Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problemă Amazon Alexa echo dot 3
Last Updated: Jan 29 2020 09:38, Started by
B9gdan
, Jan 29 2020 00:22
·
0
#1
Posted 29 January 2020 - 00:22
Salut, am primit de la cineva un echo dot 3, toate bune..
Cand vreau să-i ofer conexiune la rețeaua mea wifi, primesc o eroare. Totul funcționează perfect pana la eroarea respectivă. Ma conectează la rețeaua lui de wifi și dupa care ma pune să-i dau parola de la rețeaua mea de wifi. O introduc si dupa cateva secunde dupa ce se încarcă foarte puțin din bara de loading primesc eroarea... I-am dat si factory reset de nu stiu cate ori, stie cineva de la ce provine problema?? Link la de la eroare: https://imgur.com/gallery/oEioSUl |
#2
Posted 29 January 2020 - 01:46
Ai vazut ca mai departe iti zice sa salvezi datele in accountul de pe Amazon ?
|
#3
Posted 29 January 2020 - 07:10
Acel cineva si-a sters dot-ul de pe contul lui? Ca daca nu, nu il poti inregistra pe contul tau...
|
#4
Posted 29 January 2020 - 09:33
Exact, daca cel de la care ai primit-o nu a sters-o de pe contul sau, este blocata pe acel cont. Device-ul se imperecheaza cu un cont de Amazon si nu poate fi, ulterior logata pe un nou cont decat daca este "desperecheata" de vechiul cont.
|
#5
Posted 29 January 2020 - 09:38
Să nu fie de la tipul de securitate de la rețeaua ta... ?
Că mă gândesc cum că până la împerechere are nevoie de net. Ia încearcă să lași 1 minut rețeaua fără parolă de probă... Quote Echo Device Is Having Wi-Fi Issues Echo device can't connect to Wi-Fi or has intermittent connectivity issues. Try the following steps to resolve Wi-Fi issues: Make sure that your Echo device is within range of your wireless router and has a good connection. Check that your Echo device is away from any devices that cause interference (such as microwaves, baby monitors, or other electronic devices). Make sure that you have the correct Wi-Fi password. If your Wi-Fi password recently changed, update your Echo device's Wi-Fi settings. If you have several devices connected to your Wi-Fi network, try removing some of them to reduce congestion. If you have a dual-band router: The network name (or SSID) is different for both the 2.4 GHz and 5 GHz band. If using a 2.4 GHz network, channels 1, 6, and 11 are the best channels to use with your Echo device. Connect your Echo device to the 5 GHz band of your router (if available). Restart your Echo device and your Internet router and/or modem. Edited by waterman, 29 January 2020 - 09:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users