Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault kangoo vs Citroën berlingo vs Peugeot partner
Last Updated: Jan 18 2021 11:45, Started by
vinciun
, Jan 17 2020 14:44
·
0
#19
Posted 17 January 2020 - 16:03
In conditiile astea va trebui sa o inmatriculezi in Fr.
Altfel, exact cum banuiam nu vei merge cu orele si vei lucra cu jumatatile de ora ci invers. Asa ca, ia una ieftina si in stare buna, indiferent de marca. La rulajul ala ar trebui sa tina suficient de mult. |
#20
Posted 17 January 2020 - 16:06
@vincium; Orice din motorizarile 1,5 DCI de la Renault sau 1,6 HDI de la Peugeot sunt testate si reusite, sper sa nu gresesc dar parca si la BMW motorizarile de 1,6 sunt by Peugeot parca.
Ceea ce nu ti-as recomanda insa este achizitionarea unei masini de flota sau de firma din Franta deoarece sunt intretinute precar,eventual aduci din Belgia, Luxemburg etc. Anul trecut am avut pt cca o luna o lucrare in Paris si avand de facut orasul zilnic am mers cu un Captur, Renault se stie sunt cele mai dese masini frantuzesti in RO, ei, in Paris eram o floare intr-o plantatie de Peugeot si Citroen...in schimb din ce am observat cu cat de departezi de Paris, renault devine din ce in ce mai des intalnit pe sosele. De ce ? Nu stiu, nu imi explic. Ca si duba sunt la al doilea Boxer si pot sa zic ca la mai bine de 300 000 km cu ele nu am avut nici o problema cu nimic, doar schimburile ulei si filtre si placute de frana. De la Renault am Captur cu 1,5 DCI si la 120 000 km inca merge bine fara probleme. |
#21
Posted 17 January 2020 - 16:31
Cauta Citroen Jumpy/ Dispatch / Peugeot Expert 2004-2006 cu motorul 1.9L cod XUD9 (70cp) sau XUD9T (90cp). Injectie indirecta controlata electronic, nu se mai gaseste asa ceva. Daca prinzi una la 200 000 km poti considera ca tocmai ce a iesit din rodaj. Ieftine si lenese dar indistructibile, merg probabil si cu pacura, ulei, margarina orice. Motoarele de 1.6 din anii aia cam sufereau la volanta iar mai tarziu la catalizator.
Edited by cristian_sen, 17 January 2020 - 16:35. |
#22
Posted 17 January 2020 - 16:44
am aruncat un ochi dar sunt obosite toate. Modelul 2010 2 litri de 130 de cai nu-i bun?
https://www.leboncoi...1736185890.htm/ |
#23
Posted 17 January 2020 - 18:20
Ala e deja e HDi, cu bune si rele, ajungi tot la ruleta alegerii unei masini sh, poate fi beton poate fi coapta...si dupa cum a zis colegul de mai sus frantujii sunt recunoscuti ptr "grija" fata de masini, mi-am facut cruce cand i-am vazut cum impingeau masinile in parcare sa-si faca loc. Le impingeau tot cu masina, bara-n-bara in cel mai bun caz, de obicei era bara-n-stop sau direct usa. Teoretic ar trebui sa fie ok si modelul 2010 dar depinde...daca te simti norocos da-i drumul, din experienta iti zic ca oricat de mare ti se va pare utilitara la inceput it va ramane ''mica'' mult mai repede decat te astepti si oricum mai bine mai mare si sa nu fie nevoie decat invers. Succes!
|
#24
Posted 17 January 2020 - 19:23
puntea spate, buba lor
am eu partner 2006 indata are 340 mii |
#25
Posted 17 January 2020 - 23:30
#26
Posted 18 January 2020 - 03:30
Mi-a atras atentia modelul acesta
Citroen c4 1.4 VTR Ce stiti de motorizarea asta? Nu-i din alea care dupa 100.000 trebuie schimbati segmentii? O sa trag maine o sa o vad. Sa vad si portbagajul cat mare poate fi daca-i scot/culc scaunele din spate. |
#27
Posted 18 January 2020 - 08:50
Eu am versiune de 1.6. Difera putin alezajul si/sau cursa pistonului fata de cel de 1.4 dar in rest sunt identice motoarele.
Foarte foarte robusta motorizarea. Am ramas odata inzapezit SI fara racire la masina. In mers era suficient curentul de aer si aeroterma data la maxim ca sa tina temperatura sub control. In tr5 intre 70 si 90kmph era ok. La fel si la drumuri scurte in oras cat era motorul rece. Am consumat mai mult de un sfert de rezervor fara sa ma deplasez prea mult ca mai mult dadeam la lopata decat sa inaintez si a rezistat garnitura de chiulasa chiar daca temperatura a stat peste cea normala. Ambreiajul in schimb nu a rezistat "drumului" ala. Am ajuns acasa dar rulmentul era varza. Au trecut vreo 5 ani de atunci. Tot in iarna aia s-a rupt un furtun de la aeroterma si a ramas fara apa. Nu stiu cat a mers asa ca nu eram eu la volan dar a trecut si peste asta. Acum are 190k km si inca merge bine. Interventii la motor - facut distributia odata (500 lei la reprezentanta fara pompa apa), curea accesorii odata, bujii odata sau de 2 ori (ar trebui sa le schimb probabil), garnitura capac supape ca se prelingea niste ulei schimbata odata (pana in 100 lei la reprezentanta). In rest absolut nimic la motor. Nu consuma ulei. Fara probleme cu sonde, senzori, clapeta acceleratie si ce mai face figuri la alte motoare. Nu cred ca are EGR. Masina o am din 2008. Daca as incepe sa o intretin ca in ultimii ani am lasat-o sa se descurce singura, nu vad niciun motiv pt care nu ar mai merge inca pe atat. Vb de rulaj si de motor, nu de imbatranire care vrei nu vrei ii vine de hac prin alte parti. Edited by underb, 18 January 2020 - 09:02. |
#28
Posted 18 January 2020 - 09:20
Legat de segmenti, pacheaz-o la vale bagata in viteza cu motorul oprit. Ridica usor piciorul de pe frana sa se stranga transmisia ca putin se misca orice masina si e posibil sa se duca daca e deja in miscare si dupa aia las-o fara frana. Daca nu se "scurge" incet la vale, are compresie.
Inca o chestie, scoate furtunul pt gazele de carter care se duce la admisie si pune degetul pe gaura. Daca nu face presiune, are compresie. Vezi sa nu te arzi. https://bparts-eu.s3...0000114277.jpeg E furtunul ala subtire din dreapta sus. Edited by underb, 18 January 2020 - 09:14. |
|
#30
Posted 18 January 2020 - 12:36
Am la firma un Kangoo Maxi 1.5dci de 110 cp(6 trepte) din 2015 cu aproape 200k km. Singurele probleme le-am avut de curand cu filtruk de particule ibcarcat peste 65% fara posibilitate de regenerare. Am dat 200 euro pe curatare profesionala cu demontare/montare inclusa (se demonteaza motorul din suporti, ceva mai complicat ca la alte masini). Ulterior am depistat si de unde venea problema si anume un senzor de la turbo care functiona intermitent avand efecte nefaste asupra recircularii. Costul acestei reparatii a fost de aproximativ 100 euro, constatare, piesa, montaj.
Pe la 180k km am schimbat discurile, placutele, cablurile frana de mana si etrierii fata spate. Reparatie de vreo 500 euro. Unele aveau o uzura mai mare(nu sa necesite schimbare insa, 2 etrieri erau dusi) dar am inlocuit totul fiindca aveam unnscartait deranjant care aparea din cand in cand si dupa verificari nu a ramas ca suspect decat sistemul de franare. Scartaitul s-a diminuat ca intenaitate si aparitie insa e tot prezent deci problema e nedepistata de nimeni. Consumul mediu este de 6.5%, utilizare 40 oras, 60% afara. Nu face distributie insa se intampla sa mai aiba sarcini ce necesita drumuri scurte cu multe optiri. Afara se merge peste tot in limitele pe care le permite drumul, ca idee 100-120 national, 130-140 autostrada. La drum lung pe autostrada (a avut cateva externe cu 4-500 kg incarcatura) merge pe consum in jur de 6% daca mergi cu ea. Daca te duci batraneste, 110-120 pe autostrada ia pana in 5.5%. Am avut in Israel in utilizare un Berlingo 1.6HDI 90 cp cu care am facut in 2 saptamani toata tara de la N la S, de la E la V. Cred ca am fa ut undeva catre 3k km cu consum mediu de 6%, masina plina, AC tot timpul. De tras mi s-a parut ca trage ca si Kangoo-ul consumul mediu ceva mai bun insa posibil sa fi avut de-a face aici si faptul ca am mers perfect regulamentar de frica amenzilor. Am fost in Israel |
#31
Posted 18 January 2020 - 13:17
Pai cam ma tem de kangoo deja. Cel putin 3 anunturi am gasit in care scria ca au inlocuit motorul. Masini de prin 2010.
|
#32
Posted 18 January 2020 - 22:25
Am fost sa vad citroen-ul si déjà s-a vandut. Era la 10km de mine…
Am vorbit sa ma duc maine sa o vad pe asta https://www.leboncoi...1733937851.htm/ Citroen berlingo 1.6i 110 cai din 2006 cu 155.000km in bord. 3500 de euro negociabIl. M-am hotarat sa caut benzinare fiindca diesel-urile vechi sunt extrem de rulate si in plus, vara pe timp de canicula cand sunt picuri de poluare se interzice circulatia diesel-urilor mai vechi de 2011 si benzinarele mai vechi de 2006 in jurul Parisului si in Paris. Am mai gasit un berlingo asemanator pentru 3000 de euro dar moto 1.4 Déjà nu am rabdare sa iau ceva odata ca mi se scurtcircuiteaza creierul. Alta varianta ar mai fi Peugeot 207 SW cu aceeasi motorizare. |
#35
Posted 19 January 2020 - 00:16
Cu 207le vezi sa nu fie VTi ca alea mai fac figuri. Au distributie variabila si mai da batai de cap fulia defazoare. Parca in anul 2008 s-a bagat VTIul de 1.4 95cp si 1.6 120cp. Cele vechi au 90 si 110cp.
vinciun, on 19 ianuarie 2020 - 00:11, said:
Pur si simplu 1.4 e mai lent, de asta. Important e sa fie masina buna si sa nu pierzi timpul prin serviceuri din cauza ei ca pe drum ma indoiesc ca vei pierde timp mai mult cu 1.4. Edited by underb, 19 January 2020 - 00:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users