Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Este T.N.ul mai fiabil decat I.P.S.ul ?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#163
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
AM spus ca am luat din magazin fara curieri.
Niciodata eu nu cumpar telefoane sau televizioare pana nu le vad in magazin si le cumpar probate.
Monitoarele au fost luate din ALTEX si FLANCO, nu inteleg de unde ai scos tu PCG.
Dupa ce s-a stricat monitorul DELL, cei de la DELL suport Romania, au scos magazinul din schema si discuta direct cu clientul in privinta garantiei.
Mi-au cerut adresa si numarul de telefon pentru a primi urmatorul monitor cat si pentru viitoarele probleme de garantie.
Ei nu vor sa mai discute cu magazinul ci cu mine direct cumparator.

View Postsmiley2, on 26 ianuarie 2020 - 22:10, said:

Singur ai zis ca ai luat de la pcgarage, acum o invarti ca direct de la distribuitor.
Si cum ma rog ai cumparat tu direct de la distribuitor, sa ne explici si noua.
Ai fost in state sa ridici personal coletul, un monitor de 800 lei redus de la 1200 lei?

Asa am invatat si eu.
Am crezut ca o sa decurga procedura ca la L.G. sau Philips.
Eu dau monitorul la magazin, ei il dau la garantie, si de acolo imi dau unul nou sau banii inapoi.
Si surpriza, DELL nu face asa.
DELL cere poze, teste cu monitorul, codul unic al monitorului, si poze cu pixelii, si daca monitorul necesita garantie, cer sa discute cu clientul, nu cu magazinul care a vandut monitorul.
Cel putin cu mine asa s-a intamplat.
REPET nu cumpar online telefoane sau televizoare / monitoare, totul se cumpara doar din magazin, cu teste si proba inainte de achitare.

Eu cand vreau un produs, il vreau pe loc, nu maine, nu luni cand vrea penis curierului.
Acum inseamna azi, si pentru asta ma sui in masina ma uit la magazinele pe o distanta de maxim 150km in jurul locuintei mele, verific modele si stocuri, fac rezervare online, si ma duc personal in magazin, cer, proba, test, daca totul este OK, achit il duc la masina si ma intorc acasa.
Nu am chef sa-mi aduca curierul ceva spart si apoi sa ma tiganesc pentru banii mei, si nici sa ma incant la poze si filmulete pe youtube si-n realitate produsul sa nu-mi placa.
Asta-i felul meu.
Acum sunt la casa de vacanta, aici am monitorul Watson TV 2 in 1 la un Ryzen 5 1600 si GTX 1060, si vad ca are mai multi pixeli morti, chiar vroiam sa fac poze, dar macar asta se apropie de 10 ani si peste asta il folosesc ocazional.

Ma seaca punctele astea negre cand le vad, nu suport nicio pata sau punctulet pe ecran.
Deja ma bate gandul maine sa ma duc pana in cel mai aproiat oras si sa-i fut un monitor nou.

Asta mai are un avantaj e de 24 inch la 1080p si se vad micute punctele astea, ca la ala de 27 inchi 1080p te rup la ochi cand apar.

L-am sters pe asta  2 in 1de 3 ori intr-o ora. Ma seaca.

Nu inteleg de ce TNurile astea batrane nu s-au stricat niciodata in nicun fel.
Aici am si ACERul V203H si merge perfect la un Core 2 Duo cu 6200GT VGA.

Daca nu avem TVuri acasa nu rabdam dupa garantie, ma duceam si imi luam alt monitor pana rezolva garantia, si ma alegeam cu doua, unul il aduceam aici in locul acestui Watson care de la o utilizare la alta inmulteste punctele negre.

View Postsmiley2, on 26 ianuarie 2020 - 22:10, said:

Singur ai zis ca ai luat de la pcgarage, acum o invarti ca direct de la distribuitor.
Si cum ma rog ai cumparat tu direct de la distribuitor, sa ne explici si noua.
Ai fost in state sa ridici personal coletul, un monitor de 800 lei redus de la 1200 lei?

CA sa intelegi si sa nu-mi mai pui cuvinte in gura, eu cumpar numai cum vezi in atasament, mai uit pe site, vad promotiile, selectez rezerva produs", selectez "magazinul si regiunea", rezerv produsul si ma duc direct la magazin.
Pentru ca eu daca vreau azi, nu vreau sa vina curierul maine.
PE mine ma termina asteptarea asta la garantie, as vrea cumva sa se rezolve garantiile pe loc.
Ai vazut defectul, nu ma pune sa astept da mail magazinului sa restituie banii nu ma tine 15 zile, ca eu am achitat pe loc nu la 15 zile.

P.S.
La PCG am spus ca am vazut un monitor asemanator cu specificatiile asemanatoare cu al meu, dar cu 60 de luni garantie, si am sa-l cer pe asta de la stocul de garantie DELL, nu ca-l cumpar de la PCG, la PCG l-am vazut.

Attached Files


Edited by N0Trust, 26 January 2020 - 22:23.


#164
winall

winall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 751
  • Înscris: 16.02.2019
Am tot urmarit evolutia subiectului, si tot ce am vazut e faptul ca unii sunt frustrati, altii au vrut sa se razbune, iar altii citesc pe sarite si interpreteaza vorbele initiatorului, si am mai vazut pe unii care se pricep si recomanda Ips dar numa dalea scumpe. In cazul asta parerea mea e ca la plaja de 800 lei sau sa mergem la 1200 lei, daca iei de 27 inch mai bine iei T.N.
Cum dracu sa raspunzi daca nu citesti tot, daca omul ti-a dat atasamente cu mailul si discutiile cu cei de la Dell support si se vede clar ca aia accepta garantia si ca ii trimit monitor, si tu sa o arzi ca ignorantul ca tu esti comod si nu-ti ceri drepturile.
Putini stiu dar legislatia europeana spune ca un producator de televizoare sau monitoare poate refuza garantia daca panelurile au mai putin de 5 pixeli morti dar cu conditia ca nici macar unul mort sa apara pe cadranul central al televizorului sau monitorului.
Deci pana la urma astia de la Dell respecta legea, nu-i fac lui o favoare.

Edited by winall, 26 January 2020 - 23:10.


#165
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Si altii au parerea mea ca lucrurile simple si facute in trecut nu se compara ca fiabilitate cu cele noi.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/R5dMjScnr84?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acum sa va spun cum a evoluat directia garantiei monitorului meu.
DELL mi-a facut o surpriza placuta, si una asa si asa:
1. SURPRIZA PLACUTA, e ca mi-au trimis si acel monitor pe care l-am refuzat, DELL SE2719H, ca sa-mi fac treba cu el pana vine modelul pe care l-am avut eu adica SE2717H.
2. SURPRIZA ASA SI ASA, e ca nu vor sa-mi aduca alt model, cum ar si SE2719HR pentru ca l-au gasit fix pe cel pe care l-am avut de la inceput, si au zis ca discutia pentru un alt model intra doar daca cel care vien de pe nu stiu unde din EUROPA are probleme din cauza transportului, ei spunand ca un numar atat de mare de KM pot duce la defectiunea monitoarelor, si n-am decat sa astept sa vine fix ce am avut eu si sa vedem daca vine cu probleme, ca sa pot sa solicit alt model.
Deci maine cand ajung la adresa cealalta, ma dus sa ridic modelul trimis ca sa-mi fac treaba cu el, si sa-l folosesc pna joi sau vineri cand vine celalat.
Acum tot cei de la DELL mi-au spus ca le voi detine pe amandoua in paralel ca cine imi aduce monitorul meu, nu-l ridica pe cel provizoriu, ca pe asta de a venit prima data o sa-l ridice peste 7 / 10 zile alt curier, deci o sa am doua monitoare o scurta perioada de timp :)

#166
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

View PostN0Trust, on 27 ianuarie 2020 - 19:27, said:

Si altii au parerea mea ca lucrurile simple si facute in trecut nu se compara ca fiabilitate cu cele noi.
nu m-am uitat la video, dar asta e trendul in general, in aproape orice domeniu. nu se mai fac lucruri care sa tina o viata pt ca oamenii oricum se plictisesc de ele si le schimba.

#167
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View Postshmu, on 27 ianuarie 2020 - 21:07, said:

nu m-am uitat la video, dar asta e trendul in general, in aproape orice domeniu. nu se mai fac lucruri care sa tina o viata pt ca oamenii oricum se plictisesc de ele si le schimba.

Eu sunt de alt gen nu as schimba un produs decat atunci cand se defecteaza sau daca devine demodat.
Momentan nu sunt un entuziast ca sa ma jok mai sus de 1080p, ca la Ryzen 5 3600 si la RTX 2060 ca asta as vrea sa fie urmatoarea mea placa video, nu ai ce sa te joci 4K.
Plus de ast gamingul la mine e pe locul 4.

#168
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Cand am luat monitorul DELL SE2717H l-am luat si dupa rewievul voggerului asta din SUA, eu nu cred ca DELL l-a platit:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/S8QshNypEHw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Al lui in clip are si R la sfarsi, SE2717HR.

Diferenta intre DELL SE21717H si SE 21717HR este ca la mine a venit cu cablu VGA in cutie, iar cel din clip are cablu HDMI.

#169
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Monitoarele nu se cumpara dupa un review al unui anonim de pe YT. Daca vrei date te duci pe situri de specialitate care au masuratori diverse si analizezi datele alea, prin comparatie.
Daca nu iti place sa citesti si vrei neaparat sa te uiti la filme pe YT, atunci macar cauta macar 3-4 revieweri care sa aiba aceeasi parere.

#170
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Am spus nu vreau perfectiune, pentru ca platesc pretul pe care-l consider eu corect raportat la ce-mi doresc si la caracteristicile monitorului.
Daca asta 500 / 1000 de euro pe un monitor atunci as pretinde perfectiune, de imafine, de pixeli, de lumina ledurile cum se aseaza pe spatele ecranului, de nivelul de caldura si de culoare de pe panel si altele, mi-as lua aparat de calibrare si de verificare al panelului.
Dar la un pret de maxim 300 de euro imi doresc sa mearga.
Momentan nu ma pot plange de cum au lucrat cei de la GARANTIA DELL, am monitor in locul celui defect, asemanator cu ce am avut eu, mai putin Hz si timpul de raspuns, il pot folosi pana vine modelul meu, ramane la mine si asta trimis ca monitor provizoriu pana ajunge exact modelul meu, si ma suna ei cand vin sa mi-l ceara, deci momentan o sa am doua, daca cel care vine nu este in regula imi pot alege alt model, sau banii, si pot sa stau cel provizoriu pana la rezolvarea garantiei, ce mai poti sa ceri de la o companie.
CA este adevarat ca cei de la L.G. si Philips, nu sunt asa pretentiosi cu numarul de pixeli, ca mai bine iti dau banii inapoi decat sa-ti bage alt produs pe gat, asta asa e, dar si cei de la DELL mi-au trimis monitorul provizoriu, si ajunge pe 24 ianuarie la mine, dar firma UPS nu a lucrat in acesta mini vacanta, si el a ajuns pe 27 la prima ora in magazinul FLANCO unde l-am dus pe cel defect.
Dar eu abia maine ma intorc in oras ca sa-l ridic.
Si repet il voi tine pana vine exact modelul meu, si o perioada dupa, pentru ca nu-l ridica acelasi curier care le livreaza.
Si o sa am doua monitoare noi o perioada :)
Deci DELL suport si garantii nu sunt asa obtuzi.

#171
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Acum am reusit sa ridic monitorul DELL SE2719H, pe care DELL mi l-a dat sa-mi fac treaba urmand ca monitorul meu  DELL SE2717H sa ajunga joi la mine.
Daca nu are probleme sunt obligat sa raman cu el, daca vine cu probleme atunci pot cere altul, si m-am orientat la DELL SE2719HR  pentru ca este la fel ca al meu ca specificatii dar are 5 ani garantie.
Si vad ca panelul care vine pe modelul SE2719H® are o calitate superioara a imaginii si are o grila de aerisire sus in capat ceea ce ma face sa cred ca-mi mai bine construit.

Attached Files



#172
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

View PostN0Trust, on 27 ianuarie 2020 - 23:22, said:

Eu sunt de alt gen nu as schimba un produs decat atunci cand se defecteaza sau daca devine demodat.
Momentan nu sunt un entuziast ca sa ma jok mai sus de 1080p, ca la Ryzen 5 3600 si la RTX 2060 ca asta as vrea sa fie urmatoarea mea placa video, nu ai ce sa te joci 4K.
Plus de ast gamingul la mine e pe locul 4.
pai... de demodat ziceam Posted Image))

si de jucat nu am zis 4K, ci 1440p. duce 2060 cat de cat. nu max detalii dar aproape. high.

iar pt alte chestii (daca gamingu zici ca e mai la coada), e mai bine 1440p. mai multa informatie pe ecran, textu se vede mai frumos pe 1440p fata de 1080p

Edited by shmu, 28 January 2020 - 21:25.


#173
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Acum daca acest monitor care-mi vine ca produs definitiv daca are defecte poate cer alta rezolutie.
Am primit de la DELL mail ca azi se livreaza monitrul original, acum sa vad daca ajunge pana diseara, eu cred ca maine dimineata.

#174
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Aventura mea cu aceasta garantie continua. Se pare ca modeulul pe care l-am avut SE2717H este un modeul prost din concepere, deoarece mi-a ajuns pe garantie, dar este mai defect decat pe cel pe care l-am trimis, adica are 2 pixeli morti pe centru si inca 2 sub pixeli morti prin colturi.
Bine macar ca mi l-au trimis si pe modelul SE2719H pe care mi-l vor lasa pana la rezolvarea intregii situatii.
Au spus ca daca nu gasesc ceva asemanator, eu le-am indicat modelul SE2719HR, imi vor returna banii.

Pana la urma PANELUL IPSul din punct de federe FIABIL este mai prost decat TNul ?

Attached Files


Edited by N0Trust, 30 January 2020 - 12:32.


#175
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016
Panelul IPS este la fel de fiabil că Panelul TN!

Același dell, dacă era cu cu panou TN și restul identic, era la fel de prost!

#176
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Cum ai ajuns la aceasta concluzie??
Consumul dintre IPS si TN al luminozitatii si al culorilor unde ii pui?

Initiator, testeaza-l si o sa iti dai seama.
Sa ne spui si noua(in topic) cat te tine IPS-ul la acel pret.

Mie personal nu imi place deloc cum se vad acele linii atunci cand filmezi.
Eu am un TFT-LCD Phpilips iar cand filmez nu se vad nici un fel de dungi.

#177
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Adevarul e ca, are niste dungi aiurea raportat la modelul SE2719H, care are si pixelii mai mici, si luminozitatea mai buna.
Nu stiu daca TNul este mai fiabil decat IPSul, dar imi este clar ca modelul SE2717H este un model prost.
Intre timp am primit mail de la ei, ca alt monitor nu-mi mai pot trimite, si ori imi aleg unul din astea doua, ori sa solicit banii inapoi.
Voi solicita banii, si voi fugi de firma DELL toata viata, din simplu fapt ca banii nu-i pot returna imediat ci trebuie sa faci nu stiu cate proceduri ca sa primesti banii inapoi, si trebuie sa astepti cel putin 3 aprobari de la superiori.

La Philips si L.G. am dus monitorul la magazin, cei de acolo au comunicat cu serviceurile si producatorul, si in termen de 5 zile s-a primit mailul de returnare al banilor.
Cei de la DELL vor sa discute cu cumparatorul, vor poze, trebuie sa ceara aprobari la superiori, banii se returneaza greu, vai mama lor.

#178
winall

winall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 751
  • Înscris: 16.02.2019
Eu de Lg ma feresc pentru ca am vazut si telefoane de la ei cu pixeli morti, intotdeauna am preferat Acer sau Aoc.
in functie de cum vor solutiona cazul tau, cred ca si eu sa fug de Dell.

#179
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Incearca Philips, ASUS sau Acer.
Si LG-urile ar sta bine, dar cum totul e facut la norma te poti astepta la orice.
Dupa mine Philips-urile au preturi decente, Acer undeva pe la mijloc iar ASUS cele mai scumpe si ar oferi calitate.
E alegerea ta, dar inca o data iti mai REPET ca atat cat platesti atat primesti.

Edited by smiley2, 30 January 2020 - 15:16.


#180
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Teatrul național mai fiabil decât înalt prea sfiintia nu știu care? Blasfemie curată.
Nu are nici o legătură tipul panelului cu fiabilitatea sa. Dar poți să încerci cu un VA data viitoare, îs mai mari șanse de va urma  :)
Cel puțin monitoarele va sunt mai rare, aproape imposibil să le întâlnești în monitoare ieftine.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate