung să văd diferența față de computer.

În bord îmi place că autonomia rămasă e permanent pe ecran (indiferent de meniul afișat), iar mașina stochează automat 3 tipuri de statistici: termen lung (viteză și consum medii, durată), drive (viteză și consum medii, timp, se resetează automat când mașina stă oprită mai mult de 4 ore, și se afișează automat pe ecran la oprirea motorului), consum mediu clasic (resetabil manual, sau, opțional, resetare automată la alimentare).

Stabilitatea și confortul în mers sunt mult peste așteptările mele. Mi-era teamă de jantele de 18, dar nu se simte niciun disconfort din partea lor. Și scaunele sunt foarte comode, iar reglajul lombar se simte din plin. Singurul moft e că eu sunt tare subțirel, iar scaunele par acum prea late pentru mine (la Rio stăteam perfect pe lățime). Dar asta e problema mea, și poate ar fi cazul să mă mai îngraș. Posted Image

Suspensia e foarte comodă, chiar și prin denivelări mari, însă stabilitatea în curbe nu lasă deloc de dorit, și mașina nu se înclină sesizabil. Antifonarea este foarte bună, se poate asculta muzică la volum 2 fără să pierzi nimic, sau se vorbește în șoaptă, indiferent cu ce viteză circuli și pe ce tipuri de drum.

Sistemul audio te îmbie să nu stai prea mult la nivelul 2, ci să-l ridici, dar eu până acum n-am putut nici măcar de test să-l urc la maxim Posted Image Și nu doar volumul e impresionant, ci și calitatea audio indiferent de volum, cel puțin pentru mine și toți cunoscuții care mi s-au urcat în mașină până acum. Că or fi alte sisteme audio mai performante... aia e. Dar acestuia eu cu urechile mele n-am ce-i reproșa.

Farurile LED sunt foarte bune, bat bine atât pe lățime, cât și în lungime. Poate faza lungă ar fi putut fi un pic mai puternică, dacă e să caut nod în papură, dar oricum vizibilitatea e foarte bună. Faza lungă automată funcționează aproape perfect. La drumuri de sute de km mă mai ating de maneta de fază lungă doar de 2-3 ori, iar flashuri din contrasens nu primesc mai multe decât primeam și cu Rio, în special în curbe sau denivelări, unde faza scurtă ”țopăie” și deranjează, indiferent dacă e LED sau halogen. Dar sunt oricum cazuri destul de rare, farurile fiind foarte bine focalizate și, deși nu am bagaje grele, nu prea merg cu farurile reglate pe 0, ci pe 1 (așa mergeam și cu Rio).

Sistemele de siguranță moderne sunt la datorie și de unele chiar voi profita din plin (de ex. cross traffic alert, mai ales în parcări înghesuite cu mulți pietoni sinucigași care se aruncă în spatele mașinii când dai cu spatele).
Sistemul de păstrare a benzii mi se pare foarte ok momentan. Unii spun că e enervant pe drumurile noastre. Dar mie îmi place că volanul se mișcă extrem de ușor în viraje, aproape exact pe traiectoria ideală, făcându-mi condusul foarte relaxant. Oricum eu nu-s deloc genul măcelar de curbe, așa că nu mă încurcă cu nimic sistemul în mod uzual. Iar la manevre de urgență (ocolit gropi, pietoni etc... din scurt), când mașina simte că tragi intenționat de volan, sistemul pare să nu opună rezistență, ci se limitează la a vibra volanul. Iar vibrația volanului se simte aproape identic cu marcajele rezonatoare de pe asfalt. Nu știu dacă e intenționat sau coincidență, dar le-a ieșit perfect.

Sistemul de navigație mi se pare foarte ok. Aș fi preferat o opțiune de evitare sau permitere a drumurilor neasfaltate, însă cel puțin se pare că harta le știe și probabil le evită automat, dacă e posibil. Când alegi traseul (din variantele propuse) există o iconiță care seamănă destul de mult cu o avertizare de drum neasfaltat. Încă n-am ajuns la capitolul ăsta în manual, mai am de săpat. Însă în afară de asta, e extrem de configurabil (se pot adăuga și reordona multiple puncte intermediare, în extrem de multe feluri, de la coordonate, la POI, hartă, adrese favorite, istoric ș.a.). Din păcate instrucțiunile vocale nu au limba română, și nici căutarea vocală de adrese nu funcționează decât pe adrese din UK și Gibraltar. Totuși instrucțiunile vocale citesc și numele străzilor românești, na.. așa cum poate, cu accent britanic. Posted Image

E interesant că instrucțiunile vocale de navigație se aud doar pe difuzoarele din față (muzica se dă automat mai încet), iar în spate muzica continuă nealterată. Însă nu e neapărat mereu ok. Când e muzica la nivel ridicat, instrucțiunile vocale din față se amestecă cu muzica din spate și uneori nu se mai înțelege nimic. Trebuie să mă mai joc cu setările, poate mi-a scăpat ceva.

Lumina în portbagaj este absolut jalnică cu becul standard. Am pus în loc un LED mare de 15 lei, și aproape că s-a făcut ziuă în portbagaj. Păcat că distribuția luminii încă are de suferit, fiind un singur bec totuși. Aș fi plătit și extra pentru 2 becuri în portbagaj.

Sunt, totuși, câteva lucruri care îmi vor lipsi de la Rio.

În primul și-n primul rând: luminile de viraj! N-o să înțeleg niciodată de ce, pentru o mașină de oraș, sunt lumini de viraj foarte ok, iar pentru o mașină gândită și dotată pentru drum lung, nu sunt. Oricât de bune sunt farurile LED, niciodată nu vor acoperi aceeași suprafață oferită de un bec dedicat, iar asta se simte din plin mai ales pe serpentine sau viraje mai mari de 90 de grade. La capitolul ăsta voi reveni cu niște poze comparative, când voi apuca să le procesez.

Apoi, ștergătoarele față. Sunt bune, mie mi se pare că șterg bine (cu lichidul de parbriz potrivit). Însă pe partea șoferului se opresc mult prea departe de marginea parbrizului, lăsând o zonă foarte întinsă de geam pe care se adună toată apa și mizeria de pe parbriz, zona devenind practic opacă. Când se mai încălzește puțin, voi încerca să găsesc o soluție cu ceva tratament hidrofob, poate măcar fuge apa mai repede din zona aia. Problema asta am mai observat-o și pe la Focus și alte mărci, și nu pricep de ce proiectantul nu o vede ca pe o mare greșeală. Adică înțeleg, pentru că în Europa de Vest (pentru care se proiectează mașinile) nu e atâta jeg pe străzi. Dar la noi... nasol. La Rio, ștergătorul de la șofer se ducea până la mai puțin de 1cm de marginea geamului, asa cum se vedea din interior.

Animația ceasurilor de bord la punerea contactului a dispărut, și-mi plăcea tare mult. E ciudat că pe bord digital (cel de 12") au păstrat animația, dar la ceasurile analoge au scos-o.

Banda solară de pe parbriz, o să-i duc dorul, că tare bine prindea uneori.

Luminița ambientală interioară, care era permanent aprinsă și oferea o lumină foaaaaarte vaaaagă noaptea, cât să distingi interiorul mașinii. Acum noaptea e beznă tuci.

Răcirea în torpedou a dispărut...

Altceva nici nu mai știu... oricum, în general pot fi numite mofturi. Mașina este clar un mare pas înainte, iar micile dezavantaje nu demonstrează decât că nimic nu e perfect. Din fericire, cel puțin până la acest moment, toate dezavantajele enumerate sunt asumate, știam de ele de înainte să lansez comanda.

Gata, că iar m-am întins prea mult. Posted Image

#50
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: 2.101 km

Am rezolvat și cu foliile pe faruri, la Autofacelift Iași. Am ales folie Avery Dennison Supreme Protection Film XI (SPF-XI), recomandată de cei de acolo, cică cu claritate superioară foliei standard, rezistență la UV și, cel mai interesant, capacitate de autoreparare (self healing). Pe hârtie sună foarte bine, să vedem cum se comportă în timp. :) Pe Rio am avut folie standard și știu cum s-a comportat în 5 ani, așa că am termen de comparație.

M-a costat 250 de lei (că și XCeedul are ditamai farurile :D ), și-n banii ăștia mi-au montat și foliile mânere. Totuși au cam râs de mine, și probabil pe bună dreptate :P , că le-am dat lor 250 pe faruri (unde a intrat o tonă de folie), iar la Kia am dat 110 pe 4 petice mici de folie. Mna, aia e. :)

[ https://www.zonerama.com/photos/219035540_1318x989_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/219035525_1318x989_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#51
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: 2.727 km

Vin cu primele imagini, o comparație de faruri între trecut (Rio, faruri halogen, faza scurtă cu lupe și becuri de fabrică Philips Vision LongLife +30%, lumini de viraj cu oglindă și Philips Vision LL +30%, faza lungă cu oglindă H1) și prezent (XCeed, faruri bi-LED). De dragul comparației, am pus și un Hyundai i20 cu faruri halogen cu oglindă, becuri Osram H4 Night Breaker Laser Next Gen +150%.

Faza scurtă (i20/Rio/Rio+viraj/XCeed)
[ https://www.zonerama.com/photos/219600277_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/219600288_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/219600298_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/219600263_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Faza lungă (i20/Rio/Rio+viraj/XCeed)
[ https://www.zonerama.com/photos/219600282_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/219600303_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/219600312_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/219600273_6000x4000_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Comparația am făcut-o în primul rând pentru mine. Nu aveam vreun dubiu că LEDurile sunt peste halogen, dar totuși impresia cu ochiul liber din mașină poate fi înșelătoare și voiam o comparație mai obiectivă. Cu camera foto pe reglaje complet manuale și în exact aceeași poziție (în dreptul șoferului fiecărei mașini), se observă foarte clar atât diferența de luminozitate, cât și suprafața acoperită.

În al doilea rând, prin imaginile astea nu mai poate nimeni nega eficacitatea luminilor de viraj, chiar statice. Ba chiar camera foto, din poziția respectivă, nu a putut surprinde toată suprafața acoperită de lumina de viraj. Cine mai compară becurile dedicate de viraj cu ”lumânările” puse pe unele mărci pe proiectoarele de ceață și folosite ca lumini de viraj, să știe că alea-s o mare minciună de marketing, și atât. Posted Image

Gata, am făcut și comparația, de-acum promit să evit subiectul lipsei luminilor de viraj pe XCeed. Posted Image

#52
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 02.02.2006
Am reușit să scot și pozele din ultimele ieșiri. :)

[ https://www.zonerama.com/photos/219685291_1483x989_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/219694259_1483x989_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Am spus la început că apărătorile de noroi sunt mai mult de design. Revin cu explicația:
[ https://www.zonerama.com/photos/219694523_1483x989_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/219694544_1483x989_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/219694563_1483x989_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dintr-un oarecare motiv, sare foarte multă mizerie în partea de jos a oglinzilor. De-acolo sare mai departe fix pe mânerele ușilor. :) Mi se pare destul de ciudat cum au reușit, zici că e intenționat, la cât de direct e țintit jegul spre mânere. :lol: Mi s-a întâmplat deja de 2 ori, în mod identic, sigur nu e doar o întâmplare.

Nu-mi e clar dacă ”problema” apare doar în viraje sau și la mers drept. Nu că ar conta, dar de curiozitate. Ce e clar e că forma caroseriei, la baza ușilor față, lasă complet descoperită roata și e destul de simplu să arunce mizerie.

Din fericire, atât geamurile laterale, cât și oglinzile propriu-zise (sticla) nu sunt în bătaia puștii.

#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Felicitări pentru mașină, când am fost sa vad Ceed-ul, m-am urcat și în XCeed și era f fain, mi-a plăcut cum m-am simțit înăuntru (spre deosebire de ceed) dar depășea bugetul cu mult...

#54
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 16.08.2016
Apărători de noroi pe fata și cred ca se rezolva, vezi în catalogul Kia dacă găsești ceva pentru tine :)
Felicitări pentru masina și culoare :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate