Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 

Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
553 replies to this topic

#1
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006
Ziua bună Posted Image

Cu nițică întârziere, deschid un nou capitol: trecerea de la legume la fructe.
[ https://www.zonerama.com/photos/218519841_128x128_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] =>[ https://www.zonerama.com/photos/218519993_128x128_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mai exact: Kia XCeed, echipare Style + opționale

[ https://www.zonerama.com/photos/218432865_960x640_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Detalii tehnice:
  • Caroserie: crossover, 4/5 uși
  • Culoare: Cuantum Yellow (metalizat)
  • Gabarit: 4395 x 1826 x 1495 mm
  • Jante: 18 inch, aliaj
  • Anvelope: 235x45 R18
  • Motor: 1.4 T-GDI, Hyundai Kappa 3
  • Cutie viteze: 6MT
  • Putere: 140CP (103 kW)@ 6000 rpm
  • Cuplu: 242 Nm @ 1500-3200 rpm
  • Viteza maximă: 200 km/h
  • Masa maximă autorizată: 1840 kg
  • Emisii CO2: 137-142 g/km
  • Norma poluare: Euro 6d
  • Capacitate rezervor: 50L
  • Volum portbagaj: 426 L
Spicuind din dotări:
  • Exterior:
    • Lumini LED aproape integral (DRL, fază scurtă/lungă, stopuri, semnalizări, lumină ceață spate, lumini curtoazie uși). Becuri cu halogen sunt pe proiectoare ceață față, lumină marșarier, becuri număr, și lumini interioare (portbagaj, plafoniere, torpedou)
    • Acces fără cheie (keyless) cu funcție de preîntâmpinare (aprinderea luminilor de curtoazie automat la apropierea de mașină) și pornirea motorului din buton, alarmă
    • Senzor de ploaie cu ștergătoare hibrid (Aero Blade)
    • Duze de lichid de parbriz neîncălzite, cu perdea de apă
    • Senzor lumini cu fază lungă automată
    • Senzori de parcare față/spate cu parcare automată (pe care n-o voiam, dar era obligatorie pentru senzorii pe față)
    • Geamuri spate și lunetă fumurii
    • Geamuri electrice cu impuls față/spate cu ridicare din telecomandă
    • Oglinzi electrice și încălzite cu pliere electrică și automată
    • Apărători noroi (mai mult de design, voi exemplifica în viitor de ce)
    • Ornamente grilă frontală și geamuri laterale cromate (care, pe culoarea asta, vin extrem de bine)
  • Interior/Confort:
    • Interior combinație stofă/piele, negru cu inserții/cusături galbene (Color Pack E)
    • Scaune șofer și pasager reglabile pe înălțime, cu reglaj lombar electric și încălzite
    • Volan încălzit
    • Aer condiționat automat pe 2 zone, cu dezaburire parbriz automată (senzor interior) și funcție de dezumidificare automată, guri de ventilație în spate (la față, reglabile, și la picioare) și încălzire auxiliară electrică (PTC)
    • Oglindă interioară electrocromatică
    • Cotieră centrală glisantă
    • Lumină ambientală la picioarele șoferului
    • Pilot automat/limitator de viteză
    • Ceasuri bord analogice cu Supervision Cluster 4,2"
    • Podea portbagaj reglabilă pe înălțime
    • 2 prize 12V pe consola centrală și o priză 12V în portbagaj
  • Siguranță:
    • ABS/EBD/BAS/ESC/ESS/etc
    • Sistem evitare coliziuni frontale cu detectarea automobilelor, bicicliștilor și pietonilor, cu sistem de evitare automată prin frânare sau virare (cameră+radar frontal)
    • Monitorizare unghi mort cu sistem de avertizare la trafic lateral la ieșirea din parcare (cross-traffic alert, cu 2 radare în spate), care detectează inclusiv pietoni
    • Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație (limite de viteză, depășire interzisă, panouri auxiliare)
    • Sistem de avertizare și păstrare a benzii de circulație
    • Sistem detectare oboseală șofer
    • Asistență la pornirea în rampă
    • Frână de mână electrică cu funcție AutoHold
    • Monitorizarea presiunii în pneuri TPMS HighLine, cu senzori în jante și afișarea presiunii în bord
    • 6 airbaguri (frontale, laterale și cortină) și centuri de siguranță pretensionate și avertizare cu senzor de prezență pentru locurile față și lateral spate (locul central spate are centură simplă, fără senzor de prezență)
    • Roată de rezervă de dimensiuni reduse (temporară)
  • Multimedia/Conectivitate:
    • Sistem navigație 10,25" cu DAB
    • Sistem sunet premium, cu 9 difuzoare JBL și amplificator extern Harman
    • Conectivitate USB și WIFI (sistem Kia Live, cu afișare date meteo, informații trafic, POI și stații combustibili dinamice)
    • Compatibilitate Apple CarPlay și Android Google Auto (o mizerie)
Nici nu știu dacă am uitat ceva. Încă descopăr lucruri noi, atât accidental, cât și din manual (abia am ajuns la jumătate Posted Image )

Bonus: covorașe de cauciuc de la dealer (nu originale Kia, dar speciale pentru model, mari, groase, tip tăviță, marca Rigum, de care am avut și la Rio și care au o uzură minimă pentru 100k km de stat pe ele).

Preț total: puțin peste 24.000 E

Am mai comandat de la ei folii originale de protecție pentru mânerele ușilor (66272ADE00), în jur de 110 lei (mâine le ridic și voi vedea exact)

Am montat anvelope de iarnă Dunlop Winter Sport 5 98V XL, la prețul de 660 de lei pe bucată, și 150 lei montajul în reprezentanță (că era vremea proastă și mi-era teamă să plec cu cele de vară). Deocamdată n-am avut parte de zăpadă cu ele, dar pe uscat și umed mi se par foarte stabile, chiar și la temperaturi crescute (aprox. 10 grade), în ciuda clasei C la aderență. La Rio aveam Nokian WR D4, cu clasa A, și parcă nu mă impresionaseră niciodată pe uscat și umed, deși pe zăpadă erau excepționale.
Aș fi vrut să iau pentru XCeed niște Bridgestone Blizzak LM005, dar am ezitat cu comanda și s-au terminat stocurile peste tot. În lipsa altor variante mai ok, am rămas la Dunlop, dar momentan nu sunt dezamăgit.

Sper săptămâna viitoare să urmeze și o folie transparentă pe farurile față. Am avut la Rio și mi s-a părut că au făcut treabă foarte-foarte bună să le protejeze de uzură.

Și ca să fie ”botezul” complet, când abia împlinisem 1000km în bord, am și luat o pietricică în parbriz și-a apărut o mică ciobitură, exact în fața șoferului. Din fericire, fără ramificații, doar ciobitură de suprafață. Am avut pe moment un sticker de la un atelier de parbrize, l-am lipit deasupra să evit contaminarea, și am rezolvat a doua zi cu 20 de lei, la Reparis Iași (Podu de Piatră). S-a umplut ciobitura cu rășină, și se mai vede doar dacă stai s-o cauți de aproape.

Cam astea au fost costurile până acum. Voi reveni cu primele impresii.

Edited by alexcrist, 21 February 2020 - 23:23.


#2
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,187
  • Înscris: 12.09.2013
Supermasina!S-o stapanesti sanatos!Pune mai multe poze...culoarea e magnifica...

#3
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 24.03.2007
Presimt ca @alexcrist iar face un jurnal cu o masina unica pe aceasta sectiune. Cum n-a aparut un alt Kia Rio in 5 ani, sunt curios daca va mai aparea vreun Kia Xceed.

Niste poze cu interiorul?

@raducut123: sa o vezi pe viu. Crede-ma cand zic ca pozele nu ii fac dreptate.


#4
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
@alexcrist Foarte frumoasa Galbuia! S-o stapanesti sanatos! Chiar zilele trecute ma uitam pe site-ul Kia si ma gandeam ce fain arata "exagerarea" asta!

Edited by DannyMC, 21 February 2020 - 22:46.


#5
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postlula_canci, on 21 februarie 2020 - 22:41, said:

sunt curios daca va mai aparea vreun Kia Xceed.\
Stai sa vedem la ce pret scot PHEV-ul si mai discutam.

OnTopic - Felicitari de achizitie!

#6
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 23.07.2007
Felicitari pentru achizitie!
Arata fantastic.
Ai zis "neplanificata".
Impuls de moment? 😁

#7
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

View Postigor06, on 21 februarie 2020 - 23:29, said:

Impuls de moment? ��
Oarecum Posted Image

Decizia a fost complet neplanificată, și a început mai mult ca o glumă, cu întrebarea Cât oferiți la buyback? Povestea a avansat rapid cu studii de piață, comparații între modele și urmărit recenzii. Toate s-au desfășurat în mod relaxat, tot în spirit de glumă, până când o aliniere a planetelor venită din senin a făcut ca Roșia pe roți să-și găsească subit un nou proprietar, moment în care lucrurile au devenit brusc serioase, s-a mers la test drive, s-au pornit negocierile (și interioare cu mine însumi, și exterioare cu reprezentanțele) și s-a tras linie.

Pe scurt, am ajuns la concluzia că sunt complet mulțumit de mașina curentă. Deci dacă ar fi să o schimb, trebuie să fie cu ceva care merită din plin din toate punctele de vedere. Altfel efortul financiar nu ar fi justificat căutarea unei noi mașini cu doar 2-3 dotări în plus.

Ce mi-am propus să caut:
- o gardă la sol crescută, Kia Rio fiind destul de joasă. Eu uneori mai circul și pe drumuri mai proaste și am avut mereu emoții (am și atins-o de câteva ori). Nu mă interesează offroad, nu vreau neapărat 4x4, dar ceva nițel mai înalt mi s-ar potrivi
- nu neapărat mai mare. Spațiul interior mi-era arhi-suficient, dimensiunile exterioare erau minunate (mai ales că parchez des în zonă universitară unde n-ai loc să arunci un ac de multe ori), iar portbagajul mi-era suficient aproape tot anul (exceptând 2-3 drumuri pe an la bunici)
- siguranță de ultimă generație cu cât de multe se poate, incluzând faruri LED, frânare autonomă cu radar (nu doar cu cameră), poate și păstrarea benzii, monitorizare unghi mort ș.a. Nu erau toate obligatorii, dar cu cât mai multe, cu atât mai bine
- confort mai bun, incluzând AC automat bi-zonă, reglaje lombare și pe înălțime la ambele scaune, încălzire în scaune și volan, sistem multimedia modern și sistem de sunet performant. Navigația integrată nu era obligatorie, dar între timp am realizat cât de mizerabil e Android Google Auto
- probabil și altele care-mi scapă acum...

Pe scurt, cum ziceam: ceva care să merite efortul financiar.

A rezultat un tabel comparativ care arăta cam așa (doar una din versiuni): [ https://www.zonerama.com/photos/218527526_558x547_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Considerând echilibrul optim între dotări și preț, am rămas la 3 semifinaliste, cu care am fost și la test drive:
- Hyundai Kona Luxury, AWD, 1,6 T-GDI, 177 CP, 7DCT: senzațional motor, senzațională cutie, la test am fost chiar scos pe câmp (la propriu). Dotări gârlă (singurul mare minus era ACul automat pe o singură zonă). Dar interior anoooooost, nu trezea nimic în mine, plus mici incompatibilități de ergonomie (nu zic probleme, erau lucruri pur subiective cu care parcă nu rezonam eu).

A picat prima din cele 3. Au rămas 2 între care am oscilat crunt, dus-întors, până în ultima zi în care am pus pixul pe contractul de comandă.

- Skoda Kamiq Style, 1,0 TSI, 115 CP, 6MT sau DSG: motorul fain, trage bine, dar noroc că am fost la test înainte de Kona, altfel probabil mi s-ar fi părut leșinat, comparat cu cei 177 CP de la Hyundai. Posted Image Ambele cutii mi-au plăcut, farurile Top LED aveau un potențial uriaș (era argumentul #1 în favoarea Kamiq, alături de pilotul adaptiv disponibil și pe cutie manuală), însă din nou, aveam mari incompatibilități ergonomice (chiar și în cele 10-15 minute de test am observat că nu-mi găsesc nici măcar poziția la volan, nu ajungeam cu cotul pe ușă sau pe cotieră decât dacă luam mâinile de pe volan), plus calitatea generală a interiorului mi s-a părut mai slabă.

- Kia XCeed Style, 1,0 T-GDI (120 CP) sau 1,4 T-GDI (140 CP), 6MT sau 7DCT (aceeași de pe Kona): am fost la test cu un Ceed cu 1,0 turbo, și un XCeed cu 1,4 turbo. Ambele motoare mi-au plăcut, dar cel de 1,4 e nițel mai rafinat, iar diferența de putere se simte, la doar 800E diferență de preț. Dotări foarte bune, cu cele mai mari dezavantaje fiind lipsa luminilor de viraj (atât Kona, cât și Kamiq au), cât și mărimea exterioară cea mai mare (cum spuneam, deși o să-mi atrag probabil multe critici, preferam o mașină de dimensiuni apropiate cu Rio). Cel mai mare avantaj la XCeed a fost că m-am suit în el și m-am simțit "acolo", toate erau unde mă așteptam să fie, compatibilitate ergonomică 100%.

La dotări, toate 3 erau comparabile în buget de 2-3000E diferență. Toate cu plusuri, toate cu minusuri. Niciuna nu avea absolut tot ce-mi doream, și fiecare avea ceva ce nu aveau celelalte.

Pe 27 noiembrie m-am decis și am pus autograful pe contractul de comandă la Rodav Vaslui, pentru Kia XCeed Style + opționale.
Termen inițial de livrare: 28 februarie
Dată producție: 27 ianuarie
Ridicată din showroom: 13 februarie (probabil ar fi ajuns și mai devreme, dacă nu erau viscole și drumuri închise în toată țara exact după ce a ajuns la vamă Posted Image )

Și cam așa începe povestea...

Deocamdată mai multe poze nu am. Va urma o sesiune foto completă, sper eu curând.

Edited by alexcrist, 22 February 2020 - 01:18.


#8
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,290
  • Înscris: 13.01.2011
Hoop, fleașc așa, fără atenționare?
Noroc că am bere în pahar. :D
Drumuri bune fără incidente :peacefingers:

A, și poze, muuulte poze, și din interior.

Are haion electric?

#9
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006
Fără hayon electric. Era o opțiune interesantă, m-am gândit dacă s-o bifez sau nu, în final am decis că parcă nu face banii. Dar sigur mă voi înjura de fiecare dată când voi veni la mașină cu geanta frigorifică mare. :lol:

#10
greenlife

greenlife

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,969
  • Înscris: 29.07.2017
Bravo. Cum e motorul in depasiri? Intreb ptr. ca am un coleg care si-a luat tot cu 1.4 dar mi-a zis ca se astepta sa fie mai agila.

#11
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Poti sa urci o varianta mai buna cu poza? Nu e clara deloc cel putin pe telefon.

#12
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Daca avea și un 4x4 era perfect! E cea mai frumoasa culoare pe mașina asta. La banii ăștia ai o grămadă de opționale. Multi km fara probleme !

Daca avea și un 4x4 era perfect! E cea mai frumoasa culoare pe mașina asta. La banii ăștia ai o grămadă de opționale. Multi km fara probleme !

#13
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,290
  • Înscris: 13.01.2011
Dacă nu este salvamontist, sau pasionat extrem de munte, nu cred că o să simtă lipsa la 4x4.

#14
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Eu cred ca te-ai cam grăbit, chiar nu înțeleg de ce ai mers pe "mutește" fără sa deschizi un topic despre opțiune mașină.
In lista ta puteai sa adaugi si varianta unei mașini Japoneze Hybrid în 23.000 euro varianta full 4X4 sau la 21.450 euro full, fără tracțiune integrala.

Si eu dupa 14 ani de Kia Rio, am cautat variante sa o schimb, nu pentru ca masina ar avea ceva, ci pentru ca m-am plictisit si vreau ceva cu optiuni de ultima ora.
Cautam o varianta cu garda la sol mai mare, prima data mi s-a pus pata pe XCeed, (fiind FAN Kia) am fost la Baneasa sa o vad si sincer mi s-a parut foarte inghesuita si nu m-am simtit confortabil, totusi nu m-am lasat si dupa cateva zile iar am fost sa o vad si sa programez un test drive, iar am urcat in ea si aceeasi senzatie, am tot incercat sa configurez scaunul, era putin mai bine dar lipsea acea senzatie de contopire cu masina, pur si simplu nu ma simteam bine, atunci am zis ca daca in asta nu ma simt bine atunci îmi trebuie un SUV și am văzut Korando, ce pot sa zic mașină de mașină, nimic de reproșat, era cât pe ce sa dau avansul de 3000 euro, pana sa ma duc la dealer sa platesc, vad o chichineață mica extravaganta cu garda mare la sol si brusc "reconfigurez traseul".

Mi-am zis pentru ce imi trebuie SUV ditamai tractorul doar pentru mine si sotie (din pacate la 50 ani am ramas singuri, nu intru in detalii ca .....) asa ca am fost la Suzuki sa vad Ignis-ul, ce pot sa zic ea pare mica dar la interior e mare, ai mult spatiu, gen senzatie de masina aerisita.
Dupa ce am vazut-o live am revenit cu picioarele pe pamant si i-am multumit lui Dumnezeu ca nu am apucat sa "arunc" cu 26.000 euro pe un tractor care consuma >14% in Buc. asa ca am batut palma cu dealerul pentru un Ignis hybrid varianta Passion, livrare prin martie, pret 13.300 euro.
In acest timp de asteptare am vizualizat tot ce se putea despre Ignis si.....am dat de Swift, o alta masina in aceeasi bani dar mai dotata decat Ignis, asa ca am schimbat macazul pentru un Swift hybrid Passion, dat avans, masina imi vine tocmai in aprilie-mai, deja mi se pare o vesnicie.

Asa ca de la FAN inrait Kia, am ajuns la Suzuki, sincer am in suflet un mic regret pentru marca Kia, poate si ca acest Kia Rio in 14 ani arata si functioneaza ca din prima zi si nu exagerez cu nimic.
Din pacate Kia nu mai e ce a fost cand mi-am luat Rio, in showroom am dat de niste oameni indiferenti, pur si simplu nu ii interesa ca existi, masinile nu mai sunt cu dotari bune la variantele de start, bagi la bani in optionale de ajungi sa zici ca ti-ai configurat Audi, probabil s-au ajuns si acum se cred mari si tari, pacat.


La final iti doresc sa ai parte numai de bucurii la volanul acestei masini, o masina frumoasa, dotata si oarecum exclusivista.Posted Image

#15
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

View Postgreenlife, on 22 februarie 2020 - 01:24, said:

Bravo. Cum e motorul in depasiri? Intreb ptr. ca am un coleg care si-a luat tot cu 1.4 dar mi-a zis ca se astepta sa fie mai agila.
Motorul se simte foarte ok în depășiri, dar depinde și de pe ce mașină vii. Eu, venind de pe 86 de cai aspirați benzină, cu stil de mers mai calm și respectând limitele de viteză, sunt poate mai ușor de impresionat. Obiectiv vorbind, la o accelerație de 9,x secunde, nu e vreun supercar, dar nici vreo leșinătură n-aș numi-o.

View Postdiabolik213, on 22 februarie 2020 - 01:43, said:

Poti sa urci o varianta mai buna cu poza? Nu e clara deloc cel putin pe telefon.
Din păcate asta chiar e tot ce am la nivel de poze momentan. Dar înțeleg că întreabă toată lumea. Mașina întoarce capete peste tot, de la copii care aleargă pe stradă după ea, până la șoferi care mă opresc la semafor să mă întrebe detalii (nici nu exagerez). :D Puțintică răbdare, vor veni.

View Postandrey23, on 22 februarie 2020 - 02:45, said:

Daca avea și un 4x4 era perfect! E cea mai frumoasa culoare pe mașina asta. La banii ăștia ai o grămadă de opționale. Multi km fara probleme !
Strict ca model  și piață, de acord cu tine. Dacă avea 4x4 și lumini de viraj (piticul meu, of! :D), era modelul ideal. Dar pentru mine, 4x4 e irelevant, l-aș fi ales doar dacă era să fie obligatoriu în nivelul de echipare, cum era la Kona.

View Postkiario, on 22 februarie 2020 - 04:54, said:

Eu cred ca te-ai cam grăbit, chiar nu înțeleg de ce ai mers pe "mutește"
Pentru că am avut destui consultanți în jur. :)

Ca să ți-o tai scurt, Suzuki n-a intrat nici măcar pe lista scurtă, cu cei 3 ani garanție. Strănuți de 2 ori și e gata. :) E drept că e cu 50% mai lungă decât la Ford :lol: dar tot nu-i ok. Aș fi acceptat, cu inima strânsă, 4 ani la Skoda, dar 3 deja e prea puțin. Restul de +7 ani la ei sunt praf în ochi.

#16
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007
Felicitari si s.o stapanesti sanatos! O masina frumoasa in realitate, mai frumoasa decat in poze.

Si acum sa te iau la 11 metri :D

1. Unde e facuta?
2. Nu te.a tentat un Hyundai Ioniq hibrid?
3. De ce nu Sportage? La banii astia ieseai cu un 1.6 T-Gdi.
4. La ce interval se fac reviziile?

Auguri!



#17
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

View Posttakis, on 22 februarie 2020 - 06:43, said:

1. Unde e facuta?

2. Nu te.a tentat un Hyundai Ioniq hibrid?
3. De ce nu Sportage? La banii astia ieseai cu un 1.6 T-Gdi.
4. La ce interval se fac reviziile?
1. Slovacia

2. Nu. Este și mai mare fizic (iar ăsta e un minus, chiar și la XCeed), iar garda la sol e mică prin comparație.

Cred că am omis să spun că XCeed cu jante de 18 are garda 184mm.

3. Nu, pentru că la același buget primeam o mașină mai mare, cu motor mai puternic și dotări mai puține (și în general îmbătrânită tehnologic), adică fix ce nu voiam.

4. 1 an sau 15k km.

#18
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Masina e mișto,  e si le lista mea scurta. Sigur e style +? La ei in configurator style + e doar cu DCT la motorul de 1.4, la cutie manuală e style normal. Stiu asta pt ca eu am configurat unul dar cu automată, în 24000, la Kia nu prea a fost loc de negocieri,  nici macar presuri, așa că mai stau oleacă.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate