Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme cu service laptop
Last Updated: Jan 29 2020 11:24, Started by
Nicolebzt
, Jan 28 2020 12:56
·
0
#1
Posted 28 January 2020 - 12:56
Salutare,
Am o mică problemă cu cei de la service laptop. Luna trecută am dus un laptop la un service laptop "express" pentru schimbare balamale, insa am căzut de comun acord ca este mai ok sa schimbe toată carcasa. Ok, desi inițial mi au spus ca se poate rezolva in aceeași zi, cand am ajuns seara mi ai spus ca se este o mică problemă la bios si ca au nevoie de timp. Fiindcă era vineri, a rămas să revin luni. Bineînțeles că mi au spus ca nu se aprinde. Că la schimbarea carcasei au fost niste mici dificultăți si probabil au atins placă de bază si nu se aprinde. Mi s-a spus sa revin dupa sărbători căci nu il pot face. Ok si de data asta, in jur de data de 16 ianuarie, am revenit cu tel la acel service si si au cerut scuze că nu am sunat ei si ca peste o săptămână ma vor suna. Ei bine, nu s-a întâmplat asta. Pot apela la protecția consumatorilor pentru aceasta problemă? Sau cum ar trebui cel mai ok sa procedez. Sunt f nervoasă pentru această amânare si nu mi place sa fiu păcălita:( Ce sfat puteți să mi dați ? |
#3
Posted 28 January 2020 - 13:52
Păi ce problemă avea de a făcut scurt pe placă și nu mai pornește? Ori s-a descărcat electrostatic în el, ori a umblat la el alimentat cu curent (fără a scoate bateria). Altfel nu văd de ce ar avea o problemă cu BIOS-ul. Oricum, din moment ce e un service de pc-uri, ar trebui să poată să rezolve problema, dacă au corupt biosul, să pună un programator și să-l flășuiască, dacă nu să înlocuiască ce au ars și cu asta basta.
|
#4
Posted 28 January 2020 - 13:56
Si acum intrebarea magica...
SRL-ul are in codul caen service IT&C (sau cum se numeste) sau e un baiat la acel magazin care mai face si un ciubuc in timpul liber. Am mai auzit cazuri unde se mai practica. Ai ceva la mana ca ai predat in service acel echipament? Situatia pute de la inceput... schimbam carcasa pentru niste balamale - dincolo de design, carcasa aia are un rol foarte important in durata de viata a unui laptop si apoi faza cu "am schimbat carcasa si s-a busit biosul"... ori s-au actualizat manualele de profil si nu sunt la curent cu noutatile ori au fost foarte fericiti ca te-au tacanit cu asa ceva. De principiu fara dovada serviciului contractat si niste termeni stupilati care sa fie incalcati.... iti hranesti doar orgoliul pana ai sa ramai dezamagit. |
#5
Posted 28 January 2020 - 14:17
Probabil voia să schimbe carcasa fiindcă unele balamale mai low-end se atașează foarte slab/prost de șasiul laptopului, și adesea problema la balama constă în ruperea prinderilor. În general balamalele se pot lărgi/lubrefia pentru a permite o mișcare mai lină ,sau se pot strânge dacă nu mai pot ține displayul.
|
#6
Posted 28 January 2020 - 14:28
Chestia nașpa e că uneori după ce desfaci un laptop pentru servisare se mai întâmplă să nu mai pornească.
Gen că așa i-a fost lui scrisa. Sunt rare cazurile dar se întâmplă. Fac o ghiceală în glob acum dar dacă s-au dus balamalele avea ceva anișori, de obicei se mai adună praf în el, carcasa ruptă de balamalele blocate, uneori se mai torsionează și placa de bază... etc. Evident că poate fi ghinion simplu, sau nepriceperea celui ce-l desface. Prima lor explicație a fost una nașpa și total neprofesionistă. Probabil că nu te-au avertizat că pot apărea probleme de orice natură. De bun simț ar fi să-ți găsească unul exact ca al tău sehaș și să-l înlocuiască pe cel care nu mai pornește. Dacă chiar n-o să-l repare. Sunt curios de model / vechime. Edited by waterman, 28 January 2020 - 14:29. |
#7
Posted 28 January 2020 - 14:37
Model laptop : toshiba l50. L am achiziționat aproximativ acum 3 ani. Desigur ca am primit un vin service ștampilat si semnat.
Pe bon scrie si data si ora, model si observatii precum ca era funcțional și are ca defecțiune balamalele/ carcasa. |
#8
Posted 28 January 2020 - 14:48
Am avut si eu problema la un service. Am dus laptopul sa-l curete si l-au "curatat" de tot. Ideea e ca am avut de la inceput foaie de service ca dovada.
O facut ceva si mi-a ars placa de baza. Am facut gura mare si in cateva zile mi-a schimbat placa de baza cu totul. Au vrut sa ma amane, dar am insistat, amenintari si aiureli. Du-te la ei, sa te vada furioasa, cere registrul de reclamatii, ca urmeaza sa-i dai la OPC daca nu rezolva problema. |
#9
Posted 28 January 2020 - 15:14
Poate să fie furioasă dacă are vreo țidulă de la ăia.
Dacă n-are trebuie să fie diplomată. |
#10
Posted 28 January 2020 - 15:22
Nicolebzt, on 28 ianuarie 2020 - 14:37, said:
Model laptop : toshiba l50. L am achiziționat aproximativ acum 3 ani. Desigur ca am primit un vin service ștampilat si semnat. Pe bon scrie si data si ora, model si observatii precum ca era funcțional și are ca defecțiune balamalele/ carcasa. |
|
#11
Posted 28 January 2020 - 15:26
Sa rezolve. Eventual sa te despagubeasca daca nu ti-l pot repara.
|
#12
Posted 28 January 2020 - 15:38
xeleron, on 28 ianuarie 2020 - 13:52, said:
Păi ce problemă avea de a făcut scurt pe placă și nu mai pornește? Ori s-a descărcat electrostatic ĂŽn el, ori a umblat la el alimentat cu curent (fără a scoate bateria). Altfel nu văd de ce ar avea o problemă cu BIOS-ul. Oricum, din moment ce e un service de pc-uri, ar trebui să poată să rezolve problema, dacă au corupt biosul, să pună un programator și să-l flășuiască, dacă nu să ĂŽnlocuiască ce au ars și cu |
#13
Posted 28 January 2020 - 15:43
Au vrut băieţii să facă un ciubuc şi ţi-au înlocuit placa de bază, pe a ta bună au vândut-o la altcineva pe bani (mai) buni. Biosul nu se duce de la scurt, iar ăia dacă nu sunt ciobani trebuia să ştie ce fac.
Eu l-aş scoate de acolo şi l-aş duce la alt service, cel mai scump pe care-l găseşti, apoi le trimiţi factura. Edited by mihaicozac, 28 January 2020 - 15:49. |
#14
Posted 28 January 2020 - 17:42
Mi au ținut laptop ul atât timp încât m-am gândit și eu la multe variante. Și bineînțeles la tot ce e mai rău. I-am sunat azi si le am spus ca sunt foarte dezamăgită de serviciile lor și ca numai vreau să ma amane. In schimb am primit scuze de la ei și ca vor reveni mâine in jur de ora 15 dacă au rezolvat căci așteaptă un răspuns de la cei cu care colaborează. Au fost sinceri ca mi Au spus ca nu se pot apropia de a lua piese de la Toshiba. So, mâine va voi spune cum am rezolvat problema la service. Dar mai am nevoie să vă întreb ceva căci nu ma pricep. Pot verifica cumva daca a fost înlocuită placa de bază? Care sunt diferențele la placa de bază?
|
#15
Posted 28 January 2020 - 22:47
|
#16
Posted 29 January 2020 - 10:08
Seria laptopului este notată şi în biosul plăcii de bază, ar trebui să coincidă cu cea de pe etichetă.
|
#17
Posted 29 January 2020 - 11:24
Important e să meargă atunci când îl iei, să ai garanție la ce schimbă, și să rogi un prieten care se pricepe să compare ce primești cu ce ai în factura inițială de achiziție.
Procesor, memorie RAM, hard disk, etc. Dacă placa de bază originală a laptopului a crăpat la transplantul de carcasă, e normal să fie schimbată. Edited by waterman, 29 January 2020 - 11:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users