![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Este T.N.ul mai fiabil decat I.P.S.ul ?

#19
Posted 23 January 2020 - 23:01

Am de 6 ani monitor IPS, nu am vreun pixel mort. TN n-as mai lua vreodată.
|
#20
Posted 23 January 2020 - 23:02

#21
Posted 23 January 2020 - 23:04

Un IPS de calitate de obicei e destul de scump, mai ales daca e peste 24'.
TN-urile dupa mine ar fi ok, cred ca a doua categorie dupa VA-uri. Eu am un Philips din vara lui 2014 si merge perfect, a venit cu un pixel mort rosu in partea de jos dar apare extrem de rar...la frig am observat ca mai mult aparea sau atunci cand stergeam monitorul. Daca masez putin locul atunci cand apare dispare pixelul mort.Greu nimeresti un monitor fara pixeli morti mai ales mai ales ca acestia pot aparea in timp. Cat despre garantie si retur chiar nu ma asteptam la asta, poate doar unele magazine ofera posibilitatea asta dar altele din ce stiam nici nu iti schimba produsul ci il trimit in garantie. Orienteaza-te spre Philips sau spre ASUS, fac monitoare foarte bune.Mai ales Philips iti ia ochii la ce contrast au monitoarele lor. Si LG sunt monitoare ok dar fara prea multe functii si incep sa le faca si ei la economie pentru ca clienteala. Nu stiu prea multe despre monitoarele rusesti de la AOC dar par destul de interesante, multe functii la preturi mici. Parerea mea orienteaza-te spre un monitor TN de la Philips eventual AOC sau daca esti un gamer adevarat si esti dispus sa dai mai multi bani din buzunar orienteaza-te pe un IPS de la ASUS.Tu faci cum vrei, banii sunt ai tai. @ciine, ar trebui limitat fenomenul asta.Solutii s-ar putea gasi dar oamenii nu vor sa mai cumpere SH un monitor bun ci e multumit sufleteste atunci ca are un monitor nou tipla la nu stiu ce pret si apoi dupa cateva luni sau un an altul. Daca te uiti la youtuberii din domeniul IT asta vei vedea, tot alte monitoare sa atraga privirea urmaritorilor.Dar cu cele vechi ce fac?? Edited by smiley2, 23 January 2020 - 23:09. |
#22
Posted 23 January 2020 - 23:05

Eu am trecut de la TNul la IPS cand am trecut de la 1600x900 la 1080p.
Iar pe astea cu pixeli morti le-am predat ca erau in garantie si nu vreau sa am pixeli morti mai ales la produse relativ noi. Revin ca sa stiu ce le cer astora de la DELL, IPSul este mai slab ca fiabilitate decat TNul ?
La cum e trendul de boierie toata lumea e multumita in societatea de consum , numai planeta sufera. Sunt multi care arunca monitorul pt ca e perimat , s-a invechit , s-a jegozit , etc |
#23
Posted 23 January 2020 - 23:10

Nu știu cât are sens să ne batem capul cât țin monitoarele atâta timp cât vin în garanție. Un monitoar se dă ușor la garanție, să vedeți voi ce nasol duci la garanție un TV de 65".
Sunt multi care arunca monitorul pt ca e perimat , s-a invechit , s-a jegozit , etc Nu știu, eu le vând dar sunt prea puțini curioși. Am 2 Samsunguri de 24. Edited by benis, 23 January 2020 - 23:12. |
#24
Posted 23 January 2020 - 23:11

Cat despre garantie si retur chiar nu ma asteptam la asta, poate doar unele magazine ofera posibilitatea asta dar altele din ce stiam nici nu iti schimba produsul ci il trimit in garantie. Pai calea asta e. Se trimite la garantie, serviceul nu repara paneluri, si da negatie de reparare, care asta inseamna ca ori primesti un produs nou in loc ori ti se returneaza banii. Banii nu-i da magazinul de la el, el ii ia de la producator. La DELL procedura e simpla, daca ai pixeli morti monitorul nu mai merge la garantie, cu poze ale ecranului si a seriei monitorului, ei iti trimit un monitor nou in loc, si tot ei il ridica pe cel defect. Daca defectul este reparabil, se repara si garantia continua de unde a ramas eventual se adauga zilele de service in plus, dar daca se da produs nou, se dau garantie noua. Ideea e ca eu n-am nevoie de produse noi la infinit, vreau unul bun si fiabil pe termen lung. Imi este scarba sa ma car mereu cu monitoarele la magazin si sa astept si sa o iau de la capat si etc. Nu asta-i scopul meu in viata. |
#25
Posted 23 January 2020 - 23:14

Cel mai bine scrie exact ce monitoare vrei și să lăsăm poveștile
Concret ce modele ai in vedere. |
#26
Posted 23 January 2020 - 23:17

Produs nou, garantie noua. In primul rand la L.G. dupa 6 luni mi-a dat mia de lei inapoi si mi-am cumparat phillips cu 850 lei, deci plus 150 lei si 36 luni de garantie de la 0. Dupa 5 luni Philipsul care am primit cei 850 lei inapoi si am luat DELL cu 800 lei, si am primit alti 3 ani de garantie, dupa un an si o luna a picat DELL, si pot le cer banii pentru ca modelul meu nu se mai produce, sau pot sa le cer ceva asemanator sau mai bun, si garantia se reseteaza de la 0. Nu prea imi vine sa cred treaba cu garantia, ca ar fi cum spui tu. Am avut si eu un Dell de 24" (panel VA, pixel layout BGR, alte probleme din cauza layout-ului pe atunci) cumparat in 2013. In 2015 am sunat la service ca ma deranja totusi ceva la el, mi-au trimis altul dintr-o editie mult mai noua (al meu fiind iesit din productie) de 25", rezolutie mai mare si IPS, acesta din urma fiind refurbished, dar totusi un upgrade, functioneaza si astazi fara probleme. Revenind la garantie, a ramas in continuare in garantia celui vechi, cel putin asa imi amintesc ca mi s-a spus telefonic. Daca ar fi cum spui tu, reusesti cumva sa-l strici inainte de cei 3 ani si ai tot monitor nou la fiecare 2 ani si ceva, platind doar unul? .. nu .. nu cred. |
#27
Posted 23 January 2020 - 23:18

avem la birou o groaza de dell u2410, u2412m si modelul mai nou, sunt folosite in mod 24/7 de ani de zile si nu sunt probleme cu ele
|
#28
Posted 23 January 2020 - 23:19

Cel mai bine scrie exact ce monitoare vrei și să lăsăm poveștile Concret ce modele ai in vedere. Nu am un model in vedere. Eu am avut DELL SE2717H https://www.dell.com...717h-monitor/pd Compania DELL nu mai produce acest model si vrea sa-mi dea banii inapoi dar asta inseamna o procedura de 14 zile pentru ca ei nu tin incasarile in Romania, si reprezentanta din tara trebuie sa faca mai multe proceduri pana la deblocare. Dar mi-au propus sa-mi aleg altceva, nu conteraza modelul. Eu le-am spus ca vreau sa fie de minim 27 de inch, 5ms sau mai jos ca timp de raspuns minim 75 Hz insa nu stiu ce panel sa le cer. Ca modelul il gasesc ei. Pot sa-mi trimita si mai bun cu 144Hz sau de 32 de inch. Iar eu pana maine trebuie sa le scriu in mail ce panel doresc. |
|
#29
Posted 23 January 2020 - 23:21

am 2 monitoare Dell, IPS, mai vechi de 10 ani, respectiv 7 ani fără nici un pixel mort sau aiurea.
Folosite intensiv 12+ ore pe zi, în fiecare zi. |
#30
Posted 23 January 2020 - 23:21

Nu prea imi vine sa cred treaba cu garantia, ca ar fi cum spui tu. Am avut si eu un Dell de 24" (panel VA, pixel layout BGR, alte probleme din cauza layout-ului pe atunci) cumparat in 2013. In 2015 am sunat la service ca ma deranja totusi ceva la el, mi-au trimis altul dintr-o editie mult mai noua (al meu fiind iesit din productie) de 25", rezolutie mai mare si IPS, acesta din urma fiind refurbished, dar totusi un upgrade, functioneaza si astazi fara probleme. Revenind la garantie, a ramas in continuare in garantia celui vechi, cel putin asa imi amintesc ca mi s-a spus telefonic. Daca ar fi cum spui tu, reusesti cumva sa-l strici inainte de cei 3 ani si ai tot monitor nou la fiecare 2 ani si ceva, platind doar unul? .. nu .. nu cred. Prietene citeste legea. Produs nou, inseamna garantie noua, e treaba ta daca te lasi prostit. Dar cand produvcatorul iti da banii inapoi si cumperi altceva, aia nu-ti dau garantie noua, tin cont de cea veche ? L.G> cumparat de la Altex, Philips de la Flanco cu banii de pe L.G. Cum era sa-mi spuna FLANCA ca nu-mi da garantie ca am avut L.G. 6 luni de la ALTEX ![]() |
#31
Posted 23 January 2020 - 23:23

Nu am un model in vedere. Eu am avut DELL SE2717H https://www.dell.com...717h-monitor/pd Compania DELL nu mai produce acest model si vrea sa-mi dea banii inapoi dar asta inseamna o procedura de 14 zile pentru ca ei nu tin incasarile in Romania, si reprezentanta din tara trebuie sa faca mai multe proceduri pana la deblocare. Dar mi-au propus sa-mi aleg altceva, nu conteraza modelul. Eu le-am spus ca vreau sa fie de minim 27 de inch, 5ms sau mai jos ca timp de raspuns minim 75 Hz insa nu stiu ce panel sa le cer. Ca modelul il gasesc ei. Pot sa-mi trimita si mai bun cu 144Hz sau de 32 de inch. Iar eu pana maine trebuie sa le scriu in mail ce panel doresc. Aha, esti la adunat postări pt poiana. |
#32
Posted 23 January 2020 - 23:27

Nu prea imi vine sa cred treaba cu garantia, ca ar fi cum spui tu. Am avut si eu un Dell de 24" (panel VA, pixel layout BGR, alte probleme din cauza layout-ului pe atunci) cumparat in 2013. In 2015 am sunat la service ca ma deranja totusi ceva la el, mi-au trimis altul dintr-o editie mult mai noua (al meu fiind iesit din productie) de 25", rezolutie mai mare si IPS, acesta din urma fiind refurbished, dar totusi un upgrade, functioneaza si astazi fara probleme. Revenind la garantie, a ramas in continuare in garantia celui vechi, cel putin asa imi amintesc ca mi s-a spus telefonic. Daca ar fi cum spui tu, reusesti cumva sa-l strici inainte de cei 3 ani si ai tot monitor nou la fiecare 2 ani si ceva, platind doar unul? .. nu .. nu cred. Eu am avut un LG in 2017 care a facut 4 pixeli morti in 8 luni, m-am dus la Altex, ei l-au trimis la service si de acolo s-a spus ca nu se poate repara si sa mi se dea banii, ca modelul nu se mai produce, ALTEX mi-a dat cel 1200 lei, si am ales AOC, care si azi merge perfect. Ce trebuia sa-mi faca Altex sa nu-mi dea 3 ani garantie la AOC ca am acut 8 luni garantie la LG inainte ? |
#33
Posted 23 January 2020 - 23:30

Nu mi-au murit pixelii la nici un monitor niciodata, indiferent de tehnologie. Am avut si eu minim 10 paneluri, toate pentru leptop, majoritatea TN e drept, dar am si 2 IPS fara pixeli morti. Am spart insa destul de mule, cred ca vreo 5. ![]() |
|
#34
Posted 23 January 2020 - 23:31

Aha, esti la adunat postări pt poiana. Nu prietene uite mailul deja trimis. Daca vroiam postari le aveam pana acum. Dar pana maine telefonic cand o sa discut detaliile finale ma pot razgandi cu orice decizie. Attached FilesEdited by N0Trust, 23 January 2020 - 23:32. |
#35
Posted 23 January 2020 - 23:34

Mai functioneaza Y!Mail, nu primesti mii de mailuri spam?
De la ce magazin ai cumparat? Edited by smiley2, 23 January 2020 - 23:35. |
#36
Posted 23 January 2020 - 23:36

"1080p pentru ca il tin clona cu un tv tot 1080p"
![]() LE: Adevarat. (partea cu garantia, am editat, am vazut ca n-ai inteles. ![]() Quote
Produsul reparat/înlocuit este acoperit de o nouă garanție? În cazul produselor cu utilizare pe termen lung, cum ar fi dispozitivele electronice, produsul înlocuit este acoperit de o nouă garanție care începe din momentul înlocuirii. În cazul produselor reparate, garanțiile legale și comerciale se prelungesc cu o perioadă egală cu timpul scurs din momentul în care consumatorul i-a notificat vânzătorului defectul sau i-a predat produsul, până în momentul în care produsul a fost reparat, iar consumatorul a fost înștiințat cu privire la acest lucru sau până în momentul în care produsul i-a fost livrat. Edited by MembruAnonim, 23 January 2020 - 23:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users