Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Parcul auto romanesc 2020
#19
Posted 05 February 2020 - 11:01
#20
Posted 05 February 2020 - 11:04
statistica aia mai spune ceva, și anume că mașinile făcute după 2008 sunt chiar foarte fiabile și încă actuale și nu există motive reale de înlocuit.
|
#21
Posted 05 February 2020 - 11:05
marin1973, on 05 februarie 2020 - 10:43, said:
Daca gandim atat de pragmatic ar trebui sa fie tara plina de euro 7 Logan si de Tesla... cine a zis ca isi ia passat de 13 ani in locul unui clio nou? vorbim de clase diferite si de masini diferite. Ia sa vezi ce frumos este sa schimbi un rahat de piesa la Renault cand te bubuie 500 de lei pentru o tevusca de 10cm... sa mai zic? cine isi cumpara renalault clio isi cumpara un golf de 3-4 ani vechime in aceeasi bani... scuza-ma dar prefer sa trag pe nas besinile altora 3-4 ani decat sa stau in tinicheaua de clio.
|
#22
Posted 05 February 2020 - 11:11
marin1973, on 05 februarie 2020 - 10:59, said:
Am mers cu Passat din 2002 de nou până la 240.000 km și nici măcar distribuția nu i-am făcut-o și în afară de volantă, puntea pe față multi link și geamurile pe față la care li s-au rupt șufele de la macarale nu a avut nimic. Schimbam și uleiul la 25.000 de km sau la 6 luni. Cu Logan nou care e cam ca Clio am mers de la 0 km până la vreo 40.000 când l-am distrus. Am mers cu multe mașini noi și scumpe și ieftine, deci e diferență mare între una nouă ieftină și una veche care a fost scumpă de nouă chiar dacă are și 10 ani. Ce stii tu ? Alea noi, fara dotari, dar noi, sunt cele mai bune. Nu credeam sa iti dau atatea like-uri vreodata dar consider ca ai dreptate. Cum spuneam, prefer un SH de cativa ani si dotat cum trebuie (vorbesc de masini in stare foarte buna, nu gioarse) decat noua dar vai de ea (raportat la venitul meu si puterea mea de cumparare). Asa, nu m-ar deranja un Mercedes nou, sau chiar si un VW nou sau o Toyota, Mazda, etc. bdx100, on 05 februarie 2020 - 11:00, said:
Problema e ca toti se raporteaza cand vorbesc de masina noua la un Logan chel versus Audi second de 12 ani cu 120 k km la bord tinut de o babuta care mergea duminica la biserica cu el . Cine-si permite o masina noua nu se uita la un Logan chel ci la un Logan dotat sau alta marca , dar tot plina de dotari . P.S. Lumea nu e saraca in Romania , asta e o gaselnita de a scuza imbecilitatea cumpararii masive de second hand . Exista imbecilitate intr-un oarecare procent, nu zic nu. Dar saracia, chiar nu e imbecilitate. In cea mai mare parte, e vb de saracie. Si eu mi-as dori sa ma pot lipsi de 20-25.000 eur pentru o masina noua si buna. Dar, de unde bani ? Cat despre Logan, Clio si alte marci la 9 - 10.000 eur, prefer sa nu. De ce nu as da 7-8000 eur pe o masina de 5-6 ani, care arata mult mai bine si e mai asezata, mai confortabila si mai dotata ? |
#23
Posted 05 February 2020 - 11:14
Am uitat sa precizez cea mai importanta chestie . pe langa imbecilitate mai e si snobismul mult exacerbat . Adica cum sa isi ia romanul masina de 12 000 de euro cand preferinta lui , desi nu isi permite , e de la 22-25 000 de euro in sus .
|
#25
Posted 05 February 2020 - 11:18
Magicwisewolf, on 05 februarie 2020 - 11:11, said:
Ce stii tu ? Alea noi, fara dotari, dar noi, sunt cele mai bune. Acum câțiva ani - Skoda Octavia nouă benzină cheală 17.000 de euro, reducere 500 de euro făcută așa - s-a sculat de la birou una care era acolo, s-a dus în spate și a venit și a spus că șeful ei mai mult de 500 de euro nu poate face reducere. Am luat mașină veche de câțiva ani mai scumpă și merg cu 160 km/h la 2000 de turații ale motorului. În Skoda aia nouă eram ca în Logan pe lângă cum stau în asta veche. Edited by marin1973, 05 February 2020 - 11:21. |
#26
Posted 05 February 2020 - 11:25
marin1973, on 05 februarie 2020 - 10:59, said: Am mers cu Passat din 2002 de nou până la 240.000 km și nici măcar distribuția nu i-am făcut-o și ĂŽn afară de volantă, puntea pe față multi link și geamurile pe față la care li s-au rupt șufele de la macarale nu a avut nimic. Schimbam și uleiul la 25.000 de km sau la 6 luni. Cu Logan nou care e cam ca Clio am mers de la 0 km până la vreo 40.000 când l-am distrus. Am mers cu multe mașini noi și scumpe și ieftine, deci e diferență mare ĂŽntre una nouă ieftină și una veche care a fost scumpă de nouă chiar dacă are și 10 ani sau mai mult. Am avut o Astra noua la care in 10 ani nu s-a stricat nimic in afara de consumabile, 2 bielete de directie si calculatorul pompei de injectie. Am avut o Mazda 3 de 5 ani, am tinut-o 3 ani si nu am schimbat nimic. O masina veche se va strica exact ca orice masina veche. Ca nu ai patit tu, e doar o exceptie. In general orice masina care a implinit deja 10 ani va incepe sa ceara bani multi de reparatii. Ca un Passat de 1,5 tone sta mai bine pe drum ca Un Clio de 1000 de kg, e adevarat. Insa decat sa ai o masina cu sigla VW si sa nu ai bani de cauciucuri si reparatii mai bine in aceeasi suma iei ceva mai nou si stai mai linistit. Totul depinde de detinatorul masinii. Vad prea multi oameni care baga carburant de 30 de lei, masina cloncane din toate incheieturile si pun gume Tantonping de preferinta slickuri, pe masini vechi de 15 ani cand cu aceiasi bani isi cumparau aceeasi clasa, mai noua, mai usor de intretinut dar fara sigla BMW. |
#27
Posted 05 February 2020 - 11:26
#28
Posted 05 February 2020 - 11:31
dan1980_25, on 05 februarie 2020 - 11:25, said:
Totul depinde de detinatorul masinii. Vad prea multi oameni care baga carburant de 30 de lei, masina cloncane din toate incheieturile si pun gume Tantonping de preferinta slickuri, pe masini vechi de 15 ani cand cu aceiasi bani isi cumparau aceeasi clasa, mai noua, mai usor de intretinut dar fara sigla BMW. Eu m-am dus la dezmembrări când am schimbat ceva la o mașină și am dat de 3 ori mai puțin decât dacă mă duceam în reprezentanță și nu mor de foame, deci depinde și de ce are în cap unul care bagă bani mulți într-o mașină. Asta că e mașina mea că dacă nu era a mea și doar mă foloseam de ea nici nu mă interesa dacă se rupea cureaua de distribuție că o lăsam acolo și luam alta cu care să merg. La fel gândesc și ăia cu mașinile alea de 2000 de euro - merg cu ele până se rup și după aia le aruncă. Edited by marin1973, 05 February 2020 - 11:37. |
|
#29
Posted 05 February 2020 - 11:40
dan1980_25, on 05 februarie 2020 - 11:25, said:
Eu am mers cu Bora din 2001 la care in 5 ani in afara de cutie si caroserie s-a stricat tot. Motor, ambreiaj, 2 injectoare, turbina, pompa tandem, o roaba de senzori etc... Am avut o Astra noua la care in 10 ani nu s-a stricat nimic in afara de consumabile, 2 bielete de directie si calculatorul pompei de injectie. Am avut o Mazda 3 de 5 ani, am tinut-o 3 ani si nu am schimbat nimic. O masina veche se va strica exact ca orice masina veche. Ca nu ai patit tu, e doar o exceptie. In general orice masina care a implinit deja 10 ani va incepe sa ceara bani multi de reparatii. Ca un Passat de 1,5 tone sta mai bine pe drum ca Un Clio de 1000 de kg, e adevarat. Insa decat sa ai o masina cu sigla VW si sa nu ai bani de cauciucuri si reparatii mai bine in aceeasi suma iei ceva mai nou si stai mai linistit. Totul depinde de detinatorul masinii. Vad prea multi oameni care baga carburant de 30 de lei, masina cloncane din toate incheieturile si pun gume Tantonping de preferinta slickuri, pe masini vechi de 15 ani cand cu aceiasi bani isi cumparau aceeasi clasa, mai noua, mai usor de intretinut dar fara sigla BMW. Astia de care spui tu, sunt exceptii si e clar ca nu putem generaliza. Si sunt de acord cu tine din acest pc de vedere. Eu unul, nu ma reped la masini pe care nu imi permit sa le intretin, chiar si SH. Ma raportez la bugetul meu, la ceea ce pot sa iau si sa intretin, nou, sau SH. Cum la ceva nou imi permit doar masini low cost, low confort, low dotari, prefer sa iau SH o masina medium, cu dotari si confort pe masura, in aceiasi bani sau chiar mai ieftin decat una noua (low). Edited by Magicwisewolf, 05 February 2020 - 11:42. |
#30
Posted 05 February 2020 - 11:41
Moare lumea de hate ca unii din clasa medie nu se comporta defapt ca vesticii care traiesc pe credit, o fi rau? Mie nu mi se pare, ce stiu eu ca atat timp cat ITPul se va lua cu spaga, statul se face ca nu vede samsarii care praduiesc sute de mii de euro in TVA neplatit pe an si preturile la manopera in service-uri raman decente, lumea nu va cumpara masini noi cand poate lua una de 2-3 ani la acelasi pret. Masina e o cheltuiala, daca ala care isi ia VWul mult blamat in 4 ani cat tine o masina nu ajunge la pretul de nou al alteia in zona lui de buget normal ca nu isi ia asa ceva.
Edited by filipxxx, 05 February 2020 - 11:41. |
#31
Posted 05 February 2020 - 11:45
marin1973, on 05 februarie 2020 - 11:31, said: Eu m-am dus la dezmembrări când am schimbat ceva la o mașină și am dat de 3 ori mai puțin decât dacă mă duceam Ă®n reprezentanță ș Chestii de caroserie, da. Si eu sunt de acord sa le iei din dezmembrari. Chiar si chestii care nu se strica de regula. Insa daca cumperi consumabile de acolo.... e cam nasol Apropo de asta, in urma cu vreo 2 ani am cumparat de la un magazin de dezmembrari un far pentru masina lu' tata. Era acolo un nene care cumpara discuri si placute sh. Discul era vreo 30 de lei si placutele 10 lei. Asta inseamna sa fii mafiot. Magicwisewolf, on 05 februarie 2020 - 11:40, said: Astia de care spui tu, sunt exceptii. Si sunt de acord cu tine din acest pc de vedere. Eu unul, nu ma reped la masini pe care nu imi permit sa le intretin, chiar si SH. Ma raportez la bugetul meu, la ceea ce pot sa iau si sa intretin, nou, sau SH. Cum la ceva nou imi permit doar masini low cost, low confort, low dotari, prefer sa iau SH o masina medium, cu dotari si confort pe masura, in aceiasi bani sau chiar mai ieftin decat una noua (low). La capitolul bani cheltuiti, intotdeauna masina veche va inghiti mai mult pe termen mediu si lung. Daca omul tine orice masina doar 1 an sau 2, nu mai conteaza. Eu de regula tin masinile cam 5 ani sau mai mult, in functie de nevoi si in functie de vechimea masinii. Nu-mi place sa-mi petrec timpul la service asa ca prefer masini fara batai de cap deci cat mai mou, eventual cu garantie. Practic imi cumpar linistea din punctul asta de vedere. Edited by dan1980_25, 05 February 2020 - 11:50. |
#32
Posted 05 February 2020 - 11:51
Toti nu mai pot de dotari, in fapt ce gaia mai trebuie in afara de clima la o masina cit de cit moderna, toate au servodirectie, unele atit de "servo" ca te si incurca, ABS au toate deci ce?
Aceste dotari in fapt sint pur si simplu modul in care producatorul scoate banii din buzunarul clientului, doar ca sa fie la moda, faruri LED, ca alea cu Xenon s`au demodat, semnalizatoare la fel, si tot felul de gadget-uri care aproape dubleaza pretul unei masini. Dar asta e, atita stim, atita meritam, bani aruncati doar sa fim in moda, lucrurile esentiale se lasa pe linga, mai repede toti au nevoie de semnalizatoare LED decit sa ia tractiune optionala 4x4. Dotari, confort, elegantala o masina care face o medie de 50Km/zi in oras, bani aruncati! Edited by Ion_Bumbu, 05 February 2020 - 11:52. |
#33
Posted 05 February 2020 - 11:54
Iesiti din bula pana la un targ de duminca la cate o comuna mai spalata, ai ocazia sa iti cumperi un set de cauciucuri cu 100 de lei. Acolo se vede problema: saracia si faptul ca in tara asta nu se respecta nici legi elementare. Stiati ca in Germania vulcanizarea are dreptul sa refuze sa iti monteze orice gioarsa de cauciuc care nu respecta adancimea sau vechimea? Normal ca alora le e mai simplu sa isi ia masina cu 1% dobanda la leasing decat sa ajunga numai prin zone de romani, turcaleti, polonezi unde sa se poata descurca cu o reparatie ieftina sau la limita legii pentru ca apoi sa pice TUVul.
|
|
#34
Posted 05 February 2020 - 12:05
#35
Posted 05 February 2020 - 12:09
#36
Posted 05 February 2020 - 12:09
filipxxx, on 05 februarie 2020 - 11:54, said:
Iesiti din bula pana la un targ de duminca la cate o comuna mai spalata, ai ocazia sa iti cumperi un set de cauciucuri cu 100 de lei. Acolo se vede problema: saracia si faptul ca in tara asta nu se respecta nici legi elementare. Stiati ca in Germania vulcanizarea are dreptul sa refuze sa iti monteze orice gioarsa de cauciuc care nu respecta adancimea sau vechimea? Normal ca alora le e mai simplu sa isi ia masina cu 1% dobanda la leasing decat sa ajunga numai prin zone de romani, turcaleti, polonezi unde sa se poata descurca cu o reparatie ieftina sau la limita legii pentru ca apoi sa pice TUVul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users