Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Taxa pe soare. Urmeaza cea pe fum...

Sectii ale politiei chineze in Ro...

Viteza net Wifi de 5 ori mai mica...
 Alegere cablu tv

2l combustibil plafonat in Ungaria?

Recomandare TV Oled-Led

Rabla pentru electrocasnice si pr...
 The SKA Project(Square Kilometre ...

Sfat achiziție bicicleta

Samsung Galaxy Tab S6 - Chrome nu...

Intrebare despre pizza, marime si...
 Recomandare televizor

Internet fix orange sau Vodafone.

Puls mare doar noaptea?

La multi ani @karax!
 

Este T.N.ul mai fiabil decat I.P.S.ul ?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#19
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,772
  • Înscris: 30.08.2017
Am de 6 ani monitor IPS, nu am vreun pixel mort. TN n-as mai lua vreodată.

#20
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,068
  • Înscris: 04.06.2007

View Postwinall, on 23 ianuarie 2020 - 22:49, said:

Asta stiu si eu, si-n cazul asta in pierdere cine iese ?

La cum e trendul de boierie toata lumea e multumita  in societatea de consum , numai planeta sufera.
Sunt multi care arunca monitorul pt ca e perimat , s-a invechit , s-a jegozit , etc

#21
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,392
  • Înscris: 14.05.2016
Un IPS de calitate de obicei e destul de scump, mai ales daca e peste 24'.
TN-urile dupa mine ar fi ok, cred ca a doua categorie dupa VA-uri.

Eu am un Philips din vara lui 2014 si merge perfect, a venit cu un pixel mort rosu in partea de jos dar apare extrem de rar...la frig am observat ca mai mult aparea sau atunci cand stergeam monitorul.
Daca masez putin locul atunci cand apare dispare pixelul mort.Greu nimeresti un monitor fara pixeli morti mai ales mai ales ca acestia pot aparea in timp.

Cat despre garantie si retur chiar nu ma asteptam la asta, poate doar unele magazine ofera posibilitatea asta dar altele din ce stiam nici nu iti schimba produsul ci il trimit in garantie.

Orienteaza-te spre Philips sau spre ASUS, fac monitoare foarte bune.Mai ales Philips iti ia ochii la ce contrast au monitoarele lor.
Si LG sunt monitoare ok dar fara prea multe functii si incep sa le faca si ei la economie pentru ca clienteala.
Nu stiu prea multe despre monitoarele rusesti de la AOC dar par destul de interesante, multe functii la preturi mici.

Parerea mea orienteaza-te spre un monitor TN de la Philips eventual AOC sau daca esti un gamer adevarat si esti dispus sa dai mai multi bani din buzunar orienteaza-te pe un IPS de la ASUS.Tu faci cum vrei, banii sunt ai tai.

@ciine, ar trebui limitat fenomenul asta.Solutii s-ar putea gasi dar oamenii nu vor sa mai cumpere SH un monitor bun ci e multumit sufleteste atunci ca are un monitor nou tipla la nu stiu ce pret si apoi dupa cateva luni sau un an altul.
Daca te uiti la youtuberii din domeniul IT asta vei vedea, tot alte monitoare sa atraga privirea urmaritorilor.Dar cu cele vechi ce fac??

Edited by smiley2, 23 January 2020 - 23:09.


#22
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Eu am trecut de la TNul la IPS cand am trecut de la 1600x900 la 1080p.
Iar pe astea cu pixeli morti le-am predat ca erau in garantie si nu vreau sa am pixeli morti mai ales la produse relativ noi.

Revin ca sa stiu ce le cer astora de la DELL, IPSul este mai slab ca fiabilitate decat TNul ?

View Postciine, on 23 ianuarie 2020 - 23:02, said:

La cum e trendul de boierie toata lumea e multumita  in societatea de consum , numai planeta sufera.
Sunt multi care arunca monitorul pt ca e perimat , s-a invechit , s-a jegozit , etc


#23
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,170
  • Înscris: 04.02.2011
Nu știu cât are sens să ne batem capul cât țin monitoarele atâta timp cât vin în garanție. Un monitoar se dă ușor la garanție, să vedeți voi ce nasol duci la garanție un TV de 65".

View Postciine, on 23 ianuarie 2020 - 23:02, said:

Sunt multi care arunca monitorul pt ca e perimat , s-a invechit , s-a jegozit , etc

Nu știu, eu le vând dar sunt prea puțini curioși.
Am 2 Samsunguri de 24.

Edited by benis, 23 January 2020 - 23:12.


#24
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View Postsmiley2, on 23 ianuarie 2020 - 23:04, said:

Cat despre garantie si retur chiar nu ma asteptam la asta, poate doar unele magazine ofera posibilitatea asta dar altele din ce stiam nici nu iti schimba produsul ci il trimit in garantie.

Pai calea asta e.
Se trimite la garantie, serviceul nu repara paneluri, si da negatie de reparare, care asta inseamna ca ori primesti un produs nou in loc ori ti se returneaza banii. Banii nu-i da magazinul de la el, el ii ia de la producator.
La DELL procedura e simpla, daca ai pixeli morti monitorul nu mai merge la garantie, cu poze ale ecranului si a seriei monitorului, ei iti trimit un monitor nou in loc, si tot ei il ridica pe cel defect.
Daca defectul este reparabil, se repara si garantia continua de unde a ramas eventual se adauga zilele de service in plus, dar daca se da produs nou, se dau garantie noua.
Ideea e ca eu n-am nevoie de produse noi la infinit, vreau unul bun si fiabil pe termen lung. Imi este scarba sa ma car mereu cu monitoarele la magazin si sa astept si sa o iau de la capat si etc.
Nu asta-i scopul meu in viata.

#25
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Cel mai bine scrie exact ce monitoare vrei și să lăsăm poveștile

Concret ce modele ai in vedere.


#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 293,677
  • Înscris: 08.10.2015

View PostN0Trust, on 23 ianuarie 2020 - 22:48, said:

Produs nou, garantie noua.
In primul rand la L.G. dupa 6 luni mi-a dat mia de lei inapoi si mi-am cumparat phillips cu 850 lei, deci plus 150 lei si 36 luni de garantie de la 0.
Dupa 5 luni Philipsul care am primit cei 850 lei inapoi si am luat DELL cu 800 lei, si am primit alti 3 ani de garantie, dupa un an si o luna a picat DELL, si pot le cer banii pentru ca modelul meu nu se mai produce, sau pot sa le cer ceva asemanator sau mai bun, si garantia se reseteaza de la 0.

Nu prea imi vine sa cred treaba cu garantia, ca ar fi cum spui tu.
Am avut si eu un Dell de 24" (panel VA, pixel layout BGR, alte probleme din cauza layout-ului pe atunci) cumparat in 2013. In 2015 am sunat la service ca ma deranja totusi ceva la el, mi-au trimis altul dintr-o editie mult mai noua (al meu fiind iesit din productie) de 25", rezolutie mai mare si IPS, acesta din urma fiind refurbished, dar totusi un upgrade, functioneaza si astazi fara probleme.
Revenind la garantie, a ramas in continuare in garantia celui vechi, cel putin asa imi amintesc ca mi s-a spus telefonic.
Daca ar fi cum spui tu, reusesti cumva sa-l strici inainte de cei 3 ani si ai tot monitor nou la fiecare 2 ani si ceva, platind doar unul? .. nu .. nu cred.

#27
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,415
  • Înscris: 22.10.2007
avem la birou o groaza de dell u2410, u2412m si modelul mai nou, sunt folosite in mod 24/7 de ani de zile si nu sunt probleme cu ele

#28
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View Postzzhunt, on 23 ianuarie 2020 - 23:14, said:

Cel mai bine scrie exact ce monitoare vrei și să lăsăm poveștile

Concret ce modele ai in vedere.

Nu am un model in vedere.
Eu am avut DELL SE2717H
https://www.dell.com...717h-monitor/pd
Compania DELL nu mai produce acest model si vrea sa-mi dea banii inapoi dar asta inseamna o procedura de 14 zile pentru ca ei nu tin incasarile in Romania, si reprezentanta din tara trebuie sa faca mai multe proceduri pana la deblocare.
Dar mi-au propus sa-mi aleg altceva, nu conteraza modelul.
Eu le-am spus ca vreau sa fie de minim 27 de inch, 5ms  sau mai jos ca timp de raspuns minim 75 Hz insa nu stiu ce panel sa le cer.
Ca modelul il gasesc ei.
Pot sa-mi trimita si mai bun cu 144Hz sau de 32 de inch.
Iar eu pana maine trebuie sa le scriu in mail ce panel doresc.

#29
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,137
  • Înscris: 03.12.2014
am 2 monitoare Dell, IPS, mai vechi de 10 ani, respectiv 7 ani fără nici un pixel mort sau aiurea.
Folosite intensiv 12+ ore pe zi, în fiecare zi.

#30
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View PostMembruAnonim, on 23 ianuarie 2020 - 23:17, said:

Nu prea imi vine sa cred treaba cu garantia, ca ar fi cum spui tu.
Am avut si eu un Dell de 24" (panel VA, pixel layout BGR, alte probleme din cauza layout-ului pe atunci) cumparat in 2013. In 2015 am sunat la service ca ma deranja totusi ceva la el, mi-au trimis altul dintr-o editie mult mai noua (al meu fiind iesit din productie) de 25", rezolutie mai mare si IPS, acesta din urma fiind refurbished, dar totusi un upgrade, functioneaza si astazi fara probleme.
Revenind la garantie, a ramas in continuare in garantia celui vechi, cel putin asa imi amintesc ca mi s-a spus telefonic.
Daca ar fi cum spui tu, reusesti cumva sa-l strici inainte de cei 3 ani si ai tot monitor nou la fiecare 2 ani si ceva, platind doar unul? .. nu .. nu cred.

Prietene citeste legea.
Produs nou, inseamna garantie noua, e treaba ta daca te lasi prostit.
Dar cand produvcatorul iti da banii inapoi si cumperi altceva, aia nu-ti dau garantie noua, tin cont de cea veche ?
L.G> cumparat de la Altex, Philips de la Flanco cu banii de pe L.G.
Cum era sa-mi spuna FLANCA ca nu-mi da garantie ca am avut L.G. 6 luni de la ALTEX :)

#31
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

View PostN0Trust, on 23 ianuarie 2020 - 23:19, said:



Nu am un model in vedere.
Eu am avut DELL SE2717H
https://www.dell.com...717h-monitor/pd
Compania DELL nu mai produce acest model si vrea sa-mi dea banii inapoi dar asta inseamna o procedura de 14 zile pentru ca ei nu tin incasarile in Romania, si reprezentanta din tara trebuie sa faca mai multe proceduri pana la deblocare.
Dar mi-au propus sa-mi aleg altceva, nu conteraza modelul.
Eu le-am spus ca vreau sa fie de minim 27 de inch, 5ms  sau mai jos ca timp de raspuns minim 75 Hz insa nu stiu ce panel sa le cer.
Ca modelul il gasesc ei.
Pot sa-mi trimita si mai bun cu 144Hz sau de 32 de inch.
Iar eu pana maine trebuie sa le scriu in mail ce panel doresc.

Aha, esti la adunat postări pt poiana.


#32
winall

winall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 751
  • Înscris: 16.02.2019

View PostMembruAnonim, on 23 ianuarie 2020 - 23:17, said:

Nu prea imi vine sa cred treaba cu garantia, ca ar fi cum spui tu.
Am avut si eu un Dell de 24" (panel VA, pixel layout BGR, alte probleme din cauza layout-ului pe atunci) cumparat in 2013. In 2015 am sunat la service ca ma deranja totusi ceva la el, mi-au trimis altul dintr-o editie mult mai noua (al meu fiind iesit din productie) de 25", rezolutie mai mare si IPS, acesta din urma fiind refurbished, dar totusi un upgrade, functioneaza si astazi fara probleme.
Revenind la garantie, a ramas in continuare in garantia celui vechi, cel putin asa imi amintesc ca mi s-a spus telefonic.
Daca ar fi cum spui tu, reusesti cumva sa-l strici inainte de cei 3 ani si ai tot monitor nou la fiecare 2 ani si ceva, platind doar unul? .. nu .. nu cred.
Asa sunt procedurile.
Eu am avut un LG in 2017 care a facut 4 pixeli morti in 8 luni, m-am dus la Altex, ei l-au trimis la service si de acolo s-a spus ca nu se poate repara si sa mi se dea banii, ca modelul nu se mai produce, ALTEX mi-a dat cel 1200 lei, si am ales AOC, care si azi merge perfect.
Ce trebuia sa-mi faca Altex sa nu-mi dea 3 ani garantie la AOC ca am acut 8 luni garantie la LG inainte ?

#33
maccip

maccip

    44 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,852
  • Înscris: 06.01.2007

View Postro_explorer, on 23 ianuarie 2020 - 22:32, said:

Nu mi-au murit pixelii la nici un monitor niciodata, indiferent de tehnologie.
Idem si la mine.
Am avut si eu minim 10 paneluri, toate pentru  leptop, majoritatea TN e drept, dar am si 2 IPS fara pixeli morti.
Am spart insa destul de mule, cred ca vreo 5.
:)

#34
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View Postzzhunt, on 23 ianuarie 2020 - 23:23, said:

Aha, esti la adunat postări pt poiana.

Nu prietene uite mailul deja trimis.
Daca vroiam postari le aveam pana acum.

Dar pana maine telefonic cand o sa discut detaliile finale ma pot razgandi cu orice decizie.

Attached Files


Edited by N0Trust, 23 January 2020 - 23:32.


#35
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,392
  • Înscris: 14.05.2016
Mai functioneaza Y!Mail, nu primesti mii de mailuri spam?

De la ce magazin ai cumparat?

Edited by smiley2, 23 January 2020 - 23:35.


#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 293,677
  • Înscris: 08.10.2015
"1080p pentru ca il tin clona cu un tv tot 1080p" Posted Image

LE: Adevarat. (partea cu garantia, am editat, am vazut ca n-ai inteles. :)) ), n-are legatura cu quote-ul de mai sus din mail-ul tau care doar mi s-a parut amuzant.

Quote

Produsul reparat/înlocuit este acoperit de o nouă garanție?
În cazul produselor cu utilizare pe termen lung, cum ar fi dispozitivele electronice, produsul înlocuit este acoperit de o nouă garanție care începe din momentul înlocuirii.
În cazul produselor reparate, garanțiile legale și comerciale se prelungesc cu o perioadă egală cu timpul scurs din momentul în care consumatorul i-a notificat vânzătorului defectul sau i-a predat produsul, până în momentul în care produsul a fost reparat, iar consumatorul a fost înștiințat cu privire la acest lucru sau până în momentul în care produsul i-a fost livrat.
Garanții și returnări – România

Edited by MembruAnonim, 23 January 2020 - 23:40.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate