Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Parcare gratuită în București pentru mașinile hibride și electrice

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#19
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008
Cativa ani...apoi hibridu' si electricul vor fi la ordinea zilei si gata gratuitatea.

Vezi cazul Norvegiei, unde au "retras" deja gratuitatea incarcarii masinilor electrice, care oricum n-ar fi trebuit sa fie vreodata gratuita...ca omul care isi permite Tesla nou, numai subventie nu mai are nevoie, la fel si in Romania, subventie si sprijin e nevoie pentru batranica care vinde patrunjel, nu pentru bizoni cu Tesla precum Buhnici.

#20
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nu stiu cum e prin alte sectoare dar de exemplu la Sector 4 ecusonul cu parcarea de resedinta are un cod QR. In Bucuresti nu exista parcari publice ale primariei care sa nu aiba macar un paznic de la Locala in jur daca functioneaza barierele care nu functioneaza in 90% din cazuri oricum.

#21
Fluk3

Fluk3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,630
  • Înscris: 22.03.2019

 cata, on 11 februarie 2020 - 13:30, said:

Vin si alea, sunt in vamaPosted Image Posted Image.
După cum susține primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, totalul încărcătoarelor pentru vehiculele electrice va ajunge la 300 în următorii doi ani în București. Spuneam că este doar parțial o veste bună, deoarece serviciul nu este gratuit. Suma pe care o va plăti un șofer de electrică per kilowatt-oră (KWh) este de 1,25 lei, iar prețul unei încărcări complete nu va trece de 30 de lei.
Pai tot e o veste buna... un plin de combustibil la ora actuala poate varia intre 200-500 lei.. acuma chiar de bogdaproste nici Firea nu se incumeta :)

#22
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013

 corina_geo, on 11 februarie 2020 - 13:33, said:

Cativa ani...apoi hibridu' si electricul vor fi la ordinea zilei si gata gratuitatea.

Vezi cazul Norvegiei, unde au "retras" deja gratuitatea incarcarii masinilor electrice, care oricum n-ar fi trebuit sa fie vreodata gratuita...ca omul care isi permite Tesla nou, numai subventie nu mai are nevoie, la fel si in Romania, subventie si sprijin e nevoie pentru batranica care vinde patrunjel, nu pentru bizoni cu Tesla precum Buhnici.


Chiar si fara gratuitate, iesi la 5% consum echivalent de combustibil pe benzina/diesel cu o masina electrica pe care platesti incarcarea.

5% in Bucuresti nu prea obtii cu nici o masina, de obicei e intre 8-12% consumul in Buc, asa ca ce importanta are? hai sa ne mai trezim si noi.

In Vest se fac economii masive in privinta asta (revizii deloc la masini electrice, placute nu mananca, nu mai arunci ulei anual la canal, nu mai cumperi filtre).

#23
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 Fluk3, on 11 februarie 2020 - 13:44, said:

Pai tot e o veste buna... un plin de combustibil la ora actuala poate varia intre 200-500 lei.. acuma chiar de bogdaproste nici Firea nu se incumeta Posted Image
Ma, tu vrei sa facem schimb de primari? Posted Image Posted ImageEu sunt de acord.
Prăpastie între Boc și Firea, la fonduri europene pentru transportul în comun: Cluj – 25.660.000 €, București – 2.283 €!

Edited by cata, 11 February 2020 - 13:47.


#24
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,660
  • Înscris: 29.12.2016

 Platon, on 11 februarie 2020 - 13:02, said:

Daca maine ar fi toate masinile electrice ai avea in casa lumanari si energia electrica ar fi tripla ca pret, si poluarea ar fi mult mai mare decat este acum, nu ne-ar ajunget vreo 20 de centrale atomo electrice, si de unde dracu luam atata cupru ca sa facem instalatiile,  hai sa nu mai inghitim ce vor sa ne bage altii in gura

Dupa ce va creste parcul auto la minim 30% masini electrice vei plati si parcarea. Vei plati si incarcarea la curent. Statul nu trebuie sa piarda...

#25
pacapaca

pacapaca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 736
  • Înscris: 28.07.2017

 Deenman, on 11 februarie 2020 - 13:45, said:



Chiar si fara gratuitate, iesi la 5% consum echivalent de combustibil pe benzina/diesel cu o masina electrica pe care platesti incarcarea.

5% in Bucuresti nu prea obtii cu nici o masina, de obicei e intre 8-12% consumul in Buc, asa ca ce importanta are? hai sa ne mai trezim si noi.

In Vest se fac economii masive in privinta asta (revizii deloc la masini electrice, placute nu mananca, nu mai arunci ulei anual la canal, nu mai cumperi filtre).
Esti sigur ca nu au filtru de habitaclu?
Esti sigur ca nu are lichid de frana care se arunca tot la canal?

#26
Fluk3

Fluk3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,630
  • Înscris: 22.03.2019

 cata, on 11 februarie 2020 - 13:46, said:

Haha... lasa ca a fost la Bucuresti si Boc si a facut un caca mare...Intr-un oras nu vorbim doar de transport in comun...

#27
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 2Unlimited, on 11 februarie 2020 - 13:48, said:

Dupa ce va creste parcul auto la minim 30% masini electrice vei plati si parcarea. Vei plati si incarcarea la curent. Statul nu trebuie sa piarda...


doar nu credeai ca ii lasa pe fraieri gratuit pe viata, dar eu nu vad mai devreme de 50-70 de ani trecerea pe electric, in primul rand avem nevoie de alte baterii, actualele baterii polueaza in draci prin fabricatie si scoatere din uz, materialele din care sunt facute nu se gasesc pe toate drumurile, eu zic sa nu mai fim atat de optimisti, cu o floare nu se face primavara

#28
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 waterman, on 11 februarie 2020 - 13:20, said:

Atunci o să apară un trend cu mașini cu vele. Eoliene.

Sau cu apa. Apa are doi atomi de hidrogen, care arde. Extragem de acolo hidrogenul si ii dam foc, luam cumva si atomul de oxigen tot din apa si intretine arderea.

 Bogotta, on 11 februarie 2020 - 13:25, said:

parcarile care au bariera la intrare/iesire , cum isi vor da seama ce tip de masina conduci ?

Are un nas cibernetic si vede daca arzi ceva.

#29
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 2Unlimited, on 11 februarie 2020 - 13:48, said:

Dupa ce va creste parcul auto la minim 30% masini electrice vei plati si parcarea. Vei plati si incarcarea la curent. Statul nu trebuie sa piarda...

La incarcare de electrice multi nu isi dau seama ca vor ajunge de fapt sa plateasca tehnologia... nu doar curentul.

Adica va fi de genul: vrei sa incarci totul in 5 minute? Sigur, dar the costa de 10 ori mai scump decat la ala care sta 1h de pomana. Asta va fi trendul, pentru ca lumea va plati pentru ca toata lumea sta prost cu timpul.

Dar, on topic...

Desi este o idee buna in sine, incepe sa devina iritant tot trendul asta cu gratuitati pentru oricine si oricum.

Luni, transport gratuit pentru toti elevii fara discriminare. Azi, ziaristii scutiti de plata unor taxe... Pensii speciale, salarii speciale... Toata lumea e speciala.

Parca suntem un popo de handicapati care are nevoie de gratuitati ca sa traiasca de azi pe maine.

#30
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Este o noua forma de marketing, in democratie.

Acum iti bat la usa si iti spun ca daca nu iti schimbi rabla euro 3 o sa fii taxat cu 1/4 din valoarea ei pe an. Simplu.
Producatorii castiga ca vand masini, nu doar atat dar la o masina noua esti obligat sa faci reviziile la ei, deci alti bani dupa achizitie.
Statul este Bucuros ca platesti o parte din achizitie catre el.

Toata lumea castiga, proprietarul face rata/credit sa-si ia masina noua. Castiga si banca.


Sunt colegi cu electrice pe care le folosesc de 2 ani in Bucuresti, si in aceasi doi ani au rulat 30.000km cu total costuri de carburant de ~150-200ron.

Pana o sa va hotarati voi sa va scarpinati la ceafa ca nu merita electrica, sau merita, o sa fie deja prea tarziu.

#31
razvansd

razvansd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.05.2015
Si astia care acuza eolienele si centralele ca ar polua mai tare decat petrolu , check the bigger picture.
Cata poluare se produce prin arderea petrolului, prin scoaterea petrolului, prin consumu de combustibil pentru transportu petrolului pana la uzinele unde este transformat in ce bagati voi in masini, transportu de combustibil pana la benzinarii etc etc.

Dar daca voi o sa comparati consum auto Ford 1.4 tdci versus o centrala care produce electricitate , pai inseamna ca aveti o problema...

#32
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Boss eolienele nu poluează.

Poluează tehnologia de producție a curentului în unele cazuri.

#33
catavencuadelin

catavencuadelin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 07.10.2012

 bobalex18, on 11 februarie 2020 - 12:50, said:

doar pentru cele cu numere de bucurești?

Da, doar pentru autoturismele înmatriculate în București.

 Platon, on 11 februarie 2020 - 12:51, said:

Mie mi se pare o discriminare, pentru parcare aia o sa plateasca restul cu masini cu motoare cu combustie, dar curvele astea de la primarie stiu ele sa faca politica ruseasca, divide et impera....

Gândirea este alta. Atunci când facilitezi o anumită zonă cauți să îndrepți atenția majorității spre acea ramură. În cazul discutat este vorba de îndreptarea oamenilor spre ECO. Și autoturismele electrice sau hybrid sunt mai scumpe la achiziție. Eu nu văd lucrurile așa cum le vezi tu. Ce ar fi de câștigat din asta? Prin această facilitate primărie încurajează eliminarea cât mai mare a noxelor și înnoirea parcului auto cu mașini care nu poluează.

 waterman, on 11 februarie 2020 - 12:54, said:

Sunt curios de ce te-ai dus la ghișeu dacă se putea online.

Ca să ridic cartonașul care conferă gratuitatea parcării, pe care trebuie să-l  pun în parbriz.

#34
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi ai zis că

 catavencuadelin, on 11 februarie 2020 - 12:44, said:

Durează câteva zile până se eliberează ecusonul care se expune în parbrizul mașinii (trimit sms când este gata).

Întrebam de curios, nu era cu răutate.

Ziceam că depui actele online, te duci după aia să iei cartonul.
Ca să nu stai de 2 ori la rând.

Edited by waterman, 11 February 2020 - 15:13.


#35
catavencuadelin

catavencuadelin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 07.10.2012

 Adm, on 11 februarie 2020 - 12:55, said:

Mda, pentru ca noi nu iesim din patratica proprie, si NU ne dorim sa fim invadati de hibrizi si electrice NON Bucuresti, ne ferim sa dam un ecuson national.

https://www.aero.org...arcare-gratuita

D.p.m.d.v. este normal să îți protejezi localnicii sau, cum să mă exprim, mai întâi să aibă drept de parcare locuitorii Bucureștiului și apoi cei din provincie. Și nu pentru că sunt părtinitor sau sufăr de mândrie, ci pentru faptul că locurile de parcare din București sunt puține comparativ cu numărul mașinilor.

#36
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Man, e vorba de parcat pe strada, nu parcari e bloc.
Fii fericit daca non-bucuresteanul vine cu un hibrid/electric in Bucuresti.
Nu e ca si cum ar avea macar o sosea de centura.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate