Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange renunțã la taxele de reziliere
Last Updated: Aug 10 2022 22:50, Started by
Nimcid25
, Feb 07 2020 22:45
·
0
#91
Posted 10 March 2022 - 06:55
Portare. Se va emite factura cu suma de plata și va fi la alegerea ta ce vei face dupã (plata sau contestație).
Totuși, nu ți-au explicat de la ce vine suma? Am 3 numere la ei și fiecare are câte ceva în plus fata de restul și e gratuit. |
#92
Posted 10 March 2022 - 08:01
Sunt taxe de despagubire, dar ce nu inteleg de ce evita transmiterea acestor conditii in scris pe mail si de ce imi impun plata in avans?
Nici macar nu vor sa dea curs rezilierii, mi-au spus clar, nu platesc inainte 2000 lei, nu se inchide niciun abonament, se anuleaza cererea. Am un abonament prin portare 30% reducere si pentru telefon in 2020 am platit 160euro la curier. Nu sunt contra reducerilor, le-am primit sunt corect de platit dar nu poti cere o taxa aberanta si nu esti capabil s-o justifici. |
#93
Posted 10 March 2022 - 09:08
Sa înțeleg ca ai primit și telefon subvenționat? Ce telefon?
|
#94
Posted 10 March 2022 - 09:14
Un samsung S20, 160 de euro la portare plus reducere abonament 30%, aceste reduceri nu pot fi emise pe ultima factura? Nu se pot regasi defalcate lunar/cost?
Intreb ca alti furnizori cand am avut abonament si inclusiv reduceri, la reziliere sau regasit pe ultima factura emisa, dar nu mi-a impus nimeni sa platesc in avans o suma x. Conditia de a plati taxa de reziliere in avans nu este mentionata in contract. Cel mai sigur pentru lamurire reclamatie la Anpc. |
#95
Posted 10 March 2022 - 09:19
De mentionat, respectivul de la Orange mi-a confirmat ca in magazin voi primi un bon fiscal pentru cei 2000 de lei, factura nu se poate sau daca ma inteleg cu dumnealor poate reusesc sa primesc...nu inteleg tigania asta
Este simplu, vrei reziliere? Ok, dupa 30 de zile ti se va emita ultima factura cu taxele aferente ramase perioadei contractuala conform etc.. Cu siguranta voi evita pentru totdeauna Orange. Multumesc frumos pentru raspunsuri. |
#96
Posted 10 March 2022 - 09:33
Alex0925, on 10 martie 2022 - 08:01, said:
Sunt taxe de despagubire, dar ce nu inteleg de ce evita transmiterea acestor conditii in scris pe mail si de ce imi impun plata in avans? Nici macar nu vor sa dea curs rezilierii, mi-au spus clar, nu platesc inainte 2000 lei, nu se inchide niciun abonament, se anuleaza cererea. Am un abonament prin portare 30% reducere si pentru telefon in 2020 am platit 160euro la curier. Nu sunt contra reducerilor, le-am primit sunt corect de platit dar nu poti cere o taxa aberanta si nu esti capabil s-o justifici. In contract ar trebui sa ai un articol in care este explicata rezilierea. Nu se cere, se executa:
Ca sa fiu pe scurt: daca vrei sa reziliezi, trimiti pe mail NOTIFICARE DE REZILIERE si gata. Rezilierea nu se aproba, se executa. Recomandarea mea e sa faci rezilierea cu o zi-doua inainte de data facturarii sa nu te amane cu ultima factura (sunt obligati sa factureze 30 de zile, chiar daca factura se emite cu 3 zile inainte de inchiderea contractului). Dupa emiterea ultimei facturi, vor trebui sa detalieze ce reprezinta sumele. Mai departe te descurci (ori esti de acord si platesti, ori contesti si trimiti factura la ANPC si vezi ce zic). |
#97
Posted 10 March 2022 - 09:42
Pololica, on 10 martie 2022 - 09:33, said: In contract ar trebui sa ai un articol in care este explicata rezilierea. Nu se cere, se executa:
Ca sa fiu pe scurt: daca vrei sa reziliezi, trimiti pe mail NOTIFICARE DE REZILIERE si gata. Rezilierea nu se aproba, se executa. Recomandarea mea e sa faci rezilierea cu o zi-doua inainte de data facturarii sa nu te amane cu ultima factura (sunt obligati sa factureze 30 de zile, chiar daca factura se emite cu 3 zile inainte de inchiderea contractului). Dupa emiterea ultimei facturi, vor trebui sa detalieze ce reprezinta sumele. Mai departe te descurci (ori esti de acord si platesti, ori contesti si trimiti factura la ANPC si vezi ce zic). Am depus notificare de reziliere in data de 07.03.2022 cu inchidere din 20.04.2022 (factura se va emite in 20.03.2022 si sa ma pot incadra in cele 30 de zile). M-au contactat ieri cu cele mentionate: va duceti in magazin achitati in avans 2000 de lei, primiti bon fiscal si noi inchidem abonamentul, daca pana la 20.04.2022 nu platesc se anuleaza rezilierea. Depun reclamatie la Anpc, cat de ok este procedura asta de piata. |
#99
Posted 10 March 2022 - 10:14
Notificare prin poștã, fax, secțiunea de contact de pe site și spui clar cã prin prezentul text notific rezilierea. Telefonic nu discuți cu 2000 lei și nu știu ce... Scrii cã dorești confirmarea scrisã a rezilierii și un numãr de înregistrare.
Daca nu îți dã nimic sau la telefon te aburește, cu cererea numãrul X faci reclamație la ANPC cã ei nu au dat curs cererii tale în termen. |
#100
Posted 10 March 2022 - 10:15
badmania98, on 10 martie 2022 - 10:00, said:
Nu poți atașa convorbirea telefonicã la reclamație. Dar la cererea celor de la Anpc, o pot pune la dispozitie, sunt inregistrate. Probabil asta e motivul pentru care nu-ti raspund in scris, conditiile de reziliere telefonice nu sunt asa de corecte, plus ca in contract nu exista stipulat, in caz de reziliere se platesc reducerile in avans sau orice alta taxa pe care o pretind. |
|
#101
Posted 10 March 2022 - 11:34
Stiu si ei ca daca ajung in instanta, in 99% din cazuri pierd, asa ca au niste proceduri foarte complicate pentru a incurca clientul si pentru a-l face sa plateasca. Asta pentru ca judecatorul cere explicatie pentru orice suma pe care o cer, profitul nerealizat nu conteaza.
|
#103
Posted 10 March 2022 - 23:49
portezi si pe ultima factura ti se emite taxa de reziliere nu trebuie platite in avans
|
#104
Posted 16 March 2022 - 12:27
Stimate client, am analizat solicitarea 168850063. Taxa de despaguvire se solicita conform contractului, Art 8 ncetarea Contractului / ltera c. Va recomand sa verificati contractul si conditiile de reziliere. In apeluri ati primit toate informatiile complete si corecte. Cu stima, Sergiu - Orange
Raspuns primit in urma notificarii, raspuns printr-un sms, tipic copy paste, fara nicio justificare a sumei. I-am recomandat sa-mi mentioneze din contractul verificat, conform carui Articol si Litera se impune in avans, a unei sume pe care nu o poate justifica/defalca pe factura. Am depus si reclamatie la Anpc, daca tot cer bani in avans poate Anpc ii va determina sa-i ceara legal. |
#106
Posted 16 March 2022 - 13:23
SuperTux89, on 16 martie 2022 - 12:52, said:
Scoate banu și lasã coteala Daca ai fi citit toate postarile ai fi observat ca nu sunt contra platii taxelor, doar ca mi se pare normal sa fie emise pe ultima factura, nu sa ma duc de buna voie sa depun 2000 de lei in contul de client (nu am factura de plata, nu am restante, nu am rate, nu am alte servicii de la Orange) si dupa Orange sa zica hai ca ti-l inchidem, daca ai virat doar ca ti-am zis telefonic sa faci asta esti bun. |
#107
Posted 16 March 2022 - 22:37
Ãla de la Orange bate câmpii
Nu plati nicio taxã eventual portezi și gata |
#108
Posted 26 April 2022 - 17:34
Ceva putred în Danemarca?
Rezilierea unui abonament cu taxa practic e imposibila chiar în Shop dacã nu ști suma. Am vrut sa plãtesc pt un prieten taxa de reziliere și am întrebat cât trebuie sa achit Pai nu domnule, dvs ne spuneți suma altfel abonamentul nu se va închide. Pe bune??? Orange-Helper de unde tâmpenia asta? Lasa ca îl va porta și atunci veți ști suma. Copiați tot mai mult modelul Telekom. Pai închideți abonamentul și apoi emiteți factura, nu e logic asa? Pa "Oringi"... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users