Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Adaugare watermark, gen Mediafax

Sri Lanka in faliment

La multi ani @VladVladd!
 RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?

Cate placute RAM sa adaug?
 Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie

Instrumentala
 Duba 4x4

Ca PFA eu platesc cu 4% mai mult ...

clickul se invarte continuu ajutor

unde preschimb franci elvetieni d...
 

2020 Hyundai I20 (gen 3)

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 54,130
  • Înscris: 05.11.2009
Au aparut primele poze oficiale cu noul i20. Si .. astept sa il vad in persoana , pentru ca in unele aspecte ma dezamageste.

In primul rand sa ne uitam la motoare. Vom avea motorizari mild hibrid pe motorizarea 1.0 turbo, insa ce imi place mie la noua generatie e ca au pastrat si un motor aspirat (care cred ca e motorul de 1.2l de pe modelul actual adus la zi, astfel incat sa fie compatibila euro6d). Asta pentru cei care vor un motor cinstit , cu putine componente in el care sa poata duce la probleme. Chiar ma mira ca l-au pastrat si is curios cum au reusit sa-l mentina in gama.


La interior.. ramane de vazut, cum arata exact interiorul intr-o versiune mai mica de dotari, insa ca dimensiuni nu e mai mare decat predecesorul. Are 4.04m in noua generatie fata de 4,035 la vechea generatie, iar ampamentul e de 2.58m la noua generatie, fata de 2.57la vechea generatie. iar portbagajul e de 351 l la noua generatie fata de 301l la vechea generatie. Cred ca o renuntat la roata de schimb normala de la vechea generatie ca sa ajunga la valoarea asta..


La exterior.. imi place masina din fata (chiar foarte mult ) insa din lateral si din spate e moartea pasiunii.. mai ales spatele ala Skoda skala, care mi se pare dubios rau de tot, la fel cum .. eleronul ala negru de pe spate..

Se va vinde? Probabil ca da, daca vine in continuare la preturi bune si cu garantia de 5 ani.. da daca apare Kia rio la pret mai bun (nu ca la generaia actuala) si cu design mai bun si cu garantia mai mare, probabil ca verisorul o sa aiba vanzari mai bune..


Quote

Hyundai prezintă toate detaliile despre noua generație a modelului compact i20 pe care a început să o anunțe de curând. Premiera-i publică va avea loc peste câteva zile la Salonul Auto de la Geneva și tot atunci ar trebui să fie dezvăluite imagini cu interiorul reproiectat al automobilului de oraș.
Compania spune că noul i20 prezintă un design revoluționar și ambițios, care urmează noul limbaj de firmă Sensuous Sportiness în premieră pentru un model european. Cu cele mai bune caracteristici de conectivitate și cel mai cuprinzător pachet de siguranță din clasa sa, stabilește noi standarde pentru o mașină din segmentul B.
Comparativ cu predecesorul său, proporțiile noului i20 au fost făcute mai dinamice, asigurând în același timp că este practic pentru navigarea în zonele urbane aglomerate. Poziția sa vizuală este îmbunătățită prin acoperișul coborât (-24 mm), corpul mai lat (+30 mm) și lungimea crescută (+5 mm), în timp ce ampatamentul a fost, de asemenea, crescut mărit cu 10 mm. Producătorul mai spune că dimensiunile optimizate asigură un spațiu sporit pentru pasagerii din spate. Și volumul portbagajului a fost mărit cu 25 litri, oferind 351 de litri în total.
Caracterul elegant al noului i20 este pus în evidență prin barele de protecție față/spate remodelate, cu un aspect dinamic, precum și prin noua sa grilă de radiator. Din lateral privit oferă proporții energice care sunt amplificate printr-o linie mai multe linii scoase în relieg și un design unic al montanților C. Între timp, semnătura luminoasă reproiectată se vede din lateral cum se conectează perfect cu partea din spate, accentuând lățimea și poziția noului i20. Împreună, aceste caracteristici exterioare ilustrează cât de modern este automobilul, oferind în același timp un sentiment premium pentru șoferi.
Caroseria automobilului poate fi vopsită acum în una din cele 10 culori disponibile (+4 noi), iar pentru mai multă personalizare pot fi combinate cu acoperișul vopsit în nuanța Phantom Black. Jantele din aliaj nou proiectate măsoară 17 inci. Farurile și stopurile sunt LED.
Cu o serie de îmbunătățiri interioare, clienții noului model vor putea beneficia de timp de calitate petrecut în interiorul vehiculului. Designerii Hyundai au căutat soluții estetice și tehnice inovatoare pentru a transmite proporțiile sale elegante, creând în același timp un aspect proaspăt și atrăgător.
Spațiul interior atinge o senzație aerisită în interiorul cabinei, în timp ce apare sculptată și atrăgătoare. Un element evidențiat este o lamă orizontală care acoperă tabloul de bord înalt și proeminent. Acest lucru îi conferă un aspect foarte neconvențional, făcând partea frontală a mașinii să arate neted și larg.
Ușile noului i20 îmbrățișează tabloul de bord într-un mod elegant, senzual, fiind inspirate de formele găsite în natură. Sculptura ușilor se potrivește perfect cu secțiunea panoului de instrumente. Volanul său rafinat este echipat cu o serie de comutatoare moderne, în timp ce accentele sale de culoare sunt de asemenea potrivite în interior.
Ocupanții noului i20 se pot bucura, de asemenea, de un sistem de iluminare ambientală datorită tehnologiilor LED. Suplimentar, culorile pentru decor și tapițerie pot varia de la: Black Mono, Black & Gray sau Black Mono & Yellow Green. Vom actualiza acest articol cu imagini ale interiorului ulterior, pentru ca să vedeți cum arată.
Tot noul Hyundai i20 va oferi conectivitate de cea mai bună calitate, cu o gamă largă de funcții de înaltă tehnologie. Interfețele Apple CarPlay și Android Auto, oferite acum fără necesitatea conectării telefonului la mașină printr-un cablu, le va permite clienților să reflecte funcționalitatea smartphone-urilor lor care rulează iOS sau Android. Pentru a spori eleganța și confortul vizual al interiorului, noul panou digital de 10.25 inci și ecranul tactil central opțional de 10.25 inci (pentru audio, video și navigație) au fost combinate vizual (standard monitorul central este un ecran tactil de 8 inci cu Display Audio). Ecranul tactil de top oferă, de asemenea, funcționalitate pe ecran split pentru multitasking!
O placă de încărcare wireless încorporată în consola centrală înseamnă că viitorii proprietari nu vor mai trebuie să folosească un cablu pentru a-și încărca smartphone-urile. În plus, un port de încărcare USB este disponibil pentru pasagerii din spate. Pentru o mai mare distracție în mașină, noul i20 devine primul model Hyundai din Europa care oferă un sistem audio premium marca Bose. Opt difuzoare, inclusiv un subwoofer, sunt plasate strategic în întregul vehicul pentru o experiență audio de înaltă calitate.
Mai mult, noul i20 oferă tehnologia Bluelink a Hyundai, care oferă o gamă largă de servicii Connected Car, cum ar fi Hyundai LIVE Services, precum și funcții la distanță prin intermediul aplicației pentru smartphone-uri Bluelink. Bluelink vine cu un abonament gratuit pe o perioadă de cinci ani. Caracteristicile sale sunt:
    Servicii Hyundai LIVE: informații despre trafic în timp real furnizate de TomTom, benzinării/locuri de parcare (cu prețuri), camere și radare care măsoară viteza (dacă se permite legal în țara respectivă) și actualizări meteo.
    Recunoaștere vocală online: recunoaștere puternică a vocii online (bazată pe cloud) cu înțelegerea limbajului natural.
    Servicii ale aplicației Bluelink:
    Find my car: șoferii își pot localiza vehiculul cu ușurință într-un spațiu de infrastructură necunoscut.
    Remote services: șoferii își pot bloca mașinile de la distanță.
    Send to car (POI): căutați puncte de interes locale și trimiteți rezultate către sistemul de navigație al mașinii.
    Securitate: notificare despre acționarea sistemului de alarmă a mașinii.
    Întreținere: primirea unui raport despre starea mașinii (de exemplu, presiunea în anvelope), dar și alte informații despre conducere.
Într-un final, la capitolul tehnologii, se includ și cele de asistență a șoferului. Hyundai spune că are în suita SmartSense unele sisteme care în genere nu se găsesc în segmentul B de mașini. Printre acestea se numără în premieră: Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Leading Vehicle Departure Alert (LDVA), Lane Following Assist (LFA), Blind-spot Collision-avoidance Assist (BCA), Rear Cross-traffic Collision Assist (RCCA), Parking Collision-Avoidance Assist – Reverse (PCA-R), Parking Assist (PA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) – acum cu detectarea bicicliștilor și pietonilor la deplasarea în marșarier, alături de bine cunoscutele: sistem de menținere în bandă – Lane Keep Assist System (LKA), sistem de monitorizare a atenției șoferului – Driver Attention Warning (DAW) și sistem de asistență la comutarea fazelor farurilor – High Beam Assist (HBA). În plus, există standard montat și un sistem eCall, care permite ocupanților vehiculului să contacteze serviciile de urgență apăsând un buton. În plus, sistemul se activează automat dacă airbag-urile se declanșează.
Iar pe partea de motoare situația este următoarea – două motoare care corespund normelor Euro 6d și au standard sistem Idle Stop and Go, cu trei opțiuni de transmisie.
În vârful gamei este un benzinar turbo cu trei cilindri 1.0 T-GDi în variantă cu 100 CP/172 Nm sau 120 CP/200 Nm. Pentru prima dată, pe acest motor poate fi aplicat un sistem mild hybrid de 48 de volți, fie ca opțiune pentru versiunea cu 100 CP, fie standard pentru cel cu 120 de CP. Sistemul de 48 de volți contribuie la reducerea cu 3-4% a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 . În ceea ce privește transmisia, sistemul de 48 de volți este disponibil în combinație cu o transmisie cu șapte trepte și dublu ambreiaj (7DCT) sau cu o nouă transmisie manuală inteligentă cu șase trepte (iMT). iMT poate decupla motorul de la transmisie după ce șoferul eliberează acceleratorul, permițând mașinii să intre în modul „coasting” și să economisească combustibil.
Atunci când nu este conectat la sistemul mild hybrid de 48 de volți, motorul 1.0 T-GDi cu 100 CP este disponibil în combinație cu ambele cutii de viteze anterior menționate. Un motor natural aspirat de 1.2 litri și cu patru cilindri este de asemenea disponibil ca variantă de start. Produce 84 CP/118 CP și este cuplat la o transmisie manuală în cinci trepte.
Noul i20 este cea de-a treia generație a modelului de succes al Hyundai, care a fost lansat pentru prima dată în 2008 și reprezintă calitate, fiabilitate și practicabilitate. În plus față de acești piloni de bază, noul i20 introduce un stil complet nou, dinamic. Noua sa generație va fi produsă în Europa la uzina Hyundai din Izmit, Turcia.

sursa: https://autoblog.md/...oate-detaliile/


[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clippingnew/KM7KPH20200219_0001/full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clippingnew/KM7KPH20200219_0002/full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clippingnew/KM7KPH20200219_0004/full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clippingnew/KM7KPH20200219_0005/full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clippingnew/KM7KPH20200219_0006/full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clippingnew/KM7KPH20200219_0007/full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.carscoops.com/wp-content/uploads/2020/02/Hyundai-i20-8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,829
  • Înscris: 06.01.2006
Arata frumusel.

Edited by Kroghy, 19 February 2020 - 20:46.


#3
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,375
  • Înscris: 02.02.2005
Mie-mi place. Ce au facut cei de la Hyundai, in ultimii vreo 5 ani imi place. Nu am condus niciuna si probabil nu imi voi lua una, doar pentru ca e foarte greu la revanazare, am avut experiente neplacute cu Renault. Toti vor sa le ia degeaba, altfel este cu nemtoaicele.

#4
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
@vanitty, noul Rio se va lansa peste minim 3 ani. Asta e strategia grupului, 2 masini în fiecare clasa, odată la 2-3 ani ori apare un face-lift ori apare un model nou. Fac asta ca tot timpul sa aibă mașini cu ultimele tehnologii și sa nu piardă din vânzări.

#5
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 54,130
  • Înscris: 05.11.2009
stiu ca nu va veni prea curand noul rio. Oricum poate la Kia e din 2 in 2. ca generatia de dinainte a fost superba, fiabila, interior fain. Cea actuala e cam meh, desi e un i20 cu un facelift urat.. Pana acum preferata mea in clasa dpdv al designului e clio5..

#6
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
Clio 5 ca design pe toate variantele dar și 208 gt line arata bine 😁

#7
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 54,130
  • Înscris: 05.11.2009
noul Peugeot 208 nu imi place, in conditiile in care precedentul mi-a placut. Din poze mai arata bine Honda jazz.. da sa vedem daca il vor aduce in Romania, plus ca daca il vor aduce, sigur il vor aduce la preturi astronomice..

#8
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 24.09.2017
chiar as vrea sa vad peste 1 an un duel intre Hyundai i20 si Sandero. sunt curios cu ce o sa vina Dacia. iar au facut chiciosenia aia in spate cu stopul ala lung. a fost fun acum 5 ani. lumea a trecut peste.
cred ca o sa se vanda Clio destul de bine. e si liderul in segmentul asta. acum depinde si de motorul asta nou tce 1.0 100cp.
hyundai nu o sa se vand in europa. clio, polo si fiesta or sa fie primele 3. urmate de Fabia si Peugeot, corsa.

si eu m-am speriat de motoare mici cu 3 cilindrii, ba ca nu-s echilibrate, ba ca le sare lantu, ba ca nu duc multe kilometrii. cred ca si 0.9 or sa ajunga pe la 400.000 km fara probleme. si cine face atat? e un tip pe net care a ajuns la 280.000.
si binenteles am luat aspirat. dar consumul la astea mici si turbo, la mers normal e aproape de diesel. si vad ca pe benzina nu prea pica turbo. plus ca ai cuplu ala rapid si jos. nu stai sa turezi motorul.

deci na...asa e cand pe youtube toti vorbesc si tu iei de bun.

Edited by bobitad, 19 February 2020 - 21:31.


#9
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,878
  • Înscris: 13.01.2011
Arată frumușel.
Interiorul este aerisit, modernist.
Cu tableta înfiptă (cocoțată) în bord, însă, nu o să mă obișnuiesc.

Edited by crisstonne, 19 February 2020 - 21:45.


#10
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,274
  • Înscris: 22.03.2007
Mie imi place. Daca va fi la fel de reusit ca i20 actual, vor avea succes la vanzari. In afara de ambreiaj, care e subdimensionat si cedeaza destul de rapid la mersul urban, masina e una reusita. Presimt insa ca va avea un pret destul de mare.

Daca vin si cu garantia de 7 ani, cum se aude, cred ca Polo, Clio, Fiesta o sa cam umfle stocurile...

Edited by takis, 19 February 2020 - 21:45.


#11
Abaddon

Abaddon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 22.02.2007
Destul de repede aparut, tin minte ca abia a fost scos faceliftul acum 2 ani.

#12
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
Având în vedere ca anul acesta au apărut mult modele de clasa mica noi, era necesar sa facă asta :)

#13
ingersedat

ingersedat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 12.02.2007
Salut! Ma gandesc sa imi cumpar:
Noul i20, 5DR, 1,0 l, T-GDi, 100 CP, M-Hybrid 48V, 7DCT, Led Line

Am carnet doar pentru cutie automata.

Exista co-forumisti care pot impartasi impresii despre motorul 1.0 l, T-GDi sau cutia automata 7DCT ?

Multumesc!

#14
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,872
  • Înscris: 12.10.2005
Motorul este cam zgomotos, interior cam ieftin, acum depinde și ce experiențe anterioare ai. Ca preț nu știu dacă găsești ceva mai ieftin cu cutie automată și dotări similare Led Line. În gama asta, însă, vei găsi doar motoare în 3 cilindri care se comportă la fel. Dacă-ți permite bugetul, încearcă 208/Corsa (sunt cam aceeași mașină). La 208 eu am avut o ofertă de 18.000€ fără rabla, pentru GT Line. Clio vine doar cu cutie CVT, e altceva, 17500€ fără Rabla. De la Nissan ai Micra, aceeași cutie și motor, dar cam cu 1000€ mai ieftină.
Un pic mai mare, tot în zona asta de preț ar fi Scala, o scoți sub 17.000 cu Rabla, doar că durează mult până vine. Vezi că mai găsești pe stoc Seat Arona, că se lansează modelul nou și au prețuri bune, tot în zona 17.000.
Vorbim strict de mașini cu cutie automată.

#15
ingersedat

ingersedat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 12.02.2007

 zaboss, on 23 mai 2021 - 20:06, said:

Motorul este cam zgomotos, interior cam ieftin, acum depinde și ce experiențe anterioare ai. Ca preț nu știu dacă găsești ceva mai ieftin cu cutie automată și dotări similare Led Line. În gama asta, însă, vei găsi doar motoare în 3 cilindri care se comportă la fel. Dacă-ți permite bugetul, încearcă 208/Corsa (sunt cam aceeași mașină). La 208 eu am avut o ofertă de 18.000€ fără rabla, pentru GT Line. Clio vine doar cu cutie CVT, e altceva, 17500€ fără Rabla. De la Nissan ai Micra, aceeași cutie și motor, dar cam cu 1000€ mai ieftină.
Un pic mai mare, tot în zona asta de preț ar fi Scala, o scoți sub 17.000 cu Rabla, doar că durează mult până vine. Vezi că mai găsești pe stoc Seat Arona, că se lansează modelul nou și au prețuri bune, tot în zona 17.000.
Vorbim strict de mașini cu cutie automată.

Salut! Multumesc de info!

Eu am avut un Golf 6 2.0 TDI Variant 2013, cu cutie automata DSG, cumparat SH la 250 000 km, dotari top, inclusiv plafon panoramic si scaune piele. Insa am facut in 3 ani si jumatate, cam 50 000 km si a inceput sa aibe unele probleme, inclusiv un injector iesit din parametrii. Consum bun in afara orasului, 4.5 - 5. Eu merg mixt si oras (35%), dar si drum national / autostrada (65%). Mai ies si la mici aventuri off-road (gen drumuri forestiere / rurale)

Da, Skoda Scala este pe lista, dar cu dotari similare Hyundai Led Line + motor 1.5 TSI iese cam la 22 000 EUR cu rabla. (nu merita motor 1.0 pe Scala). Intradevar vine mai greu, dar Seat Arona suna bine ca si alternativa.

Pe lista mea scurta mai sunt:
VW T-Cross 1.5 TSI (iese cam la 22K EUR) - foarte practica masina, gandita bine
Suzuki Vitara 1.4 (4x4 la 20 500 EUR)
Hyundai Kona Electric Highway 64 kwh (maxim cat imi pot permite, dar as face sacrificul doar daca este electrica)
Dacia Logan/Sandero CVT (pret bun, dar nu prea au performantele pe care le doresc) - vreo 13 500 EUR, cu dotari si rabla

Renault Clio iese din discutie, mai bine iau noul Logan CVT sau Sandero. Nu imi place designul oricum la Clio.

Am cash 8000 EUR, iar de restul ma imprumut, un i20 are dotari ideale, interior placut si pot spune ca m-am saturat de break. Plus ca nu pune presiune pe partea financiara asa mult.
Vreau o masina cu garda la sol mai ridicata, lungime maxim 4.3m si garantie 4 ani minim. De asemenea vreau autonomous braking systems, Android Auto / Apple car play.

La i20 fricile mele sunt cutia automata 7DCT si intr-o masura mai mica motorul cu turbina pe benzina. Nu ma deranjeaza zgomotul daca este in limite normale.

Edited by ingersedat, 24 May 2021 - 19:32.


#16
asincancu

asincancu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 27.02.2011

 ingersedat, on 23 mai 2021 - 19:04, said:

Salut! Ma gandesc sa imi cumpar:
Noul i20, 5DR, 1,0 l, T-GDi, 100 CP, M-Hybrid 48V, 7DCT, Led Line

Am carnet doar pentru cutie automata.

Exista co-forumisti care pot impartasi impresii despre motorul 1.0 l, T-GDi sau cutia automata 7DCT ?

Multumesc!
Intereseazate ,dar la dealer nu online de Ford Puma automata.

#17
valix5

valix5

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 08.10.2007
Tot în gama Hyundai ai și noul Bayon, bazat pe I20, dar mai spațios și cu o gardă la sol decentă. Are aceleași motorizări și dotări ca I20, în esență fiind un I20 pe steroizi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate