problemuta iqos
Last Updated: Jan 16 2020 10:04, Started by
carolinaherera
, Jan 13 2020 20:50
·
0
#1
Posted 13 January 2020 - 20:50
ultimul led nu mai este alb, s-a facut verde! de ce? si parca nici nu mai atat de functionala, se"trage" greu...
|
#3
Posted 13 January 2020 - 22:45
#4
Posted 14 January 2020 - 13:47
Zi ce model de Iqos ai.
Quote
LED-urile dispozitivului IQOS Defecțiunile produsului IQOS sunt semnalizate cu ajutorul LED-urilor de pe stilou sau de pe încărcătorul portabil. Dacă LED-urile dispozitivului IQOS semnalizează o defecțiune sau acesta nu mai funcționează contactează Centrului de Asistență Clienți la numărul de telefon 0800.030.333. Ce simbolizează culorile LED-urilor dispozitivului IQOS?
IQOS 2.4PLUS Pentru a reseta dispozitivul IQOS 2.4PLUS, acesta trebuie să fie introdus în încărcătorul portabil. Ține apăsate simultan butoanele de Bluetooth și de pornire până când toate LED-urile clipesc scurt. IQOS 3 Pentru a reseta dispozitivul IQOS 3, acesta trebuie să fie introdus în încărcătorul portabil. Ține apăsat butonul de status timp de 10 secunde apoi eliberați. LED-ul care indică statusul bateriei și LED-ul de status al dispozitivul se vor aprinde și închide treptat pentru a confirma resetarea. IQOS 3 MULTI Pentru a reseta dispozitivul IQOS 3 MULTI ține apăsat butonul de status timp de 10 secunde apoi eliberează. LED-ul care indică statusul bateriei și LED-ul de status al dispozitivului se vor aprinde și închide treptat pentru a confirma resetarea. Edited by waterman, 14 January 2020 - 13:47. |
#5
Posted 16 January 2020 - 10:04
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users