Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Parcul auto romanesc 2020
#37
Posted 05 February 2020 - 12:09
#38
Posted 05 February 2020 - 12:11
Mai este o categorie de oameni, restrânsă ce-i drept, care-şi cumpără maşina preferată. Fie că e vorba de design, de timpul 0-100 km/h, de spaţiu, de culoare, de ce vreţi voi - ei şi-o cumpără strict pe criteriul lor propriu.
Când am luat Primera, am luat-o fiindcă mi-a plăcut foarte mult bordul şi faptul că "ceasurile" sunt pe mijloc, un aspect inedit la acea vreme (2007). E vorba de Primera P12. Doar x-Trail mai avea "ceasurile" pe mijloc şi Mini. Nu m-a interesat ce cuplu are, în cât timp ajunge la 100 km/h şi alte asemenea chestii. Am putut să aleg culoarea preferată fără să plătesc extra - de fapt, la acea vreme, la Nissan nu se plătea nimic în plus pentru nicio culoare. Aşa cum e normal. Încă am maşina, încă e în minţile ei şi ia ITP-ul mai rapid decât maşini ceva mai noi, ca an de fabricaţie. Dar am vrut ceva mai rapid, ceva cu care să merg şi sportiv dar şi în stil de pensionar, dacă am chef, fără să-i stric ceva; ceva cu gardă la sol mai mică şi mai stabilă în viraje. Aşa am luat Honda Civic X. Maşina asta mi-a plăcut în urma vizionării unui clip video cu ea (cineva o conducea pe undeva prin Cehia). TD-ul mi-a confirmat faptul că e ce-mi trebuie. Eram, deci, la a doua maşină nouă pe care mi-o cumpăram, cu toate astea am fost mult mai bucuros de achiziţia ei, decât de a Primerei. Civic-ul a costat 23.800 euro. Cu banii ăştia sigur puteam să-mi iau "ceva ţiplă, cu km reali, puţin utilizată - doar duminica, la biserică - şi cu o groază de dotări". Dar am ales ceea ce mi-a plăcut. Mi-am pus pielea-n saramură 5 ani la bancă şi aia a fost. Oricum, indiferent despre ce maşină ar fi fost vorba, suma în cash n-o aveam, aşa că de ce să mă uit la o SH când pot avea una nouă? Nu regret alegerea făcută. Are câteva minusuri, se resimt din plin, dar plusurile compensează instant. Cât priveşte sărăcia din România, este egalată numai de cea din Bulgaria şi, probabil, Albania. În rest, cam toţi din jur o duc mai bine decât noi, chiar şi ruşii. Suntem la coada Europei, încă puţin şi cădem din Europa în Africa. Dar, dacă aţi observat, bulgarii investesc la greu în infrastructura rutieră, nu-şi mai doresc să fie codaşii Europei. Dacă ar fi doar puţin mai inteligenţi, i-ar depăşi pe unguri. Însă, per total, circul mult mai sigur la bulgari, decât la noi; dealtfel, cele mai multe prostii pe drumurile lor le fac tot meseriaşii noştri. Pe de altă parte, când ai o infrastructură rutieră la pământ, maşina nouă ajunge repede din urmă o gioarsă, dacă nu bagi mai mulţi bani în ea decât ar fi normal. Sau, dacă ţii la ea, circuli doar dacă trebuie. Edited by PSC, 05 February 2020 - 12:13. |
#39
Posted 05 February 2020 - 12:17
Mama, ce taxe as fi bagat in Romania ! Orice oras mare ar avea taxa de drum ! As bubui preturile la ''Prin Centru'' ! Asigurarile pentru masini vechi, bubuiala ! Tinerii pana-n 25 de ani, bubiala la asigurare ! In alte tari functioneaza de minune ! S-ar face o triere in in ''parcul auto romanesc'' de numa-numa !
|
#40
Posted 05 February 2020 - 12:27
Fjell, on 05 februarie 2020 - 12:17, said:
Mama, ce taxe as fi bagat in Romania ! Orice oras mare ar avea taxa de drum ! As bubui preturile la ''Prin Centru'' ! Asigurarile pentru masini vechi, bubuiala ! Tinerii pana-n 25 de ani, bubiala la asigurare ! In alte tari functioneaza de minune ! S-ar face o triere in in ''parcul auto romanesc'' de numa-numa ! Dl Ceausescu, ce alte idei mai aveti ? E aberant ce zici. De ce asigurari mari la masina veche ? Intra altfel masina veche in alta masina decat una noua ? Crezi ca un sofer prost nu poate intra cu o masina noua in altcineva fix la fel "ca cu" o masina veche ? Taxe de centru : doar masinile noi pot intra in centru ? De ce, au 5 roti in loc de 4 ? Nu mai bine nu intra nimic in centru ? Nu mai bine fac parcari, pun la punct transportul in comun si ofera oamenilor alternative, ca niciunii sa nu mai vina cu masina in centru, fie ea noua sau veche ? Drumuri ? Taxe de drum ? Nu exista destule ? La ce drumuri avem, statul roman sa zica mersi ca inca mai primeste bani...O masina veche uzeaza mai mult drumurile decat una noua, sau cum ? Tinerii de pana in 25 de ani..alte pericole...Eventual sa nu aiba dreptul sa conduca pana implinesc 40 de ani si se maturizeaza... De ce, un bosorg de 75 de ani nu poate intra in tine ? Doar un tanar de 25 ? Tu, practic, ai ce ai cu taxele, de fapt : RCA, taxe de drum, taxe de centru... Esti pe langa subiect, ma frend, dar ai tinut sa intervii. |
#41
Posted 05 February 2020 - 12:42
Magicwisewolf, on 05 februarie 2020 - 12:27, said:
Dl Ceausescu, ce alte idei mai aveti ? E aberant ce zici. De ce asigurari mari la masina veche ? Intra altfel masina veche in alta masina decat una noua ? Crezi ca un sofer prost nu poate intra cu o masina noua in altcineva fix la fel "ca cu" o masina veche ? Taxe de centru : doar masinile noi pot intra in centru ? De ce, au 5 roti in loc de 4 ? Nu mai bine nu intra nimic in centru ? Nu mai bine fac parcari, pun la punct transportul in comun si ofera oamenilor alternative, ca niciunii sa nu mai vina cu masina in centru, fie ea noua sau veche ? Drumuri ? Taxe de drum ? Nu exista destule ? La ce drumuri avem, statul roman sa zica mersi ca inca mai primeste bani...O masina veche uzeaza mai mult drumurile decat una noua, sau cum ? Tinerii de pana in 25 de ani..alte pericole...Eventual sa nu aiba dreptul sa conduca pana implinesc 40 de ani si se maturizeaza... De ce, un bosorg de 75 de ani nu poate intra in tine ? Doar un tanar de 25 ? Tu, practic, ai ce ai cu taxele, de fapt : RCA, taxe de drum, taxe de centru... Esti pe langa subiect, ma frend, dar ai tinut sa intervii. nu este nici pe lângă nici aberant. statistic vorbind cei de până în 25 de ani au probabilitatea mai mare de a comite un accident decât cineva de 33. sau 38. sau 44. Vârstnicii cauzează și ei deseori probleme în trafic. In mod similar, probabilitatea de a comite accident (de a conduce agresiv) folosind o mașină cu motor foarte puternic este și ea mai mare. de aceea se fac clasificări ale modelelor de pe piață. Taxe de drum încă avem puține, si anume doar 3: vigneta și podurile peste Dunăre de la Cernavodă și Vadul Oii. Hai la Austrieci să vezi câte Mautstrassen există. Edited by mannes, 05 February 2020 - 12:44. |
#42
Posted 05 February 2020 - 12:46
#43
Posted 05 February 2020 - 12:50
Ion_Bumbu, on 05 februarie 2020 - 12:46, said:
Ala de 75 intra incet, batrineste, cel de 25 intra entuziast, tineresc taurin! ăla de 75 are probleme de orientare, de încadrare, nu apreciază bine distanțele, sigur tamponează mașina la parcări, nu înțelege rapid configurația unei intersecții sau a marcajelor rutiere, nu se asigură la schimbarea benzii etc. |
#44
Posted 05 February 2020 - 12:52
Fjell, on 05 februarie 2020 - 12:17, said: Mama, ce taxe as fi bagat in Romania ! Orice oras mare ar avea taxa de drum ! As bubui preturile la ''Prin Centru'' ! Asigurarile pentru masini vechi, bubuiala ! Tinerii pana-n 25 de ani, bubiala la asigurare ! In alte tari functioneaza de minune ! S-ar face o triere in in ''parcul auto romanesc'' de numa-numa ! Dar ştii cum e cu transportul în comun în Bucureşti? Măcar aşa, tangenţial? Ştii că poţi parcurge o staţie în 40 de minute cu autobuzul, în loc de 3 minute? |
#45
Posted 05 February 2020 - 12:53
Eu visez inca la ziua cind se va lua si la noi itp-ul pe bune si n-o sa ma mai afume in trafic toate cazanele sh nemtesti sau orice alta marca.
Nu vechimea masinii conteaza ci starea ei tehnica.Am masina de 8ani, 56k km, euro5 si nu o dau pe una noua, euro6. |
#46
Posted 05 February 2020 - 12:54
mannes, on 05 februarie 2020 - 12:50, said: ăla de 75 are probleme de orientare, de încadrare, nu apreciază bine distanțele, sigur tamponează mașina la parcări, nu înțelege rapid configurația unei intersecții sau a marcajelor rutiere, nu se asigură la schimbarea benzii etc. Şi cum poate fi altfel, din moment ce acum 2 zile am văzut instructor auto ţinându-şi elevul pe banda 3 cu 15 km/h? |
|
#47
Posted 05 February 2020 - 12:54
Fjell, on 05 februarie 2020 - 12:17, said:
Mama, ce taxe as fi bagat in Romania ! Orice oras mare ar avea taxa de drum ! As bubui preturile la ''Prin Centru'' ! Asigurarile pentru masini vechi, bubuiala ! Tinerii pana-n 25 de ani, bubiala la asigurare ! In alte tari functioneaza de minune ! S-ar face o triere in in ''parcul auto romanesc'' de numa-numa ! |
#48
Posted 05 February 2020 - 12:56
Si dupa 2 ani sunt profesionisti sau cum?
Sa conduca ce vor, dar sa plateasca pe masura pt ca e incepator De omorat te poate omora si cu una de 90 cp |
#49
Posted 05 February 2020 - 12:57
cotizo_dacul, on 05 februarie 2020 - 12:54, said:
Plus pentru incepatori,sa zicem timp de 2 ani sa nu ai voie sa conduci o masina mai puternica de 90 cp.Ca vezi putoi din astia,si-au luat carnetul de 2 zile,iar parintii le cumparara masini de 200-300 cp.Iar ei nici nu stiu sa isi lege sireturile bine. de acord. dacă la motociclete se poate, la mașini de ce ar fi altfel? orice model de perfomață pe mâna unui tânăr e cec în alb pentru probleme |
#50
Posted 05 February 2020 - 12:57
calabrezu, on 05 februarie 2020 - 12:53, said: Eu visez inca la ziua cind se va lua si la noi itp-ul pe bune si n-o sa ma mai afume in trafic toate cazanele sh nemtesti sau orice alta marca. Nu vechimea masinii conteaza ci starea ei tehnica.Am masina de 8ani, 56k km, euro5 si nu o dau pe una noua, euro6. Vezi că ITP se ia şi la autobuze. Încearcă să afli de la şoferi cam ce şpagă lasă la ITP, versus şpaga lăsată de unul cu cazan nemţesc. Vei fi surprins. |
#51
Posted 05 February 2020 - 12:59
Octavian___, on 05 februarie 2020 - 12:56, said:
Si dupa 2 ani sunt profesionisti sau cum? Sa conduca ce vor, dar sa plateasca pe masura pt ca e incepator De omorat te poate omora si cu una de 90 cp cu timpul înveți să fii răspunzător. cred că aș fi condus ca un dezaxat mașina actuală la 20 de ani. acum nici nu se cunoaște în trafic că am mașină cu motor puternic. Dar na, poate că mai ține și de personalitatea ficăruia. |
|
#52
Posted 05 February 2020 - 13:04
cotizo_dacul, on 05 februarie 2020 - 12:54, said: Plus pentru incepatori,sa zicem timp de 2 ani sa nu ai voie sa conduci o masina mai puternica de 90 cp.Ca vezi putoi din astia,si-au luat carnetul de 2 zile,iar parintii le cumparara masini de 200-300 cp.Iar ei nici nu stiu sa isi lege sireturile bine. În plus, unii dintre ei nu aşteaptă de la părinţi să le ia maşină de 200 CP, au combinaţiile lor. Octavian___, on 05 februarie 2020 - 12:56, said: Si dupa 2 ani sunt profesionisti sau cum? Sa conduca ce vor, dar sa plateasca pe masura pt ca e incepator De omorat te poate omora si cu una de 90 cp mannes, on 05 februarie 2020 - 12:57, said: de acord. dacă la motociclete se poate, la mașini de ce ar fi altfel? orice model de perfomanță pe mâna unui tânăr e cec în alb pentru probleme În plus, aveam ore de traseu mai mult sâmbăta şi duminica, când traficul era aşa cum e acum în Bucureşti pe la 2-3 noaptea. Pe atunci, elevii nu puteau merge pe oriunde cu maşinile, aveau zone stricte şi ore stricte de condus. Cu toate astea, instructorul m-a băgat şi în trafic aglomerat. Nu din prima zi, însă din a doua lună de condus da (m-am întins cu şcoala mult timp, eram student şi veneam când puteam). Pe lângă asta, eram ultimul elev cu care făcea traseul, apoi pleca acasă. Eu eram cel care-l duceam acasă (mă întorceam cu tramvaiul). La examen, condusul nu mai avea nicio taină pentru mine - doar că... mi se schimbase maşina cu o rapandulă (se defectase în ajun). O panaramă de maşină, cred că doar de Rabla ar fi bună astăzi. Ambreiajul ţinea atât de sus, încât doar eu şi cu încă un tip nu am oprit motorul în proba de traseu, din toţi cei 6 care am dat examen pe ea în ziua aceea. Edited by PSC, 05 February 2020 - 13:11. |
#53
Posted 05 February 2020 - 13:07
PSC, on 05 februarie 2020 - 13:04, said:
Nu-i aşa. Înainte de a fi şofer, acel tânăr are un instructor lângă el. Deci, dacă cineva e vinovat, acela e instructorul, care nu-l învaţă şi modul de conducere sportiv (pe cât poate maşina de şcoală). Pe mine m-a învăţat, pe un cazan de Dacie 1300, să merg şi calm, dar şi tare. N-a fost Titi Aur, însă am învăţat câte ceva de la el. Limita în Bucureşti era 60 km/h, nu 50, la acea vreme, iar eu mergeam - ca elev - şi cu 70 km/h pe ninsoare. Însă am fost învăţat şi era şi maşina, cât de cât, OK. Oricum, adrenalina era la maxim şi traficul mult mai liber... din păcate mult prea mulți își fac rapid de cap imediat ce se văd cu permisul în mână. de aceea nu ar fi rea o limitare accesului la mașini puternice în funcție de vârstă. |
#54
Posted 05 February 2020 - 13:11
Adm, on 05 februarie 2020 - 10:23, said:
Parcul auto al României actualizat: un sfert din mașini sunt non-euro, 70% - peste 12 ani vechime Profit.ro |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users