Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Iphone dezactivat

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
remus43

remus43

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 11.05.2016
Salut, am blocat passcode-ul si acum imi cere conectare la itunes, detin doua iphone-uri 5s, unul nu are probleme cu conectarea dar nu l-am blocat, iar celalalt care imi cere conectare la itunes, imi apare jos in casuta ca "USB device not recognized", nu a mai fost folosit la acest calculator pana acum deci nu a mai fost sincronizat cu itunes. Am pe el date nu atat de importante, deci nu ma deranjeaza restaurare completa dar cum il pot rezolva cu aceasta problema de cablu? Multumesc

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Schimbi cablul.
Sau dai mai multe detalii.

Mesajul apare pe PC probabil când îl conectezi. Probabil cablul defect, o să zici că celălalt telefon merge cu același cablu.
Atunci probabil e mufa din telefon.

Deci te întreb dacă de încărcat se încarcă.
O să trebuiască să ajungi probabil cu el la un service GSM.

Edited by waterman, 06 February 2020 - 10:45.


#3
remus43

remus43

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 11.05.2016
Am schimbat si cablul, tot asa da.

 waterman, on 06 februarie 2020 - 10:37, said:

Schimbi cablul.
Sau dai mai multe detalii.

Mesajul apare pe PC probabil când îl conectezi. Probabil cablul defect, o să zici că celălalt telefon merge cu același cablu.
Atunci probabil e mufa din telefon.

Deci te întreb dacă de încărcat se încarcă.
O să trebuiască să ajungi probabil cu el la un service GSM.
Incarca, nu are probleme, nu a avut probleme, doar ca imi cere acum sa il introduc in itunes, nu a mai intalnit nimeni problema asta?

#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Explică te rog "am blocat passcode-ul".

Dacă e al tău și ai toate datele contului nu e problemă. Se remediază prin conectarea aia pe care o cere.

Dacă e găsit îl conectezi degeaba.

Ia vezi te rog ce scrie pe aici

https://discussions..../thread/7377904

 remus43, on 06 februarie 2020 - 10:47, said:

doar ca imi cere acum sa il introduc in itunes, nu a mai intalnit nimeni problema asta?

În mod sigur, când am întâlnit problema, l-am conectat la Itunes.

Pentru eroarea aia ți-am dat link aici cu soluții

https://discussions..../thread/7377904

#5
remus43

remus43

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 11.05.2016

 waterman, on 06 februarie 2020 - 11:17, said:

Explică te rog "am blocat passcode-ul".

Dacă e al tău și ai toate datele contului nu e problemă. Se remediază prin conectarea aia pe care o cere.

Dacă e găsit îl conectezi degeaba.

Ia vezi te rog ce scrie pe aici

https://discussions..../thread/7377904



În mod sigur, când am întâlnit problema, l-am conectat la Itunes.

Pentru eroarea aia ți-am dat link aici cu soluții

https://discussions..../thread/7377904
Am pe el ios 7, la asta nu i-am facut niciodata restaurare sau conectare la itunes, ca nu prea il foloseam. Pai cere conectare, dar nu apare decat eroarea aia in colt de USB, nu am icloud pe el sau prostii, foloseam doar Whats app, facebook, etc. Si am windows 7, citesc acum ce ai trimis, multumesc mult. De ce vreau sa il folosesc acum pe acesta, pai la celalalt i-am spart ecranul.

Edited by remus43, 06 February 2020 - 11:20.


#6
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Se poate muta ecranul ușor, gen 50 lei la service. Pierzi autentificarea cu amprenta dacă mută cu tot cu home button.

Pune o poză cu ce apare că nu înțeleg ce apare și unde.

El merge de mers, poți apela ?
Ce anume cere conectare la Itunes ?

Ia fă un update la Itunes să nu fie ceva de drivere.

Edited by waterman, 06 February 2020 - 11:23.


#7
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,060
  • Înscris: 05.06.2002
fa-i o poza ecranului ca am iphone de mai bine de 10 ani dar tot nu reusesc sa-mi dau seama ce problema ai tu acolo.

#8
remus43

remus43

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 11.05.2016
Sunt si cu lucrul, sa ma scuzati ca raspund mai greu, acum pun poza.

 waterman, on 06 februarie 2020 - 11:23, said:

Se poate muta ecranul ușor, gen 50 lei la service. Pierzi autentificarea cu amprenta dacă mută cu tot cu home button.

Pune o poză cu ce apare că nu înțeleg ce apare și unde.

El merge de mers, poți apela ?
Ce anume cere conectare la Itunes ?

Ia fă un update la Itunes să nu fie ceva de drivere.
Da, merge, pot suna, adica puteam, acum nu pot ca apare sa il pun in itunes, ca este dezactivat, asa apare dupa ce am pus passcode-ul gresit de cateva ori. am pus poza cu ce apare cand conectez telefonul la calculator prin usb.

Attached Files



#9
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Încearcă cu alt cablu, în alt port usb, eventual în alt calculator.

Cum de ai greșit pass-ul de atâtea ori ?

Se pare că acum trebuie șters tot din el și îl faci de la început.

Uite aici instructajul

https://support.appl.../en-us/HT204306

Edited by waterman, 06 February 2020 - 11:59.


#10
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,744
  • Înscris: 01.11.2005
Posibil mufa de la iphone sa fie oxidata si atunci iti apare ca fiind USB cu probleme.
Eu zic sa il inchizi si cu un bat inmuiat in alcool izopropilic sa cureti contatele de la mufa de incarcare. Lasi sa se usuce bine si atunci vezi care-i treaba.
Plus ca daca ai calculator, fii sigur ca introduci cablul USB in spate si nu in panoul din fata. USB-urile din fata uneori nu sunt ok.
Sau sunt probleme cu driverii...cauta pe net : https://www.google.c...i71.mV0c6g2vzAs

#11
remus43

remus43

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 11.05.2016

 waterman, on 06 februarie 2020 - 12:01, said:

Încearcă cu alt cablu, în alt port usb, eventual în alt calculator.

Cum de ai greșit pass-ul de atâtea ori ?

Se pare că acum trebuie șters tot din el și îl faci de la început.

Uite aici instructajul

https://support.appl.../en-us/HT204306
Am incercat sa fac sa se stearga tot daca se greseste pass-ul.

#12
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi probabil asta are.
Și acum trebuie reconfigurat și are nevoie de Itunes. Fă și ce a zis colegul tehnics mai sus.

#13
remus43

remus43

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 11.05.2016

 waterman, on 06 februarie 2020 - 12:29, said:

Păi probabil asta are.
Și acum trebuie reconfigurat și are nevoie de Itunes. Fă și ce a zis colegul tehnics mai sus.
Am curatat mufa,dar nu merge,dar mufa la incarcare merge,cu toate cablurile.

#14
dogbone

dogbone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 19.03.2007
Posibil sa nu fie original cablul. Atunci cand se conecteaz un iPhone cu un calbu neoriginal la iTunes, Apple il dezactiveaza automat. Chiar ca acesta a functionat sau functioneaza ca si cablu pentru incarcare.

#15
breitner

breitner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,819
  • Înscris: 17.05.2010

 dogbone, on 08 mai 2020 - 11:07, said:

Posibil sa nu fie original cablul. ................

Nu neaparat (putini nu folosesc cablul "din cutie").
Si cablurile "imbatranesc" (mi s-a intamplat la un Sony, am schimbat cablul (cu unul compatibil) si s-a rezolvat problema).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate