Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Portare abonament Orange spre Vod...
 La multi ani @Therockstar!

Compresor AC

Tratament stranut invers caini

Sfaturi pentru o pompa de fantana
 Se pot refolosi ?

Numar de telefon ciudat

Ansamblul Nordis Mamaia

Isi va reveni unghia aceasta?
 Analize medicale de preventive

Invertor sudura Stahlwerk ARC 200...

Program decupare si indreptare do...

Schimbat capete de bara
 

Nebunia ceodoiului distruge economia europei

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
titi_steel

titi_steel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 31.12.2019
In Europa industria automotive a intrat intr-o situatie destul de dificila provocata in mare parte de deciziile iresponsabile ale politicienilor. In urma cu cariva ani Merkel a anuntat sfarsitul erei Diesel in Europa, o declaratie iresponsabila care a fost seria unui lant de  decizii absolut nepotrivite si periculoase din partea multor producatori auto. Astfel marile concerne au inceput sa investeasca nejustificat in dezvoltarea de masini electrice desi aceste investitii sunt cat se poate de discutabile. S-au redus bugete pentru proiecte mult mai realiste.
De asemenea marile concerne platesc sume colosale drept penalitati pentru asazisele emisii de ceodoi, taind de la r&d, lasand astfel multi specialisti in imposibilitatea de a-si castiga painea. Iar acesti bani ajung pe mana guvernelor care finanteaza nemunca prin plata de ajutoare sociale, sau sunt sifonati prin firme abonate la contracte cu statul, ca nu mai zic de rahaturi gen diversitate culturala, rasism, sexism si alte aiureli de genul asta.

Nu doresc ca acest topic sa fie mutat pe aria auto.

#2
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019

View Posttiti_steel, on 17 ianuarie 2020 - 18:30, said:



Nu doresc ca acest topic sa fie mutat pe aria auto.
Ai fi dorit pe Poiana dar nu ai putut ....
Ce e de discutat aici ce nu s-a discutat in sute de topice ? Ce aduci nou ?

#3
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Dieselul trebuie sa dispara de pe automobilele personale.  Si la diesel nu CO2 e problema ci emisiile cancerigene, plus lumea care anuleaza dpf-ul.
Oamenii care isi doresc o masina isi vor putea cumpara in continuare una, nu e ca si cum s-ar interzice masinile.

Edited by SpeedDemon, 17 January 2020 - 18:39.


#4
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,556
  • Înscris: 27.06.2007
Attached File  82698396_2652625774971984_1398226650457440256_n.jpg   50.66K   146 downloads

#5
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019
Trebuie sa dispara pe dracu ! Un euro 6 diesel bate orice euro 5 benzina .
In Romania n-o sa dispara prea curand ca vor niste basinosi Posted Image

#6
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,083
  • Înscris: 27.01.2016

View Posttiti_steel, on 17 ianuarie 2020 - 18:30, said:


De asemenea marile concerne platesc sume colosale drept penalitati pentru asazisele emisii de ceodoi,
Las sa plătească ca au de unde. Te pomenesti ca te temi ca vor fi săraci?

#7
Neaceasca85

Neaceasca85

    Forumist din Slatina, Olt

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 80,080
  • Înscris: 14.10.2008

View Postbdx100, on 17 ianuarie 2020 - 18:40, said:

Trebuie sa dispara pe dracu ! Un euro 6 diesel bate orice euro 5 benzina .
In Romania n-o sa dispara prea curand ca vor niste basinosi Posted Image
Aia de la UE nu au mers ca noi cu Dacii comuniste, ce sa stie ei, cand am prins si noi gustul masinilor, hop cu interzisul.

#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 112,559
  • Înscris: 07.02.2003

View Posttiti_steel, on 17 ianuarie 2020 - 18:30, said:

In Europa industria automotive a intrat intr-o situatie destul de dificila provocata in mare parte de deciziile iresponsabile ale politicienilor. In urma cu cariva ani Merkel a anuntat sfarsitul erei Diesel in Europa, o declaratie iresponsabila
E una foarte buna si responsabila... chiar trebuie sa incheiam cu particulele pm10, pm2.5 dovedite cancerigene.

View PostSTARTREK1, on 17 ianuarie 2020 - 18:38, said:

A uitat sa incarce si e in pana... pana prostului la electrice :)

Edited by andreic, 17 January 2020 - 18:55.


#9
mihaela5

mihaela5

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,236
  • Înscris: 15.05.2007

View PostSpeedDemon, on 17 ianuarie 2020 - 18:37, said:

Dieselul trebuie sa dispara de pe automobilele personale.  Si la diesel nu CO2 e problema ci emisiile cancerigene, plus lumea care anuleaza dpf-ul.
Oamenii care isi doresc o masina isi vor putea cumpara in continuare una, nu e ca si cum s-ar interzice masinile.
Se pot pune filtre, se poate investi in imbunatatirea  filtrelor existente , se pot crea filtre  performante . Nu trebuie sa interzici diesel-ul pt asta.

#10
3matrix

3matrix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,344
  • Înscris: 21.06.2019

View Posttiti_steel, on 17 ianuarie 2020 - 18:30, said:

.......
De asemenea marile concerne platesc sume colosale drept penalitati pentru asazisele emisii de ceodoi, taind de la r&d, lasand astfel multi specialisti in imposibilitatea de a-si castiga painea. Iar acesti bani ajung pe mana guvernelor care finanteaza.....
Ce poate fi mai minunat ? Decit sa ceara bani pe taxe si impozite sa se incurce cu economia , mai bine scot bani din credinta !
Credinta prostilor ca Iecologia va functiona ... ca la biserica .

#11
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,105
  • Înscris: 22.05.2005

View PostSpeedDemon, on 17 ianuarie 2020 - 18:37, said:

Dieselul trebuie sa dispara de pe automobilele personale.  Si la diesel nu CO2 e problema ci emisiile cancerigene, plus lumea care anuleaza dpf-ul.
Oamenii care isi doresc o masina isi vor putea cumpara in continuare una, nu e ca si cum s-ar interzice masinile.
Aici e buba, pt ca motoarele diesel Euro6 chiar nu mai pot fi aratate cu degetul la capitolul "environment", in schimb poti sa ai si Euro82349, atata timp cat exista berbeci care sa anuleze dpf&shit.
Astia cand sunt prinsi ar trebui sa fie pusi sa plateasca o amenda egala cu valarea de catalog a masinii la data vanzarii, ca sa nu se mai dea cu curul de pamant unii ca nu e fair ca bogatul sa plateasca la fel ca saracul. Platesti valoarea de catalog a masinii: esti rupt in fund dar te sui in seria 7 de acum 20 de ani ca sa pari barosan si anulezi dpf-ul pt ca "barosan", plateste frate si amenda de barosan.
Sa vezi atunci cum se potolesc si ei cu tiganelile facute la motoare si econazi cu ragaiala lor asa zis eco.

#12
r_murphy

r_murphy

    analfabet functional

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,139
  • Înscris: 30.04.2007

View PostNeaceasca85, on 17 ianuarie 2020 - 18:43, said:


Aia de la UE nu au mers ca noi cu Dacii comuniste,

care ale dracu dacii comuniste erau fix renaulturile capitaiste ... care pe linga daciile pitestene, s-au produs ani de zile la turcaletzi, Renault 12, poate mai.abitir decit la mioveni ;)


#13
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,684
  • Înscris: 04.02.2011

View Postmihaela5, on 17 ianuarie 2020 - 18:57, said:

Se pot pune filtre, se poate investi in imbunatatirea  filtrelor existente , se pot crea filtre  performante . Nu trebuie sa interzici diesel-ul pt asta.

Se pot, se pot, dar mai simplu e să șmenuiești din soft. Asta e, dieselul n-are viitor.

#14
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postbdx100, on 17 ianuarie 2020 - 18:40, said:

Trebuie sa dispara pe dracu ! Un euro 6 diesel bate orice euro 5 benzina .
In Romania n-o sa dispara prea curand ca vor niste basinosi Posted Image
La ce bate? La emisii cancerigene? La putere, elasticitate, plaja de cuplu, benzinarul turbo o sa fie mereu mai rapid. 2.0 turbo benzina bate 3.0 diesel in majoritatea cazurilor.

Edited by SpeedDemon, 17 January 2020 - 19:44.


#15
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019
Nu vorbim de ligheanul tau euro 4 care prinde 200 la ora in 5 km !  In coloana mergi la fel de tare ca si ala cu motor de 900 cmc sau 6300 cmc .
Da la emisii il bate la fund pe ala cu euro 5.

#16
titi_steel

titi_steel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 31.12.2019

View PostTestosteron, on 17 ianuarie 2020 - 18:42, said:


Las sa plătească ca au de unde. Te pomenesti ca te temi ca vor fi săraci?

Problema e ca nu  platesc din salariul lor. Anuleaza din banii de investitii. Si tot saracului care trage la saiba ii vine nota de plata.

#17
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,320
  • Înscris: 01.10.2006
Pe termen mediu si lung, viitorul e electric. O masina electrica e mult mai simpla si mai fiabila. Cu niste baterii bune (nu prea exista inca) nu mai polueaza la nici un capat al lantului productiei. Un motor cu ardere interna e o treaba complicata - structura, materiale etc.

Vedeti si voi ce poate deja un Peugeot 208. Si ala e inca scump.

Edited by Dihorul Razboinic, 17 January 2020 - 19:53.


#18
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postbdx100, on 17 ianuarie 2020 - 19:49, said:

Nu vorbim de ligheanul tau euro 4 care prinde 200 la ora in 5 km !
Mai putin de 500 de metri cu plecare de pe loc. Posted Image Euro 5, cu 300 de euro in tarile unde legislatia permite poate deveni euro 6.
Bate poate la co2 dar nu intelegi ca emisiile cancerigene sunt tot acolo. Laso pe Greta si CO2, problema sunt emisile cancerigene, nu de la co2 ne inbolnavim.
La diesel nu co2 a fost problema, diesel a stat mereu mai bine la co2.

Edited by SpeedDemon, 17 January 2020 - 20:01.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate