![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Facultatea Potrivită
Last Updated: Feb 04 2020 15:41, Started by
Unknown10
, Jan 27 2020 20:02
·
0

#1
Posted 27 January 2020 - 20:02

Buna,sunt in liceu si vreau sa am un plan bine întemeiat pentru viitor,lucuru pe care incerc sa il realizez inca de mult.
Eu vreau sa devin pilot si singura optiune ok pentru mine ar fi Wizz Air Pilot Academy care iti prefinanteaza cursurile si tu plătești vreo 14k euro plus chiria la un apartament/garsoniera din Ungaria,Trener Kft. Nu am banii necesari si m-am gandit sa merg la UPB la facultatea de inginerie aerospatiala.Pentru licenta exista locuri cu bursa,dar la master nu am gasit nimic concret,numai ca se desfășoară in 3 limbi:Engleza,Franceză,Germana.(cred ca tu alegi limba de predare,nu?). Dupa Facultate,care stiu ca e printre cele mai grele de la Poli,iti găsești usor de lucru?si ca debutant te angajezi la o companie aeriană,iar de aici difera si salariul care din ce am inteles este asemănător cu cel al unui pilot,nu?. Dupa ce lucrezi ca inginer cativa ani poti sa devii pilot in acelasi timp,pentru ca nu am gasit vreo limita de varsta. |
#2
Posted 27 January 2020 - 20:16

Prima data fa un control medical sa vezi daca esti apt si dupa aia poti sa-ti faci planuri.Sa nu patesti ca ti..ganul in targ.
|
#3
Posted 27 January 2020 - 20:19

#4
Posted 27 January 2020 - 20:33

neagu_laurentiu, on 27 ianuarie 2020 - 20:19, said:
Nu. La noi industria aeronautica o numeri pe degetele de la o mana si-ti mai raman. De la o mana ciunga, corect Unknown10, on 27 ianuarie 2020 - 20:02, said:
Buna,sunt in liceu si vreau sa am un plan bine întemeiat pentru viitor,lucuru pe care incerc sa il realizez inca de mult. Eu vreau sa devin pilot si singura optiune ok pentru mine ar fi Wizz Air Pilot Academy care iti prefinanteaza cursurile si tu plătești vreo 14k euro plus chiria la un apartament/garsoniera din Ungaria,Trener Kft. Nu am banii necesari si m-am gandit sa merg la UPB la facultatea de inginerie aerospatiala.Pentru licenta exista locuri cu bursa,dar la master nu am gasit nimic concret,numai ca se desfășoară in 3 limbi:Engleza,Franceză,Germana.(cred ca tu alegi limba de predare,nu?). Dupa Facultate,care stiu ca e printre cele mai grele de la Poli,iti găsești usor de lucru?si ca debutant te angajezi la o companie aeriană,iar de aici difera si salariul care din ce am inteles este asemănător cu cel al unui pilot,nu?. Dupa ce lucrezi ca inginer cativa ani poti sa devii pilot in acelasi timp,pentru ca nu am gasit vreo limita de varsta. Bobocu la Buzau nu mai exista? Edited by Tsunnnami, 27 January 2020 - 20:36. |
#5
Posted 27 January 2020 - 20:34

#6
Posted 27 January 2020 - 20:38

Acolo era pe vremea mea scoala nationala de piloti, civili si militari, pe care nu am reusit sa o fac din cauza ca mama a refuzat sa semneze (trebuia semnatura unui parinte chiar daca aveam peste 18 ani)
|
#7
Posted 27 January 2020 - 20:43

Acolo e doar scoala de aplicatie (practica) pt. pilotii militari, scoala cu teoria e la Brasov. Una peste alta, civilii nu mai sunt la Boboc.
Edited by neagu_laurentiu, 27 January 2020 - 20:44. |
#8
Posted 27 January 2020 - 20:43

Unknown10, on 27 ianuarie 2020 - 20:02, said:
Dupa Facultate,care stiu ca e printre cele mai grele de la Poli,iti găsești usor de lucru?si ca debutant te angajezi la o companie aeriană E altă treabă, nu are nimic de-a face cu pilotatul. |
#9
Posted 27 January 2020 - 20:57

Probabil ca se produc, ca si in industria auto, doar chestii sub licenta (Airbus si alte cateva) - asamblare, modernizare, mentenanta etc etc. Nu design...
|
#10
Posted 27 January 2020 - 21:21

Cine a raspuns e bine intentionat. Dar iti bag gheata-n pantaloni= Cati ani ai? Ca liceu poate fi 15 ani sau 18! Si e extrem de usor sa pierzi cararea visurilor ! Popa/tapinar/marinar cam astea valorau in anii trecuti,da trecuti ,anii 90! Ce vrei,daca nu ai ceva ajutor statal ,va costa. Bafta si nu schimba ideea cand te vei indragosti.
![]() |
|
#11
Posted 27 January 2020 - 21:41

Mihai e acum pilot Wizz.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NC4NqUoqZBc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 28 January 2020 - 09:27

Unknown10, on 27 ianuarie 2020 - 20:02, said:
Buna,sunt in liceu si vreau sa am un plan bine întemeiat pentru viitor,lucuru pe care incerc sa il realizez inca de mult. Eu vreau sa devin pilot si singura optiune ok pentru mine ar fi Wizz Air Pilot Academy care iti prefinanteaza cursurile si tu plătești vreo 14k euro plus chiria la un apartament/garsoniera din Ungaria,Trener Kft. Nu am banii necesari si m-am gandit sa merg la UPB la facultatea de inginerie aerospatiala.Pentru licenta exista locuri cu bursa,dar la master nu am gasit nimic concret,numai ca se desfășoară in 3 limbi:Engleza,Franceză,Germana.(cred ca tu alegi limba de predare,nu?). Dupa Facultate,care stiu ca e printre cele mai grele de la Poli,iti găsești usor de lucru?si ca debutant te angajezi la o companie aeriană,iar de aici difera si salariul care din ce am inteles este asemănător cu cel al unui pilot,nu?. Dupa ce lucrezi ca inginer cativa ani poti sa devii pilot in acelasi timp,pentru ca nu am gasit vreo limita de varsta. 2. Nu stiu de prefinantare la piloti. Daca exista asa ceva este mana cereasca, mai ales ca banuiesc ca tot ei te angajeaza - chiar daca o sa fie naspa la inceput. 3. In mod normal pe langa orele teoretice (cred ca 750 de ore) mai trebuie sa faci in plus modulul de zbor instrumental (cred ca tot 750 de ore - numai asta este 60 000 euro), 100 de ore de zbor real (cca 150 euro pe ora) si parca 750 de simulator. Asta in mod normal te duce undeva la 100-120 mii euro pentru scoala, fara cazare si restul. Deci cum ziceam de finanteaza ei - chiar este ceva. 4. Ma intreb in schimb ce se intampla daca nu promovezi examenele sau cazi la multiplele interviuri si examinari psihologice - ca nu este doar una. 5. In situatie normala - ai terminat scoala ai vreo 120 mii euro datorie dar tu trebuie sa iti cauti de lucru. Multi accepta orice. lucreaza cu salarul mic la aerocluburi facand si 30 de zboruri pe zi ridicand parasutisti, ca toti vor experienta pe care nu o ai. Ba mai mult daca dupa apare ceva si te duci la interviu si ei vad ca ai somat 1-2 ani si nu ai zburat deloc - iti dai seama de rezultat. 6. Daca apare ceva si treci de interviu si phihologic (vreo 10) esti angajat ca copilot. Mint aia care zic ca devii pilot direct. Nicaieri in lume nu se intampla asa ceva. 7. Ca si copilot trebuie sa acumulezi 4500 de ore (cca 7,5 ani de munca) pana ai dreptul ca sa sustii examenele de pilot - daca sunt lucuri in companie - ca totul e pe baza senioritatii. Un mucos de copilot cu 300-400 ore nu o sa i se permita sa sustina examenul in fata unuia cu 4500 de ore daca apare post de pilot. Orele se numara din momentul in care blocajul de la roti este inlaturat, pana cand se pune blocajul la loc. Deci inspectia avionului, completatul hartiilor de zbor, studierea planului si meteo, imbarcarea pasagerilor, debarcarea, raportul de zbor, inspectia dupa zbor (totul cca 2-3 ore la fiecare zbor) nu se socotesc la senioritate, numai timpul efectiv cat avionul este in miscare. Inca ceva ce am uitat mai sus. Plecare din companie duce automat la pierderea senioritatii. Ai 4000 de ore ca si copilot, si pleci la alta o iei de la ZERO. Unul care a lucrat acolo 4500 de ore si a aparut post de pilot o sa aiba intaietate fata de tine chiar daca ai acumulat in noua companie 4000 de ore (8000 in total). Daca nu apar posturi de pilot in companie ramai copilot toata viata. Evident, pilotii se pensioneaza - dar compania poate aduce piloti licentiati din alta parte, nu este obligata sa isi promoveze copilotii - mai ales ca este un proces ce dureaza 3-6 luni. |
#14
Posted 28 January 2020 - 09:47

#15
Posted 28 January 2020 - 09:58

Ca sa incerc sa raspund tuturor o sa scriu cate un paragraf:
Tsunnami,de bobocul nu stiam ca a fost școală de aviatie si imi pare rau ca nu ai reusit sa intri.Eu stiu de 2 școli:SSAvC din București si cea de la Brașov însă ca sa poti pilota avioane supersonice ai norme stricte si am citit pe site-ul lor ca trebuie sa ai h max 1.87 si eu am apropae 1.90.La Clinceni nu am fost,mai aproape este aerodromul de la Cluj si stiu ca exista cursuri subvenționate pentru planorism si pilot avion ultrausor.As vrea sa fac cursurile dupa liceu pt ca pe perioada scolii nu am cum sa fac naveta 200km(dus-intors)cluj-liceu. Laurentiu,da,am spus si mai sus ca școala de aviatie civila e la București dar e contra cost,aprx 60k euro. Karhu,stiu cu nu are treaba cu pilotajul politehnica,insa poti fi si inginer si pilot insa ai nevoie de 2 specializari diferite.Eu stiam ca tot la o companie aeriană te angajezi si ca inginer. Mike Spike,nu am nici 15 nici 18,am aproape 17 si nu o sa ma razgandesc in privinta a ce voi face pe viitor,deși părinții nu sunt cei mai fericiți despre ideea cu pilotajul,nici nu imi pun piedici. Vali,stiu ca Mihai Sturzu e pilot la Wizz insa el a absolvit SSAvC.Cand a intrat la SSAvC avea 27 de ani împliniti?pentru ca acum stiu ca asta e maximul de vârstă. Augustus: 1)De ce sa fac inca o scoala pt ca pot merge direct la piloți? Pai,nu am banii necesari pentru scoala si ca sa nu pierd cunostintele la materiile esențiale,mate fizica si engleza,as vrea sa merg tot in domeniul aviatiei. 2)Se numeste Wizz Air Pilot Academy,care de curând a aparut si in RO. Ei efectiv te lanseaza in cariera,pana la rangul de First Officer.Mai concret,daca treci toate examenele esti angajat in cadrul companiei si ei iti retrag din salariu ca in final DAE sa fie 2,50 max si tu sa plătești vreo 56k euro.Scoala costă 14k plus chirie pe unde gasesti. 3)In programul Wizz este inclus tot pana la Type Rating. 4)Pai tu plătești 14k euro dupa ce treci probele medicale si psihologice si eu zic ca o data intrat nu mai renunți si tragi din rasputeri sa iei fiecare examen. 5)Pai da daca de ex termini SSAvC tu cauti de lucru la o companie pentru a-ti scoate datoria si a te angaja. 6)Ca sa devii pilot ai nevoie de experienta si de multe ore,lucru care este complet normal. 7)Da,asta am inteles si intr-un fel e corect ca sa ajungi comandant dupa ceva experienta. Cele mai multe studii arata ca pana in 2032 o sa fie nevoie foarte mare de piloți si nu cred ca asta ar trebui sa fie o grija. Si daca de ex dupa 8 ani la Wizz ajungi comandant pleci la KLM sa zicem orele se iau de la 0?pai licenta ATPL tine 7 ani in timpul tu trebuie sa obtii nu stiu sigur cate mii de ore de zbor |
|
#16
Posted 28 January 2020 - 10:03

Unknown10, on 28 ianuarie 2020 - 09:58, said:
Cele mai multe studii arata ca pana in 2032 o sa fie nevoie foarte mare de piloți si nu cred ca asta ar trebui sa fie o grija. Sau ca vor fi pilotate de la sol, precum dronele. Greu de prevazut ce va fi... |
#17
Posted 28 January 2020 - 10:38

#18
Posted 28 January 2020 - 10:40

Unknown10, on 28 ianuarie 2020 - 09:58, said:
Eu stiu de 2 școli:SSAvC din București si cea de la Brașov http://www.caa.ro/pa...gatire-aprobata PS: pare ca nu merge acum documentul, il mai actualizeaza! De exemplu, mai e la Tuzla o alta scoala. Unknown10, on 28 ianuarie 2020 - 09:58, said:
Eu stiam ca tot la o companie aeriană te angajezi si ca inginer. Unknown10, on 28 ianuarie 2020 - 09:58, said:
stiu ca Mihai Sturzu e pilot la Wizz insa el a absolvit SSAvC Edited by neagu_laurentiu, 28 January 2020 - 10:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users