Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Problema card

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
MinettoMatoi

MinettoMatoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,025
  • Înscris: 04.09.2018
Luni m-am trezit ca mi s-au tras o suma de catre x prin paypal, era un nume putin mai ciudat, am vrut sa contest plata cum ca nu recunosc plata, in ultimul timp nu facusem  nici o schimbare, si nu vedeam de unde sa se traga aia. Norocul meu ca m-am uitat si pe contul paypall unde scria ca aia de la bitdefender au tras prelungire automata, m-am uitat asa intamplator, dar n-as fi intrat pe contul paypall crezand ca pe tel as vedea ce trebe. Bine ca nu am contestat. Ce se intampla daca as fi contestat ?! Banca imi dadea banii, si bitdefenderul imi lasa serviciu activ ? Isi luau banii de la bitdefender ? Ca eu ramaneam cu impresia ca cineva a tras aiurea, deci nu mi-as fi dat seama cine, ca pe telefon nu scrie decat ca xcucubau a tras si atat, iar in acel nume nu da deloc de inteles ca ar fi bitdefender. Nu stiu ce ar fi urmat, sunt curios ce urma, deci eu luam banii inapoi si pace, chestia imi mergea mai departe la calculator, eu habar nu aveam ca nu trebuia sa iau banii inapoi, cam astea sunt datele problemei.

#2
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,334
  • Înscris: 29.07.2013
Cardul nu are nicio problema, tu ai :D
Din neatentie, cand ai efectuat plata, ai acceptat sa fie recurenta si asa se va intampla si anul viitor, daca nu dezactivezi optiunea.
Nu se intampla nimic, PayPal iti dadea banii inapoi iar antivirusul se oprea la sfarsitul perioadei platite.
Poti sa contesti si acum si sa-ti primesti banii inapoi.

Edited by argonaut, 17 January 2020 - 04:37.


#3
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
@Minetto,

Trebuie să rezolvi cu plata recurenta, că ți-ai dat acceptul să-ți tragă bani din card la fiecare reînnoire deci trebuie sa dezactivezi chestia asta, nu poți face un simplu refuz de plata.

#4
MinettoMatoi

MinettoMatoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,025
  • Înscris: 04.09.2018
Argo, doar nu-s tampit sa-mi iau banii inapoi cand e f bine asa, doar ca nu notasem, acum am notat data cand expira si se reiinoieste, si stiu despre ce e vorba, e bine recurent ca nu imi mai bat eu capul, ca expira si habar nu aveam, mai ales ca nu-l tin mereu on. Am vrut un serviciu, il platesc.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate